بازدید 44242

تصاویر دیدنی: روستای سوباتان تالش

رشت ـ خبرگزاری مهر: روستای سوباتان که در شهرستان تالش واقع است با موقعیت منحصر به فردی که به لحاظ جغرافیایی، آب و هوایی دارد در فهرست چند روستای گردشگری استان قرار دارد.
کد خبر: ۱۶۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۷ 08 June 2011





































































تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۳۴
جا واسه اسکان هم داره؟؟؟؟؟؟
واقعا" زیباست. ای کاش من هم میتونستم در همچین جایی زندگی کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
خوب چرا ول کردی اومدی شهر ؟؟
واقعاً چه کیفی داره ................
ازاینکه چند وقته تصاویر دیدنیهای ایران میگذارید ممنون
در سفری که اخیرا به شمال کشور (نور -محمود آباد )داشتم به چشم دیدم که بعضی از مردم متاسفانه چه بلایی بر سر طبیعت زیبای آن آورده اند جنگلها مملو از زباله و کنار دریا هم. فاضلاب ویلاهای ساحلی سرازیر به دریا و بوی تعفن آزار دهنده ای که به مشام می رسید. واقعا نگران کننده و تاسف اور بود شما هم لطف کنید مناطق بکر اندکی را که باقی مانده معرفی نکنید تا شاید اندکی محیط سالم و زیبا باقی بماند
منظره كشتن يه حيوون اگرچه اين كار حلاله و براي قوت انسان آفريده شده ولي توي قرن بيست و يكم اصلاً ديدني نيست و جاي تاسف داره اينطور مناظر باعث قساوت قلب آدما ميشه همونطور كه پيغمبر اكرم ص فرمودند خوردن گوشت زياد قساوت قلب مياره مسلماً ديدن حيووني كه در حال جون دادنه هم ميتونه آدم رو سنگدل و بيرحم كنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
آفرین . واقعا اگر اون گوسفند بیچاره زبان داشت چی به عکاس داشت میگفت ؟ بره رو هم ببینید داره به گوشتهای بالای سرش چطور نگاه میکنه .
باسلام
باوجودي كه من خودم بچه جنوب هستم ولي به تمامي شماليهاي عزيز و مهمان نواز عشق ميورزم خدا قوتي بهشون بده مخصوصا به روستائيان باصفا
با احترام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
خدا وکیلی برای چی منفی زدین؟
حفاظت از طبیعت فراموش نشه!
به به چه جاي زيبايي با ديدن اين طبيعت هاي قشنگ بايد همواره شكرگزار خداوند سبحان باشيم .
عكسها هم زيباست و هم تاسف انگيز ، اينكه طبيعت انجا طيباست در ان حرفي نيست ولي متاسفانه عدم رعايت بهداشت اوليه ، عكس برداري از كشتن حيوان و كباب كردن ( انگار براي ما ايرانيها ارزش طبيعت فقط به كباب كردن و اين حرفاست) ، عدم داشتن امكانات اوليه و عدم توانايي جذب توريسم مناسب و درامد زايي و ...... همه تاسف انگيزند
عمرا اگه بیشتر از چند روز بشه موند . . عکسارو دیدی جو گیر شدی ؟؟. فکر درمانگاه - تحصیلات - بهداشت . زمستوناش و و و و را کردی ؟ اگه اینطوره چرل اصلا ول کردی اومدی شهر ؟؟ حتی برای همان 2/3 روزش هم آیا یک مهمانسرای در حد نصفه نیمه استاندارد اونجا هست بریم ببینیم ؟؟
بعنوان یک گیلانی از عکس های که گذاشتید،متشکرم و لدت بردم
من یک گیلانی دور از گیلان هستم از مسافران عزیز خواهش می کنم شمارو به جون هرکس که دوست دارید از طبیعت لذت ببریم نه اینکه زیبایی اونو از بین ببریم.متشکرم دوستتون دارم.
اي كاش عكسهاي دشت ريواس شهربابك را هم نمايش مي داديد واقعا بزرگترين و زيباترين دشت ريواس كشور ديدني است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل