بازدید 4863

تقدير 17نماينده مجلس از رئيس قوه قضائيه

زاكاني گفت: نمايندگان در اين نامه ضمن تشكر از هاشمي شاهرودي براي رفع خلاء هاي قانوني در اين زمينه آمادگي همكاري خود را اعلام كرد.
کد خبر: ۱۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۳:۴۶ 31 August 2008
نماينده مردم تهران در مجلس گفت: تعدادي از نمايندگان مجلس طي نامه‌اي از رئيس قوه قضائيه به خاطر دفاع از آزادي مطبوعات و سايت‌هاي سياسي و تذكر به دادستان تهران تقدير كردند.

به گزارش فارس، عليرضا زاكاني نماينده مردم تهران در مجلس در حاشيه جلسه علني امروز يكشنبه مجلس در جمع خبرنگاران با بيان اينكه تعدادي از نمايندگان مجلس طي نامه‌اي از هاشمي شاهرودي رئيس قوه قضائيه به خاطر دفاع از آزادي مطبوعات و سايت هاي سياسي و تذكر به دادستان تهران تقدير كردند، گفت: 17 نفر از نمايندگان مجلس قصد داشتند پيرو اتخاذ تصميم هاشمي شاهرودي و نامه ايشان به دادستان تهران تشكري ويژه اي از رئيس قوه قضائيه داشته باشند و بر اين اساس نامه تشكر آميز خطاب به هاشمي شاهرودي نوشتند.
وي افزود: نمايندگان مجلس در اين نامه خطاب به هاشمي شاهرودي تصريح كردند: موضع روشن گر و قاطع جنابعالي در دفاع از آزادي مطبوعات و سايت هاي سياسي و تذكر به دادستان محترم تهران براي خودداري از توقيف سايت ها پيش از حكم دادگاه اسباب امتنان و موجب دلگرمي اصحاب سياست و رسانه شد.
زاكاني گفت: نمايندگان در اين نامه ضمن تشكر از هاشمي شاهرودي براي رفع خلاء هاي قانوني در اين زمينه آمادگي همكاري خود را اعلام كرد.

علي مطهري، احمد توكلي، عليرضا زاكاني، بيژن نوباوه و روح‌الله حسينيان نمايندگان تهران، جواد آريانمش نماينده مشهد، محمد رضا آشتياني نماينده قم، محمد دهقان، نماينده چناران از جمله نمايندگاني هستند كه نامه تشكر آميز را خطاب به هاشمي شاهرودي امضا كردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل