بازدید 2237
مقيمي:

وزير بدون كارآمدي براي نظام شایسته استيضاح است

کد خبر: ۱۷۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۶ 20 June 2011
نماينده مردم نكا، بهشهر و گلوگاه در مجلس گفت: افرادي كه در هر پست و مقامي باشند و كارآمدي براي نظام نداشته باشند، استيضاح مي‌شوند،

به گزارش فارس، احمدعلي مقيمي در نكا درباره نفوذ جريان انحرافي در بدنه وزارت امور خارجه افزود: ما در قيد و بند اينكه چه اسم‌هايي با چه عملكردهايي وارد مي‌شوند نيستيم و بايد به رسالت واقعي خود عمل كنيم.

وي بيان داشت: مبارزه با جريان‌هاي مختلف انحرافي و هر نوع جرياني كه مخالف با نظام و اسلام بوده و در برابر آن موضع‌گيري داشته باشند، مهم‌ترين وظايف ماست.

نماينده مردم نكا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه موضع‌گيري‌هاي ما بايد بر مبناي شاخص‌هاي حضرت امام خميني (ره) و بر اساس منويات رهبري باشد، خاطرنشان كرد: با هر گروه، جريان و فردي كه مخالف اين برنامه‌ها و استراتژي‌ها باشد مخالفيم.

نماينده مردم نكا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شوراي اسلامي، وزارت خارجه را چشم انقلاب دانست كه بايد بينا باشد و به دور از هرگونه موضع‌گيري عمل كند.

وي ادامه داد: اكنون خيزش اسلامي در كشورهاي اسلامي و غيراسلامي آغاز شده و بر همين اساس همه ما و به ويژه وزارت خارجه كه ارتباط تنگاتنگي با كشورهاي ديگر دارد، بايد در اين زمينه هوشيار عمل كند.

مقيمي اظهار داشت: كساني بايد در راس اين وزارتخانه باشند كه داراي كارآمدي، پيشينه مناسب و پايبند به اصول باشند و هر كسي كه غير از اين مواضع و عملكردها، عمل كند، از نظر ما مردود است و صلاحيت سكانداري اين وزارتخانه را ندارد.

وي با اشاره به اينكه افرادي كه در اين پست و يا هر پست ديگري كارآمدي براي نظام نداشته باشند، استيضاح مي‌شوند، خاطرنشان كرد: همه ما بايد در قبال اين نظام و عملكردهاي خود، پاسخگو باشيم.

مقيمي ادامه داد: مجلس در برابر كساني كه كارآمدي نداشته، داراي حرف و حديث بوده و در آستانه بحث قرار گيرند و مشكل‌ساز باشند، به طور جدي وارد عمل مي‌شود.

نماينده مردم نكا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شوراي اسلامي افزود: دادستان كشور درباره برخي افراد به وزير امور خارجه تذكراتي دادند كه توسط آنان عملي نشد و شايد جدي گرفته نشد و بايد وزير در اين راستا پاسخگو باشد.

وي در پايان يادآور شد: متن استيضاح وزير امور خارجه آماده است و بعد از اينكه اعلام وصول شد در دستور كار مجلس قرار مي‌گيرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها