بازدید 5041

بررسی شناورشدن قیمت بنزین در مرزها

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در جلسه شورای ترافیک استان کردستان در سنندج افزود : بر اساس برنامه ریزی ها ،قرار است بحث شناورشدن قیمت بنزین در مرزها در وزارت کشور به طور جدی بررسی و ساماندهی شود .
کد خبر: ۱۷۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۴ 12 July 2011
شناور شدن قیمت بنزین در مرزها در دستور کار ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور قرار دارد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در جلسه شورای ترافیک استان کردستان در سنندج افزود : بر اساس برنامه ریزی ها ،قرار است بحث شناورشدن قیمت بنزین در مرزها در وزارت کشور به طور جدی بررسی و ساماندهی شود .

محمد رویانیان گفت : شناور کردن قیمت بنزین در مرزها موجب جلوگیری از قاچاق حمل و نقل سوخت در کشور می شود.

وی با بیان اینکه یکی از مفاسد اقتصادی در کشور قاچاق سوخت است افزود: باید به طور جدی از قاچاق سوخت در داخل کشور جلوگیری شود .

رئیس ستاد مدیریت و حمل و نقل و سوخت کشور به توزیع گاز مایع اشاره کرد و گفت : توزیع گاز مایع ال پی جی باید به شرکت های توزیع کننده محلی واگذر شود .

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت : جمع آوری 800 دستگاه تاکسی فرسوده ، گشایش خطوط اعتباری برای رانندگان تاکسی ، ساماندهی یک هزار مسافربر شخصی به طور جدی در استان کردستان پیگیری خواهد شد .

وی با بیان اینکه رانندگی تاکسی یکی از مشاغل سخت ، حساس و زیان آور است افزود : واگذاری تاکسی ها به افراد غیر از مالک آن غیر قانونی است .
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان