بازدید 32897
۸

شيطان مارليك دستگير شد

شامگاه يكشنبه زني جوان در حالي كه پسري خردسال را بغل كرده بود و بشدت مي‌گريست، وارد كلانتري 17 مارليك شهرستان ملارد شد و گفت:‌يك راننده زندگي‌ام را تباه كرد و پس از گفتن اين جمله كوتاه، هق‌هق گريه امانش نداد.
کد خبر: ۱۶۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۹ 26 May 2011
مرد راننده‌اي كه با ربودن زني همراه پسر خردسالش و انتقال آنها به بيابان‌هاي مارليك، زن جوان را مقابل چشم فرزندش مورد آزار و اذيت قرار داده بود، دستگير شد.

به گزارش «جام‌جم»، شامگاه يكشنبه زني جوان در حالي كه پسري خردسال را بغل كرده بود و بشدت مي‌گريست، وارد كلانتري 17 مارليك شهرستان ملارد شد و گفت:‌يك راننده زندگي‌ام را تباه كرد و پس از گفتن اين جمله كوتاه، هق‌هق گريه امانش نداد.

زن جوان به تشريح ماجرا پرداخت و گفت: پسر 4 ساله‌ام در خانه بي‌تابي مي‌كرد كه او را به بوستان محله‌مان در منطقه ملارد بردم. هنگام عصر در حال بازگشت به خانه يك خودروي پرايد كه شيشه‌هاي دودي داشت، مقابلمان توقف كرد و ما سوار شديم.

زن شاكي اضافه كرد: راننده پس از طي مسافتي تغيير مسير داد و وقتي اعتراض كردم، بدون توجه به فريادهايم بر سرعت خودرو افزود.پسر كوچكم بشدت ترسيده بود و گريه مي‌كرد، محكم بغلش كردم و قصد بيرون انداختن خودمان از خودرو را داشتيم اما درها قفل بود و پنجره بالا و پايين نمي‌رفت.

شاكي افزود:با مشت محكم به پنجره كوبيدم ولي بي‌فايده بود. كسي صداي كمك‌خواهي من و فرزندم را نمي‌شنيد. در اين هنگام راننده با چاقو مرا تهديد كرد، اگر آرام نشوم، پسرم را مي‌كشد.

وي ادامه داد: در اين هنگام راننده خودرو را به شانه خاكي جاده برد و در بياباني توقف كرد. ملتمسانه از او خواستم به من و فرزندم آسيبي نرساند كه سيلي محكمي بر صورتم زد و خواست ساكت شوم.

دام شيطاني براي مادر و فرزند

زن شاكي با اشاره به نيت شوم راننده گفت: راننده مرا به زور از خودرو بيرون كشيد و با قفل كردن در، پسرم را درون خودرو زنداني كرد.

وي افزود :پسرم محكم به شيشه خودرو مي‌كوبيد و من قصد مقابله با مرد شرور را داشتم كه در همين موقع او به سويم حمله كرد و بشدت كتكم زد و بدون توجه به التماس‌هايم مرا مقابل چشمان فرزندم مورد آزار و اذيت شيطاني قرار داد.در حالي كه بشدت شوكه شده بودم، شرور متجاوز پسرم را از خودرو خارج كرد و به سمتم انداخت و از آن محل دورشد.شاكي درباره نحوه نجات يافتن خود و فرزندش گفت: پس از اين اقدام حيواني، من و فرزندم به سختي خود را به حاشيه جاده رسانديم كه يك راننده عبوري نجاتمان داد.با تشكيل پرونده قضايي در شعبه اول بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان ملارد تحقيقات آغاز شد و براساس اطلاعات به دست آمده از زن شاكي، تصوير چهره‌نگاري رايانه‌اي از مرد شرور نيز به دست آمد.

متهم 16 فقره سابقه كيفري داشت

ماموران كلانتري 17 مارليك كه احتمال مي‌دادند شيطان فراري مجرمي سابقه‌دار است، به بررسي سامانه پليس پرداختند و متوجه شدند تصوير متهم تحت تعقيب پليس با فردي سابقه‌دار به نام جمشيد كه 16 بار به جرم سرقت، خريد و فروش مواد مخدر، زورگيري به عنف و سرقت مقرون به آزار از زنان دستگير و روانه زندان شده است، مطابقت دارد.

دستگيري متهم

به اين ترتيب با مشخص شدن هويت متهم، ماموران در قالب يك گروه عملياتي، خانه او را در جنوب شهر شناسايي و يك روز بعد از اين اتفاق (عصر دوشنبه) وي را دستگير كردند.

متهم شرور با انتقال به كلانتري 17 مارليك شهرستان ملارد، در بازجويي با ادعاي اين‌كه شاكي را نمي‌شناسد، خود‌را بي‌گناه معرفي كرد.

در پي اظهارات متناقض متهم، ماموران از زن جوان خواستند تا متهم را از ميان ديگر متهمان بازداشتگاه شناسايي كند.

مواجهه حضوري شاكي، متهم را لو داد

با حضور زن جوان در مركز پليس، او به محض ديدن متهم در ميان ديگر زندانيان، با ترس و وحشت گفت او همان مردي است كه در دام شيطاني‌اش گرفتار شدم.

زن جوان با ديدن متهم در حالي كه بشدت مي‌گريست، بيان مي‌كرد او را مجازات كنيد، اين شيطان زندگي‌ام را تباه كرد.

اعتراف به گناه نابخشوده

با شناسايي متهم، وي در اظهاراتش به پليس گفت: عصر روز حادثه با ديدن زن جوان و پسري كه همراهش بود، وسوسه شدم تا او را ربوده و مورد آزار و اذيت قرار دهم. بنابراين به عنوان مسافر آن دو را سوار خودرو كردم و با انتقال به بيابان حومه شهر، زن جوان را مقابل چشمان فرزندش مورد آزار و اذيت قرار دادم.

در پي اظهارات تكان‌دهنده متهم، روز گذشته وي با قرار قانوني از سوي بازپرس شعبه اول دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان ملارد روانه زندان شد.

تحقيقات براي مشخص شدن ديگر جرايم مرد شرور ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۸
چطور فردي كه 16 جرم بسيار سنگين داشته آزاد بوده است
بازم میره زندان، چند روزی غذا و جای خواب مجانی داره، بعدش دوباره آزاد میشه
16 بار سابقه این اعمال رو داشته!!!!!!!!!!
اینم بار هفدم فکر کنم قضات قبلی داشتن یه تحقیق روانشناسی می کردن تا به نتیجه برسن که آیا این حیوان توانایی انسان شدن رو داره یا نه راستی یه سوال چند دوره دیگه از این تحقیق مونده
برای افراد جنایتکار مانند این شرورهر گونه مجازاتی بغیر از اعدام خیانت به انسانیت است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار