بازدید 6623

طرح نمایندگان برای توقف ادغام وزارتخانه ها

ماده 53 قانون برنامه پنجم، دولت را مکلف کرده است تا پایان سال دوم اجرای برنامه، تعداد وزارتخانه ها را از 21 به 17 برساند، این در حالی است که در هفته های اخیر، دولت در پی ادغام یکباره وزارتخانه ها برآمد که با انتقاد نمایندگان مجلس و کارشناسان روبه رو شد.
کد خبر: ۱۷۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۱ 12 June 2011
سرویس مجلس «تابناک» ـ نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با ارایه طرحی ادغام وزارتخانه ها را  به مدت دو سال متوقف می کنند.

پیمان فروزش، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر به «تابناک» گفت: بیش از دویست تن از نمایندگان، طرحی را آماده کرده اند که بر پایه آن ادغام وزارتخانه ها به مدت 2 سال متوقف می شود تا دولت بتواند یک لایحه جامع و کارشناسی شده به مجلس تقدیم کند.

وی ادامه داد: این طرح دو فوریتی به امضای بیش از دویست نماینده رسیده است که امروز یکشنبه تقدیم هیأت رییسه مجلس شده و روز سه شنبه در جلسه علنی مطرح می شود.

فروزش تصریح کرد: به احتمال زیاد، این طرح در صحن علنی با رأی بالا مصوب شده و راه برای رسیدن به اهداف جهاد اقتصادی باز می شود.

نماینده زاهدان خاطرنشان کرد: با تصویب این طرح وزارتخانه های ادغام شده ملغی شده و دولت موظف می شود برای وزارتخانه های راه وترابری و نفت وزیر معرفی کند.

گفتنی است، ماده 53 قانون برنامه پنجم دولت را مکلف کرده است که تا پایان سال دوم اجرای برنامه، تعداد وزارتخانه ها را از 21 به 17 برساند، این در حالی است که در هفته های اخیر، دولت در پی ادغام یکباره وزارتخانه ها برآمد که با انتقاد نمایندگان مجلس و کارشناسان روبه رو شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل