بازدید 20348

بازتاب گسترده خبر اعزام زيردریایی هاي ايران

پس از اعلام مقامات عالي‎رتبه ارتش جمهوري اسلامي ايران مبني بر آمادگي زيرسطحي‌هاي نيروي دريايي براي حضور در ماموريت‌هاي طولاني‎مدت در آب‌هاي بين‌المللي، زيرسطحي‌هاي نيروي دريايي ارتش به منظور دستيابي به اهداف از پيش تعيين شده، همراه با چهاردهمين ناوگروه اعزامي نداجا به آب‌هاي دوردست اعزام شدند.
کد خبر: ۱۶۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۱ 07 June 2011
خبر اعزام زيرسطحي‌هاي ارتش جمهوري اسلامي ايران و ورود آنها به آبهاي درياي سرخ بازتاب گسترده‌اي در رسانه‌هاي خارجي داشت.

به گزارش فارس، پس از اعلام مقامات عالي‎رتبه ارتش جمهوري اسلامي ايران مبني بر آمادگي زيرسطحي‌هاي نيروي دريايي براي حضور در ماموريت‌هاي طولاني‎مدت در آب‌هاي بين‌المللي، زيرسطحي‌هاي نيروي دريايي ارتش به منظور دستيابي به اهداف از پيش تعيين شده، همراه با چهاردهمين ناوگروه اعزامي نداجا به آب‌هاي دوردست اعزام شدند.

يك مقام آگاه با اعلام اين خبر به فارس گفت: اين ناوگروه كه در ارديبهشت‌ماه به منطقه خليج عدن اعزام شده بود، در ادامه ماموريت خود وارد آب‌هاي درياي سرخ شده است.

پس از انتشار اين خبر توسط خبرگزاري فارس رسانه‌هاي خارجي به بازتاب آن پرداخته و اين خبر را پوشش دادند.

بر همين اساس روزنامه صهيونيستي هاآرتص با تيتر اول قرار دادن اين خبر در پايگاه اينترنتي خود به نقل از فارس نوشت: ايران زيرسطحي‌هاي خود را به درياي سرخ اعزام كرد اقدامي كه مي‌تواند خشم اسرائيل را بر انگيزد.

روزنامه صهيونيستي جروزالم پست نيز نوشت ايران زيرسطحي‌هاي خود را براي عمليات شناسايي به درياي سرخ اعزام كرده است.

اين روزنامه اسرائيلي نوشت: فارس گزارش داده است زيرسطحي‌هاي ارتش ايران براي اولين بار وارد درياي سرخ شده‌اند.

يديعوت آحارونوت ديگر روزنامه صهيونيستي بود كه خبر اعزام زير سطحي‌هاي ارتش را به نقل از فارس در صدر اخبار خود قرار داد و نوشت: خبرگزاري فارس گزارش مي‌دهد كه نيروي دريايي ايران زيرسطحي‌هاي خود را براي عمليات جمع آوري اطلاعات وارد درياي سرخ كرده است.

عاروتص شوع ديگر وب سايت خبري رژيم صهيونيستي است كه خبر فوق را بازتاب داد و نوشت: ايران اعلام كرده است زيرسطحي‌هاي اكنون در آبهاي درياي سرخ هستند.

پايگاه خبري راديو اسرائيل اعلام كرد كه زيردريايي‌هاي ايران با هدف جمع آوري اطلاعات درباره كشتي هاي نظامي ديگر كشورها وارد درياي سرخ شدند.

خبرگزاري رويترز انگليس نيز به نقل از خبرگزاري فارس نوشت ايران زيرسطحي‌هاي خود را به درياي سرخ اعزام كرده است، اقدامي كه باعث خشم اسرائيل مي‌شود.

خبرگزاري آمريكايي آسوشيتدپرس نوشت ايران زيرسطحي‌هاي خود را براي نشان دادن نيروي دريايي خود به درياي سرخ اعزام كرده است.

اين رسانه آمريكايي با نقل اين خبر از فارس تاكيد كرد ايران مدت‌ها به دنبال ارتقاي سامانه‌هاي دفاع هوايي و دريايي خود بوده است تا خود را به عنوان ابرقدرت نظامي منطقه ترسيم كند و در عين حال براي هر گونه حملات احتمالي در آينده آماده باشد.

پايگاه اينترنتي شبكه خبري اي بي سي نيوز آمريكا نيز به بازتاب اين خبر پرداخت و نوشت ايران زيرسطحي‌هاي خود را به درياي سرخ اعزام كرده است.

راديو آزاد اروپا نيز در خبري به نقل از فارس نوشت ايران براي اولين بار زيرسطحي‌هاي خود را به درياي سرخ اعزام كرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
کار خوبی کردید اگر بزنندمیتوانید هر موقع لازم شد انها را در خلیج فارس بزنید
این بسیار مهم است. آمریکا باید بداند در صورت هر گونه اقدام احمقانه نوچه اش، حتی اگر ناوهای خود را از خلیج فارس و دریای عمان خارج کند از گزند تیرهای غیب که ناوچه های ساعر اسرائیل را به قعر آبهای مدیترانه فرو فرستاد در امان نخواهد ماند.
خشم اسرائیل! ههههه
اسرائیل فقط زورش به کودکان و افراد بیگناه می رسه
افتخاری دیگر
تا نابودی کامل اسراییل و امریکا برایتان دعا می کنم دستمریزاد
به کوری چشم بدخواهان نظام اسلامی . غرور آفرین است
بنازمت زنده باد ایران
کور شود چشم حسود وبخیل و...
تا چشاتون دراد
اين همه وقت ناوهاي جنگي آمريكا تو خليج هميشه فارسه يه فلان فلان شده صداش در نيامد. حالا 2تا هم از ما رفتن ييلاق چه فشاري داره مياره اين 2 تا زيردريايي !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست