بازدید 13044

صهیونیست ها بشار اسد را به مرگ تهديد كردند

اين تصميم صهيونيست ها توسط يكي از دولت هاي خاورميانه اي طرفدار رژيم صهيونيستي به اسد منتقل شده/ از سویی، «جمال جره» برای بي ثبات كردن اوضاع سوريه، مزدوراني را از كشورهاي گوناگون به سوريه وارد كرده تا آنان، تصادفی شماری از مردم را كشته و کارهای آنها را به پاي نيروهاي امنيتي سوريه بگذارند.
کد خبر: ۱۷۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۷ 03 July 2011
سرويس بين الملل ـ روزنامه كويتي «الجريده» فاش كرد كه مقامات رژيم صهيونيستي، بشار اسد را به مرگ تهديد كرده اند.

به گزارش «تابناك»، مقامات رژيم صهيونيستي از اين وحشت زده هستند كه بشار اسد براي اينكه نآرامي هاي اخير اين كشور را آرام كرده و مردم و ملت هاي عرب را در حمايت از خودش بسيج كند، ممكن است با اسرائيل در مورد منطقه جولان وارد جنگ شود؛ ادعايي كه «جروزالم پست» آن را به نقل از يك مقام آگاه رژيم صهيونيستي منتشر كرده است.

با اين حال، «الجريده» فاش كرد: به دنبال تجمع نيروهاي نظامي سوري در مرز با فلسطين اشغالي، مقامات صهيونيست تهديد كرده اند كه اگر چنين اتفاقي بيفتد، آنان بشار اسد، رئيس جمهور سوریه را ترور خواهند کرد.

بنا بر اين گزارش، اين تصميم مقامات صهيونيستي توسط يكي از دولت هاي خاورميانه اي طرفدار رژيم صهيونيستي به بشار اسد منتقل شده است.

همچنین بر پایه مطلبي كه روزنامه سوري «تشرين» منتشر كرده است، «جمال جره» برای بي ثبات كردن اوضاع سوريه، مزدوراني را از كشورهاي گوناگون به سوريه آورده تا اين مزدوران تصادفی شماري از مردم را كشته و کارهای آنها را به پاي نيروهاي امنيتي سوریه بگذارند.

«جمال جره»، نوه «نو زياد جره»، يكي از مظنونين حادثه تروريستي يازده سپتامبر است كه يكي ديگر از اعضاي خانواده وي در سال 2009، به اتهام جاسوسي براي اسرائيل در لبنان دستگير و زنداني شد.

اين رخدادها در حالي است كه به دنبال تظاهرات در شهر «هما» در سوريه و كشته شدن نزدیک 28 نفر در اين شهر، روز گذشته، بشار اسد، فرماندار اين شهر را از كار بركنار كرد.

گفتني است، برخي از تحليلگران بر اين باورند كه بشار اسد به عنوان نسل جديد رهبران در سوريه تصميم دارد در آينده اي نزديك، سرنوشت خود را از حزب بعث جدا كرده و خود رهبري اصلاحاتي اساسي را به عنوان رهبر يك حزب در سوريه به دست گيرد؛ تصميمي كه به احتمال بسیار در صورت تحقق با استقبال مردم اين كشور هم روبه رو خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل