بازدید 11095

افزایش 10 درصدی عوارض خروج از کشور

کد خبر: ۱۶۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۴ 11 June 2011

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی از افزایش 10 درصدی عوارض خروج از کشور خبر داد و گفت: هزینه خروج از کشور از 50 هزار تومان به 55 هزار تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمود صادقی با اشاره به افزایش عوارض خروج از کشور خاطر نشان کرد:این افزایش بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه سال 90 برای پروازهای هوایی است.

وی به افزایش عوارض خروج از طریق مرزهای زمینی و دریایی اشاره کرد و گفت:عوارض خروجی از طریق مرزهای زمینی از 10 هزار تومان به 11 هزار تومان افزایش یافته است.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی خاطرنشان کرد:این عوارض شامل سفرهایی زیارتی،حج تمتع،عمره و عتبات عالیات نمی شود.

سرهنگ صادقی اضافه کرد: هزینه سفرهای زیارتی کمافی السابق در پروازهایی هوایی همان 25 هزار تومان و زمینی و دریایی 5 هزار تومان است.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی در ادامه از شهروندانی که گذرنامه آنها مفقود شده است، خواست مفقودیت گذرنامه خود را به ادارات صدور گذرنامه اعلام نمایند.

محمود صادقی با اعلام این مطلب افزود: گذرنامه هایی که مفقود می شوند صاحبان آنها باید به مدیریت گذرنامه استان مراجعه و اعلام مفقودیت کنند.

وی تصریح کرد:در ادارات صدور گذرنامه فرم هایی در اختیار مراجعه کنندگان قرار می گیرد تا مشخصات خود را وارد کنند تا گذرنامه دهای آنها به عنوان گذرنامه فاقد اعتبار ثبت شود.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی با اشاره به اینکه رسیدگی به گذرنامه های مفقود شده شش ماه بطول می انجامد،تصریح کرد:موارد استثنایی وجود دارد که افراد برای سفرهای زیارتی،مأموریت های خارج از کشور و یا برای معالجه،می توانند با ارائه معرفی نامه از سازمان و یا وزارت خانه های مربوطه در صدور گذرنامه مجدد آنها مساعدت می شود.

سرهنگ صادقی گفت:اگر در زمان رسیدگی به گذرنامه های مفقود شده،گذرنامه فرد پیدا شد،باید بلافاصله به ادارات صدور مراجعه پیدا شدن گذرنامه خود را اعلام کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی