بازدید 8448

فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخر هفته

کد خبر: ۱۶۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۴ 18 May 2011
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «تاراس بولبا»، «شرکت»، «جاسوسی هریت و جنگ‌های وبلاگی»، «جنگ کودکانه»، «پاپیون»، «بازرس مورس»، «دوست من یونگ دون»، «تنها دلخوشی من»، «استاد کونگ کیو»، «الماس خونین»، «بازی بزرگان»، «همه افتادگان»، «تمپل گرندین»، «محموله سیاه» و «شیب تند» پنجشنبه و جمعه 29 و 30 اردیبهشت ماه ازشبکه ‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شود.


شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «تاراس بولبا» به کارگردانی جی لی توماسون پنجشنبه 29 اردیبهشت ماه ساعت 22 ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: «تاراس بولبا» جنگ آورنامدار قزاق که مقام سرهنگی را درمیان ارتش خود در اروپای شرقی دارد، برای بیرون راندن ارتش ترکها در بخشی از اروپای شرقی به لهستانی‌ها می‌پیوندد تا بعد از این پیروزی کنترل بر آن نواحی بر عهده قزاق‌ها قرار گیرد. اما لهستانی‌ها بعد از این جنگ و پیروزی به عهد خود وفا نمی‌کنند و قزاق‌ها را به سمت تپه‌ها می‌رانند.
تونی کارتیس در فیلم سینمایی «تاراس بولبا» محصول سال 1962 آمریکا و یوگسلاوی بازی کرده است.

******************

فیلم تلویزیونی «شرکت» جمعه 30 اردیبهشت ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش‌ می‌شود.
دراین فیلم خواهید دید: فروزان و مسرور قرار است طبق نقشه رضایی و وثوق همدیگر را به قتل برسانند. شرایط به گونه‌ای فراهم شده که آن دو در یک مواجهه به یکدیگر شلیک کنند. وثوق مخفیانه وارد می‌شود. آثار خون برزمین و دیوار است اما جنازه‌ای نیست. کابوس وثوق آغاز می‌گردد.

مجید مظفری، لعیا زنگنه و محمد حاتمی در فیلم تلویزیونی «شرکت» به کارگردانی احمد دیری و تهیه کنندگی فاطمه ثمرقندی بازی کرده‌اند.


شبکه دو

فیلم سینمایی «جاسوس هریت و جنگ‌های وبلاگی» به کارگردانی رون اولیور و تهیه کنندگی جاناتان هاکت جمعه 30 اردیبهشت ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم دربراه زندگی دختری به نام هریت است که ماجراهای پیش آمده در طول فیلم را از زبان او دنبال می‌کنیم. هریت با پدر و مادرش زندگی می‌کند. پدر هریت از تهیه کنندگان و کارگردانان معروف سینماست که مدام به دنبال کسب ثروت و شهرت از طریق ساخت آثار پرفروش با هنرپیشه‌های معروف است. ازطرف دیگر مادرهریت نیز به دنبال امور شخصی، خرید و خوشگذرانی‌هایش با دوستانش است و هریت، قهرمان داستان که جوانی بسیار کنجکاو و با هوش است. دائما درصدد سرک کشیدن در احوال و مناسبات انسان‌های پیرامون خود است.
فیلم سینمایی «جاسوسی هریت و جنگ‌های وبلاگی» محصول سال 2010 با حضور بازیگرانی همچون جنیفر استون، کریستین بوت و جیسون بلیکر در کشورهای کانادا و آمریکا ساخته شده است.

****************
فیلم سینمایی «جنگ کودکانه» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی و تهیه کنندگی محسن علی اکبری جمعه 30 اردیبهشت ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
در این فیلم با بازی سلیمه رنگرز، یلدا قشقایی، سعید قائمی، علیرضا کمالی نژاد و فواد احمدی صابر می‌بینیم: علی کودکی عراقی با از دست دادن خانواده‌اش به خاطر حمله و تهاجم نیروهای آمریکایی به خاک عراق و ویران کردن خانه‌شان، برای یافتن برادرش که به همراه خانواده‌ای که برای نجات جان خود به سوی مرزهای مجاور ایران رفته‌اند، رهسپار می‌شود.


شبکه سه

فیلم سینمایی «پاپیون» به کارگردانی فرانکلین شافنر پنجشنبه 29 اردیبهشت ساعت 11:30 ازشبکه سه سیما بازپخش می‌شود.
فیلم سینمایی «پاپیون» بر اساس زندگی واقعی «هانری شایر» معروف به پاپیون که به دلیل خلافکاری به گینه فرانسه تبعید می‌شود، ساخته شده است.

*******************

فیلم سینمایی «بازرس مورس» به کارگردانی دنی بوی پنجشنبه 29 اردیبهشت ساعت 18 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم از این قرار است که: پرونده قتل‌هایی در دست بازرس دیگری قرار می‌گیرد که او در تحقیقات راه را به اشتباه می‌رود. با شواهدی که بازرس مورس به دست می‌آورد، پرونده به وی داده می‌شود.
فیلم سینمایی «بازرس مورس» با بازی بازیگرانی همچون کولین دکستر، جان تو و کویین ویتلی ساخته شده است.

*******************

فیلم سینمایی «دوست من یونگ دون» به کارگردانی لی سونگ یول محصول سال 2002 کشورکره پنجشنبه 29 اردیبهشت ماه ساعت 20 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی لیونگ ای لی خواهید دید: دو دختر به نام‌های اولام و یونگ دوگ برای کار و یادگیری آشپزی وارد قصر می‌شوند. این دو که تبدیل به دو دوست خیلی صمیمی می‌شوند، با هم قرار می‌گذارند سخت کار کنند و تلاش کنند بهترین آشپز قصر شوند.

********************

فیلم تلویزیونی «تنها دلخوشی من» پنجشنبه 29 اردیبهشت ساعت 24 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: سیما آشپزی در یک خانه سالمندان است که با تنها پسرش امیر زندگی می‌کند. امیر که با دختری عقد کرده، طبق قرار باید خانه‌ای به نام او کند. به همین خاطر مادر را تحت فشار می‌گذارد تا بالاخره سیما سند خانه را تحویل امیر می‌دهد و خودش به خانه‌ای که اجاره کرده، نقل مکان می‌کند.
زهره حمیدی، پوراندخت مهیمن و پرویز پورحسینی در فیلم تلویزیونی «تنها دلخوشی من» به کارگردانی حسین عامری و تهیه کنندگی حسین عامری و بهروز افراسیابی بازی کرده‌اند.

*********************

فیلم سینمایی «استاد کونگ کیو» به کارگردانی می هو و به تهیه کنندگی سنپنگ هان جمعه 30 اردیبهشت ساعت 11:30 از شبکه سه سیماباز پخش می‌شود.
چویون فت و ایکسون ژو در فیلم سینمایی «استاد کونگ کیو» محصول سال 2010 کشور چین به ایفای نقش کرده‌اند.

**********************

فیلم سینمایی «الماس خونین» محصول سال 2006 کشورآمریکا، جمعه 30 اردیبهشت ساعت 15 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان این فیلم آمده: دنی آرچر یک قاچاقچی الماس است که در دوران کودکی پدر و مادرخود را در درگیری‌های خونبار دهه 1970 ازدست داده است. طی این سی سالی که ازعمرش گذشته سربازی مزدور و تاجری ناکام بوده است.
لئوناردو دی کاپریو، جنیفرکانلی و دجیمون هانسو درفیلم سینمایی «الماس خونین» به کارگردانی ادوارد زوییک به ایفای نقش پرداختند.


شبکه چهار

پنجشنبه 29 اردیبهشت ماه ساعت 15:30، فیلم سینمایی «بازی بزرگان» به کارگردانی راموال همریخ، محصول سال 2009 کشور دانمارک از شبکه چهارسیما باز پخش می‌شود.

*********************

فیلم تلویزیونی «همه افتادگان» به کارگردانی بهرام عظیم پور و تهیه کنندگی حسین آقا هرندی و علی پورکیانی جمعه 30 اردیبهشت ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» ازشبکه چهار سیما پخش می‌شود.
فیلم تلویزیونی «همه افتادگان» به صورت اپیزودیک ساخته شده است.
اپیزود اول: زوج جوانی برای ماه عسل به شمال سفر کرده‌اند و در یکی هتل به نام زیتون اقامت کرده‌اند. اما ناگهان تماس مشکوک یک زن به پسر، باعث می‌شود تا همسرش به او شک کند.
اپیزود دوم: زن و شوهری بعد از یازده سال جدایی دوباره به هم بازگشتند و بعد از ازدواج مجدد برای مسافرت به این هتل آمده‌اند. آنها گویا نمی‌توانند گذشته و این یازده سال را فراموش کنند و بارها و بارها به گذشته باز می‌گردند.
اپیزود سوم: دو مرد خلافکار در حین انتقال پول سرقتی با هم درگیر می‌شوند و یکی از آنها کشته می‌شود و مرد قاتل به هتل می‌رود و ماشین زن و مرد میانسال را که ترمزش خراب است را می‌دزدد.
امیرآقایی، الهام پاوه نژاد، کاظم هژیر آزاد، شمسی صادقی و مژگان خالقی در فیلم تلویزیونی «همه افتادگان» بازی کرده‌اند.

 
شبکه تهران

فیلم سینمایی «تمپل گرندين» به کارگردانی مايك جكسون محصول سال 2010 کشور آمریکا 30 دقیقه بامداد روز جمعه 30 اردیبهشت از شبکه تهران باز پخش می‌شود.

********************

شبکه تهران جمعه 30 اردیبهشت ماه ساعت 13:30 فیلم سینمایی «محموله سیاه» به کارگردانی‌ کوین هوکز را برای ‌پخش درنظرگرفته است.
در خلاصه داستان فیلم آمده: جک مردی میانسال است که به خاطر تصادفی در زندان بوده و به تازگی آزاده شده است. او در یک پایانه حمل و نقل و باربری کار می‌کند. سرکارگر او را اخراج می‌کند و بعد رئیس شرکت با توجه به سوء سابقه او سعی می‌کند، او را تحت فشار قرار داده و مجبور به جابجایی یک محموله قاچاق کند.
فیلم سینمایی «محموله سیاه» محصول مشترک کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان، اسپانیا و فرانسه در سال 1998تولیدشده است.


سیمای استان‌ها

فیلم سینمایی «شیب تند» به کارگردانی سعید محمدی زاده و تهیه کنندگی عباس رنجبر جمعه 30 اردیبهشت ساعت 13:30 از سیمای استان‌ها روی آنتن می‌‌رود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی امید آهنگرانی و شهرام فرهمند آمده: هادی به شهر می‌آید و در شغل خدماتی شروع به کار می‌کند. او با مهندس خیری آشنا می‌شود. مهندس، هادی را تشویق می‌کند تا به روستایش بازگردد. سرانجام هادی با کمک مهندس و جوانان روستا زمین‌ها را تبدیل به منطقه پرورش ماهی می‌کند و خود کارآفرین نمونه می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان