بازدید 17920

افزایش‏‏ تحصیلکرده ها برای نابودی خانواده بود!

افزایش دختران تحصیلکرده در کشور سبب بحران خانوادگی در جامعه و بین خانواده‌ها شده است و دولت‌های سازندگی و اصلاحات با اهدافی از پیش تعیین شده برای نابودی بنیان خانواده، افزایش سن ازدواج و ... درصدد افزایش جذب دانشجویان دختر در دانشگاه برآمدند.
کد خبر: ۱۷۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۲ 02 July 2011
افزایش شمار دختران تحصیلکرده در دانشگاهها یک بحران جدی برای کشور است.

به گزارش اعتدال ، حسن عباسی در تازه‌ترین اظهارات خویش در دانشگاه یاسوج گفت: افزایش دختران تحصیلکرده در کشور سبب بحران خانوادگی در جامعه و بین خانواده‌ها شده است و دولت‌های سازندگی و اصلاحات با اهدافی از پیش تعیین شده برای نابودی بنیان خانواده، افزایش سن ازدواج و ... درصدد افزایش جذب دانشجویان دختر در دانشگاه برآمدند.

عباسی افزود: «در دورانهای سازندگی و اصلاحات به این مورد  پرداختند تا در زمان کنونی زمینه پرداختن به جنبش آزادی زنان  فراهم شود و از سال 82 شاهد افزایش حضور دختران در دانشگاههای کشور هستیم و رشد آمار دانشجویان دختر دانشگاههای کشور در حال تبدیل شدن به یک بحران است.»

عباسی در ادامه توجیهات خود در مضر بودن تحصیل دختران، متذکر می‌شود: در دوران اصلاحات بحث توانمندسازی دختران مطرح شد و در عمل خانواده ها  ناکارآمد و سن ازدواج را بالا بردند و این یک خیانت و جنایت بود و اگر  اینک بخواهیم بحث توانمندسازی پسران را شروع کنیم 20 سال طول می کشد.

عباسی که زمانی از طرفداران احمدی‌نژاد بود در ادامه احمدی‌نژاد را یک لیبرال می‌خواند و  مدعی می‌شود: جریان لیبرال، فعلا گفته باید سکوت کرد. الان برخی اصولگرایان لیبرالی عمل می‌کنند و فکر  می‌کنند 24 میلیون رای داشته‌اند  و باید با استفاده از تفکرات لیبرالی رای 14 میلیون دیگر را جذب کرد.

عباسی تبلیغ ... در تلویزیون و وجود پیتزا فروشی در یاسوج را دلیلی از نفوذ جریان لیبرال و هجوم فرهنگی غرب برای تغییر زندگی مردم ایران تعبیر کرد و مدعی شد: ما از تفکر  سروش  و دیگران نگران نیسیتم بلکه این تغییر سبک زندگی نگران کننده است. در یکی از خیابان های  شهر سنتی یاسوج شش پیتزافروشی وجود دارد و این مورد در یک جامعه سنتی جای تعجب دارد و با این کار می‌خواهند  سبک زندگی را تغییر دهند!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار