بازدید 14870

تازه ترین اخبار از محفل اصلاح طلبان

در این جلسه حاضران ضمن ارائه اخبار سیاسی روز به موضوعات فعال شدن محسن هاشمی در فضای انتخاباتی، عدم اعلام نظر رییس جمهور در اجرای نظر رهبر انقلاب در خصوص برکناری وزیر اطلاعات و مثبت دانستن دیدارهای خاتمی با موسوی خوئینی ها و... به بحث و گفتگو پرداختند.
کد خبر: ۱۷۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۲ 17 June 2011
جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پس از چندی وقفه با حضور دوازده نماینده احزاب عضو این تشکل در محل دفتر جوانان ایران اسلامی برگزار شد و حاضران ضمن تاکید بر اتحاد و انسجام اصلاح طلبان خواستار پیگیری مطالبات اصلاح طلبان به صورت قانونی و مسالمت آمیز در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شدند.

به گزارش «جوان آنلاین»، در این جلسه حاضران ضمن ارائه اخبار سیاسی روز به موضوعات فعال شدن محسن هاشمی در فضای انتخاباتی، عدم اعلام نظر رییس جمهور در اجرای نظر رهبر انقلاب در خصوص برکناری وزیر اطلاعات و مثبت دانستن دیدارهای خاتمی با موسوی خوئینی ها و... به بحث و گفتگو پرداختند.

همچنین دو موضوع انتقال ریاست دوره ای جبهه اصلاحات به تشکل «مجمع فرهنگیان ایران اسلامی» و «موضع گیری در خصوص انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی» در دستور کار قرار گرفت.

لازم به ذکر است سخنان خاتمی در ماه های اخیر در این جلسه به عنوان حداقل خواسته اصلاح طلبان مورد تاکید قرار گرفت. در این جلسه مقرر شد تا با توجه به اجرا نشدن برخی مصوبات قبلی با برخی از چهره های پشت پرده نزدیک به جریان اصلاحات نظیر (ن.ن) و (ح.خ) و (الف.ه) دیدارهایی صورت بگیرد.

ذکر این نکته ضروری است که با توجه در پیش بودن انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی جریان اصلاحات به توصیه بزرگانش درصدد خروج از رخوت و حضور در انتخابات است که البته با توجه به شرایط فعلی و اختلافات درونی این جریان در حوزه های مختلف و نداشتن رهبری واحد (با توجه به این موضوع که خاتمی دیگر مقبولیت و توانایی هدایت این جریان را ندارد و از سویی پروژه بازگشت مجدد او به شکست انجامید) و مهم تر از همه ریزش بدنه اجتماعی این جریان پس از انتخابات 88 بعید به نظر می رسد اصلاح طلبان بتوانند حضوری خاص در انتخابات داشته باشند و برگزاری جلسات اینچنینی فقط یک معنی دارد و آن هم دور نماندن این جماعت از اخبار و اطلاعات و تحلیل های روز است!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان