بازدید 18295
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

برخی در پی ایجاد اختلاف میان ارتش و سپاه هستند اما...

امیر سرتیپ پوردستان افزود: نتیجه این افتخار آفرینی ها، آن مدال افتخاری بود که امام راحل علاوه بر نامگذاری سالروز ولادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار بر سینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نصب کرده و فرمودند: «ای کاش من یک پاسدار بودم».
کد خبر: ۱۷۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۵ 08 July 2011
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اعلام اینکه برخی درصدد ایجاد نفاق میان نیروهای ارتش و سپاه هستند، گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازویی بسیار قوی و امین برای نظام است.

به گزارش «تابناک»، امیر سرتیپ «احمد رضا پوردستان»، پنجشنبه شب در مشهد مقدس و در مراسم انس و الفت نیروهای مسلح در قرارگاه عملیاتی ارتش در شمال شرق کشور با اشاره به سخنان فرماندهی کل قوا، تأکید کرد:‌ تحکیم وحدت در بین نیروهای مسلح، یکی از ضرورت های مسلم مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است و باید همواره شاهد افزایش این مهم باشیم.

بنا بر این گزارش، وی همچنین افزود:‌ برگزاری جلسات انس و الفت در میان نیروهای مسلح در تحکیم این وحدت بسیار تأثیرگذار است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به نامگذاری روز سوم شعبان ـ میلاد پر برکت امام حسین (ع) ـ به عنوان روز پاسدار توسط امام خمینی (ره) گفت:‌ پاسداران در دفاع از آرمان های نظام و مرزهای کشور، جانشان را در کف دست قرار داده و دلاورمردی ها و افتخارات بسیاری آفریدند.

امیر سرتیپ پوردستان افزود:‌ و نتیجه این افتخار آفرینی ها، آن مدال افتخاری بود که امام راحل، علاوه بر نامگذاری سالروز ولادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار بر سینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نصب کرده و فرمودند: «ای کاش من یک پاسدار بودم».

این امیر دلاور ارتش در پایان گفت:‌ امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به بخش نظامی نیست، بلکه علاوه بر آن در همه عرصه ها اعم از سازندگی، علمی و فرهنگی حضور تأثیرگذاری داشته و بازوی بسیار قوی و امین برای نظام است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۶
درود خدا بر تمامی امیران و سرداران بزرگ ارتش و سپاه اسلام و سلام و صلوات به ارواح مطهر تمامی شهدا از صدر اسلام تا به امروز.
پاینده باشی امیر سر افراز سپاه اسلام. و افتخار بر ازتش و سپاه به خاطر وجود شما سرمایه های گران سنگ.
امام خميني (ره): اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
افتخار میکنم به این همدلی و وحدت بین سپاه و ارتش اسلام درود خدا بر شما که افتخار میهن اید
آفرین بر این امیر دلاور و با اخلاص ارتش جمهوری اسلامی ایران
درپناه حق باشید انشاالله
یاعلی و بچه های نازنینش
خداوندياري ميكند هركس دينش را ياري كند و مكر دشمنان را به خودشان برميگرداند
از نظرات خوشتون نیومد که انعکاس ندادید امان از دست شما زنده باد سپاه پاسداران زنده باد ارتش
درود بر امير سرافراز پوردستان كه نشان از رفاقت ودوستي در درون ارتش وسپاه موج مي زند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها