بازدید 17086

آتش‌سوزی در بزرگترین پتروشیمی ایران

یک حادثه در مجتمع پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین پتروشیمی ایران منجر به کشته شدن دستکم دو نفر در این حادثه شده است.
کد خبر: ۱۶۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۰ 31 May 2011
یک حادثه و آتش سوزی نه چندان گسترده در یکی از واحدهای فرآیندی مجتمع پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) منجر به کشته شدن دستکم دو نفر از کارکنان این مجموعه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یک حادثه در مجتمع پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین پتروشیمی ایران منجر به کشته شدن دستکم دو نفر در این حادثه شده است.

پیگیری خبرنگار مهر از شرکت ملی صنایع پتروشیمی نشان می دهد که آتش سوزی به وقوع پیوسته در مجتمع پتروشیمی بندر امام در حد گسترده نبوده است.

این حادثه در یکی از واحدها در حین انجام تعمیرات دوره ای به وقوع پیوسته است که به دلیل گاز گرفتگی دو نفر از کارکنان این مجتمع پتروشیمی کشته شده اند.
 
بهمن ماه سال گذشته هم آتش سوزی در واحد ان اف سوم مجتمع پتروشیمی بندر امام منجر به کشته و زخمی شدن 12 نفر در این واحد در دست ساخت شده بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
آتش سوزی نه چندان گسترده!!! ولی دو نفر کشته شده اند. ههههه
آقا چرا اخبار را صحيح بيان نمي كنبد تنها گازگرفتگي بوده و آتش سوزي نبوده
لطفا در بيان اخبار دقت كنيدو موجب تشويش اذهان نشويد.
در واحد NF انفجاري صورت نگرفته در واحد HD دو نفر به علت ريزش مواد در سيلو فوت شدن
متاسفانه ایمنی در اکثر شرکت های نفتی رعایت نمی شود .استاندارد این است که در زمان حضور در چنین مکانهایی که احتمال گاز گرفتی ممکن است وجود داشته باشد از ماسک واکسیژن استفاده شود و دستگاههای هشدار دهنده شخصی گاز نیز جهت هر نفر وجود داشته باشد.اما ما ایرانیها بیش از اندازه از خود شجاعت بخرج میدهیم .
این طور که معلومه آتش سوزی یه چیز طبیعی شده .
هر دم از اين باغ بري ميرسد.
دو سوم حادثه هاي جهان در ايران اتفاق ميافتد .
تابناك 10/03/90
چرا ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر