بازدید 7194

فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون

کد خبر: ۱۶۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۹ 08 June 2011
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «جدامانده»، «باشگاه سری»، «میمون‌های فضایی 2»، «همه خوب هستند»، «این گروه خشن»، «بازرس مورس»، «حادثه شین جوکو»، «نود دقیقه تا سقوط»، «خوشبختی تصادفی» «می لای چهار»، «قصه داود و قمری»، «به همین راحتی»، «حشرات جهنمی» و «تفنگ دولول» پنجشنبه و جمعه 19 و 20خرداد ماه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان‌ها پخش می­ شود.


شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «جدامانده» پنجشنبه 19 خرداد ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

داستان این فیلم درباره نیروهای پلیس است که تلاش می‌کنند قدرت فزاینده مافیای ایرلندی را در جنوب بوستن تحت کنترل در آوردند.

مارتین اسکورسیزی در سال 2006 کارگردانی این اثر را با بازی لئوناردو دی کاپریو، جک نیکلسن، مت دیمن و مارک والبرگ برعهده داشته است.

**************************

فیلم سینمایی «باشگاه سری» به کارگردانی جمال شورجه جمعه 20 خرداد ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم با بازی جمشید هاشم پور، جهانبخش سلطانی، فرهاد اصلانی و محمود پاک نیت از این قرار است که: فرمانده کشتی تجاری «ایران رشادت» پس از بارگیری در بندر فیلیپین متوجه می‌شود، عوامل دشمن یک محموله مواد شیمیایی را وارد کشتی کرده‌اند. آنها قصد دارند طی نقشه‌ای حساب شده، خبرنگاران و دست اندرکاران محیط زیست را در سنگاپور روی عرشه کشتی حاضر کنند تا با تبلیغاتی دروغین، خبر تولید و نگهداری سلاح‌های شیمیایی کشتار جمعی توسط ایران را به جهان مخابره کنند.


شبکه دو

فیلم سینمایی «میمون‌های فضایی 2» جمعه 20 خرداد ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.
کامِت شخصیت اصلی این قسمت در ایستگاه فضایی کار می‌کند و طبق برنامه قرار است همراه با تعدادی دیگر دوباره سفری را آغاز کنند. اما ناگهان متوجه می‌شود که اسم او از لیست افراد پرواز حذف شده و همین موضوع باعث ناراحتی زیاد و ناامیدی اش می‌شود، او داخل سفینه شده و اشتباهاً با دستوری که به رایانه می‌دهد به فضا پرتاب می‌شود.
فیلم سینمایی «میمون‌های فضایی 2» به کارگردانی جان اچ ویلیلمز و تهیه کنندگی جرمی اچ ویلیامز محصول سال 2010 آمریکا است.

*************************

فیلم سینمایی «همه خوب هستند» به کارگردانی کرگ جونز و تهیه کنندگی ویتوریوسچی گوری جمعه 20 خرداد ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی رابرت دنیرو و کیت بکینسال می‌بینیم: فرانک مرد میانسالی است که بعد از مرگ همسرش با چهار فرزندش که هر کدام در شهر دیگری هستند، تنها از طریق تلفن یا نامه در ارتباط است. او تصمیم می‌گیرد تا یک مهمانی ترتیب داده و آنها را دور هم جمع کند، ولی هرکدام بهانه‌ای مي‌آورند تا به آن مهماني نيايند.

فیلم سینمایی «همه خوب هستند» محصول سال 2009 کشورهای ایتالیا و آمریکا است.


شبکه سه

فیلم سینمایی «این گروه خشن» به کارگردانی سام پکین پا و با بازی ویلیام هولدن، رابرت رایان، ارنست بورگناین، ادموند اوبراین و وارن اوتس پنجشنبه 19 خرداد ساعت 11:30 از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.

**********************

فیلم سینمایی «بازرس مورس» به کارگردانی دنی بوی محصول سال 1990 کشور انگلستان، پنجشنبه 19 خرداد ساعت 17:15 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم از این قرار است که: یک تبهکار به نام لاری دارسون در یک مبارزه به وسیله گروهی کشته می‌شود. مورس و همکارانش در مراسم خاکسپاری سعی می‌کنند، بقیه اعضا را شناسایی کنند.

فیلم سینمایی «بازرس مورس» با بازی بازیگرانی همچون کولین دکستر، جان تو و کویین ویتلی ساخته شده است.

************************

فیلم سینمایی «حادثه شین جوکو» به کارگردانی تانگ شینگ یی و با بازی جکی چان نائوتو تاکنانه کا پنجشنبه 19 خرداد ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم محصول سال 2009 کشور هنگ کنگ آمده: نیک به همراه عده‌ای از جوانان چینی به صورت غیرقانونی وارد ژاپن می‌شود. هدف اصلی او پیداکردن نامزدش ژوژو است که مدتی قبل به دعوت یکی از اقوامش به ژاپن رفته است.

*************************

فیلم سینمایی «نود دقیقه تا سقوط» به کارگردانی توماس جاک، محصول سال 2009 کشورآلمان جمعه 20 خرداد ساعت 11:30 از شبکه سه سیما باز پخش می‌شود.

**************************

جمعه 20 خرداد ماه ساعت 15 فیلم سینمایی «خوشبختی تصادفی» به کارگردانی زویا اختر از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم سینمایی «خوشبختی تصادفی» درباره یک پسر جوان است که برای بازیگر شدن به دهلی آمده و همسایه دختر بازیگری شده که تقریباً سیاهی لشکر است.


شبکه چهار

فیلم سینمایی «می لای چهار» به کارگردانی پالو برتالو وبابازی آلوین آلسن، جیان لوکا بالداری و بو بالینگرمحصول سال 2011 کشورایتالیا، پنجشنبه 19 خرداد ساعت 15:30 از شبکه چهار سیما باز پخش می‌شود.

*************************

فیلم تلویزیونی «قصه داود و قمری» به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه کنندگی کیانوش عیاری و با بازی هومن سیدی و حدیث میرامینی، جمعه 20 خرداد ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

«قصه داود و قمری» داستان جوانی هنرمند به نام داوود است که به عنوان صدابردار سینما و تلویزیون مشغول به کار است و در این مسیر و در زندگی به لحاظ اقتصادی با مشکلات زیادی روبه‌رو است.


شبکه تهران

فیلم تلویزیونی «به همین راحتی» به کارگردانی مجید حسین شیرودی و تهیه کنندگی ناصر عنصری 30 دقیقه بامداد روز جمعه 20 خرداد از شبکه تهران بازپخش می‌شود.

بيژن امكانيان، نسرين مقانلو، كيوان محمود نژاد و فلورا سام در فیلم تلویزیونی «به همین راحتی» بازی کرده‌اند.

**************************

فیلم سینمایی «حشرات جهنمی» به کارگردانی گیلرمودل تورو جمعه 20 خرداد 13:30 از شبکه تهران پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «حشرات جهنمی» داستان حشره شناسی است که برای مقابله با بیماری‌های ناشناخته حشره‌ای که از زنجره و موریانه تولید شده است، اقداماتی برای مقابله با آن انجام می‌دهد.

میراسوروینو، جرمی نورتام و الکساندر گودوین در فیلم سینمایی «حشرات جهنمی» محصول سال 1997 کشورهای آمریکا و آلمان بازی کرده‌اند.


سیمای استان‌ها

فیلم تلویزیونی «تفنگ دُولول» جمعه 20خرداد ساعت 13:30 از سیمای استان‌ها روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: بهرام خان استوار بازنشسته‌ای است که بسیار هم زبانباز است. او در زندگی خود با مشکلات ریز و درشتی روبروست و سعی دارد به هر طریقی آنها را حل کند.

محمد ناهید و کوروش احمدی در فیلم تلویزیونی «تفنگ دُولول» ازت ولیدات صداوسیمای مرکز کردستان به کارگردانی افشین علیزاده بازی کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار