بازدید 2170
مديرعامل اتحاديه سراسري دامداران كشور

افزايش مجدد 110 توماني قيمت شير

قيمت خريد شير از دامداران تا پايان سال از 520 تومان كنوني به 630 تومان افزايش خواهد يافت.
کد خبر: ۱۷۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۲ 15 July 2011

مديرعامل اتحاديه سراسري دامداران كشور گفت: قيمت خريد شير از دامداران تا پايان سال دو بار اصلاح خواهد شد به طوري كه از اول مهر به قيمت 570 تومان و تا پايان سال هم به قيمت 630 تومان در استان تهران خواهد رسيد.

سعيد سلطاني سروستاني در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس اظهار داشت: قيمت خريد شير از دامداران تا پايان سال از 520 تومان كنوني به 630 تومان افزايش خواهد يافت.

مديرعامل اتحاديه سراسرس دامداران كشور افزود: افزايش 110 توماني قيمت شير به دليل همسان‌سازي قيمت فروش با قيمت تمام شده و در دو نوبت مهر و پايان سال انجام خواهد شد.

سلطاني گفت: در حال حاضر جلسات تعيين قيمت شير در استان‌ها هم ادامه دارد و در بسياري از اين استان‌ها قيمت 450 تومان را تصويب كرده‌اند.

وي افزود: اين فشار به دامدار تنها براي جلوگيري از افزايش قيمت لبنيات است.

سلطاني گفت: قيمت تمام شده يك كيلوگرم شير 573 تومان است و تقريبا در حال حاضر حداقل 50 تومان زير قيمت از دامدار خريداري مي‌شود همه اينها از جيب دامدار مي‌رود و حتي تاوان ثابت نگه داشتن قيمت لبينات را هم دامدار مي‌پردازد.

مديرعامل اتحاديه سراسري مركزي دامداران كشور گفت: در حالي كه هيچگونه يارانه و حمايتي از بخش توليد نشده است بي‌انصافي است كه اينچنين با قيمت نازل تري محصول دامدار را بخرند.
وي افزود: اصلاح دو بار قيمت تا آخر سال در كميته تعيين نرخ شير مصوب شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار