بازدید 2215

حمله هکرها به مالزی در ساعات آینده

کد خبر: ۱۷۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۱ 15 June 2011
تهدید یک گروه خرابکاری اینترنتی (hacker) به تخریب سایت دولت مالزی به خبر اصلی بسیاری از روزنامه ها و رسانه های این کشور تبدیل شده و واکنش پلیس مالزی را به دنبال داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه نیو استریتز تایمز چاپ مالزی، پلیس مالزی با تایید خبر این تهدید از همکاری با تعدادی از سازمان های دولتی و متخصصان فناوری اطلاعات برای مقابله با این حمله اینترنتی خبر داده است.

در نامه اعتراضی این گروه اقدامات دولت مالزی در سانسور و مسدود کردن سایتهای اینترنتی علت اصلی این حمله ذکر شده و سانسور فیلم ها و برنامه های تلویزیونی و محدود کردن اینترنت توسط دولت مالزی را ناقض حقوق اولیه انسانی اعلام شده است.
 
این گروه که نام خود را "ناشناس" معرفی کرده و به اعتقاد کارشناسان در خارج مالزی قرار دارد، زمان دقیق حمله خود را نیز ساعت 3:30 دقیقه بامداد فردا (پنجشنبه) اعلام کرده است.
 
دولت مالزی هفته گذشته 10 سایت اینترنتی اشتراک گذاری فایلهای اینترنتی را که به اعتقاد کارشناسان دولتی بیشتر برای ذخیره و استفاده غیر مجاز فایلهای مختلف از جمله فیلم و آلبوم های موسیقی استفاده می شود را مسدود کرد.
 
دسترسی کاربران به سایتهایی مانند ویکی لیکس در مالزی محدود شده و برنامه های تلویزیونی ماهواره ای در این کشور نیز در قالب تعداد کانالهایی محدود و کنترل شده در اختیار کاربران قرار می گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس