بازدید 27042

ما «سید» را گم کرده‌ایم! + تصاویر

«سید» چند سالی است در دل‌های ما گم شده است و تنها تصاویری از او به یادگار مانده که گاهی نگاهی و حسرتی و شاید قطره اشکی بر پهنای صورت و شاید هم.../ عده‌ای هنوز چشم به آسمان دارند و نمی‌توانند بی‌خیالش شوند و هر از چند گاهی سراغش را از غروب می‌گیرند! خودشان می‌گویند گاه در سرخی آفتاب او را دیده‌اند، ولی خیلی زود رفته است!
کد خبر: ۱۶۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۳ 15 May 2011
سرویس دفاع مقدس ـ او ثمره سال ها نبرد فرزندان شجاع خطه خوزستان با دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی در جبهه ها بود. شجاعتش کم نظیر و این نعمت ارزشمند را از اجداد طاهرینش به ارث برده بود. مهربان و خوش اخلاق بود و چون اکسیری جذاب، همه را به دور خود جمع می کرد. در چهره اش آرامشی محسوس دیده می شد که خبر از آرامش جاوید می داد.

به گزارش «تابناک»، فرمانده گردان بلال حبشی لشکر 7 حضرت ولی عصر (عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در سال 1341 هجری خورشیدی در شهرستان دزفول پا به عالم خاکی نهاد و در سال 65 در کربلای 4 کربلایی شد، فرزندی است از نسل شور و حماسه که شاید این روزها نبود امثال او که خون پاکشان را برای آبروی اسلام و حفاظت از خاک و ناموس این مرز پرگهر فدا کردند، بیش از هر زمان دیگری به چشم آید... .

نخست:


همیشه نخستین کسی بود که پس از ناهار و شام و صبحانه برای جمع کردن سفره و شستن ظرف‌ها برمی‌خاست. هر چه به او اصرار می‌کردیم و می‌گفتیم سیدجان، نوبتیه و نوبت شما نیست، نمی‌پذیرفت. تا اینکه یک روز شرط کردم که اگر می‌خواهد بگذارم تا ظرف‌ها را بشوید، علتش را بگوید. پاسخم داد: افتخار می‌کنم که برای برادران رزمنده سفره بیندازم و جمع کنم و ظرف‌هایشان را بشویم. این بچه‌ها وارستگانی‌اند که دین بزرگی به گردن ما دارند. بگذار شاید با این کار، قدری احساس سبکی و ادای دین کنم.

راوی: عبدالحسین خضریان

دوم:

رزمندگان اسلام در عملیات خیبر، پس از پشت سر گذاشتن نزدیک 20 کیلومتر از آب های هورالهویزه جزایر مجنون را به تصرف درآورده بودند، ولی نیمه‌های شب با یک تصمیم تاکتیکی دستور رسید به عقب برگردند.

با اذان صبح در سنگرهای استراحت نمازمان را خواندیم؛ اما خبری از سید نبود. فرماندهی لشکر و بچه‌های گردان سراغ او را می‌گرفتند، ولی هیچ کس از او خبری نداشت.

ناگهان فریاد تکبیر بچه‌ها در فضای خط پیچید؛ مردی که سراسر شب را همدم تیر و ترکش و بوی باروت بود، استوار و پابرجا از بین تیرها و گلوله‌ها آرام آرام می‌آمد.

گفتم: سید چرا تا به حال نیامدی؟ کجا بودی؟
سید در پاسخ گفت: تا الان در کنار معبر میدان مین بودم و منتظر ماندم تا مطمئن شوم کسی از بچه‌ها جا نمانده است، چون ما در برابر نیروهایمان مسئولیم.

راوی:حسن احسانی

سوم:

از اینکه نماز شب عملیات کربلای 4 را به امامت سید خواندیم، بسیار مسرور بودیم. پس از نماز سید شام نخورد و گفت: شاید اگر شام نخورم، سبکتر بتوانم با لباس های غواصی فین از عرض رودخانه اروند بگذرم.

بچه‌ها که این سخن را سخن را شنیدند دست از غذا کشیدند. آنها اصرار داشتند سید با نیروهای غواص نیاید، چون معاون گردان است؛ اما او نپذیرفت.
سید گفت: من هنوز خودم را که بنا به دستور فرمانده لشکر در عملیات والفجر 8 جلودارتان نبودم، نبخشیده‌ام.

او در همان عملیات، نخستین نیروی غواص گردان بود که از اروند گذشت و به خط دشمن زد و در همان جا آسمانی شد.

راوی: حاجی محمد سعادت

او در لحظه گم شدن، 24 سال و اندی از خدا عمر گرفته بود. برخی ادعا می‌کنند از چهارم دی ماه سال 1365 به آسمان رفته و ما هم بی خیال او شده ایم! اصلاً تقصیر خودش بود! دل به آسمان داشت و به این کره خاکی، ذره‌ای هم وابسته نبود.

عده‌ای از ما هنوز چشم به آسمان دارند و نمی‌توانند بی‌خیالش شوند و هر از چند گاهی سراغش را از غروب می‌گیرند! خودشان می‌گویند گاه در سرخی آفتاب او را دیده‌اند، ولی خیلی زود رفته است؛ آخر طاقت دیدن دور و اطراف ما را نداشته است...!

القصه...

«سید» چند سالی است در دل‌های ما گم شده و تنها تصاویری از او به یادگار مانده است که گاهی نگاهی و حسرتی و شاید قطره اشکی بر پهنای صورت و شاید هم... .

هر کس از «سید» ما خبری دارد، لطفاً به آن عده، اطلاع دهد و محض رضای خدا آنها را از نگرانی بیرون آورد... .

تصاویری از این مرد بزرگ سردار شهید سید جمشید صفویان را مهمان نگاهتان می‌کنیم و پیش از آن آخرین نوشته او را که:

«همیشه با وضو باشید؛ عزیزان من بر امواج دریا و ابرهای آسمان خانه نسازید و فریب خروش و بزرگی این بلندی و تندی آن را نخورید که تا اَسفلَ السافِلینْ به سقوطتان می‌کشاند و از مرتبه بلند احسنُ التّقویم محرومتان می‌سازد.

مردم! عزت واقعی آن است که سر تسلیم و رضا به آستان مقدس حضرت حق فرود آورید».

 
در نمازم خم ابروی تو در یاد آمد

 
سید در کنار شهید امیر پریان


سید در حال سخنرانی برای نیروهای گردان بلال در آستانه عملیات والفجر 8 ـ بهمن 1364


سید در حال تشریح نقشه عملیاتی

وصيت‌نامه شهید:

نجاة منك يا سيد الكريم نجبنا و خلصنا بحق بسم الله الرحمن الرحيم

سلام و درود بيكران خداوند به روان پاك پيامبر بزرگ اسلام و اولاد و اصحاب خداجوى و راه يافته‌اش، رحمت بى‌پايان خداوند بر شهيدان بزرگى كه سوار بر مركب خون بر سپاه سياهى هجوم برده با گلوله و تكبيرشان سياهى شب را شكافته و نور فروزان توحيد را در برابر ديدگان متعجب مردم گمراه و گمگشته به نمايش گذاشتند «و ما كان لنفس ان تموت الا باذن الله كتابا مؤجلا و من يرد ثواب الدنيا نؤته منها و من يرد ثواب الاخرة نؤته منها و سنجزي الشاكرين».

عزيزان من، مرگ سرنوشت جميع انسانهاست و زمان مناسب آن به دست خداى انسان هاست و انسان سرانجام در كام مرگ فرو خواهد رفت و دنياى گذرا را وداع خواهد گفت؛ خوب و بد، فقير و غنى، سلطان و رعيت، بزرگ و كوچك، گمراه و راه يافته خواهند مرد و در تنگى وحشتناك و ترسناك لحد همنشين اعمال خويش خواهند شد و قبر انسان يا باغى از باغهاى بهشت است و يا گودالى از گودالهاى پر از آتش و عذاب جهنم و سپس اسرافيل در صور دميده و مردگان زنده شوند و قيامت قيام خواهد كرد وآن روز واى بر آن بيچارگانى كه در زندگى دنيوى در صور نفس خويش ندميده و مهار آمال و اعمال خويش را در كف نگرفته‌اند. آرى در آن روز سخت كه روز «يوم تبلى السرائر» است و روز خروج انفال زمين.

واى به حال آنان كه پرده لجاجت و جهالت بر چشم و گوش و قلب خويش كشيدند و دنياى بى‌ارزش را به سرنوشت نيك ابدى و هميشگى خويش خريدند كه در آن روز مانند تاجران ورشكسته و مسافران كشتى شكسته در كمال خسران آرزو مى‌كنند كه «انا انذرناكم عذابا قريبا يوم ينظر المرء ما قدمت يداه و يقول الكافر يا ليتني كنت ترابا».

عزيزان من، بر امواج دريا و ابرهاى آسمان خانه نسازيد و فريب خروش و بزرگى اين و بلندى و تندى آن را نخوريد كه تا اسفل السافلين به سقوطتان مى‌كشانند و از مرتبه بلند احسن التقويم محرومتان مى‌سازند.

مردم، عزت واقعى آن است كه سر تسليم و رضا به آستان مقدس حضرت حق فرود آورده و وجود را وجود او دانسته و در اوج درد و رنج از عمق جان حمد و سپاس او را به جاى آورده و فرياد بزنيد كه «الهى كفى بى عزا ان اكون كل عبدا و كفى بى فخرا ان تكون لى ربا» و بدانيد كه جز اين هر كس بجويد در فنا ضلال است؛ پس «من اعتز بغير عزالله اهلكه عزه»، به هر حال اقامه نماز كنيد تا يكتاپرستتان خوانند و روزه بگيريد تا از عذاب و آتش قهر خدا در امانتان گيرد و صدقه بپردازيد تا سپر بلايتان گردد و در راه خدا با مال و جان خود به جنگ و جهاد برخيزيد تا از خاصان محبوب او شويد و از دروازه بزرگ شهادت وارد بهشت گرديد.

چون وقت كم است و ما هم آماده حركت به منطقه هستيم، از همه شما خداحافظى كرده و التماس دعا دارم ضمنا پدرم را وصى خود در امورات بعد از خود قرار مى‌دهم.

 و على الله فليتوكل المؤمنون.

سيدجمشيد صفويان 19/2/65
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۹۲
السلام علیک یا ولی الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
خداوند غريق رحمتش كند .در بين بچه هاي رزمنده استوانه پايداري و مقاومت بود
غلامرضا کرامت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
سید حبیب دستت درد نکنه مکه تو به فکر بچه های جبهه و جنگ دزفول باشی . خداوند توفیق خدمت بیشتر بهت بده .
ناشناس
| Japan |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
به راستی جای این گونه افراد در بدنه ی مدیریتی کشور خالی است.
سلام الله علیه یوم ولد و یوم یموت و یوم یبعث حیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
خاک تو سر اونایی که به آیه قران رای منفی میدن
خداوندقرین رحمت خود گرداندش وبا شهدای کربلامحشورشوند انشالله
يادمه وقتي اون زمان اين شهيد عزيز را مي ديدم ، او در هيبت يك انسان كامل 40 - 50 ساله مي نمود . حال آنكه ايشان فقط 24 سال از خدا عمر گرفته بود فقط 24 سال . . .
خوش به سعادتشان
سلام و درود ما بر تو ای رهرو راه حسین(ع) که واژه ها قاصرند از وصف یک لحظه از فداکاریهای شما.

اللهم محشرنا مع الابرار
خدايا به حق خون مقدسشان ما را شرمنده آنان نفرما
و نخرج له یوم القیامه کتابا یلقیه منشورا اقرا کتابک کفی بنفسک الیوم علیک حسیبا
خوشا به حال خلوص و ارادتی که شهدا را لایق وصال کرد. بدا به حال ما که این چنین در چنبره دنیا گرفتاریم، بدا به حال ما. اللهم الحقنا بهم. اللهم اغفر لنا و نجنا من هذا.
سلام بر تابناک
از اینکه ما را بعد از مدتی به حال و هوای دیگری می برید متشکریم. بنده از نیروهای سید جمشید در دوران دفاع مقدس بوده ام ایشان مردی شجاع و غیور بود الحق هرچه ما داریم از امثال سید جمشید داریم.
سلام بر روح بلند سید که روزی اورا زیارت وشبی اورا در سجده شهادت وهم اکنون او را با خجالت وشرمندگی از طریق این مطلب نظاره گرم .
کوچکترین رزمنده
بسم رب شهدا
با سلام بر شهيدان اسلام
من از نزديك با شهيد عزيز سيد جمشيد صفويان همرزم بوده ام .خداوند به ما توفيق ادامه راه شهيدان را عنايت فرمايد و در دنيا و آخرت دستمان را بگيرد.آمين
سلام بر روح و روان مطهرش
...
گفتند یافت می​نشود جُسته​ایم ما
گفت آنکه یافت می​نشود آنم آرزوست.

... خواستم گواهي بدهم كه سيد را گم كرده ايم ... اما ديدم مگر پيدايش كرده بوديم كه گم كنيم؟ منت گذاشته بود و شرف حضور به هم رسانده بود. گويا اين تفضل هم به يمن مجلس بود نه
اجابت التماس دعاي چشم من و ساير سرگردانان روزگار. ...آري و باري ، يافته بوديم يا گم كرده ايم تفاوتي ندارد. امروز، عطش آن است كه « دست ما كوتاه و سيد در عروج». سيد آمده بود چراغ راه كاروان شود. كه شد. اينك مجازات آنان كه نجنبيدند و همتشان به همراهي كاروان وصال نداد، سوختن در فراق سيد و كاروان است. سيد را كه نمي شود پيدا كرد اما ديروز توفيق رفيق شد و ردش را زدم. مجالي دست داده بود، امانش ندادم. جايگاه عرشي سيد كه دست نيافتني است، به فرشي از خاك مزارش متوسل شدم. و ... همه بضاعت ترنمي از اشكلي بود كه برسم سنت ايراني نثار گام هاي سفر كرده اش كردم. دمي هم حريصانه به چشمان سيد مصطفي و سيد عنايت و ميناني و همه دلشدگان نگاه حسرت كردم و گفتم : اگر يكي قصور و ناداني و كوتاهي و ... كرد ، اما رسم رفاقت نبود ديگران از فضل دريغ كنند. ... البته اين به رسم طلب و مطالبه نبود . نه . هرگز. از باب دلتنگي بود و محنت روزگار و ... . باشد تا دلي با ترنم ژاله سبك كنيم. تا باد چنين باد
سیدجان تورابه جان مادرت زهرامارا دعا کن
سلام بر تمام شهیدان اسلام
سلام بر تمام راه یافتگان حق
خواندن وصیتنامه این شهیدان انسان را در این روزگار پرفریب راهنمای صراط مستقیم است . برگریدیم به راهشان که راهی نداریم
سيد ما را هم شفاعت كن و ما را بخوان تا ورشكسته و سرشكسته نباشيم و مرگ ما هم شهادت در راه خدا باشد
سلام تشکر از تابناک که در این دل غربیت و کشور غریب ما یاد بهترین بندگان می اندازد
راستی یه تقدیری از شهرداری ها
به خاطر گذاشتن عکس شهدای هر کوچه زیر اسامی شهدا
این واقعا عالیه
راستی کجایند مردان بی ادعا
شهدا لشکر 7 غریبند
آقا سید شرمنده ام
روح سید جمشید صفویان با اجدادش محشور باد یاد سید همیشه در خاطرهاست نماداستقامت مردم دزفول این سید بزرگواره او هم همچون شهید بیدخ و شهید فرخی و هزاران شهید خطه خوزستان حماسی بود
بسمه تعالی:
ما قبل از ان که سید را گم کنیم خیلی چیزهای دیگری رو گم کرده ایم اخلاق و ادب را گم کرده ایم آبروی مردم رو گم کرده ایم ایثارگران و رزمندگانی که زنده اند و کوله باری از خاطرات تلخ و شیرین جنگ رو تو دلشون دارند رو گم کرده ایم ما تو این مملکت عدالت رو گم کرده ایم رسیدگی به وضع معیشتی رزمندگان عزیز رو گم کرده ایم و رفتیم سراغ کسانی که تو اسمون ستاره شده اند ولی ستاره هایی که هنوز زنده اند رو گم کرده ایم ما خیلی چیزهای دیگه ای رو گم کرده ایم نه فقط سید ، هویت خودمون رو گم کرده ایم و من به عنوان یک رزمنده کوچک از حق خودم در قیامت نمی گذرم آره عزیزان حالا اومدیم و چشم روی هم بستیم و رفتیم سراغ اونایی که اگر الان بودن همین حرفا رو می زدند. بیاییم سراغ واقعیت ها و نگذاریم وضع از این بدتر شود که قهر خدا تر و خشک رو با هم می سوزاند به هوش باشیم که خیلی چیزها رو گم کرده ایم سید گم نشده اونایی گم شده اند که در پیچ و خم روزگار پر فریب فراموش شده اند و نگرانی امام هم از امروز بود خدا به داد همه ما برسد والسلام
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۸
محسن جان فکرنمیکنی اینجاکه یاد شهید عزیزمان افتادیم جای مناسبی برای گله گذاری نباشد؟ماکه برای امور دنیوی وتقدیر وتشکر مادی و معنوی،به جبهه نرفتیم.رفتیم؟
روحش شاد.
به نظر من اینها تنها قشری هستند که در این کشور میتوان چشم بسته قبولشان داشته باشیم و الگو قرارشان دهیم
با تشکر فراوان از سرویس دفاع مقدس اجرتان با سید و سالار شهیدان
سید بوده دیگه---سلاله پاک زهراه بوده دیگه---خدایا به ما توفیق شهادت در راه خودت را بده
روحت شاد ، راهت پر رهرو و خداوند علي اعلي با اوليائش ترا محشور فرمايد ، ملتمس دعا
سيد هميشه براي ما زنده است و ما حتي با شنيدن نام اين بزرگوار آرامش مي گيريم. روحش شاد باد
خوشا به حالشون
چند ماه قبل از عملیات بدر به اتفاق دوستان مسجد به پادگان کرخه رفتیم انجا زیارتش کردم- ارام و صبور و مطمئن سراغ عزیز پسر عمویم را گرفت که مرخصی بود ودر همان عملیات بر به شهادت رسید یاد هر دوی انها به خیر و استوار.. من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق چار تکبیر زدم یکسره بر هر چه هست..
خوش به حالتان که اینگونه رفتید
یادش گرامی باد انشاالله بتوانیم ذره ای دین خود را به شهدا اداء کنیم
در ضمن دوستان چرا در اینگونه موضوعات پیام ونظر کم می گذارید
رحمت خدا براين افراد كار شايسته اي است كه خاطرات ووصيت نامه اين عزيزان را چاپ ميكنيدشايددرمن وامثال من كه در ماديات فرو رفته ايم موثرواقعه شود سپاسگزارم
سيدعزيز، يادت گرامي. گرچه شما را نمي‌شناختيم اما مرامتان را مي‌شناسيم. اي مردان مرد روزگار، ياد تان بخير، اي پروانگان سوخته پر و اي آيه‌هاي رهايي يادتان بخير.
ای حاکمان امروزی فردا در مقابل این فرشتگان مسولید واز خدا بترسید
درود خدا بر او وساير شهداي ارزشمند اسلام وانقلاب باد. ان شااله روز قيامت شرمنده آنها نباشيم
افتخارم هم كيش و ميهن بودن با اين شهيدان است
يادش بخير - يكي از جوانان رشيد محل بود. خداوند به درجاتش بيافزايد.
واقعآ اینان از دست ما راضیند؟خدایا عاقبت ما را به خیر کن
نزدن منفی کاربران خودگویای عزمت شهداست
سلام ودرود خدا بر شهيدان راه خدا
راستی آنها آسمانی شدند ماکه ماندیم چی شدیم من که خود راباخته میدانم دوستان زیادی مثل سید آسمانی جاودانی شدند واحسرتا واحسرتا خدایا عاقبت مارانیز ختم بخیر بفرما .
يادش گرامي و راهش پر رهرو باد
وخداوند عاقبت مارا مثال سيد نيك گردانند.
عشق یعنی استخوان و یک پلاک / سالها تنهای تنها زیرخاک
عشق یعنی همچوگل پرپرشدن / هم نوای حمزه وجعفرشدن
سلام بر روح عاشقان ثارالله یادش گرامی وراهش پر رهرو باد.
سلام و درود خداوند بر تمامي شهداي بخون خفته از ذل تا ابد باد
سید گم نشد
ما گم شدیم
سید : کاش امثال من میرفتند و تو میماندی...
متاسفانه شهدا و رزمندگان دزفول همه بي نام و نشان مانده اند.
چهره اش من را به یاد یکی از دوستان دوران دبیرستانم به نام سید جواد می اندازد خدا رحمتش کند.
شهادت قسمت ما میشد ای کاش
شرمنده ام شرمنده .کمک کن راه را گم نکنیم
ما خودمان را گم کرده ایم و سیدها هنوز راه را نشان میدهند
خدایا میدانیم تمام الطاف و برکاتت به خاطر خون این شهداست.مارا شکرگذار و لایق این ارثیه بدار
فقط میگویم خوش به حالتان وبدا به حال کسانی که با غارت بیت المال وبا نام دین وجنگ پست ومقام خود سوزی میکنند
سلام ودرودخدا برتمام شهدا که همه آنان غریب بودند وما آنان را نشناختیم
ياد شهداي تيپ مستقل 44 قمر بني هاشم عليه السلام كه در غرب كشور عمليات ميكردند بخير نه يادينه نامي نه نشاني. كي بايد جواب بده نميدونم.
رحمت و رضوان خداوند بر این انسانهای وارسته که حتی یاد و نام مبارک انها هنوز هم دلها را هدایت و سخنان الهی شان انسانهای غافل را به تفکر وامیدارد. چقدر جای این موجودات آسمانی در بین ما خالی شده است .
خداوندا شهادت در راه خودت را نصیب ما هم بگردان .
یاد همگی بخیر باد انشاء الله رزمندگان دیروز رزمندگان امروز و فردا باشند
سلام بر احيا ء كنندگان ياد شهدا .
من هميشه به اين سيد ارادت داشته و دارم گاها با ياد ايشان به لطف خدا از گردابهاي بلا جسته ام هر چند نتوانسته ام راهش را آنگونه كه بايد ادامه دهم اما انصافا شب عمليات كربلاي چهار وقتي به من گفت چطوري رسول و با دست به كمرم زد و ما رفتيم هر وقت دوباره به خاطراتم مروري ميكنم با خودم ميگويم چطور آنروز در هتل آبادان متوجه نورانيت بيش از اندازه چهره سيد نشدي ؟ و باور دارم ايشان هنوز مرا عضو جلسه قرائت قران خودش ميشناسد و هوايم را دارد. اميدوارم شاگردي نباشم كه موجبات خجلتش را فراهم نمايم
یاد تمامی شهیدان هشت سال دفاع مقدس گرامیباد در سال 62 بیین من و سید یه مسئله ای پیش اومد و اهم دلخور شدیم حدود سه هفته قبل از شهادتش در عملیات کربلای چهار درشبی بارونی تو شهر منو دید و صدا زد مثل اینکه میدانست آخرین دیدار ماست و خواست همدیگرو حلال کنیم. دیگر ندیدمش تا شب عملیات که من این ور اروند بودم خبر پرواز عاشقانه و ملکوتی اش را از پشت بی سیم شنیدم. خدا با اجداد طاهرینش محشور فرماید.
خوشا به حال آنانکه با شهادت رفتند.
خدا را به حق خون پاک و مطهر شهدا قسم که گناهان و موانع شهادت ما را بخشیده و ازبین ببرد تا ما هم در راه حضرتش شهید شویم . آمین یا رب العالمین
سلام
خواهش میکنم در صورت امکان وصیت نامه عارفانه شهید قاسم حاتمی را در سایت تابناک منتشر نمایید .اینم آدرس وبلاگم که این وصیت نامه را اونجا کذاشتم.
http://akbarhatamian.blogfa.com/post-34.aspx
سلام دعا كنيد ما هم در راهي قدم برداريم كه لياقت شهادت را داشته باشيم
ای خدای رحمان شایسته نیستم ولی تو را به خون این شهید قسمت می دهم که مرا نیز شهید کنی و شهید به حضورت بپذیری .
روحش شاد
خدايش رحمت كند سيد اولين معلم قران من در مسجد محل بود
سيد جمشيد همان امامزاده عشق است كه هركس بر مزارش دخيل بندددست خالي برنگردد .
بدی جنگ به این بود که این بچه ها را از ما گرفت. سید حیف بود.
سيد گم نشده شما خودتان را در بازي دنيا گم كرده ايد. سيد درست همين جاست پيش وجدان شما پيش معرفت و شعور و شرفتان كه البته اين عبارات با وجود شما كاملاً بيگانه است.
شهر مون به داشتن شهداي گرانقدري چون شما افتخار ميكنه سيد بزرگوار...
شهیدان همه رفتند ملولانه بگریید
گلها همه مردند غریبانه بگریید
دستان دعا گم شد واسرار بجا ماند
یاران همه رفتند خلوصانه بگریید
خورشید شهادت دگر نور نتابد
صهبای یقین رفت عمیقانه بگریید
دیری است که ماندیم جدا از صفااخلاص
تزویر بجا ماند نفیرانه بگریید
سلام و درود بر امام امت و شهدای پاک انقلاب اسلامی
ستاره یادش هماره نورانی باد
محتاج به دعای سیدوهمه دوستانم
یک بار نوشتم سید گم نشده سید ستاره شده و تو آسمون داره می درخشه این ما هستیم که گم شدیم این ما هستیم که هویت خودمون رو فراموش کرده ایم این ما هستیم که ایثارگرانی که اکنون زنده اند و کوله باری از خاطرات تلخ و شیرین دفاع مقدس را بر دوش های خود دارند را گم کرده ایم و خدا نبخشد کسانی را آدرس غلط می دهند و پشت سر ارزش ها سنگر گرفته اند و به دین ضربه می زنند آری برادران و خواهران عزیز به هوش باشیم که آگاهانه قضاوت کنیم و بدانیم کسانی هستند که نباید گم شوند ولی گم شده اند !!
ماومدعیان دروغین که درسایه خون شهیدان وبنام این عزیزان میخورندومیبرنددر روز قیامت باید جوابگو باشند
خوشا به حال آنانکه با شهادت رفتند

بدا به حال ما که ماندیم
خوش به حال آنان که برای میهن ومردم شهید شدند.ای ول
سلام ودرود خداوند برتمام اسمانیها ی کهکشان شهادت....نمیدانم چرا از گم شدن ان ستارهای اسمانی صحبت می شود در حالی که ما خود گمگشته ایم. من خود به چشم خود دیدم که ان مردان مرد چگونه را ه های اسمان را عاشقانه در می نوردیدند .من جنوبیم ودر جنوب قبله ای ترین مردان الهی را دیدم که چگونه به اسمان شهادت عروج می کردند در حالی که هیچ توقعی نداشتند...راستی من وتو کجای این اسمان هستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از این که با سید نسبت خویشاوندی دارم احساس غرور میکنم.
روحشان شاد
ای سید شهید جوان تو دیدی که ما چند کلمه حرف حساب در باره مادرت خانم فاطمه زهرا زدیم / دوستان تابناکی آنرا سانسور کردند / خانم شما به بیت الاحزان می رفتی ما به کجا برویم و که جگر مان می سوزد /
با سلام
لشكر 7ولي عصر (عج)شهداي زيادي را تقديم اسلام كرد كه هر كدام از آنها يك سيد ها بودند ما چه كنيم كه در اين دنيا گم شديم .
ازدرج اين وصيتنامه تشكر ميكنم وخداوند تمامي شهداي اسلام رارحمت كندوبراي ماجامانده ها هم دعاكنيد
خوش به سعادتشون
دیگر از نام نشان چنان بزرگ مردان با اخلاص فقط عکس ها مانده معرفت و شعور و بزرگ مردی ها گم شدند فقط شده دنیا و مال دنیا ، ریاست و غروز خودخواهی و کلاس و دیگر هیچ
سلام
میگویند استلام وبوسیدن حجر الاسود سخت است ولی من به نیت (سید)بارها آن را بوسیده واستلام نموده ام واز (سید )می خواهم باز......
اي رها گرديدگان آن سوي هستي قصه چيست
سيد دوستت داريم.
خدا کنه ما اول خودمونو پیدا کنیم بعد ازاون راه سیدهای اینچنینی را
خداکنه دیگه دلیلمون اونجا جلوی محضر الی الله نسیان نباشه.
من هم محله ای سید هستم ما مثل این سیدها زیاد داریم اینجا ولی متاسفانه مثل شهادتشون گمنام موندن.
بنده بقربان شهدا
از اول تا آخر
همه آنهاکه سر در گرو عشق مولایشان دارند
از صدر اسلام تا دفاع مقدس
تا شهدایی که در جریان نفاق و بدست عوامل سبز بشهادت رسیده اند
وتمامی شهدای ایران
وهمه شهدای نیروهای مسلح
کلیه شهدای بسیج
وشهدای بسیج تهران و ل27
وشهدای گردان تخریب
شهدای بسیج مسجد ولیعصر تهران
و نزدیک 20شهید ازاین مسجد
علی الخصوص بسیجی سر جدا و پاره پیکر
حسن حیدری
که در آبان سال 62 در عملیات والفجر 4 در ارتفاعات کانی مانگا بسمی معبود پرکشید و ما تنها گذاشت
السلام علیک یا اباعبداله
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار