بازدید 10829

فیلم‌های سینمایی تلویزیون در عید مبعث

کد خبر: ۱۷۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳ 28 June 2011
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «یک بام و دو هوا»، «شهر آشوب»، «عروس مرز»، «سه راهزن»، «جایزه»، «پل بلارت پلیس فروشگاه»، «تعطیلات در اردوگاه تابستانی»، «خواب زمین»، «مرد جنگ»، «در اعماق دریا 1»، «تصادف ممنوع»،، «جان سخت 1»، «تصویر هشت در ده»،، «در اعماق دریا 2»، «مرد شماره یک»، «سفر بزرگ»، «آغاز تا آغاز»، «اقلیما»، «شهرخاکستر»، «ماجرای نیمروز» و «دامادی به نام صفر» پنجشنبه و جمعه 9 و 10تیرماه مصادف با مبعث پیامبرگرامی اسلام حضرت محمد (ص)، ازشبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شود.


شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی «یک بام و دو هوا» به کارگردانی یوسف تیموری پنجشنبه 9 تیرماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: «کیومرث صالحی» سرهنگ خلبان بازنشسته که ساکن شیرازاست، با قبول شدن دخترش شهرزاد دردانشگاهی درتهران، به تهران آمده و خانه‌ای را می‌خرد. اما خیلی زود متوجه می‌شود که این خانه مالک دیگری هم دارد که سند قولنامه‌ای دردست دارد.
محمدکاسبی، یوسف تیموری، محمد رضا داوود نژاد، رضا شفیعی جم و عباس محبوب در فیلم تلویزیونی «یک بام و دو هوا» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «شهر آشوب» پنجشنبه 9 تیرماه ساعت 23 ازشبکه­ یک سیما پخش­ می‌شود.
داستان فیلم ازاین قراراست که: تعدادی ازماموران شاغل دربخش مواد مخدرپلیس دیترویت آمریکا که همگی فاسدند و ازقاچاقچیان باج می‌گیرند، به طور نا گهانی براثرحادثه‌ای دستشان رو می‌شود. سپس رئیس افسران به نام مارتی که دست خود او نیزدرکاراست، ازترس برملا شدن کامل ماجرا، همگی ماموران و افراد قاچاقچی تحت امرخود را می‌کشد.
ری لیوتا وشان هاتوسی درفیلم سینمایی«شهرآشوب» به کارگردانی کریس فیشر محصول سال 2011 کشورآمریکا به ایفای نقش پرداختند.

**********************

فیلم تلویزیونی «عروس مرز» به کارگردانی و تهیه کنندگی مجید مظفری، جمعه 10 تیرماه ساعت 16 از شبکه­ یک سیما پخش­ می‌شود.
داستان فیلم با بازی بنیامین مظفری، سهند جعفری، خسرو دستگیر، مجید غفاری، الهام حیدریان و نازنین احمدی ازاین قراراست که: دریکی ازپاسگاه‌های مرزی غرب کشور افسری به نام توانا خدمت می‌کند، او خود را آماده می‌کند تابرای جشن عروسی به مرخصی برود که متوجه می‌شود. چند نفرتصمیم دارند ازهمان مرزمبادرت به قاچاق انسان نمایند. او که متوجه این امرمی شود از رفتن به مرخصی منصرف می‌شود. درحالی که می‌داند کارت‌های عروسی بین دوستان و فامیل پخش شده است.


شبکه دو

فیلم سینمای «سه راهزن» به کارگردانی‌ها ایو فریتیگ پنجشنبه 9 تیرماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی بلابی فیلیسن بی آمده: دختر بچه کوچکی به نام تیفانی به علت از دست دادن والدین و نداشتن خویشاوند مجبور می‌شود به نوانخانه برود. در بین راه سه راهزن شرور که نامشان لرزه به تن همه مردم می‌اندازد به کالسکه‌ای که دختر بچه در آن است حمله می‌کنند تا شاید پول یا طلای زیادی را به جیب بزنند، اما با دیدن او و تنها چمدانی که لباسهای تیفانی در آن قرار گرفته شوکه می‌شوند.
فیلم سینمای «سه راهزن» محصول سال 2007 کشور آلمان است.

***********************

فیلم تلویزیونی «جایزه» پنجشنبه 9 تیرماه ساعت 17:30 ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: امیرعلی، پسربچه‌ای است که درمسابقه انشا نویسی شبکه دو برنده شده و حال باید برای گرفتن جایزه به شبکه دو بیاید. او ساکن ورامین است. پدرش به علت گرفتاری‌های کاری خود از آوردن او معذور است. مادربزرگ امیرعلی که به خانه آنها آمده با آگاه شدن ازقضیه، تصمیم می‌گیرد با امیرعلی روانه تهران شود.
مینا جعفرزاده، حسین محب اهری، معصومه کریمی، حسین چنگی، معصومه کریمی و صالح میرزا آقایی درفیلم تلویزیونی «جایزه» به کارگردانی رضا سبحانی و تهیه کنندگی محسن شایان فربه ایفای نقش پرداخته‌اند.

************************

فیلم سینمایی «پل بلارت پلیس فروشگاه» به کارگردانی استیو کار 20 دقیقه بامداد روز جمعه 10 تیرماه ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد.

دراین فیلم خواهید دید: پاول بلارت مأمور امنیتی یک فروشگاه بزرگ است، او مردی چاق و بی عرضه‌ای است که مشکل قند دارد و هر بیست دقیقه یکبار باید چیز شیرینی بخورد تا از حال نرود، به همین دلیل نمی‌تواند وارد نیروی پلیس شود، او کار خود را دوست دارد، همسر پاول از او جدا شده و او را ترک کرده است ولی دخترش، مایا با او زندگی می‌کند، مایا و مادر پاول می‌خواهند که او دوباره ازدواج کند اما پاول موافق نیست، ولی به اصرار مادر و مایا در یک سایت شاوره ی ازدواج ثبت نام می‌کند تا از آنها مشورت بگیرد و یک فیلم و مشخصات خود را برای مشاوران در سایت می‌گذارد.
کوین جیمز و جایما مایزدرفیلم سینمایی «پل بلارت پلیس فروشگاه» محصول سال 2009 آمریکا ایفای نقش کرده‌اند.

*********************

فیلم سینمایی «تعطيلات در اردوگاه تابستاني» جمعه 10 تیرماه ساعت 17:30 ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد.
دراین فیلم با بازی زاچری بنت وگرگ اسپوتیسوود خواهید دید: رایان که پدرش را از دست داده است به همراه مادرش زندگی می‌کند. او یک برادرکوچک به نام سالیوان دارد. ازآنجایی که مادرش برای گذران زندگی مجبوراست سرکاربرود، نمی‌تواند ازسالیوان نگهدای کند و به همین دلیل او را به خانواده‌ای آشنا سپرده تا از او نگهداری کنند. رایان شاگرد اول کلاس خود است و بعد ازپایان دبیرستان به او بورسیه می‌دهند تا در دانشگاه ادامه تحصیل دهد.

فیلم سینمایی «تعطيلات در اردوگاه تابستاني» به کارگردانی کوین سولیوان و تهیه کنندگی تری گرانت محصول کشورکانادا درسال 1989ساخته شده است.

************************

فیلم تلویزیونی «خواب زمین» به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه کنندگی امیرعباس کنی جمعه 10 تیرماه ساعت 23 ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان اين فیلم تلویزیونی درباره زني جوان و خارجي به نام ماريا است که براي مشاهده كاملترين و طولاني ترين كسوف قرن به همراه همسرش محسن به ايران آمده و در روستاي زيبايي كه زادگاه محسن است، اقامت مي‌کند. لحضه ي كسوف فرا مي‌رسد. تمامي اهالي، دانشگاهيان، علاقمندان، توريستها و... روي تپه كسوف جمعند.

امين زندگاني، فرخ نعمتي، سعيد داخ و حسن اسدي در فيلم تلویزیونی «خواب زمين» به عنوان بازیگران اصلی حضورداشتند.


شبکه سه

فیلم سینمایی «مرد جنگ» به کارگردانی جوچین رونینگ و تهیه کنندگی اسوی نونگ گولیمو پنجشنبه 9 تیرماه ساعت 11:30 از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.
فیلم سینمایی «مرد جنگ» محصول سال 2008 درکشورهای نروژ، آلمان و دانمارک ساخته شده است.

**********************

فیلم سینمایی «دراعماق دریا 1» به کارگردانی جیم او هائلون پنجشنبه 9 تیرماه ساعت 15 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: بک گروه اکتشافی در حال تحقیق دراعماق اقیانوس منجمد شمالی هستند. کاترین دانشمند زیست شناسی است که دراولین ماموریت گروه درحالی که سواربر زیردریایی تک سرنشین است، به نزدیکی دودکش‌های آتشفشانی بستراقیانوس رفته و ناپدید می‌شود.
جیمزنسبیت واورلابرادی در فیلم سینمایی «دراعماق دریا 1» محصول سال 2010 انگلستان بازی کرده‌اند.

***********************

فیلم تلویزیونی «تصادف ممنوع» پنجشنبه 9 تیرماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
فیلم تلویزیونی«تصادف ممنوع» داستان رامین، تارا و غلام را روایت می‌کند که به خاطر تخلفات رانندگی به دادگاه احضار شده‌اند و گواهینامه شان باطل می‌شود. آنها مجبورمی شوند تا در کلاس‌های مختلف آموزشی شرکت کنند. این کلاس‌ها زمینه سازآشنایی این افراد با هم و اتفاقات بعدی می‌شود.

حدیث فولادوند، رامبد شکرابی، رامین ناصرنصیر، نعیمه نظام دوست و هایده حائری درفیلم تلویزیونی «تصادف ممنوع» به کارگردانی محمد حجت ذیجوری وتهیه کنندگی ابوالفضل بانی به ایفای نقش پرداختند.

***********************

فیلم سینمایی «جان سخت 1» به کارگردانی جک مک ترنان پنجشنبه9تیرماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

درخلاصه داستان فیلم بابازی بروس ویلیزوآلن ریجمن آمده: یک خرابکاراینترنتی به اسم توماس گابریل به کمک دستیارش می‌لین قصد دارد، خطاهای گسترده‌ای درسیستم‌های کامپیوتری ایجاد کند. درهمین حین جان مک کلین که ازهمسرش جدا شده و به همراه دخترش لوسی درحال گذراندن دوران استراحت دربروکلین است ماموریت می‌یابد به نیوجرسی رفته و یک هکرکامپیوتری به اسم مت فارل را پیدا کرده و به واشنگتن ببرد.

فیلم سینمایی «جان سخت 1» محصول سال 1998 کشورآمریکا است.

************************

فیلم سینمایی «تصویر هشت در ده» به کارگردانی ناگشت کوکونور و ایشا تاکیا جمعه 10 تیرماه ساعت 11:30 ازشبکه سه سیما بازپخش می‌شود.

************************

فیلم سینمایی «دراعماق دریا 2» جمعه 10تیرماه ساعت 15 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.
جیمزنسبیت و اورلا برادی درفیلم سینمایی «دراعماق دریا 1» محصول سال 2010 کشور انگلستان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

*************************

فیلم سینمایی «مرد شماره یک» جمعه 10 تیرماه ساعت 19 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: یک آدمکش حرفه‌ای ماموریت می‌ یابد تا برای جلب نظر مردم به یک کاندیدای فرمانداری او را به صورت صوری ترورکند تا درجلب حمایت مردم در انتخابات پیروزشود. ولی هنگام انجام عملیات حادثه‌ای دیگر اتفاق می‌افتد.
رانا جونگ باهادوروجاسپال بانی درفیلم سینمایی «مرد شماره یک» به کارگردانی سانگوت سیوان محصول سال 2009 کشورهندوستان به ایفای نقش پرداختند.


شبکه چهار

فیلم سینمایی «سفر بزرگ» به کارگردانی اسماعیل فرخی وتهیه کنندگی هامبرت بالسان پنجشنبه 9 تیرماه ساعت 15:30ازشبکه چهار سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم ماجرای پدرمراکشی الاصل، ساکن فرانسه را بازگو می‌کند که ازپسرکوچکترش می‌خواهد با ماشین او را برای زیارت حج واجب به مکه ببرد. پسرازبرخی کارهای پدرمثل نماز خواندن و حج رفتن سر درنمی آورد. دراین سفرآنها ازکشورهایی مثل ایتالیا، بوسنی، بلغارستان، ترکیه وسوریه رد می‌شوند و درهریک ماجرایی را تجربه می‌کنند.

نیکولاس کزال، محمد مجید و جی کی نرستن درفیلم سینمایی «سفربزرگ» محصول سال 2004 کشور فرانسه بازی کرده‌اند.

*******************

فیلم تلویزیونی «آغاز تا آغاز» به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه کنندگی داریوش ربیعی پنجشنبه 9 تیرماه ساعت 20:50 ازشبکه چهارسیما روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم درمورد یک وکیل شهرستانی است که دریک شرکت وکالت درتهران با حقوق و مزایای فوق العاده دعوت به همکاری می‌شود. وکیل به همراه خانواده اش به تهران مراجعت می‌کند و مشغول بکارمی شود. پرونده‌هایی که به او می‌دهند، پرونده‌های ساده‌ای بود که چندان با حقوق و مزایایی که از شرکت دریافت می‌کند. سازگاری ندارد. بنابراین وکیل کم کم به این ماجرا شک می‌کند.

علی سرابی و شبنم فرشاد جو درفیلم تلویزیونی «آغاز تا آغاز» به عنوان بازیگران اصلی بازی کرده‌اند.

********************

فیلم سینمایی «اقلیما» به کارگردانی محمد مهدی عسگر پور جمعه 10 تیرماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما4» ازشبکه چهارسیما پخش خواهد شد.

درخلاصه داستان فیلم با بازی حسین یاری، پانته آ بهرام، احمد مهرانفر، هنگامه قاضیانی، فرناز رهنما، احسان امانی و شاهرخ فروتنیان آمده: ساراهنگامی که می‌فهمد همسرش عماد (حسین یاری)دچارعارضه قلبی شده به شدت آشفته می‌شود. آشفتگی سارا با پیدا شدن تارمویی بور، درتخت عماد بیشترمی شود. اتفاقات عجیب وغریبی که اطراف سارا به وقوع می‌پیوندد. اجازه نمی‌دهد چیزی از آشفتگی سارا، حتی بعد از بهبودی عماد و بازگشتش به خانه کم شود.


شبکه تهران

فیلم سینمایی «شهر خاکستر» پنجشنبه 9 تیرماه ساعت 13:30 ازشبکه تهران روی آنتن می‌رود.
داستان فیلم ازاین قراراست که به دلیل مصرف بیش از حد انرژی و آلودگی‌های صنعتی، زمین در ورطه نابودی قرار گرفته است در این زمان دانشمندان، معماران و مهندسان در مکانی گرد می‌آیند و تنها راه امید به آینده را در ساخت شهری زیر زمینی به نام خاکستر می‌یابند و کلید خروج از این شهر و ورود دوباره مردم آینده به زمین را درون جعبه‌ای قرارداده و به دست شهرداراین شهرمی سپارند.

دیوید آروال، ایان الهاینی، هری تردآوی و تیم رابینز درفیلم سینمایی «شهر خاکستر» به کارگردانی جیل کنان محصول سال 2008 آمریکا به ایفای نقش پرداختند.

***********************

فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» جمعه 10 تیرماه ساعت 13:30 ازشبکه تهران روی آنتن می‌رود.
درفیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» محصول سال 2009 کشورآمریکاخواهیددید: فيبي پليس زني است كه دركارش بسيار مهارت دارد و در موارد گروگانگيري تخصص دارد. او با مادرودخترش زندگي مي‌كند وازهمسرش جدا شده است. در يكي ازماجراهاي گروگانگيري مردي به نام دانكن به او علاقمند مي‌شود و از او خواستگاري مي‌كند و نامزد مي‌شوند. تااینکه دريك ماجراي گروگانگيري يكي از افراد به نام ميكس بسيار نسنجيده عمل مي‌كند و فيبي وي را توبيخ مي‌كند.
امی دی راوین، ایوان سرجی و برایان مارکینسون در فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی پیتر مارکل بازی کرده‌اند.


سیمای استان ها

فیلم سینمایی «دامادی به نام صفر» جمعه 10 تیرماه ساعت 13:30 ازسیمای استان‌ها پخش می‌شود.
 درخلاصه داستان فیلم آمده: خانواده‌ای که درمجالس عروسی برنامه اجرا می‌کردند و به پول احتیاج داشتند، روزی مشتری خوبی جذب می‌کنند و بسیارخوشحال می‌شوند، اما طولی نمی‌کشد که زوج جوان دچاراختلاف شده وعروسی به هم می­خورد و آنها درطول فیلم تلاش می‌کنند تا عروسی دوباره سر بگیرد تا آنها هم پول خوبی به دست آورند.

فیلم سینمایی «دامادی به نام صفر» به کارگردانی فرشاد ارج و با بازی رامین ناصر نصیر، سحر ولد بیگی و فرانک جنیدی در ژانر کمدی تولید شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس