بازدید 35919
از رفاقت تا رقابت

همه ماجراهای دايي و كاشاني

گویا، روزهاي خوش علي دايي و حبيب كاشاني به پايان رسيده؛ كساني كه روزگاري از رفاقت هفده، هجده ساله با هم سخن می گویند، اين روزها برای یکدیگر خط و نشان می کشند و براي قطع اين همكاري لحظه شماري مي‌كنند! احتمال حذف ناگهاني علي دايي از سرمربيگري پرسپوليس، مي‌تواند مهمترين خبر روزهاي پاياني و پرماجراي ليگ دهم حرفه‌اي باشد. كش و قوس بين او و حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه، عموم اهالي فوتبال را به اين باور رسانده بود كه دايي پس از بازي با سپاهان به سمت در خروجي باشگاه هدايت خواهد شد.
کد خبر: ۱۶۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۱ 18 May 2011
سرویس ورزشی «تابناک» ـ  اما به دست آوردن يك تساوي در خانه قهرمان ليگ برتر، معادلات را به سود دايي تغيير داد و او با اظهارات عجيب و تند و تيزش در جنگ علني عليه كاشاني پيش دستي كرد. سرمربي پرسپوليس كه پس از تماس افراد مشكوك با بازيكنان پرسپوليس به توافق پنهاني كاشاني با سرمربي فصل آينده پرسپوليس خبر داده، در كنفرانس مطبوعاتي پس از بازي با سپاهان، سفره دلش را براي خبرنگاران باز كرد و تلويحا حبيب كاشاني را به فريب افكار عمومي متهم ساخت.

نخستین جرقه اختلاف در اردوی امارات

پیش از آغاز فصل، نخستین جرقه اختلاف در اردوی امارات رقم خورد؛ جایی که لیدرها با خرج باشگاه به آن سوی آب ها رفتند و صدای دایی را درآوردند: «چرا این ها با تیم آمده اند؟ من دوست ندارم نفر اضافه همراه پرسپولیس باشد».

اختلاف دایی و کاشانی بر سر شیث

در حالی که همه هواداران پرسپو لیس می پنداشتند، شیث رضایی، مدافع سرخپوشان از این تیم اخراج شده، حبیب کاشانی، مدیرعامل این تیم با تکذیب این خبر، همه را غافلگیر کرد.
کاشانی در مصاحبه ای مدعی شد، شیث از تیم اخراج نشده و تا هنگامی که بازیکنی جرمش اثبات نشده، نمی توان او را از تیم بیرون کرد و بدین وسیله بود که بار دیگر، اختلافات سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس آغاز شد.
 
البته سوژه نقل و انتقالات هم همیشه برای دایی داغ بود. او امثال رحمتی، کریم انصاری فرد، هادی عقیلی، محمدرضا خلعتبری و سید جلال حسینی را می خواست؛ اما بنا به دلایلی (مثلا سقف قرارداد) نتوانست آن ها را جذب کند.

آمدن ژلکو میاچ

از اواسط فصل بود که ژلکو میاچ به کادر فنی آمد؛ البته او با نظر شخص دایی آمد، ولی چرا؟ منابع آگاه می گویند، دایی اعتماد لازم را به عبدی و مولایی نداشت. البته این بدبینی همچنان ادامه دارد و حتی دایی، عبدی و مولایی را در نشست های فنی راه نمی دهد.

 
ماجرای نورمحمدی

روز پیش از بازی با سپاهان، رسایی (از مسئولان باشگاه) خبرساز می شود. وقتی علی دایی در آخرین لحظات درمی یابد که رضا نورمحمدی نمی تواند بازی کند، از محمود خوردبین گلایه می کند، ولی او می گوید: این قبیل مسائل را آقای رسایی می داند و… دایی هم به شدت از رسایی انتقاد می کند (با صدای بلند) که همین مسأله، منجر به قهر رسایی و ترک تمرین از سوی او می شود.

… و علی دایی همچنان وعده پایان فصل و انجام یک مصاحبه آتشین را می دهد. او آشکارا بر این باور است که مسئولان باشگاه، سرمربی فصل بعد را برگزیده اند و آقایی به نام بیژن طاحونی، دوست نزدیک ناصر محمدخانی و حمید استیلی، در حال صحبت با بازیکنان پرسپولیس است تا بتواند به کاشانی و استیلی در جمع کردن تیم برای فصل بعد کمک کند؛ طاحونی، همان بیژن معروفی است که دایی از او نام برده.

سخنان جالب شریفی

شریفی در گفت وگو با بخش خبری 19شبکه اول به نقش کاشانی در این موضوع اشاره صریح کرد و گفت: من خودم می خواستم پس از پایان فصل بروم، ولی از ده روز پیش از رفتنم، آقای کاشانی به همه گفته بود، شریفی می رود و یک نفر به نام حسن زاده می آید. من رفتم ماجرا را به تاج و نبی هم گفتم.

وی ادامه داد: آقای کاشانی، مکاتبات پی در پی با سازمان تربیت بدنی انجام داده و نوشته بود: من رأی بازی پرسپولیس و استیل آذین را پیش از ابلاغ به آگاهی دایی رسانده ام! خدا را شکر که هم آقای دایی تکذیب کردند و هم همان روز نماینده ایشان، آقای بهمن دهقان آمدند فدراسیون و کلی داد و بیداد کردند.
اگر دایی رأی را می دانست، چه نیازی به این سروصداها بود؟!

شریفی افزود: در نشست هیأت رییسه فدراسیون در شیراز، آقای کاشانی این ادعا را تکرار می کند و حتی می گوید در این باره اعتراف دایی را هم علنی می گیرم. اگر بخواهید تلفنم را روی اسپیکر می گذارم تا خودتان هم بشنوید که دایی تأیید می کند، مفاد حکم را به او گفته اند.

کمیته فنی پرسپولیس دایی را برکنار می‌کند؟

گره دعوای علی دایی و حبیب کاشانی کورتر می‌شود؛ ظهر دوشنبه، سرمربی پرسپولیس به نشست کمیته فنی می‌رود. سرپرست باشگاه نیز هست. مصاحبه‌های روز شنبه و یکشنبه علی دایی به اندازه ای اوضاع را تحت‌الشعاع قرار داده که جلسه خیلی زود به هم می‌خورد.
بحث حمایت دایی از حسین هدایتی، دشمن شماره یک حبیب کاشانی پیش می‌آید و سرمربی به هم می‌ریزد. دایی که به هم می‌ریزد، جملات پشت هم قطار می‌شود: «شما چرا لیدری که مربی‌ات را زده، بخشیدی؟ چرا به بوقچی‌ها حقوق می‌دهی؟ چرا آن‌ها را از دور و بر تیم جمع نمی‌کنی؟ برای چی سر ماجرای شیث پشت من نبودی؟ آدم‌هایی که همراه تیم آمده بودند امارات، چه کسانی بودند؟ چرا در اصفهان و برای بازی به این حساسی کسی نبود؟ روزنامه‌ات هم علیه من می‌نویسد…» و جلسه از حالت عادی بیرون می رود.

دایی این‌ها را که می‌گوید، حتی نمی‌ایستد تا پاسخ آنها را بگیرد و با حالت قهر از جلسه بیرون می‌آید و به جلوی در می‌رود.

وقتی خبرنگاران را می‌بیند، چند جمله‌ای به زبان می‌آورد و می‌گوید: حرفی را که باید می زد، زده است.

کاشانی در تلویزیون سکوت را می‌شکند

سکوت حبیب کاشانی در یک برنامه تلویزیونی شکسته خواهد شد. سرپرست باشگاه پرسپولیس دوست ندارد، در گفت و‌گو با یک روزنامه یا یک سایت این سکوت را بشکند. مشاور او می‌گوید: «قرار است در یک برنامه زنده تلویزیونی به ابهامات اخیر پاسخ دهد».

حبیب کاشانی و اطرافیانش، سخنان اخیر دایی را بیشتر یک توهم ذهنی می‌دانند تا واقعیت. آن‌ها بر این باورند که برگزاری اردو برای پرسپولیس در آلمان یا اسپانیا، موضوعی است که با خود او هماهنگ شده و مدارکش نیز موجود است. حتی سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نیز نزدیک به سه ماه پیش از جلسه پرسپولیس و قبل از برگزاری یکی از بازی‌های لیگ نوشت و توضیح داد، در این جلسه با حضور دایی، کاشانی و همه بازیکنان مقرر شد پرسپولیس فصل بعد در اسپانیا یا آلمان اردویی برگزار کند.

مشاور کاشانی می‌گوید: «به همین دلیل ما می‌گوییم برخی از حرف‌های او توهمات ذهنی است».

علی دایی حتی می‌گوید: کاشانی مربی فصل بعد پرسپولیس را برگزیده‌، در حالی‌ که نزدیکان کاشانی، این موضوع را تکذیب می‌کنند. در شرایطی‌ که نام حمید استیلی به عنوان کاندیدای اصلی جانشینی دایی مطرح شده، مشاور کاشانی می‌گوید: «باور می‌کنید اگر بگویم با‌ توجه به برخی رخدادها، شانس استیلی برای سرمربی‌گری پرسپولیس کمتر شده؟
باور کنید حالا خود او هم خیلی راغب نیست، به این تیم بیاید، چون همه فکر می‌کنند او منتظر است دایی برود تا سریع سرمربی ما شود».

اما این ادعا نیز کمی دور از واقعیت به ‌نظر می‌رسد و تنها گذشت زمان می‌تواند تکلیف این ابهام‌ها را مشخص کند!

 کریم وارد می شود؛ آتش بس موقت در اردوی سرخ ها

گفته می شود، سعیدلو از شهریار خواسته که دیگر علیه حبیب کاشانی مصاحبه نکند و احتمالاً در کنفرانس خبری مربیان پرسپولیس و پیکان که روز پنجشنبه برگزار می شود، در سخنان دایی دیگر خبری از «بیژن» و «گاد فادر» نخواهد بود!

اغراق نیست اگر پرسپولیس را پرحاشیه ترین تیم امسال فوتبال ایران بدانیم؛ حاشیه هایی که انگار قصد پایان یافتن ندارند و حتی هواداران دوآتشه سرخ ها را هم خسته کرده است.

 
ضلع سوم دیدار محرمانه!

پس از نشست ناتمام علی دایی و حبیب کاشانی ـ که رخدادهای آن رسانه ای شد ـ سرپرست باشگاه پرسپولیس، دیداری با علی سعیدلو داشت.

گفته می شود، کاشانی در این جلسه با رئیس سازمان تربیت بدنی تنها نبوده و کریم باقری هم حضور داشته است. باقری که در میانه های فصل از پرسپولیس کنار گذاشته شد و به نوعی چاره ای جز خداحافظی نداشت، در این نشست، با یک پیشنهاد تازه روبه رو شده؛ عضویت در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس.

سخنان علي دايي

سير رویدادها براي پرسپوليس، علي دايي و حبيب كاشاني همان گونه پيش رفت كه قابل انتظار بود. دايي در شرايطي اواسط فصل پیش و در تعطيلات رسانه‌ها براي حضور در پرسپوليس با حبيب كاشاني مذاكره مي‌كرد كه «زلاتكو كرانچار»، سرمربي وقت پرسپوليس هم از اين گفت‌وگو‌ بي‌خبر بود و دست بر قضا، حالا علي دايي ناراحت است، آن هم از اين كه چرا باشگاه پرسپوليس براي فصل آينده با گزينه مورد نظرش مذاكره كرده است.

علي دايي پس از تساوي پرسپوليس با سپاهان، سخنانی به زبان آورد كه اهالي رسانه از مدت‌ها پیش منتظر شنيدنش بودند؛ هرچند از خيلي وقت پيش، شايعه شده بود علي دايي و حبيب كاشاني با هم دچار اختلاف شده‌اند؛ اما نه دايي حرفي مي‌زد كه تأييدي بر اين گمانه زني باشد و نه كاشاني حاضر بود به سكوتش پايان دهد، ولي وقتي دايي پس از توقف پرسپوليس برابر سپاهان گفت: «تا كي مي‌خواهيد مردم را گول بزنيد» و در ادامه انتقادهاي تندي نسبت به اركان گوناگون باشگاه مطرح كرد، حتي قهرماني سپاهان هم زير سايه آشکار شدن اختلاف دايي و كاشاني كمرنگ شد...

دايي در اين مصاحبه مفصلش، نقش كادر فني را «15 تا 20 » درصد عنوان كرد تا به نوعي، مقصر اصلي ناكامي‌هاي پرسپوليس را جايي غير از كادر فني معرفي كند.


آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان را در «تابناک» ورزشی بخوانید.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۳
دعوا اصلی سرلحاف ملا ..که بیت المال است هست نمی تونند سفر ه ای باز شده با هم بخورند
پاسخ ها
امير آقا گل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۸
آقا دوست ناصر محمدخاني بيژن نيست حافظ طاحوني دروازه بان سابق تيم بازيكن ساز ، الان نابود شده بانك ملي سابق است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۸
علی دایی باید بره ...شه. آدم لجباز و کینه ای . شیث رضایی و کریم باقری را عشق است.
ایول جالب و کامل...
هردو شون مقصرن...هردو برن بهتره..
نه اینکه خیلی خوب بازی می کنند؟؟!!!
دلم میخواد سال دیگه ببینم سپاهان که دیگه بودجش قطع میشه چطور بازی میکنه.فکر کنم که سقوط کنه.
مسئول هرج و مرج در پر هوادارترین باشگاه آسیا (پرسپولیس قهرمان) کیست؟
باز هم فقط این اتفاقات در ایران میافته!

همه، همه چی رو تکذیب میکنن..
آقای دایی با تمام احترامی که برای شما قائلم باید بگم که مربی خوبی نیستید
جون مادرتون باشگاه رو دست فوتبالی ها بدین درخشان گزینه خوبیه..
صد البته حیف پول بیت المالی که به فوتبال میدن واقعا حرام است ...
خیری از هیچکد.مشون ندیدیم..
چرا علي دايي ، خداداد عزيزي ، عابدزاده و .. . خيلي هاي ديگه ، تا فوتبالشون تمام ميشه بايد مربي بشن . آخه اگر قرار باشه همه فوتباليستها بخوان بعد از پايان فوتبال مربي بشن كه ما هزارها باشگاه مي خواهيم . تازه همه هم توقع دارن از اول كار تو ليگ برتر باشن . خب نميشه اين فوتبالستها برن از ليگ ها و سطوح سني پايين تر شروع به تيم سازي كنند ؟ هم كمك به فوتبال كشور كردن و هم تجربه كسب كردن . آقاي دايي يادت هست زماني كه در باشگاه بانك تجارت بودي و بعد از پايان تمرينات تيم ، ساعتها ميماندي و تمرين ضربات سر مي كردي ؟ من از نزديك تمرينات علي دايي ناشناس آن موقع را نظاره مي كردم و لذت مي بردم . اما وقعا علي دايي براي رسيدن به صندلي مربي گري پرسپوليس يا تيم ملي چقدر تمرين كرد ؟ آيا علي دايي نمي توانست يك چهره بين المللي در ورزش ما باشد ؟ آيا پلاتيني هم مربي گري كرد؟
مرگ بر فوتبال کثیف...
آقای دایی:
این تیم چه خوب چه بد توسط خودت بسته شده چرا همان موقع این پیش بینی ها رو نکردی!
یکماه قبل از آغاز فصل و نیم فصل بهترین تدارکات برای تیم دربین سایر تیمهای لیگ در نظر گرفته شد.
کادر فنی تیم نیز از افراد تحصیلکرده و باتجربه تشکیل شده است.
5بازی پی در پی پرسپولیس باخت و کمترین واکنشی در سکوها بر علیه شما صورت گرفت.
جناب آقای کاشانی:
در طول یک فصل پرسپولیس را یکنفره اداره کردید و چندین بار انتخاب هیات مدیره به تعویق افتاد چرا؟
شما که از خصوصیات آقای دایی شناخت داشتید چرا دست به این انتخاب زدید ؟! در صورتیکه آقای کرانچار بدکار نکرده بود
با وجود مربیان خوبی که از دل این باشگاه هستند استفاده نمیکنید همانند آقایان درخشان، پیوس
ضعیف عمل کردن در بازار نقل و انتقالات در مقایسه با رقیب سنتی
آقای دایی باید بپذیرد که نمی تواند در کسوت مربی موفق باشد حال فرض با اینکه کاشانی لای چرخم میگذارد توجیه کند ناکامی تیمش را ولی مربی تیم ملی بود چی؟
كاشاني فردي را كه بر اثر ناكامي در تيم ملي روي سر بلند كردن در جامعه فوتبال را نداشت نجات داد و پرسپوليس بزرگ را دربست در اختيارش گذاشت.
دايي عابدزاده را نميخواست و كاشاني با اينكه باشگاه با وي قرارداد داشت به حرف دايي تمكين كرد و عابدزاده اي كه بدون شك در نزد هواداران محبوبتر از دايي است را كنار گذاشت و تمام فحش و بد و بيراهها را هم پذيرفت. در حاليكه خود دايي هم معترف است كنار گذاشتن عابدزاده فقط به درخواست وي بوده است.
فصل جديد آغاز شد و دايي با شيث به مشكل خورد و با اينكه باشگاه با شيث قرارداد داشت باز هم به حرف دايي تمكين كرد و وي را اخراج كرد.
ضعيفترين فصل پرسپوليس به لحاظ نتيجه رقم خورد. 13 شكست فقط در بازيهاي رسمي (و نه دوستانه) براي پرسپوليس ثبت شد. 5 شكست متوالي ركوردي براي پرسپوليس بود كه شايد تا سالها تكرار نشود، كما اينكه هواداران قديمي پرسپوليس هم زماني كه پرسپوليس سه باخت متولي آورده باشد را به ياد نمي آوردند. شكست در هر دو دربي اتفاق تلخي براي پرسپوليسيها بود كه هر چند (به خصوص در بازي برگشت) مستحق آن نبودند ولي متحمل آن شدند تا شاه بيت غزل استقلاليها در بازيهايشان «اس اس رفت و برگشت» باشد.
در تمام اين دوران هواداران در پايان بازيها مقابل كاشاني كه از جايگاه پايين مي آمد مي ايستادند و رو در رو به وي ميتاختند، در حاليكه اساسا دايي در دسترس هواداران نبود.
كاشاني با تمام وجود پشت دايي ايستاد تا هيمنه اسطوره به مانند دوره پس از شكست از عربستان در هم نشكند.
حالا اين پاداش حمايت همه جانبه كاشاني از دايي است كه به سبب آن حتي محبوبيت قبلي خودش هم تحت تأثير قرار گرفت.
زلاتكو از خداش بود تمام پولشو بگره و بره ايران مگر جا براي كار كردن يه خارجيه
بدبختي بزرگتر از اين كه علي دايي با آن همه افتخارات بخواهد به امثال كاشاني جواب پس بدهد
بنظر بنده اگر دايي به سلام كاشاني عليك گفت كاشاني بايد از خوشحالي كلاهش را به هوا بياندازد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۸
حالت خوبه؟
این کاشانی آدم ک.... باید از فوتبال بره
دست از سر پرسپولیس برنمی دارن این سیاسی ها ......................... .
علی جون دوست داریم .
عالی بود تابناک
با اينكه از كاشاني اصلا خوشم نمياد ولي وقتي وقايع رو كنار هم ميذارم ميبينم حق با كاشانيه.هرچند كه كاشاني با قصد وغرض دايي رو آورد ولي انصافا خوب اداره كرد دايي رو تا الان.(علي دايي با مهدوي كيا،عابد زاده،كريم،علي پروين و...به مشكل خورده واين كاشاني بود كه اينا رو اداره كرد صرفنظر از اهدافش)بازيكنا از اول فصل با نظر علي اومدن و حمايتهاي بي قيد و بند.علي خيلي متوقع و طلبكاره از همه ومعلومه كه ديگه از اون مشاورهايي كه ميگفت خبري نيست كه راهنماييش كنن چطور با افكار عمومي به تقابل نايسته
آمدن دايي به پرسپوليس در بهمن سال 88 تقريباً يك و نيم ميليارد تومان خرج برداشت(هزينه اخراج كرانچار ، عابدزاده، كلاه كج و پولي كه خودش و مربي دروازه بانها گرفتند را جمع كنيد به اين عدد مي رسيد) اما اين همه پول چه نتيجه اي داشت فقط قهرماني در جام حذفي و حضور خفت بار در جام باشگاه هاي آسيا؟؟؟؟ آيا واقعاً اين خجالت آور نيست.دايي كه اين همه دم از وجدان مي زند كمي باخودش فكر كند.بنده پيشنهاد مي كنم آقاي دايي به جاي مربيگري(كه اصلاً صلاحيت آن را ندارد و اين را در تيم ملي و پرسپوليس نشان داده) به فكر رياست فدراسيون فوتبال باشد.واقعاً هم توان و هم شخصيتش را دارد و همه بزرگان دنيا او را مي شناسند.كفاشيان و ساير مديران فدراسيوني اصلاً‌ قابل مقايسه با او نيستند و او بهترين گزينه در حال حاضر براي اين پست است ولي براي مربيگري اصلاً مناسب نيست.
اقايون با اين كاري كه دارن انجا ميدن و سياست رو قاطي ورزش ميكنن و با اسم خدا و پيغمبر بازي ميكنند بهتره كه درب اين فوتبال و ورزش رو تخته كنند . وقتي بازي با الاتحاد و پرسپوليس رو از نزديك ديدم ديگه از استاديوم رفتن بدم امد بخاطر اينكه يه عده علنا شعار سياسي ميدادن . البته من مخالف اين شعارها نيستم ولي هر چيزي وقت و جاي خودش رو داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۸
آقاي عزيز
اون شعارها در قبال رفتارهاي عربها بود.
زمانيكه در فرودگاه هشت ساعت كاروان پرسپوليس رو معطل نگه داشتند، زمانيكه به مملكتمون اتهام ناامني زدند، اون موقع از فوتبال بدت نيومد؟
گند زدن با این فوتبال، همه چیزشون شده پول
واقعا در کجای دنیا مربی را در باشگاه می زنند و مدیر تیم ضارب را باز هم به باشگاه راه می دهد؟؟ در کجای دنیا روزنامه یک باشگاه برعلیه سرمربی و بازیکن و تیم مقاله و خبر می نویسد؟؟ خودشماها اگر این فضا را داشتید چه می کردید؟؟ این همه دایی ستیزی برای چه؟؟ به قول خودتان دایی خیلی باخت آورده است ولی با این همه چهارم است این به چه خاطر است. در ضمن مگر وی بعد از 5 باخت استعفاء نداد چرا به دنبال وی رفتند؟؟
بعنوان یک هوادار دائی چقدر دوست داشتم او کمتر حرف میزد . او واقعا سخنران خوبی نیست .شاید اصلا مردان عملگرا همگی در حرافی ضعیف باشند .او در مواقع سکوتش بسیار محبوب ودوست داشتنی تراست.
به نظر من چون هیچکدام از آقایان دایی و کاشانی به وظایف خود عمل نکرده وبدترین فصل تارخ پرسپولیس را رقم زده اند بهتر است از تیم بروند.
تیم را کا دایی بسته و مدیریت هم فقط طبق نظر کاشانی انجام شده است. دیگر هیچ بهانه ای وجود ندارد.
اگر من بجاي سران در سازمان ليگ فوتبال ايران بودم ليگ را تا نرسيدن به آن پاكي كه هميشه عنوان مينمائند تعطيل ميكردم ؟
علی دایی .. دوست داریم ... مخلصیم . امیدوارم تو پرسپولیس بمونی و موفق باشی ... 1!!!
آقای سعید لو بهتر است آقای کاشانی برود و آقای هدایتی بیاید و علی دایی هم به عنوان سر مربی باقی بماند .این بهترین خدمتی که به هواداران می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۸
ممنون از اينكه راه سقوط به دسته پايينتر را يادآوري كرديد.
اقا دایی لطفا هر چه زودتر از فوتبال خدا حافظی کنید و بخاطر منافع شخصی خود بیشتر از این به فوتبال این ممکلت ضربه نزنید .
ایول آقای دایی
آقای دایی بیش از این اعتبار و ابرویت را خرج این فوتبال نکن. شما باید مانند بزرگان فوتبال دنیا( پله، بکن بائر، پلاتینی) یک جنتلمن باشید نه بازیچه میدان کثیف این فوتبال!!
خيلی از هم بازی های اقای دايي شايد از نظر تکنيک بهتر و محبوبتر از ايشان بودند که ديگر هيچ خبری از انها نيست و اين سلامت و صداقت و توانايي های دايي است که او را جهانی کرده و اينقدر دشمن دارد
آقایان مدیر و سرپرست و مربی و ...!
پرسپولیس را فدای خودخواهی خود نکنید. سازمان تربیت به عنوان مالک باشگاه مسئول است. (البته مالک حقیقی و واقعی این تیم مردم اند اما کاری از دست شان ساخته نیست)
بابا دایی نتیجه نگرفته دنبال سمبل کردنه با این حرفا
من اگه جای فیفا بودم فوتبال ایرانو واقعا تعطیل میکردم چون تمام مدیران غیر فوتبالی ما افراد رده بالای .... هستند وتمام پیشکسوتان فوتبالی ما خارج گود نشسته اند و نمی گذارند وارد فوتبال شوند تا وقتی که اینها نباشند وضع درست نمی شودما فوتبالی ها تا اخر پای فوتبالیها هستیم زند باد علی دایی که از دل این فوتبال امده شمایی که پیام میدید هیچی از فوتبال نمیفهمید اقای سعید لو بخاطر این مردم این افرادرو از فوتبال بریز بیرون و این فوتبالو دست افراد واقعی که همان فوتبالیها هستند بده
باز باج کاشانی به جیب تابناک رسید.!? کاشانی ضد قهرمان است .اول آقای عابد زاده را نابود کرد الان به لطایف الحیل میخواهد اسطوره فوتبال ایران را داغون کند.شیطان.........
دایی با ابروریزیهایی که در پرسپولیس کرده می خواهد با زرنگی کاسه کوزه ها را سر کاشانی بشکند و گرنه با افتخارات چند ماهه دایی خودش خواست برود پس برای چه بازیکنان و کاشانی مانع شدند؟امیدواریم کادر مربیان شامل عابدزاده کریم ودرخشان و مدیر عامل هم مدیرعامل قبلی ذوب اهن باشد
دایی رو عشق است...
حیف که عده ای از گذشته دایی وجانفشانی های او بی خبرند وکوروکورانه نظر می دهند دایی خودش به تنهایی یک تیم است
دایی فقط یک بیزینس من خوبی است و هیچ وقت نمی تواند مربی خوبی باشد.چون سعه صدر ندارد
آفرين به دايي و پرسپوليس قهرمان
اقای کاشانی حیا کن پرسپولیس رو رها کن اقای کاشانی حیا کن پرسپولیس رو رها کن اقای کاشانی حیا کن پرسپولیس رو رها کن اقای کاشانی حیا کن پرسپولیس رو رها کن اقای کاشانی حیا کن پرسپولیس رو رها کن... اقای کاشانی حیا کن پرسپولیس رو رها کن البته با فامیلات و لیدرهای عزیزت و دارودسته ات همگی تون حیا کنید پرسپولیس رو رها کنید..!!!!!!!!!!
دایی حیا کن .... به چه زبونی بگیم ... م ش و !!!
شیث رضایی یک آدم بی ... و بی سواد است. اما علی دایی از مفاخر مملکت است و برای این کشور زحمات زیادی کشیده. پس نیاز به حمایت دارد
فقط دایی فقط نه تیم به دلش بسته شدنه حمایت عملی شد نه یه نخودشانس داشت هواداران پرسپولیس ازرفتن دنیزلی کرانچارو...به کجارسیدیم؟این اشتباه روهمین الان وسه دایی داریم انجام میدیم
دایی دیگه کیه تو را خدا کلمه صداقت جلوی اسم دایی نزارید چرا نمی گید پارتی بازی و باند بازی دایی باعث شد تو فوتبال بمونه نه صداقت کاری
تنها کسی که اصالت خودش را حفظ کرده همین علی دایی است و فکر می کنم یک سال سرمربی گری برای یک مربی کم است
و او باید بیشتر در تیم باشد تا برسیولیس را بسازد درود بر علی دایی
شهریار فوتبال ایران
تابوده همین بوده عده ای دوست ندارند در پرسپولیس نفر دوم باشند وتو چوب محبوبیتت را می خوری.
قرمزتهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حاج حبیب باید بعد از اون سریال شکستهای مفتضحانه برکنارش میکرد تا الان دایی تو مصاحبش نگه منو نمیتونه برکنار کنه ،
وقتی کسی بدون مدرک مربیگری و با رابطه مربی میشود نتیجه همین است
علی دایی اسطوره فوتبال است و اینقدر از هر لحاظ بزرگ است که نیازی به دروغ گفتن ندارد.پرسپولیس علیرغم کم کاری کاشانی در جذب بازیکن،با بازیکنان درجه 2 ایران بعضی وقتها زیباترین و بابرنامه ترین بازیها را ارائه داد.حال اگر پرسپولیس بازیکن داشت این تیم قهرمان نمیشد؟ امثال دایی فوتبال را به خاطر فوتبال و پیشرفت آ میخواهند اما امثال کاشانی که جایگاهی در مردم ندارند نظر دیگری دارند.
به عنوان یک پرسپولیسی کاشانی را عامل ناکامی و حاشیه میدانم.
با توجه به بازیکنان دایی خوب نتیجه گرفته دایی باید بماند وهمینطور کاشانی اختلافات را باید کنار بگذارند وبرای سال بعد تیم خوبی بسته شود ودرایران مربی بهترازدایی نداریم پس جایگزین داخلی برای او کمکی نمی کند
20
20
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس