بازدید 2107

بادامچیان: مراقب نفوذی‌ها باشید

کد خبر: ۱۷۲۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۹ 24 June 2011
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و حزبی برای کسب قدرت را نوعی شرک دانست.

به گزارش مهر‏، اسدالله بادامچیان شامگاه پنجشنبه در اولین کنگره مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم، اظهار داشت: متاسفانه بعضی افراد معتقدند که کار حزبی و تشکیلاتی برای کسب قدرت است‏، در حالی که این تفکر نوعی شرکت است.

وی ادامه داد: حزب برای انجام تشکیلات دسته‌جمعی و الهی است و بحث قدرت و ثروت مطرح نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسانی که تصور می‌کنند حزب از غرب آمده باید بدانند که از حزب به زیبایی در اسلام یاد شده و این زیبایی قابل مقایسه با تفکرات غربی نیست.

وی با بیان اینکه قدرت ابزار نیست، تاکید کرد: اگر کسی تشکلی ایجاد کند و برای دستیابی به قدرت به مردم خدمت کند، این شخص قدرت‌پرست است.

کسانی هستند که برای صندلی ریاست جمهوری کار می‌کنند

بادامچیان تصریح کرد: کسانی هستند که دوست دارند رئیس جمهور شوند و کار زیادی هم انجام می‌دهند اما همه می‌دانند که این خدمت برای کسب صندلی ریاست جمهوری است.

وی ادامه داد: نفوذ افکار انحرافی در حزب، ظاهرش ساده است ولی اصلش این است که بنیان حزب را متزلزل می‌کند.

مراقب نفوذی‌ها باشید

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی خطر نفوذ افکار انحرافی در احزاب را جدی دانست و تاکید کرد: به محض اینکه تشکلی به راه افتاد شیاطین سعی می‌کنند در آن نفوذ پیدا کنند.

وی تاکید کرد: باید مراقب بود که انسان‌های فرصت طلب و قدرت طلب در احزاب نفوذ پیدا نکنند.

بادامچیان با اشاره به صدور پروانه رسمی برای فعالیت مجمع پیروان امام و رهبری استان قم از کمیسیون ماده 10 اظهار داشت: تولد یک تشکل اسلامی پدیده مبارکی است، چون اراده جمعی در راستای وظایف اسلامی امری پربرکت است.

تشریح ویژگیهای حزب الهی

وی تصریح کرد: عنوان مجمع پیروان امام و رهبری بسیار پرمحتوا و با مفهوم است و اگر محور فعالیت این تشکل غیر از اینکه می‌خواهد یک حزب خدایی باشد، بر محور ولایت و امامت شکل گرفته باشد معلوم است که برکات الهی و عنایات امام زمان(عج) بر این تشکل که اگر صادقانه و مومنانه اقدام کند همواره خواهد بارید.

وی با اشاره به ویژگیهای تشکل‌های اسلامی گفت: تشکل اسلامی یک تشکل کمونیستی نیست که از بالا دستور صادر شود و عده‌ای بی‌چون و چرا اجرا کنند.

بادامچیان گفت: این تشکل‌ها مثل تشکل‌های غربی نیستند که در راستای منافع شخصی کار کنند و در چارچوب تشکل هضم شوند و یا به ابزار منافع سرمایه‌داری تبدیل شوند، بلکه انتخاب آگاهانه و آزادی برای رای دادن در احزاب اسلامی موجود است.

وی ادامه داد: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری نیاز به هماهنگی و وحدت دارد؛ وحدتی که بر محوریت ولی فقیه و امامت عدل جامعه است و هماهنگی‌های شما در فهم این موضوع به طور جمعی راهگشاست.

ضرورت جذب حداکثری و دفع حداقلی

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گذشت نسبت به همدیگر را در موفقیت حزب موثر دانست و گفت: در تشکل ایمانی هر کس خودش را از برادر و خواهر ایمانی خود برتری بداند از نظر اخلاقی مذموم است.

وی بر لزوم تقویت مشترکات بین اعضای تشکیلات حزبی تاکید کرد و یادآور شد: مجمع پیروان امام و رهبری در اداره امور باید به جذب حداکثری و دفع حداقلی اهتمام بیشتری داشته باشد.

بادامچیان اضافه کرد: در نظام اسلامی نباید تشکیلات در خط سلطه و التقاط با مردم باشد، به خاطر اینکه نظام اسلامی نظام ضددیکتاتوری و ضد سلطه است.

وی با ابراز امیدواری از توسعه مجمع پیروان امام و رهبری استان قم اظهار داشت: این مجمع تا قبل از رسمی شدن، فعالیت‌های خوبی ارائه داد و امیدواریم از این به بعد فعالیت‌های این تشکل گسترش یابد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل