بازدید 7564

نبوی: به‌دنبال يك دين جديد هستند

گروه انحرافي موجود با توجه به جايگاه معنويت در ايران به دنبال دين جديدي هستند كه هم گرايشات مذهبي مردم را پوشش دهد و هم مورد تائيد نظام سلطه باشد زيرا مي‌دانند بر اساس دستورات قرآن و عترت، آن چيزي كه متمايز كننده بين نظام اسلامي ما و نظام سلطه است، وجود يك ولي فقيه آگاه و هوشيار است.
کد خبر: ۱۷۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۹ 11 July 2011
سيدمرتضي نبوي عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام صبح امروز در نشست هفتگي جامعه اسلامي اصناف و بازار كه در مسجد امام خميني (ره) بازار تهران برگزار شد، اظهار داشت: واژه جديد سياسي كه در ماه‌هاي اخير در كشور رايج شده، جرياني به نام "جريان انحرافي " است.

به گزارش فارس وي افزود: البته معتقدم كه آن‌ها يك جريان نيستند و فقط يك گروه هستند زيرا هيچگونه پايگاه اجتماعي در كشور ندارند اما به دليل تفكري كه دارند، مي‌توان از آن‌ها به‌عنوان يك جريان نام برد.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكه همه در روزهاي اخير از طريق رسانه‌هاي مختلف در مورد جريان انحرافي مطالب زيادي شنيده‌اند، گفت: تفاوت عمده اين گروه با جريان فتنه و يا جريان‌هاي ساختار‌شكن و در كل اصلاح‌طلبان ساختار‌شكن اين است كه ساختارشكنان يك گروه سياسي بودند.

وي درباره ويژگي‌هاي ساختارشكنان تصريح كرد: آنها در زمان حيات امام خميني (ره) با يك تفكر افراطي و راديكالي مطلق پايبند به ولايت مطلقه فقيه بودند، اما با رحلت حضرت امام با تجديد‌نظر در تفكر و يا بروز تفكر اصلي خود گام در راهي به نام سكولاريسم ديني و يا‌ همان جدايي دين از سياست گذاشتند و با قدرت‌گيري در سال 76 و در ادامه آن ورود به مجلس شوراي اسلامي سعي در حذف كلمه اسلامي از جمهوري اسلامي ايران داشتند.

مدير مسئول روزنامه رسالت اضافه كرد: آنها مي‌گفتند ما هم مانند كشورهاي ديگر جهان داراي يك جمهوري باشيم كه تمام موارد اجتماعي بايد با رأي‌گيري به رفراندوم گذاشته شود، به طور مثال حتي كار را به جايي رساندند كه مي‌گفتند براي استفاده از مشروبات الكلي نيز مجلس بايد راي بدهد.

وي با بيان اينكه مشخصه اصلي جريان اصلاح‌طلب ساختار‌شكن در تفكر ليبراليستي و سكولاريستي آن‌ها بود، اظهار داشت: مردم ايران كه هميشه داراي يك پايگاه معنوي و ديني در قلب خود هستند، وقتي ديدند كه اين افراد به دنبال حذف اسلام از بدنه نظام هستند، به تدريج از آن‌ها فاصله گرفتند، تا جائي كه هم‌اكنون آن‌ها پايگاه اجتماعي خود را نيز در بين مردم از دست داده‌اند.

* جريان انحرافي ايدئولوژي خود را بر پايه رسوخ در اقشار جامعه قرار داد

نبوي افزود: گروه انحرافي امروزي با يك تفكر ديگر به جلو آمد، يعني با اين نگرش كه در كشور ما پشت كردن به دين اشتباه است، ايدئولوژي خود را بر پايه رسوخ در بين اقشار جامعه بوسيله اعتقادات پايه نهاد.

وي تصريح كرد: در سال‌هاي دور نظريه‌پرداز ژاپني‌الاصل آمريكايي بنام فوكوياما بر اين عقيده بود كه تفكر در جهان به سوي ليراليسم مطلق پيش مي‌رود و دين از صحنه روزگار حذف مي‌شود اما يكي ديگر از انديشمندان آمريكايي بنام "برگر " با يك كار تحقيقاتي عملا عكس اين مسئله را به اثبات رساند، يعني در دنياي امروزي تمامي كشور‌ها در حال پيشروي به سمت معنويت هستند كه اين عكس نظر سكولاريسم است.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام اضافه كرد: آقاي "برگر " در اين زمينه كتابي را نيز به رشته تحرير درآورد كه در ايران نيز اين كتاب با عنوان "افول سكولاريسم " منتشر شد.

وي تصريح كرد: البته دليلي كه آقاي فوكوياما داشت، تعطيلي برخي از كليسا‌ها به دليل فساد افراد حاضر در آن‌ها بود ولي در كشورهايي مانند ايران كه از ابتدا يكتاپرستي در پوست و گوشت آن‌ها بوده، اين نظرات ديگر معنايي ندارد.

* اصلاح‌طلبان مي‌خواستند مدرنيته را جايگزين نظام ولايت فقيه كنند

مدير مسئول روزنامه رسالت با بيان اينكه اصلاح‌طلبان ساختار‌شكن در پي مدرنيته بودند و مي‌خواستند اين سيستم جايگزين نظام ولايت فقيه شود، گفت: اما گروه انحرافي موجود با توجه به جايگاه معنويت در ايران به دنبال دين جديدي هستند كه هم گرايشات مذهبي مردم را پوشش دهد و هم مورد تائيد نظام سلطه باشد زيرا مي‌دانند بر اساس دستورات قرآن و عترت، آن چيزي كه متمايز كننده بين نظام اسلامي ما و نظام سلطه است، وجود يك ولي فقيه آگاه و هوشيار است.

وي افزود: آن‌ها ابتدا خيلي كم‌رنگ و به اصطلاح با چراغ خاموش به جلو آمدند و بعد از چند سال نظريات خود را به صورت صريح و روشن بيان كردند، به اين صورت كه با استفاده از نظريه پولاريسم ديني مي‌خواستند اين مسئله را جا بياندازند كه پرستش خداوند از هر راه و ديني ممكن است، مي‌خواهد اديان تحريف شده يا اديان غير آسماني مانند بودائيسم و بت‌پرستي باشد.

نبوي تصريح كرد: شعارهاي زيبايي نيز كه در اينجا مطرح مي‌كنند، مانند صلح، معنويت، جاودانگي و امنيت تنها جهت به دست آوردن دل بيگانگان جهت حمايت است، زيرا در دنياي امروز دين جديدي به نام سنت‌گرايي به وجود آمده كه در مقابل مدرنيته قرار گرفته و سعي بر گمراه كردن كشورهايي دارد كه مدرنيته را قبول ندارند؛ اين دين جديد تلفيقي است از شعارهاي ذكر شده در بالا و جمع‌بندي همه اديان كه در كل تبديل به يك دين جهاني شود.

وي ادامه داد: گروه انحرافي به‌دنبال چنين ديني رفتند، به طور مثال صحبت از "مكتب ايراني "، "دوران اسلام گرايي گذشته است " و "قبول داشتن مردم اسرائيل و عدم مشكل با آن‌ها " همگي ريشه در تفكر اين جريان و استفاده از سنت گرايي دارد، اما از آن طرف مسئله مهدويت را عنوان مي‌كنند‌.

* ادعاي گروه انحرافي ارتباط بدون واسطه با حضرت مهدي (عج) است

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهار داشت: همانطور كه همه مي‌دانند مسئله مهدويت به اشكال مختلف در جهان مطرح است ولي ادعاي گروه انحرافي اين است كه ما بدون واسطه با حضرت مهدي (عج) در تماس هستيم و اين يعني نفي روحانيت و مرجعيتي كه سال‌ها در حوزه‌هاي مختلف تحقيق كرده‌اند. اينجاست كه دوباره تفكر سنت‌گرايي به جلو مي‌آيد و با توجه به مسائلي كه گروه انحرافي بيان مي‌كند، اسلام بدون روحانيت را بايد در نظر گرفت.

وي با اشاره به مباحث مطرح شده توسط جريان انحرافي، تصريح كرد: بحث‌هاي باطل مانند ارتباط با اجنه را مطرح مي‌كنند و با توجه به شعارهاي جهاني زيبا مانند صلح و امنيت كه سر مي‌دهند، در پي حذف ولايت فقيه از نظام اسلامي هستند زيرا همگي بر اين اعتقاد هستيم كه اسلام ناب از طريق ائمه و در زمان غيبت از طرف افراد آگاه بنام ولي فقيه به ما منتقل مي‌شود.

مدير مسئول روزنامه رسالت در ادامه اظهار داشت: هدف اصلي اين گروه سياسي است، در دولت‌هاي گذشته نيز افرادي بودند كه تلاش مي‌كردند با دور زدن قانون اساسي قدرت را براي هميشه براي خود نگه دارند و اين در تمام دولت‌هاي گذشته تا كنون بوده است، به‌طوريكه در دولت سازندگي برخي افراد مانند آقاي مهاجراني بر اين عقيده بودند كه با كنار گذاردن قانون اساسي آقاي هاشمي بعد از 8 سال همچنان رئيس جمهور بمانند زيرا با كنار رفتن ايشان منافع بسياري از افراد به خطر مي‌افتاد.

وي اضافه كرد: در دولت اصلاحات نيز با ايجاد تفكر جدايي دين از سياست و سكولاريسم ديني سعي بر حذف ولايت فقيه داشتند و مي‌خواستند همچنان در قدرت بمانند و در دوران فعلي نيز با ايجاد تفكر انحرافي و ايجاد حلقه ياران و همچنين مال اندوزي و هزينه‌هاي گزاف سعي بر اين دارند كه قدرت را همچنان حفظ كنند و قدرت مطلق در نظام شوند.

نبوي با بيان اينكه جريان انحرافي نيز با استفاده از معنويت و انتظار دنبال جذب مردم هستند، گفت: آنها مي‌خواهند در انتخاب‌هاي پيش رو راي جمع كنند و همچنان در قدرت بمانند، خوشبختانه با سخناني كه رهبر معظم انقلاب اسلامي در مورد انتظار بيان داشتند حجت بر بسياري از افراد تمام شد.

وي با اشاره به اينكه در مكتب عترت و ولايت هميشه دو مولفه براي شيعه وجود داشته كه موجب سربلندي آن شده است، اظهار داشت: يكي قيام كربلا كه هميشه و در همه جا در دل تمام شيعيان زنده است و بايد گفت موتور اصلي انقلاب اسلامي نيز تاسي از فرازهاي كربلاست و دومي انتظار به آن معني كه مقام معظم رهبري فرمودند يعني اعتراض به وضعيت موجود و سعي بر اصلاح آن تا زمان ظهور حضرت مهدي (عج) است.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: در سخنان رهبري بايد توجه داشت كه ايشان ديدار با حضرت قائم (عج) را نتيجه تخيلات ذهني دانستند البته بايد توجه كرد كه آيت‌الله خامنه‌اي هيچ‌گاه ديدار برخي از افراد را نفي نكردند بلكه سخنان ارائه شده توسط اين گروه را سخنان باطلي دانستند زيرا همگي مي‌دانيم كه توسل به آن حضرت بسيار مؤثر است.

* ريشه گروه انحرافي فراماسونري قديم است

وي تصريح كرد: ريشه گروه انحرافي‌ همان فراماسونري قديم است، مانند صوفي‌گري‌هاي موجود در كشور و اين‌ها همه ريشه در تفكر استعمار پير انگلستان دارد كه درگذشته با بوجود آوردن مكاتبي مانند بهائيت و هم‌اكنون نيز با ايجاد چنين گروه‌هايي سعي بر ضربه زدن به اسلام را دارد.

‌مدير مسئول روزنامه رسالت با بيان فرازهايي از سخنان رهبري ‌كه ‌مي‌فرمايند "‌در موضوع انس با آن حضرت و توسل به ايشان نيز آنچه صحيح و مورد نظر است، توجه و توسل از دور است كه حضرت مهدي (عج) انشاءالله آن‌را مي‌پذيرند اما برخي ادعا‌ها و مطالب عاميانه درخصوص انس با حضرت، از طريق ديدار حضوري، غالباً دروغ و يا تخيلات ذهني است " گفت: ايشان در جايي درباره مدعيان دروغيني كه در طول تاريخ برخي علائم ظهور را بر خود يا ديگران تطبيق مي‌دادند، فرمودند كه "‌همه اين موارد غلط و انحرافي است زيرا برخي مطالب درباره علائم ظهور، غيرقابل استناد و ضعيف است و مطالب معتبر را هم نمي‌توان براحتي تطبيق داد.‌ "

وي اضافه كرد: مقام معظم رهبري در اين سخنان جواب ياوه‌گويي‌ها را دادند و تكليف را روشن كردند تا ديگران با ساختن فيلم‌هايي مانند "ظهور بسيار نزديك است " و پياده كردن علائم ظهور روي افراد مختلف مانند شعيب‌بن صالح سعي بر به انحراف كشاندن جامعه را نداشته باشند.

‌قائم مقام جامعه اسلامي مهندسين در پايان افزودند: جمع‌بندي از اين مسئله اين است كه اين گروه داراي سه انحراف اساسي هستند؛ انحراف اول انحراف در اعتقادات، دوم انحراف در به دست آوردن قدرت و سوم انحراف در كسب مال و ثروت كه خوشبختانه با ورود قوه قضائيه بسياري از اين افراد دستگير شده‌اند زيرا اين‌ها مي‌خواهند با تزريق پول بين جامعه رأي براي خود جمع‌آوري كنند و در انتخابات‌ پيش‌رو گوي سبقت را از رقبا بربايند كه اميدوارم ضمن هوشياري مسئولين جهت برملا كردن توطئه‌ها، مردم نيز هوشياري كامل داسته باشند تا از راه اصلي گمراه نشوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی