بازدید 52854

عذر بدتر از گناه آقای بقایی

کد خبر: ۱۶۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۶ 27 May 2011
عصرایران نوشت:

معاون اجرایی رییس‌جمهوری و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری با تاکید بر ضرورت پرهیز رسانه‌های ارتباط جمعی از شایعه‌پراکنی و انتشار مطالب بی‌اساس، تصریح کرد که 'قرارداد 450 میلیارد تومانی ساخت مجموعه تالارهای بین‌المللی کیش اساسا وجود خارجی ندارد'.

حمید بقایی که دبیرشورای هماهنگی امور مناطق آزاد و وی‍ژه اقتصادی کشور است، افزود: اخیرا شایعات و اکاذیب مختلفی در مورد پروژه مجموعه بزرگ تالارهای بین‌المللی کیش از جمله خبر دروغ انعقاد قراداد 450 میلیارد تومانی با مجری پروژه بدون رعایت ضوابط و مقررات در برخی رسانه‌ها و شبه‌رسانه‌های داخلی منتشر شد که متاسفانه به عنوان یک خوراک مناسب تبلیغاتی مورد سوء‌استفاده رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب قرار گرفت.

با تشکر از آقای بقایی عزیز که با روشنگری های خود ، خوراک تبلیغاتی رسانه های بیگانه را از آنها گرفتند ، از ایشان تقاضا داریم به این سوال پاسخ دهند که اگر ماجرای پروژه تالارهای کیش و قرارداد آن دروغ است - که حتماً هم دروغ است چون مسوولان دولتی قاعدتاً و مانند همیشه راست می گویند - بر چه مبنایی مبلغ 50000000000 ریال (پنج میلیارد تومان ناقابل) به شرکت "فیاک" از این بابت پرداخت شده است؟ جالب این جاست که آقایان بالای نامه عبارت "خیلی محرمانه"  نوشته اند که مثلاً از انتشار آن توسط رسانه ها جلوگیری کنند و حال آن که "محرمانه" کردن نامه ها ، اصول و ضوابطی دارد و هر نامه ای صرفاً با ذکر یک کلمه "محرمانه" ، واقعاً محرمانه نمی شود!

فیاک کیش

اگر این مبلغ پرداخت نشده و اساساً قراردادی در بین نبوده ، چرا شرکت فیاک کیش ، خاکبرداری و اقدامات اولیه جهت احداث پروژه را در کیش آغاز کرده است؟ ( کارگاه و زمین خاکبرداری شده در کیش را که نمی توان انکار کرد!)

اگر هم پرداخت شده ولی همان طور که آقای بقایی گفته ، قراردادی در میان نیست که عذر بدتر از گناه است . مگر بیت المال ، پول تو جیبی آقایان است که که فقط در یک فقره چک ، 5 میلیارد تومان ، آن هم به قول آقای بقایی بدون وجود هر گونه قرار دادی به یک شرکت گمنام بدهند؟

اگر اصل ماجرای تالارهای کیش به قول ایشان کذب است ، پس این همه نامه نگاری و رفت و آمد و تقاضای فاینانس و ... برای این پروژه چیست؟!

نامه بقایی

نامه

موافقتنامه اصولی

موافقتنامه اصولی

انشاء الله آقای بقایی که این قدر دل نگران سوء استفاده رسانه های بیگانه اند ، با توضیحات منطقی و قانع کننده و پاسخ به سوالات فوق الذکر ، ته مانده خوراک رسانه های بیگانه را نیز از آنها بگیرند و ثابت کنند که معاون پاکدست دولت پاکدست هستند. ضمناً پاسخ دهند که اگر چنین چیزی از اساس وجود ندارد ، پس چرا دادستان کل کشور درباره پروژه تالارهای کیش این جمله را بیان کرده است: " در حال حاضر موارد تخلف آماده ارسال به دادگاه و برخورد قضايي است. "
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل