بازدید 3290

بگذاريم خزر زنده بماند...

کد خبر: ۱۷۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۴ 30 June 2011
عضو هيات علمي جمعيت زنان مبارزه با آلودگي محيط زيست گيلان گفت: از طبيعت آموخته‌ام بايد سرعت را براي آسايش معنا كنيم و مانند طبيعت آرام آرام در جهت رشد و تحولات پيش برويم.

به گزارش ايسنا، "شيرين پارسي" در همايش" بگذاريم خزر زنده بماند" با بيان اين مطلب توضيح داد: پيشرفت بدون توجه به سرعت در تخريب محيط زيست اطرافمان، تنها آشفتگي‌ها را براي انسان به ارمغان خواهد آورد.

وي با تاكيد بر اين‌كه در حفاظت از محيط زيست خزر حلقه‌هاي پيوند دوستداران اين اكوسيستم ارزشمند از هم گسيخته است، گفت: آرامشي را كه در دل طبيعت بدست مي آوريم را هيچگاه با آرزوي خودروهاي پرسرعت در جاده‌ها نمي‌توان مقايسه كرد.

پارسي با بيان اينكه هيچ وجه با مدرن شدن و عمران مخالف نيستيم، خاطرنشان كرد: با ساخت و سازها در درياچه خرز بدون ارزيابي‌هاي زيست محيطي توسط كشورهاي اطراف آن و بهره برداري‌هاي روز افزون از منابع نفت و گاز، ورود انواع آلودگي‌ها و آلاينده‌هاي زيست محيطي توسط رودخانه‌هايي كه در آن سرازير مي‌شود چطور مي‌توان انتظار داشت كه وضعيت خرز بهتر از اين باشد.

وي ادامه داد: تا زماني كه كشورهاي حاشيه بزرگترين درياچه جهان فقط به فكر بهره برداري از آن باشند حال و روز خزر بدتر از آن خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها