بازدید 120421
بررسی تحلیلی جنایت خمینی شهر اصفهان -1

نقش «تحریک جنسی» در تجاوز دسته جمعی اصفهان

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان به جای آنکه توضیح دهد، چرا شروران معروف منطقه استحفاظی ایشان که از مدتها پیش قرار بود شناسنامه دار باشند، هر هفته خود را معرفی کرده و تحت نظر باشند، در عوض چنین گستاخ بوده اند که بی واهمه وارد یک مهمانی شده، مردان را حبس کرده، لباس های زنان و دختران را دریده و آنان را مورد تجاوز قرار داده اند، چنین اظهار نظر کرده اند که اگر در اين حادثه، خانم‌ها حداقل حجاب را در اين باغ رعايت كرده بودند...
کد خبر: ۱۷۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۶ 14 June 2011
اظهارات فرمانده ناجی اصفهان درباره جنایت دهشتناک خمینی شهر اصفهان، موجب شد که پرسش ها و ابهاماتی درباره این حادثه و علل این توجیهات در اذهان عمومی بروز کند که به آن می پردازیم.

به گزارش خبرنگار تابناک اجتماعی، سرهنگ حسن کرمی راد، فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان به جای آنکه توضیح دهند، چرا شروران معروف منطقه استحفاظی ایشان که از مدتها پیش قرار بود، شناسنامه دار بوده و هر هفته خود را معرفی کرده و تحت نظر باشند، در عوض چنین گستاخ بوده اند که بی واهمه وارد یک مهمانی شده، مردان را حبس کرده، لباس های زنان و دختران را دریده و آنان را مورد تجاوز قرار داده اند، چنین اظهار نظر کرده اند که «اگر در اين حادثه خانم‌ها دست کم حجاب را در اين باغ رعايت كرده بودند، شايد مورد آزار و اذيت قرار نمي‌گرفتند».

در این خصوص نکاتی را باید یادآوری کرد:

1 ـ نقش نیروی انتظامی به ویژه پس از یک حادثه تکان دهنده ناموسی، ارایه آسیب شناسی روانشناختی و جامعه شناختی نیست، بلکه انجام اقدامات لازم برای دستگیری مجرمان و نیز بیان تمهیدات جدید نیروی انتظامی برای تکرار نشدن رخدادهای مشابه است و اینکه آیا در حادثه مزبور، نیروی انتظامی در وظایف خود کوتاهی کرده یا خیر. مهمتر اینکه  سخنان مقام انتظامی پس از چنین حوادثی باید لرزه بر اندام شروران اندازد نه قربانیان.

2 ـ مطرح کردن مسأله «تحریک جنسی» به عنوان یکی از عوامل زمینه ساز تجاوز، آن هم از سوی مسئولان نیروی انتظامی، کار را بسیار دشوار می کند، زیرا هر شرور به محض تحریک به خود حق می دهد، قدمی به سوی تجاوز نزدیک شود. آستانه تحریک جنسی افراد یکسان نیست. کسی ممکن است از یک گردی صورت زیبا تحریک شود. آیا در مورد خانم های چادری که تا کنون مورد تجاوز شروران قرار گفته اند، باز باید راه توجیهی برای شرور متجاوز درست کرد که چون چهره زیبا بود، جناب شرور تحریک شد و نتوانست جلوی خود را بگیرد؟ آیا تجاوز به آن بانوی روزه دار شیرازی در ماه مبارک رمضان را که به رغم التماس ها در حضور فرزند پنج ساله اش مورد تجاوز قرار گرفت، هم همین گونه توجیه می کنید؟

3 ـ این سخن جناب سرهنگ کرمی با بیانات سرهنگ جهانگير کريمي معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي ایشان در هشتم اردیبهشت امسال که فرمودند «زنان بدحجاب 50 درصد قربانيان جرايم آزار و اذيت را تشکيل مي دهند»، چگونه سازگار است؟ وقتی 50 درصد تعرضها  ربطی به حجاب ندارد، چگونه در این حادثه وحشتناک جناب سرهنگ کرمی بدون هیچ تحقیقی به جای حساب نبردن شروران از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی یکسره نحوه حجاب حاضران را از عوامل این حادثه قلمداد کرده اند؟
البته رعایت نکردن مسائل شرعی بسیار نادرست بوده و باید پرهیز شود و تذکرات در این باره باید در جای خود داده شود.
 

4 ـ عامل تحریک تنها در جامعه بیرونی نیست. سایت های پورنوگرافی هم عامل تحریکند، آن هم در مقیاسی بسیار بالاتر. اگر شروری پس از دیدن آن سایتها به جان کودک مردم افتاد در آنجا هم می توان با استناد به تحریک شدن شرور، جنایت او را کمرنگ کرد؟

5 ـ خیابان های کشورهای غربی به ویژه در تابستان سرتاسر تحریک است و حتی گاهی پارک ها و سواحلی وجود دارد که افراد باید به صورت کاملا عریان در آن تفریح کنند؛ اما چون ترس از قانون هست، هیچ کس جرأت حتی نگاه خیره ندارد و یا بگوید تحریک شدم و در نتیجه یک متلک به دیگری انداختم، چه رسد به اینکه بدون رضایت او را لمس کند.

6 ـ تلاش برای منحرف کردن ذهن مردم از عمق فاجعه به پوشش غلط شرکت کنندگان ـ در صورت درست بودن خبر ـ مانند این است که کسی به مناطق پر خطر دریا برود و مشغول شنا کردن باشد. در این هنگام فرد شروری برود، سر او را زیر آب نگهدارد تا خفه شود و بعد نیروی انتظامی به جای آنکه بگوید، چرا امنیت وی تأمین نشده، بگوید اگر آن فرد در منطقه پر خطر دریا شنا نمی کرد، این اتفاق برای او نمی افتاد. بله، اگر او اساسا به شمال مسافرت نمی کرد هم این اتفاق برای او نمی افتاد، ولی اینها ارتباطی با وظایف نیروی انتظامی ندارد و چه ربطی دارد به اینکه فرد شرور چنین گستاخانه عمل کند.

7 ـ نقش بدحجابی در کلید خوردن دوستی های خیابانی، تشدید نگاه های خیره و افزایش برخی متلک ها انکارناشدنی است؛ اما در حادثه ای چنین بی شرمانه و دهشتناک، دست گذاشتن بر این عامل کاملا ناموجه است. بله، اگر شروران وارد مجلس مذکور در اصفهان شده و صرفا پیشنهاد دوستی داده بودند، می توانستیم بر نقش خود قربانیان در تحریک اشرار تأکید کنیم.

بهتر است، به جای اینگونه توجیهات ـ که متأسفانه در مصاحبه سخنگوی دستگاه قضایی نیز شاهد آن بودیم ـ در درجه نخست قوه قضائیه و بعد نیروی انتظامی پاسخ دهند که چگونه عمل کرده اند که شروران حتی برای شنیع ترین اعمال جنسی آن هم به طور گروهی ـ که می دانند سریعا لو می روند ـ هیچ ترسی از آنان ندارند.

البته در پایان باید از سرهنگ کرمی تقدیر کرد که در همین مصاحبه، صراحتا و شجاعانه پرده پوشی نکرده و این آمار را اعلام کرده اند که تجاوزات به عنف در استان اصفهان در اردیبهشت ماه 113 درصد رشد داشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۵۵
جای بسی تاسف است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
به جای این همه تاسف نسبت به حرف های این آقا باید به دو نکته توجه کرد :
اول اینکه اگر آقایان مسئولین نیروی انتظامی اصفهان در مراقبت از این اشرار کوتاهی کرده اند ، محاکمه و مجازات شوند .
دوم اینکه این حرف منظقی است که اگر حجاب درست و حسابی داشتند و مست نکرده بودند و با وضع زننده در حال رقاصی نبودند ، این اتفاق رخ نمیداد !
بی حیایی چیز عجیبی نیست و شاخ و دم هم ندارد ! شاعر گفت :
سوم پرده بر بی حیایی متن
که خود میدرد پرده بر خویشتن !
حالا شما میخواین قبول کنین میخواین نکنین !
هرچند در سایبت تابناک همیشه رسم این بوده که نظرات کسانی که با نویسنده مخالف باشند سانسور میشه !
از این به بعد باید توی خونه هم مانتو بپوشم کسی از توی کوچه تحریک نشه و ...
پاسخ ها
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
تابناک خدا خیرت بده که بعضی وقت ها سیاست رو میزاری کنار و حرف دل مردم رو میزنی
واقعا تو سواحل بی بند و بار غربی چرا این اتفاق ها رخ نمیده ؟
با تشكر از تحليل جامع و خوبتان
متاسفانه غريب به اتفاق مسئولين امنيتي وقتي جرم و جنايتي انجام ميشود فقط آسيب شناسي و جامعه شناسي موضوع را خوب نطق ميكنند.
شما چند ماه ديگه پيگيري كنيد نتيجه چي مي شود؟؟؟؟؟
اینها که شما فرمودید درست است، اما موضوع بد پوششی و رفتارهای تحریک کننده نیز بطور قطع موثر و تأثیر گذار است
با این حساب از این به بعد هر جا مراسم عروسی بود و خانمها چادر سرشون نبود و یا حجاب درست حسابی نداشته باشند اشرار مجاز هستند به آنجا حمله کنند!
فقط توجيه بود و بس
آفرین تابناک! بالاخره حرف دل همه رو زدی! اگه نیروی انتظامی ما فکرش این باشه دیگه هیچ شروری احساس خطر نمیکنه و فردا روز اگه مثلا یک ماشین دزدی اتفاق افتاد فرمانده نیروی انتظامی میاد میگه اگه این آقا ماشینش رو تو خیابون پارک نمی کرد اینجوری نمی شد و اصلا دزد بیچاره تقصیری نداره!!!مثال پارک خارج هم واقعا عالی بود من به چشم خودم این واقعیت رو دیدم! نیروی انتظامی اخیرا داره شرورها رو گستاخ تر میکنه با این صحبت های کاملا غلطش!!من به عنوان یه شهروند خواهش دارم که یه فکری به حال این طرز تفکر جدید نیروی انتظامی بکنن مسولین وگرنه به زودی شاهد کشوری با قانون شبیه قانون جنگل خواهیم بود!!
اين توجيه مثل اين است که وقتي دزد ماشين يک فرد را مي برد نيروي انتظامي بگويد ماشين دزد گير نداشت؟؟؟
دو سه روزي بود اين حرف ها توي دلم تبديل به بغض شده بود. ممنون از نشر اين مطلب
از فردا سنگ روی سنگ بند نمیشه هر کس در خیابان یا کوچه به هر کسی که دوست داشت تجاوز میکند و میگوید لباسش تحریکم کرد یا تحریک جنسی شدم
پاسخ ها
emi2
| Malaysia |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
مگر جز این رو توقع داشتی ؟
حفظ حجاب تنها نمی تواند جلوی این اتفاقات را بگیرد. چادر نمی تواند جلوی دستان قوی و پر زور مردان مریض را بگیرد.
اين نفرات بايد اعدام شوند
چرا در مواقعي يك سري معتاد در شهر فولاد شهر اصفهان جمع مي شوند داخل يك خانه و اقدام به كشيدن شيشه مكنند و شروع به فحاشي مي كنند و به پليس 110 زنگ مي زنيم نمايند وپس بايد چنين اتفاقاتي هم در شهر فولادشهر مي افتد ولي كسي از اين موقع با خبر نمي شود كه در محل هاي بالاي فولادشهر پارتي راه مي اندازند و به دختران و زنان تجاوز مي كنند ووقتي آنها مي گيرند بعد از چند روز ديگر آزاد مي شوند فولادشهر اصفهان هم مثل شهر اروپايي شده است اين شهر با جمعت بسيار زياد بايد داراي يك كلانتري باشد چه كس مي خواهد جواب بدهد كه چرا اين شهر به اين بزرگي مي بايست يك كلانتري داشته باشد با چندين هزار خانه و آپارتمان نشيني بايد چنين اتفاقي بيفتد تا داخل بوق كنند كه داخل فولاد شهر چنين اتفاقي رخ داده است آقايان فرماندهان نيروي انتظامي اصفهان ببينيد كه در شهر فولادشهر هم چنين مسائل مشابهي داشتيم ولي افسوس ..........
این سرهنگ را اخراج کنید تا کسانی که بی لیاقتی خود را اینگونه توجیه می کنند عبرت بگیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
و اشرار را سریعاً اعدام!
مسلما وضعیت بدحجابی و تحریک جنسی در این موضوع موثر است اما این نباید بهانه ای برای نیروهای انتظامی و مسئولین بشود که به وظایف قانونی خود عمل نکنند یا در آن تعلل بورزند. این روزها همه برای فرار از مسئولیت جامعه شناس شدند!
تابناک هم معلوم نیست طرفدار بی حجابیه یا... این دلایل شما توجیه فساد را در بین هرزگان زیاد میکنه. مسلما این وضعیت بیحجابی و لا ابالیگری که شایع شده محرک جدی است. بعلاوه آنکه در غرب نیز از این جور موارد بسیار زیاد دیده می شود که در وسط خیابان و در ملا عام به زنان تجاوز دیده میشود (یافته های تحقیقات جامعه شناختی میگه نه برداشت شخصی)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
ببخشید مگه تو خیابون بودن؟؟؟؟ اونها توی ملک شخصی بودن و با هم فامیل بودن
وای بر ما در شهری که اسم امام در آن نقش بسته، در جلوی شوهران و پدران به زنانشان و دختران با شدیدترین حالت تجاوز میشود.
احسنت. حرف حساب زدید
کو گوش شنوا؟؟
با سلام
از اين به بعد اگر دزدي شبانه وارد خانه شد و دختر و زن صاحبخانه را كه با لباس خواب خابيده اند كه مسلما براي غريبه ها تحريك كننده است مورد آزار و اذيت قرار دادند تقصيري نخواهند داشت.
با تشکر از تحلیل جالب شما.
احتمالا باید در فضای درونی خانه و حتی اتاق خواب نیز رعایت حجاب کنیم !! چون ممکنه اقا دزده اگر بیاد به خونه , دچار تحریک بشه

متاسفم از طرز فکر مسئولین ... وظیفه شما امنیت اجتماعی هست و نه دخالت در مباحث شخصی
با سلام.
راستش اظهارات ایشون رو من چند روز پیش در یکی از سایت های خارج نشین خوندم و حقیقتا از این همه توهین به شعور مخاطب توسط ایشون متعجب و متاثر و خجل شدم...!!!
آخه اگر ایشون مدیریت سالمی داشتن که اصلا ...حالا یک سوال دارم که دوست دارم واقعا ایشون جواب بدن: جناب سرهنگ کرمی اگر شما خودتون جای هر کدوم از این افراد بودید باز هم اینجور اظهار نظر میکردین و صورت مساله رو پاکش می کردین...هر چند میدونم نه کسی هست جوابی بده و نه این کامنت منتشر میشه...
مرسي از تحليل قشنگتون.
تازه بالاخره هر كس تو باغ يا محل خصوصيش ميتونه با لباس راحت باشه. نميشه حجاب رو تو محدوده شخصي افراد اجباري كرد.
همه شروران میدانند همه مردم شبها با لباس راحت میخوابند بنابراین چون لباس راحت برای خوانم ها میتواند مصداق تحریک باشد لذا شروران ومتجاوزین ....
و نیروی انتظامی هم بعداً میآید و میگوید از این پس در خانه هم با لباس رسمی و پوشیده باشید.
هر استخر ی در سئانس های خانم ها همین شرایط را دارد پس باید..................
والله باالله بگردید منشا این حرکات را پیدا کنید
به خدا این جوانانی که امروز شرارت میکنند و روز به روز هم زیاد میشوند و امار هم از افزایش در صد بالایی حکایت دارد از همین اب و خاکند
هیچکدام از خارج نیامده اند
بگردید مشکل را پیدا کنید یک ذره شهامت داشته باشید و به کار های نکرده گذشته در باره اینها فکر کنید و مشکل اصلی را پیدا کنید
اقای رییس. مقام محترم. فرمانده زحمت کش. ایا جنابعالی با سن متوسط با فرض 50 سال که همسر داری و شکر خدا فعلا زندگی نیمه مرفه و احتیاج به زناشویی ..... چرا نمیخواهی بفهمی جوانی که از تو غریزه اش بیشتر و اتشی تر است زمان اوج فشار غریزی از چشم کور و از گوش ناشنوا و از عقل تهی میشود .به خدا قسم اشتباه است که فکر کنیم همه جوانها یک ذوق یک سلیقه و همه با ارشاد از لذت دنیوی خارج و عرفانی میشوند
حاج اقای محل ما برای پسر 20 ساله اش فوری همسر اختیار میکند ولی برای جوانان محل نسخه عرفانی و ..... میپیچد .سایت تابناک ترا خدا بیایید این معضل جوانان را یک بار کالبد شکافی کنید .
در ضمن برادر ناجا امروز این پرونده را یک جوری جمع کردیم فردا و فردا هارا چه کارمیکنیم
اگرخانمها حداقل ها رارعايت مي نمودند اين چنين مي شد؟
1-صداي موسيقي درحدرفع نياز كه جلب توجه نكند
2-پوشش مناسب كه اگرجلب شدت
تحريك نكند
3-
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
پس از نظر شما در کشورهای غربی روزانه به میلیونها نفر تجاوز میشه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
نظرت که اصلا با اسمت هم خونی نداشت، به شدت متمایل به یه طرف بودی نه بی طرف!
اين اولين بار نيست كه اين توجيهات عنوان مي شود. قبلا نيز در حادثه حمله به روحاني كه قصد دفاع از ناموس مردم داشت نيز اول به بي حجابي آن زن اشاره شد و بعد به جنايت و جسارت شروران. اين شيوه توجيه چند سالي است كه بين تمامي مسيولين فراگير شده است. بايد روي فرهنگ مسئولين برنامه ريزي كرد.
شیر مادرت حلالت با این مغاله ای که نوشتی من فرزند شهیدی از اصفهان هستم واقعا حرفهای سردار کرمی مرا نا امید کرد
پاسخ ها
جون
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
یاذ بگیر چه جور بنویسی بعد ناامید شو!!!!!!!!
متاسفانه مسئولان نیروی انتظامی هر موردی که میخواهند توجیه کنند ، به بدحجابی ربط میدهند! این هم بهانه خوبیست برای لاپوشانی کم نوجهی نیروی انتظامی به وظیفه اصلی اش یعنی مبارزه با اشرار و مخلان آسایش مردم
عاقبت یکی پیدا شد حرف حساب زد.
با سلام
این اولین مقاله در این باره بود که درد دل خیلی از افراد بعد از این حادثه را زد،واقعا ممنونم که این مطالبو نوشتسن
کاش بقیه سایت ها و افراد هم این مطالبو ببینن
عالی بود.
در جامعه ما اگر کسی دزدی را دستگیر کند و تحویل کلانتری دهد پدر کسی که دزد را گرفته در می اورند و دوم اینکه دزدی که در مرخصی دست به دزدی می زند تکلیفش معلوم است . پس چرا طبق قانون اسلام اولین بار که دزدی دستگیر شد دست او را قطع نمی کنند که به زندان هم احتیاجی نباشد که در زندان تازه دزدها از هم دیگر درس (مثل عربستان)
كلاً اين مقاله خودش تحريك كننده مي باشد. :)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
ای ظرفیت !
بله آقا مشروب خوردند و هزارتا کثافت کاری دیگه مثل رقص مختلط کردند در نتیجه خود کرده را تدبیر نیست اگه آدم حسابی و با عفتی بودند یقینا بدانید چنین اتفاقی نمی افتد . خود اعمال افراد درون باغ دعوت کننده اشرار به درون باغ بوده است شما هم بی خودی از افراد مشروب خور رقاص و بی بند وبار جانبداری نکنید بلکه هر دو طرف باید به خاطر جرائم خود محکوم شوند . جرم شرب خمر حد شرعی دارد و جرم رقص مختلط هم تعزیر دارد . جرم تجاوز به عنف هم اعدام است .
الحق و الانصاف خوب گفتي، آيا گوش شنوايي وجود دارد كه اين متن را خوانده و جوابگو باشد؟
ممنون از مطلبتان
بسیار بسیار بسیار نوشته پر محتوا و درس آموزی بود. مطمئنا در کشورهای غربی اگر همچین توجیهی برای اهمال پلیس میشد او و ریسش با هم از کار تعلیق میشدند
خيلي به جا بود.
احسنت پاسخ خوبی به فرافکنی نیروی انتظامی وقوه قضائیه وتلاش برای پنهان کردن عمق فاجعه ازسوی نهادهای مسئول بود.
باید اسم و فامیل و عکس این جنایتکاران در رسانه های گروهی اعلام شود تا آبرویشان برود و آنها را به اشد مجازات برسانند تا دیگر کسی جرئت چنین کار شنیعی را نداشته باشد.
پلیس در صدد کاهش در صد کم کاری خود دست به این توجیهات می زند
آیا ایشان میخواهند این جنایت را توجیه کند
وقتی یک نیروی نظامی بعنوان ضابط قضایی عوض حفظ امنیت درامورغیرکارشناسی که اصلابه او مربوط نمیشود اعلام نظرودخالت کندنتیجه این میشود
متاسفانه ما عادت کردیم که به جای پرداختن به علت، معلول را در نظر بگیریم به نظر من یکی از مشکلات اصلی مملکت ما این است.
۱- دهشتناک نیست و وهشتناک است تابناک جان !
وقتی تامین امنیت وارونه می شود اراذل و اوباش ول می گردند و پلیس متهم می شود .
در شهر اصفهان که این همه پلیس داره واقعا جالبه که پلیس همه جا هست به جز اونجا که باید باشه. مثلا بعضی جاهای پارک ناژوان شب ها خیلی نا امنه ومامن خلافکارهاست ولی دقیقا فقط اونجا هیچ وقت گشت پلیس نداشته.
اما نظر بنده در این مورد این است که باید مجازات های سنگین هرچه بیشتر اعدام صورت گیرد
تابناک! بعد از مدت ها شدی همان سایتی که مدت ها قبل بودی. یکم با ...نیوز متفاوت شدی. قسمت لرزه بر اندام قربانیان را هم خوب آمدی. خوب شد لااقل یکی از سایت های نزدیک به محافظه کاران در برابر این قضیه موضع انسانی اتخاذ کرد، دیگر واقعا داشتم نا امید می شدم.
واقعا از این تحلیل شما ممنونم
باز هم از این خبرهای جنجالی بنویسید
دست مریزاد
به‌‌ به‌‌ تحلیل منطقی‌ و علمی‌ بود
من در تورونتو هستم. در مدرسه بزرگسالان اینجا یکی دو تا اقای خوش پوش ایرانی به خواهر من متلک می گفتند و مسخره می کردند که خلاصه چرا زنگ تفریح می روی نماز می خوانی و این روسری بر سرت چیست و ... ما به مدیر شکایت کردیم که این جا قانون ندارد؟ چرا به من عبارات ناروا گفته می شود و تحقیر می شوم؟ همان روز پلیس به مدرسه آمد همه مردان مدرسه را در کلاسی جمع کرد و اعلام کرد که حق توهین به کسی را ندارید و به محض مشاهده یا دریافت گزارش علیه شما کارت اقامتتان باطل می شود. تا 10 روز هم پلیس حوالی مدرسه تا پارکینگ که نسبتا دور بود گشت داشت. این طوری شد که هیچ کس به خودش اجازه نمی دهد به دیگری نگاه نامناسب داشته باشد. پلیس یعنی این!
بند 5 را که نگارش نموده اید برای جناب فرمانده نیروی انظامی کافی است . واقعا دست شما نویسنده این مطلب درد نکند .
حکم اعدام فوری
این توجیحشان وقاحت محض است
آفرین تابناک!
بیچاره دزدا!
خوب پول های توی بانک، ویترین طلافروشی و ماشین آخرین سیستم هم برای سارقین تحریک آمیزه.
تابنااااااااااااااااااک درود به شرفت.کسی که این متن رو نوشته واقعا دورو به شرفش.آفرین.دست مریزاد .حرف دلمونو زدی
مثلا شاید کسی در ایران باشه و اصلا مسلمان نباشه یا اصلا اعتقادی به حجاب نداره یعنی اینگونه افراد باید بهشون تجاوز بشه و اشکال نداره؟!!!!!!!!!!!!!!
آفرین تابناک خوشم اومد ازت
باورم نمی‌شه که رسانه‌ای مثل تابناک این چنین مقاله و تحلیل زیبا و شجاعانه بنویسه!!!
من به اطلاع همه آقایان باید برسانم که بنده بعنوان یک شهروند اصفهانی اعتراف میکنم که استان اصفهان از خلافکارترین و جرم خیزترین نقاط کشور هست چه در مورد تجاوزات جنسی به جنس مخالف یا همجنس. ولی در مورد عملکرد نیروی انتظامی استان اصفهان باید اعتراف کرد که نیروی انتظامی با منفعل عمل نمودن خود، باعث جرم خیز تر شدن این شهر کرده است. اصفهان هر روز داره نا امن تر میشه .
پس از این به بعد حمام که می‌رویم با لباس برویم، چرا که نباید زمینه تحریک را فراهم کنیم!
مرسی جالب بود
درود بر تابناك، بخصوص نويسنده اين مقاله
در هر صورت تحریک یا غیر تحریک باید بطور جدی به این مساله پرداخت باید مجرمان را به سزای اعمالشان رساند
لطفا گناه کبیره راتوجیه نکنید
سلام واقعا و ممنون تابناک تحلیلی درست و واقع بینانه ی بود کاش این سرهنگ واقعیت میدید و اینکه مرد هم باید حیاداشته باشه وانجا جلسه خصوصی بوده واقعا چطور در اروپا با ان وضع پوشش امنیت برقرار و در کشور ما حتی اگر چادری باشی در امان از متلک وتجاوز نیستی و زنان را همیشه مقصر میدانند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار