بازدید 54112
در حین فرار از جنوب شرق کشور؛

3 نفر دیگر از عاملان جنایت خمینی شهر دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعاتی پیش، مأموران پلیس آگاهی این استان، با همکاری گروه های اعزامی از پلیس آگاهی اصفهان و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی استان، سه نفر از عاملان اصلی پرونده جنایت خمینی شهر اصفهان را دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۷۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۷ 16 June 2011
سرهنگ طاهر اعلام کرد: سه نفر از عاملان اصلی جنایت خمینی شهر اصفهان، هنگام فرار از کشور در زاهدان دستگیر شدند.
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی «تابناک»، جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعاتی پیش، مأموران پلیس آگاهی این استان با همکاری گروه های اعزامی از پلیس آگاهی اصفهان و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی استان، سه نفر از عاملان اصلی پرونده جنایت خمینی شهر اصفهان را دستگیر کردند.

سرهنگ طاهر همچنین افزود: با تلاش و پیگیری های مستمر مأموران پلیس آگاهی، مخفیگاه این متهمان که به قصد خروج از کشور وارد سیستان و بلوچستان شده بودند، در مناطق حـاشیه شهر زاهـدان شناسایی و نـامحسوس زیر نظر قرار گرفت.

وی گفت: ساعاتی پیش در عملیاتی ویژه و با اقدام بموقع مأموران پلیس آگاهی، این سه متهم 19، 26 و 27 ساله پیش از اینکه موفق به فرار شوند، به چنگ مأموران قانون افتادند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کـرد: از متهمان یک دستگاه خودرو پژو، چند فقره چک و ده عدد سیم کارت توقیف شد.

سرهنگ طـاهر افـزود: در این عملیات همچنین فردی که می خواست، متهمان را از کشور بیرون ببرد، دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان گفت: دستگیر شدگان سوابق کیفری چـون نزاع، اخلال در نظم عمومی و قاچاق مواد مخدر در پرونده خود دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴۸
سه متهم 19، 26 و 27 ساله !
مسئولین به سن 3 متهم دقت ویژه داشته باشن..
زنده باد! ایشالا خبر محاکمشونو بشنویم..
درد و بلای فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان بخوره تو سر فرماندهی اصفهان جناب آقای کرمی با اون اظهار نظر مسخره اش که گفته بود کارهای انجام گرفته داخل باغ باعث بوجود آمدن این ماجرا شده بود "یاد گفته امیر مومنان که فرموده بخاطر خلخال آن زن غیر مسلمان حق است اگر مردان مسلمان بمیرند" آن وقت مسئول امنیت آن استان این چنین سخن می گوید. دم بر و بچ سیستان و بلوچستان گرم.
دريک مملکت اسلامي ومملکتي که قانون خدا برآن حاکم است بايد با افرادي که وجهه جامعه اسلامي را زير سئوال مي برند وبا کارهايشان اسلام را بدبين مي کنند بايد باآخرين حد برخورد شود وبراي ديگران عبرت ازمسئولين قضايي برخورد اسلامي با آخرين حد وبا بخورد بازدارنده را داريم
حرامیان رابه سزای اعمال خودبرسانید.
افرین به امید خدا باقیشون رو هم می گیرن
آقایان شرف به خرج بدهند و بی محاکمه تیربارانشان کنند
ماشا الله به نیروهای امنیتی، خدا قوت!
به قدری با کابل و سیم شلاق بخورند تا بمیرند.
اینها باید هر چه زودتر اعدام شوند و این امر اقتدار قوه قضاییه را می طلبد
رفتار تحریک آمیز مجنی علیه از موجبات تخفیف مجازات است. اما در این مورد مصداق ندارد زیرا:اگر کسی از دیوار خانه ای بالا برود و به زندگی مردم سرک بکشد، نمی تواند رفتار مجنی علیه را (که در حریم خصوص خود آزاد است)بهانه قرار دهد و با دعوت دیگران وصرف مشروب خود را برای ارتکاب جرم آماده کند.
سنگسار
انشاالله باقی هم دستگیر و به سزای این همه ناجوانمردی می رسند. تابناک خواهشنا این مسئله را پیگیری کن تا دیگه کسی جرات چنین کاری را نداشته باشد.
امیدوارم به اشد مجازات و در اسرع وقت محکوم شوند تا درس عبرتی برای سایر افراد ناهنجارطلب جامعه شود.
ای شالله مابقی را هم بگیرید و دادگاهشون هم زود برگزار بشه تا تسکینی برای مردم خمینی شهر بشه که به پای این اتفاق دارند می سوزند
سلام

دستتون درد نکنه.خدا قوت .

من میدونم شما به کمک سربازان گمنام امام زمان(ع) همه این نامردا رو دستگیر و به سزای اعمالشون میرسونین.
اطلاعات خوب ما سیا و موساد به زانو در آوورده اینا که چیزی نیستن-جوجه ام بحساب نمیان-

خواهشا فقط اعدامشون کنین-اعدام اعدام اعداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
درود و زنده باد
یکی نیست به این احمق ها بگه آخه می ازید برای پنج دقیقه حال هول هولکی با استرس همچین بلایی سر خودتون و اون بیچاره ها بیارید . انشالله اون چندتای دیگه هم قبل از فرار از کشور دستگیر بشن و همشون رو وسط خمینی شهر دار بزنن.
به آقایان مسئولینی که این جنایت هولناک را برای توجیه به زمین معرضین میفرستند بفرمائید آدمهای حرامزاده نه به باغ بلکه شاید فردا به منزل شخصی هم حمله کنند.
پس آنقدر بی تفاوت نباشید . این جنایت تو خیابان که اتفاق نیافتاده بلکه در چهار چوب داخلی رخ داده .
اقایان به جای توجیه و نظر های بیخودی عوامل را به اشد مجازات برسانند
حكم=اعدام
دست شماها نیروهای زحمت کش انتظامی را میبوسم.به امید مجازات متجاوزین به نوامیس و مخلان نظم و امنیت عمومی و به امید حفظ شئونات زن توسط زنان و دختران این آب و خاک.
ایشالا بقیشونم دستگیر و محاکمه شن
چرا عکسشون منتشر نمی شه تا همه ببینن که این جنایتکارها کی هستند؟ حفظ آبروی این جنایتکاران این قدر مهم است؟؟؟؟؟؟؟ تا به کی این عمل بیهوده ادامه خواهد یافت؟؟؟؟ عکس تمامی جنایتکاران و دیگر خلافکاران را منتشر کنید تا آمار جرم و جنایت کمتر شود. حفظ آبروی مردمی که از این جرم و جنایت متضرر می شوند مهم تر است.
مكر و مكر الله والله خير الماكرين
اگر ازدواج موقت ترویح می شود شاهد همچین اعمال نبودیم
بسمه تعالی
بایستی همه‌شان را تا بحال دستگیر می‌کردید.
و طی یک هفته محاکمه و اعدام و خلاص وسلام. سیستمها همه شل و ول شدند و تنبل.
اعدام کنید این بی همه چیز ها را.
اشرار و مفسدان روز به روز دارند بیشتر می شوند چرا مسئولین فکری نمیکنند ریشه یابی نمی کنند من نمی دانم این افراد که همه سابقه دار هم هستند اگر درست مجازات شده بودند دیگر می ترسیدن چنین کارهائی رابکنند ما که صدایمان بجائی نمی رسد قوه قضائیه هم بهتر نمیشد تابناک هم هیچوقت نظرات مرا نشان نمیدهد
اين سه نفر آيا علاوه بر افراد دستگير شده قبلي هستند يا فقط همين سه نفر در منطقه زاهدان سوال برانگيز است
با تشکر از عزیران نیروی انتظامی, امیدواریم قوه قضاییه نیز در اسرع وفت این جنایتکاران را در همان محل جنایت و در ملا عام به دار مجازات بیاویزد. تا هم درس عبرتی باشد برای دیگران که به خود اجازه تعدی به ناموس و جان و مال دیگران را ندهند وهم تسکینی باشد برای احساسات جریحه دار شده همه مردم بزرگوار ایران. باتشکر از شما بدلیل انتشار اخبار این موضوع و پیگیری آن.
نیروهای امنیتی و انتظامی اگر بخواهند در کمترین زمان ممکن میتوانند همه اراذل و اوباش و مجرمان را پیدا کرده و تحویل قانون دهند. ولی موضوعی که تا حدودی مشکل ساز است و گاهی موجب دلسردی این نیروها میشود این است که بسیاری از این مجرمان پس از مدت کوتاهی آزاد میشوند و اعمال خود را حتی با شدت بیشتری ادامه میدهند.سیستم قضایی باید با مجرمان خصوصا آنهایی که خلاف خود را تکرار میکنند با جدیت و قاطعیت بیشتری برخورد کند.
دستگیر شدگان سوابق کیفری چـون نزاع، اخلال در نظم عمومی و قاچاق مواد مخدر در پرونده خود دارند.این نشان میدهد که اینها نیز مانند اکثر جنایتکاران دیگر سابقه دار هستند. چرا در مراحل قبل با آنها برخورد جدی نشده که دوباره به خود اجازه این کارها را دادند؟ چرا به دلیل عدم برخورد جدی وقاطع با یک عده , باید نظم و امنیت کل جامعه زیر سوال برود؟
بازهم مجرمان سابقه دار! آیا این نشاندهنده عدم تناسب مجازات با جرم در مراحل قبل نبوده است؟ قوه قضاییه چرا با مجرمان خصوصا آنها که اصلاح پذیر نیستند و جرائم خود را تکرار میکنند برخورد شدید و قاطع نمیکند که آنها به خود اجازه تکرار آن را بدهند؟
امیدواریم همه این افراد در همان باغ با حضور همان خانواده ها و سایر مردم والبته در اسرع وقت اعدام شوند.
اگر قضات محترم با مجرمان و خلافکاران از همان ابتدا با جدیت و قاطعیت برخورد کنند, این افراد دیگر بخود اجازه تکرار آن را نمیدهند. خلافکار سابقه دار یعنی چی؟ ایا کسیکه از بخشش سوء استفاده کرده و جرم خود را تکرار میکند و اصلاح پذیر نیست نباید به اشد مجازات محکوم شود؟
با تشکر از نیروی انتظامی. فقط کاش قبلا مسئولین انتظامی اصفهان نمیگفتند این افراد بی حجاب بودند و ... چون آنها در حریم خصوصی خود بودند و مزاحمتی برای کسی نداشتند. این جانیان بدون اجازه وارد حریم خصوصی شدند و آن جنایات را مرتکب شدند. امیدواریم همشون در اسرع وقت اعدام شوند.
ضمن تشکر از نیروهای انتظامی و امنیتی. به نظر بنده باید از مردم خوب خمینی شهر و اصفهان نیز بدلیل ابراز همدردی با این خانواده ها و همکاری که با پلیس داشتند نیز تشکر کرد
به امید مجازات هر چه سریع تر انها شهروندی ا اصفهان
درود بر غیورمردان پلیس ایران
بجایاین زحمت نوش دارو بعد از مردن سهراب امنیت کشور را بالا ببرید
ببین شهر در چه وضعیتی که یه حرومزاده 19 ساله جرات تجاوز به ناموس دیگران را به خودش میده
نمی دونم باید بگم برای چی متاسفم..................
تابناک فکر نکنم قابل سانسور باشه پس کامنتمو بذار
چه خوووووووووب
سزای عملشون رو توی همین دنیا هم میبینن...
اون دنیا که بد سزایی میبینن...
مجازات این حیوانات فقط اعدام است
فقط اعدام
خلخال را که از پای زن یهودی( که در مملکت اسلامی زندگی می کرد) کشیدند مولا علی(ع)فرمود سزاوار است اگر مسلمان از شنیدن این خبر بمیرد.
اين موضوع احساسات مردم را بشدت جريحه دار كرده است هر چند كه اعدام اين افراد براي قربانيان درمان نمي شود ولي جامعه را تا حدي آرام مي كند
سلام .حکم الهی را بدون وقفه جاری کنید . فورا . تا رعب به دلهای مریض افتاده و پا از حریم خود دراز نکنند . فوری .
بازم به نيروي انتظامي سيستان و بلوچستان
اعدامشون كنيد
چه فكري كرده اند دست به جنايت جمعي زده‌اند.
واقعا بايد پديده شناسي شوند.
اين گونه جنايت ها صرف نظر از خوب بودن و يا بد بودن الزامات قانوني در كشور در معرفي كشورمان به عنوان يك مملكت نا امن بسيار موثر است.
وجه مردم شريف ايران كه اكثريت قريب به اتفاق آنها پاكدامن و مومن هستند با اين گونه اعمال بد و زشت معرفي مي شود و اين حق مقام انساني مردم نيست
اين گونه افراد به واقع با يك حكم اعدام از مجازات حقيقي فرار مي كنند.
حقيقت اين است كه بايد به جايي بد آب و هوا و سخت تبعيد شوند تا خوي وحشي خود را در آنجا لگام بزنند و دور از آدميان و شهر و ديار براي زندگي و زنده ماندن جان بكنند
چون اصلا لياقت آسايش و آباداني را ندارند.
اعدام براي اين آدمها كم است بايد بمانند و آنچه را خراب كرده اند بسازند.
عکس بدون نقاب ..
راز انسان را در این باید جست که هم مایل به انجام جنایت است وهم ترس از عقوبت آن ؟؟
درود بر عزیزان اطلاعات و اگاهی
برادران این بدبختها مادر زادی این سوابق را با خود نیاورده اند بلکه پس از تولد و بارشد و نمو در این جامعه به این افتخارات نائل شده اند پس اینقدر به طبل سوابق کیفری نکوبید که آنهم چیزی از درد و مشکلات جامعه کم نمی کند.... آب از سرچمه گل آلود است حل این معضلات باید با کارشناسی و تحقیق و بررسی علمی و دینی و اسلامی صورت گیرد نه اینکه این اتفاق را به گردن سوابق کیفری بیانازیم به خدا هیچ کسی مجرم به دنیا نمی آید تمامی این اتفاقات ناگوار به جهت بیکاری و ....
فقط اعدام !!!
خسته نباشید
لطفا توضيح بدين چرا باوجود اينكه چند مرد هم همراه اين قربانيان بودند چرا هيچ زد و خوردي بين آنها و متجاوزان صورت نگرفته و چرا آنها هيچ مقاومتي نكردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب میشه قبل از اعدام پوشتشونو قلفتی بکنند شاید دل مردم کمی خنک بشه.
توجيه كنندگان اين جرم نيز خود مجرم هستند و بايد دستگير شوند
واقعاً اینا تا اوونجا فرار کرده بودند ؟!!
اعدام در ملا عام.فقط همين
به قول فرمانده نيروي انتظامي برخورد با بدحجابي از مطالبات ما مردم است .حالا ايشان اگر ممكن است مطالبات ما در خصوص اراذل خميني شهر هم بفرمايند تا ما هم بدانيم كه چه گفته ايم و يا چه نيتي در دل داريم. ايشان مار ا هيپنوتيزم كرده و از اعماق ضمير ناخوداگاهمان مي فهمند مطالبات مان را. اما ما خود نمي دانيم مطالبات خودمان را.جالب است اين چند سال همه مي دانند ما چه مي خواهيم و خود مان نمي دانيم.
يك روزي به يكي از دوستان گفتيم شنيديم داري عروسي مي كني؟ گفت : "استي ؟ جالبه كه من خودم خبر ندارم.حالا با كي ؟ راستي روز عروسيم كي هست كه خودم هم بيام."
حالا داستان ما هم اينجوريه تابي جون.
باید این کثافتهارو نباید اعدام کنید باید به صورت مرگ تدریجی بکشین مثل انگشتانشان را قطع کنید یک دستشان را قطع کنید باید این کثافت ها زجر بکشن هرمزاده ها
عکسی از متهمان ، اسمی از ایشان تا صحت خبر مشخص شود. انگیزه ؟! خبر زیاد معلوم نیست
اگه مجرم هستند که عکسشان را پخش کنید تا نتونن فرار کنن و اگر هم مثل معتادان عزیز مجرم نیستند و بیمار هستند هم که چرا انقدر پیگیر ماجرا می شوید؟؟؟؟/
کمترین حکم براشون اعدامه
سابقه دستشگیر شدگان خیلی جالب است! اون وقت رییس پلیس اصفهان فرمودند که زنان و دختران باید عفاف را رعایت می کردند.. البته در مقابل چنین گرگ های رها شده بی قلاده، رعایت عفاف هم چاره ساز نیست. فقط باید در خانه ماند و تکان هم نخورد. درها را محکم قفل کرد و البته تفنگ شکاری هم همراه داشت. این گرگان درنده رها در کوچه و خیابان و دشت و صحرا چاره ای جز این نمی گذارند.
امیدوارم اصلاح شوند
و قربانیان تجاوز بهبود
چرا آبروداری این جنایتکاران را می کنید و نام و نشان آنها را فاش نمی کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی