بازدید 74917

«ببخشید آقا می تونم به خانومتون نگاه کنم؟»

کد خبر: ۱۷۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۸ 23 June 2011
الف نوشت:
جوان خیلی آرام و متین به مرد نزدیک شد و با لحنی مودبانه گفت: ببخشید آقا! من می‌تونم یه کم به خانوم شما نگاه کنم و لذت ببرم؟

مرد که اصلا توقع چنین حرفی را نداشت و حسابی جا خورده بود، مثل آتشفشان از جا در رفت و میان بازار و جمعیت، یقه جوان را گرفت و عصبانی، طوری که رگ گردنش بیرون زده بود، او را به دیوار کوفت و فریاد زد.

مردیکه عوضی، مگه خودت ناموس نداری... خجالت نمی‌کشی؟

جوان امّا، خیلی آرام، بدون اینکه از رفتار و فحش‌های مرد عصبی شود و واکنشی نشان دهد، همان طور مودبانه و متین ادامه داد.

خیلی عذر می‌خوام، فکر نمی‌کردم این همه عصبی و غیرتی شین، دیدم همه بازار دارن بدون اجازه نگاه می‌کنن و لذت می‌برن، من گفتم حداقل از شما اجازه بگیرم که نامردی نکرده باشم... حالا هم یقمو ول کنین، از خیرش گذشتم.

مرد خشکش زد... همانطور که یقه جوان را گرفته بود، آب دهانش را قورت داد و زیر چشمی زنش را برانداز کرد...

*وبلاک پسرک چوپان
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۵۴
خیلی جالبه
وقتی غیرتها به جوش می آیند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
اگر غیرتی باقی مانده باشد
بیمزه ها ...
سلام
خیلی عالی بود. ممنون
پاسخ ها
سیاوش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
این کجاش عالی بود ؟ خیلی خیلی بی مزه و بی ربط بود
خیلی چیپ شدین
پاسخ ها
saghar
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
اگه از بی حجابی صحبت کنند چیپ هستند ولی اگر از وضع بد آبخوری یه مدرسه انتقاد کنند چیپ نیستند. بردارید این عینک به ظاهر روشنفکرانتون رو.....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
لطفا بگید کجاش چیپ بود؟
بدون اینکه شعار بدین.
ممنون
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
غیرت داشتن چیپه یا بی غیرتی؟ خودت بودی چه می کردی
يادش بخير يه روزي رسانه ها برا خودشان و همين طور خوانندگانشن ارزش و اعتباري قايل بودن و هر مطلب بي ارزشي را نمي نوشتن. حيف 5 دقيقه زماني كه با اين سرعت كم اينترنت صرف باز كردن اين صفحه كردم. حيف!!!!!!!
بعنی الان ما دارید فرهنگ سازی مبکنید. واقعا که.
حقیقت واقعاً تلخه!!
اونی که به دنبال جبران کاستی هاش از طریق دریافت لذت، هر چند ناچیز، با نگاه کردن به زن هایی است که در طول روز می بیند. چه این زن ها محجبه باشند، چه بی حجاب، چه متاهل و چه مجرد براش فرقی نداره. لطفا اشتباه نکنید و سعی نکنید مطالب رو با کج فهمی با چنین داستان هایی که با تعقل و خرد ورزی نسبتی ندارند و از فرهنگ آسیب دیده و خراب ناشی می شن در اذهان جا بندازین.
واقعا قشنگ بودو جالب
عالی است/ گاهی وقتها افراد باید اینطوری حالیشون بشه که داره سرمایشون از دستشون میره.اینهم نوعی آگاهی دادنه/به سهم خودم تشکر می کنم
فقط یک تلنگر ......
برخلاف پیش فرض نویسنده این مطلب، آن کس که در این نوشته سخت تحقیر شده مرد و مردهای جامعه از جمله خود نویسنده اند. البته این نگاه تحقیرآمیز تمام جامعه و زن را که در این نوشته به مثابه شیئی خاموش فرض شده که در تملک مرد است و باید برای او تعیین تکلیف شود را هم در بر می گیرد. مشکل ما اصل چنین نگاهی به انسان است. اگر چنین دیدگاهی راهگشا بود نه زنان ما اکنون این قدر میل به خودنمایی داشتند و نه مردان ما به جایی می رسیدند که به پزشکی در حریم خدمتش به مردم تجاوز کنند.
بهترین امر بمعرف ونهی از منکر را انجام داده افرین
جالبه! طبق این داستان اندیشمندانه، اگر زنی آرایش کرد، مردها حق دارند چشم چرانی کنند! برخلاف مقالات قبلی شما، این مقاله تجاوز را هم توجیه می کند! بابا اگر قرار بر چشم چرانی و تجاوز به دلیل بد پوششی باشد که الان توی اروپا هر روز باید به میلیونها نفر تجاوز شود!
بسیار مسخره بود
خواهرم تازه ازدواج کرده،
هر موقع از غیرت مردان برایش حرف میزنم نمی تواند خوب منظورم را درک کند.
معصومانه میپرسد: پس این مردهایی که زنانشان آرایش می کنند و دست در دست هم در خیابانها میگردند غیرت ندارند؟!
میمانم چه بگویم!
اگر بگویم ندارند که تف سربالاست، خواهد گفت پس مردان ایرانی بی غیرتند!
اگر هم بگویم دارند که دروغ گفته ام!
واقعا تابناک باید از خودش خجالت بکشه با انتشار چنین چیزهایی. واقعا براتون متاسفم.این مطالب زشت چیه اینجا زدین ؟اصلا هدفتون چیه؟
خوب بودبیشتربزارید
خیلی عالی بود
واقعا که بهترین راه همینه
با تشكر از فرهنگ سازي بسيار عالي شما در محق دانستن آقايان به نگاه و توجيه دزدان ناموس و متجاوزين تنها به صرف ظاهر زنان......!..... اين خارجي هاي بي فرهنگ اصلا به اين جور زنها نگاه هم نمي كنن..!!!
نکته ریز و پر معنا برای عبرت آقایانی که پول میدهند تاخانم در بازار عرض اندام کند.تشکر
کو کجا رفت غیرت مردامون؟ کو کجا رفت حیای زنامون؟
حالا بگین چرا برای خانومها مزاحمت ایجاد میشه . تا وقتی اینجوری فکر میکنیم بدتر هم میشه.متاسفم . مثل این میمونه که بگی چون در خونه ۶ تا قفل نداشت تلویزیون رو بردم. من که دزد نیستم !
مسخره بود. با این کار چی را می خواهید ثابت کنید؟؟!!
خيلي عالي يود
حديث
مردان و زنان بي غيرت صحبت پشت سر شان غيبت محسوب نمي شود.
من که بدجور تحت تاثیر این داستان حکمت آموز قرار گرفتم !!!

از امروز زنم فقط حق داره با یه قیافه و لباسی بیرون بره که خودمم حالم ازش بهم بخوره چه برسه به دیگران !!!!
خیلی معرکه بود
خیلی پرمعنا بود
البته اگه بعضیا بفهمن
حجاب زن درست، اما چرا مردان هم یاد نمیگیرند که خود را کنترل کنند؟ یعنی مردان در کشور های دیگر قدرت کنترل خود را دارند و مردان ایرانی ندارند؟
من در طول 10 سال در اقامت در آلمان حتی یکبار ندیدم که مردی به زنی متلک بگوید . اما هر بار که به فرودگاه مهرآباد یا امام خمینی می رسم، از همان باربر فرودگاه شروع میشود که متلک بگویند تا الی آخر. حتی به زن میانسال و یا با چادر.

با رها کردن مردان جامعه بدون آموزش و مهارت کنترل ، اگر زنها را در جعبه در بسته هم بگذارند، ثمری ندارد.
سراغ غیرت از که میجویی...
خوب راست مبگه ديگه
بي حجابي زن از بي غيرتي مرد است .
واقعا خوشم اومد . ایکاش بعضی از مردان کمی غیرت داشتن .
وای به آنروز که ذهنها را به سمت ظاهر و فرعیات سوق داد مگر انسانها تماشائی هستند که مورد توجه دیگران قرار بگیرند این متن اصلا زیبا و جالب نیست و توهین به شعور مردمانش دارد و بزرگ کردن ضعف های انان
خیلی با حال و سازنده بود
ممنون
ریشه بدحجابی رو باید در شوهران و پدران و برادران بی رگ و بی ایمان آنها جست. والسلام.
تابي جون دمت گرم كلي حال كرديم
شما را بخدا از این گونه ادای مذهبی در اوردن دست بردارید این اقا برای چی می خواسته با نگاه کردن به زن شوهر دار لذت ببرد در ثانی حق این اقا اخم کردن و نگاه نکردن بوده نه گفتن این مزخرفات به اسم اسلام به اون اقا و خانم
طلا هم تو طلافروشي زياده ؛ دست درازي كنيد ...
اين يعني دزدي ... كو تا دموكراسي تو ايران اجرا شود .
از این قشنگتر را بگم:
تو اتوبوس واحد در اصفهان بطور اتفاقی یه خانم با آرایش شیطانی (مشکی) جلو یه جوان نحیف و متین قرار گرفت.
این دو کنار هم کافی بود که همه نگاشون کنن.
بی مقدمه پسر گفت: خانم رژ مشکی را نمی پسندم کاش قرمز استفاده کرده بودین!
زن که انتظار نداشت یهو به جوش اومد و عده ای از مردها هم برای خود شیرینی، به دفاعش بلند شدند.
پسر ساده و نحیف خیلی آروم و متین گفت: مگه تو این آرایش را نکردی که من جوان بپسندم. خب گفتم بهت بگم که اصلا به نظرم دلچسب نبود.
اینقدر این حرفها از روی آرامش و تمأنیه گفته شد که سکوت همه جا را فرا گرفت و لحظاتی بعد زن بد حجاب در اولین ایستگاه خودش را از چشمها پنهان کرد.
6 سال پيش توی یه فرهنگسرا نشسته بودم چند تا جوان داشتن به يه زن نگاه ميكردن در حالي كه شوهرش باهاش بود .زن و مرد پا شدن رفتن .بعد شوهرش برگشت سمت اين جوانها.گفت ما هم يه زماني نگا مي كرديم نه اينقد تابلو
من الان هم كه يادم مي افته .....
خانمها احتیاج به غیرت آقایون ندارند... خودشون بلدند از خودشون مراقبت کنند... آقایون هم اگه خیلی مردند چشمشون رو درویش کنند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
پس وفتی حادثه ای مثل حادثه خمینی شهر پیش اومد هم از خودشون دفاع میکردند
كافر همه را به كيش خود پندارد. چون دوست مودبمون قصد لذت داشتن بقيه هم حتما قصد لذت داشته اند. در ضمن انسان حريص است به آنچه از آن منع شود
بابا دمش گرم.
ای ول،عجب نوشته ای بود،کوتاه مختصر مفید.
انسان آزاد است .بی جربزه ها چشمهایشان را جمع کنند.آنچه که این جوان گفته استدلال دزد است که میگویند مال بردنی خود را جلوی چشم ما نگذارید چون ما میدزدیمش.
لذت بردیم.
حرکت جالبی بوده , راستش اگر بجای برخورد با خانمهای بدحجاب با همسران و پدرانشان برخوردکرده و جریمه سنگینی از آنها گرفته شود تاثیرش به مراتب بهتر خواهد بود
تابناک خبر گیر نمیاری نه !!!!
انسان آگاه می داند دریافت لذتی که مال او نیست تفاوتی با دزدیدن مال دیگری ندارد. انسان آگاه تنها روی بر می گرداند و نگاهش را به بند می کشد، چه ناموس دیگری عریان باشد چه پوشیده.
آه از داستان های این دوره و زمانه که بجای نکوهش فطرت پست بازار، وقاهت جوانی خام را می ستایند. آه از جهل. آه از توهم نزدیکی به خدا... آه از حقارت.
لطفا از سرخ شدن صورت مرد ، وقتي كه شرمند ه زن بچش مي شه هم يه داستان بسازيد
یعنی‌ شما میگین جامعه اسلامی ما اینقدر خراب شده که اگر یکی‌ روسریش بره عقب همه بازار نگاش می‌کنن و لذت میبرن؟ واقعا متأسفم
خیلی جالب بود
ممنون
واقعا لذت بردم از این متن کوتاه. آنهائی که نوشته اند "بیمزه ها" و یا "خیلی چیپ شدین " و از این قبیل چیزها قطعا کسانی هستند که خانمهایشان انواع خودآرائی می کنند که در معرض دید نامحرمان هستند و لذا از این قبیل اتفاقات خوششان نمی آید.
وقتی بعضی خانمها با آنچنان آرایشی بیرون میایند به این نیت میباشد که جلب توجه دیگران را داشته باشند.وگرنه آن همه بزک نیاز نیست.حالا بگن زن فقط برای شوهر باید آرایش کند.
جالب بود، شايد براي 1 ثانيه فکر کردن به خودمون و اطرافيانمون
واقعا خیلی نوشته مزخرفی بود! چون همونجوری که خانمها باید رعایت کنن ، مردها هم باید شرم و حیا داشته باشن و چشم چرانی نکنن.
واقعا جاي تاسف دارد . به كجا داريم ميرويم . مواظب باشيد بعنوان رسانه اينقدر به اين جامعه توهين نكنيد.
با سلام
این یک واقغیت ملموس در جامعه است که هر روز مردم آنرا جلوی چشم خود دارند تعجب من از افرادی است که به این نوشته رای منفی می دهند .یعنی مثلا وقتی یک خانم با لباس نازک یا تنگ وووو در خیابان با شوهرش یا به تنهایی قدم میزند همه باید چشمهایشان را ببندند تا ایشان عبور کند؟
چیه خوانندگان عزیر؟ یکی واقیت رو بیان میکنه این قدر بهتون برمیخوره؟ کسی که میذاره زنش بشه طعمه چشمهای حریص اسمش چیه؟ فقط منفی بدید آقایان خوش غیرت
در فامیل زن جلوی شوهرش با مردان دیگر می رقصد دیگر چه انتظاری دارید؟
با سلام
واقعيت جامعه ما اينست و كسي مسئوليت اين وضعيت را قبول نميكند . تا موقعيكه وجدان هاي بخواب رفته بيدار نشوند همين وضعيت در جامعه ادامه خواهد داشت .پيشنهاد مي گردد
1-بحث عفاف و حجاب يك مزيت در جامعه تعريف گردد
2-علت يابي انجام شود (نه معلول يابي )
3-فرهنگ اسلام و تقوا رواج يابد
4-از متخصصان و مروجان مقبول مردم استفاده گردد
5-مزايا ي وجودي آن تحليل گردد
زنان ايراني نميدانند براي چه بايد حجاب را رعايت كنند و فكر ميكنند دستور است و نبايد اطاعت كنند چون اختيار دارند. موضوع مفهمومي بررسي و جااندازي نشده است. دلايل ديني و اجتماعي در رساناها تاكيد نميشود. تلويزيون و سينما و ... هم مبلغ بيحجابي هستند و ان را محدوديت نشان ميدهند.
احسنت به اين متن زيبا .
عالی بود!
نیت خوبی داشتید ولی ایده تان ابلهانه بود
عالي بود عالي عالي عالي
متاسفم براي نويسنده ي اين متن
متاسفم براي تمام زنان ايران كه بايد به عنوان كالا به آنان نگاه ميشود
متاسفم براي مردان ايران كه سطح تفكرشان اينگونه تلقي مي شود
انسانيت كجا رفتي؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس