بازدید 23498

بسکتبالیست ایرانی در آمریکا دادگاهی شد

بسکتبالیست 2 متر و 14 سانتیمتری ایرانی تیم ممفیس در نوامبر سال 2010 با گلناز در واحد آپارتمانی خود درگیری فیزیکی پیدا کرد و هر دوی آنها بازجویی اولیه شدند که گلناز بیگناه شناخته شد. دادستان کارن کوک اعلام کرد: ما بر این باوریم که در آن مورد، حدادی آغازکننده درگیری بود.
کد خبر: ۱۷۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۲ 12 July 2011
حامد حدادی، بازیکن ایرانی تیم ممفیس گریزلیز، برای پاسخگویی به اتهام درگیری با «گلناز (عسل) کربلایی نعمت معینی» در دادگاه «شلبی کانتی» حضور پیدا کرد. وی در صورتی که نتواند در این پرونده تبرئه شود، احتمال دارد حکم یازده ماه زندان برای وی صادر شود.

به گزارش مهر، بسکتبالیست 2 متر و 14 سانتیمتری ایرانی تیم ممفیس در نوامبر سال 2010 با گلناز در واحد آپارتمانی خود درگیری فیزیکی پیدا کرد و هر دوی آنها مورد بازجویی اولیه قرار گرفتند که گلناز بیگناه شناخته شد. دادستان کارن کوک اعلام کرد: ما بر این باوریم که در آن مورد، حدادی آغازکننده درگیری بود.

بر پایه گزارش کامرشال اپیل، حدادی هرگونه اتهام درباره حمله به گلناز را رد کرده است. هر دو در این درگیری دچار آسیب دیدگی شدند. گلناز از ناحیه شقیقه راست و دستش دچار خراشیدگی شده بود؛ افزون بر اینکه یکی از چشمانش سیاه شده بود و در گردنش خونمردگی دیده می شد.





تصویر حامد حدادی در دادگاه شلبی کانتی

گلناز گفت، حدادی وقتی دیده که او داشته با مرد دیگری صحبت می کرده، کنترل خود را از دست داده و حدادی گفته بود آن زن به دلیل سقوط از تخت دچار چنین آسیب دیدگی هایی شده است. این دو برای مدت یک سال در کالیفرنیا با یکدیگر ارتباط داشتند.

قاضی «کریس ترنر» که حدادی را به قید ضمانت هزار دلار آزاد کرد، او را در خصوص هر گونه آزار، حمله، تماس و یا تلفن با گلناز در هر کجای آمریکا منع کرد. چنانچه خلاف این حکم صورت گیرد، متهم تا سقف  یازده ماه و 29 روز زندانی و 2500 دلار جریمه خواهد شد.

وکیل حامد حدادی، «آندره وارتون«، گفت: اکنون ما هیچ نظری در خصوص این رأی نداریم.

این پرونده هنوز بسته نشده و در جریان است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
چرا با آبروي افراد بازي مي كنيد؟ چرا؟
خوب به سلامتي اينجا هم آبروريزي شد خيالمون راحت گشت
متاسفانه از ورزش این کشور دیگر اثری از اخلاق و جوانمردی نمانده است. در داخل کشور به یک جور در خارج هم اینطور
چرا دستگاه ورزشي و ديپلماسي كشور حمايت نمي كند از ورزشكار تيم ملي بستكبال.
منتظریم ببینیم دیپلماسی ایران چه واکنشی در حمایت از اتباع خود نشان خواهد داد
آیا باید به چنین ورزشکاری افتخار کنیم. متاسفانه در داخل ایران فضای بسکتبال از موازین اخلاقی بسیار دور شده است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر