بازدید 26075
ادعای یک مرکز مطالعاتی آمریکایی؛

هشت نفر دیگری که آمریکا پس از بن لادن در پی شکار آنهاست

اين نام ها را «لئون پانتا»، مدير ارشد سيا در اختيار این موسسه گذارده و گویا، این افراد در روزهای آینده، تحرکات بیشتری از خود نشان دهند! / در سال ۲۰۰۴، تصاویر وی در ویدئوهای القاعده با نام «عزام الآمریکی» دیده شد. سعد بن لادن، كسي است كه در سال 2001 خانواده پدرش به همراه بيش از 45 نفر را به ايران منتقل كرد و سپس در سال 2008 همه را از ايران به پاكستان و افغانستان فراري داد!
کد خبر: ۱۶۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۷ 06 May 2011
سرویس بین الملل ـ مركز مطالعات امنيتي آمريكا در «استراسفور» اعلام كرد: پس از بن لادن، سازمان سيا براي دستيابي به هشت نفر ديگر از رهبران تروريست ها در جهان برنامه ريزي كرده است.

به گزارش «تابناک»، شبکه خبری «الجزيره» با انتشار این خبر در ادامه نوشت: اين نام ها را «لئون پانتا» از مديران ارشد سيا در اختيار موسسه نامبرده گذارده و بنا بر گزارشی که منتشر شده، گویا این افراد در روزهای آینده تحرکات بیشتری از خود نشان خواهند داد.

1 ـ ايمن الظواهري:

اين شخص، دستيار بن لادن در افغانستان و نفر دوم القاعده به شمار می رود و گفته می شود، جانشین بن لادن در این تشکیلات خواهد شد. وی که فارغ‌التحصیل رشته پزشکی از مصر است، همواره در کنار بن لادن بوده است.

2 ـ ابو يحيي الليبي:

او کسی است که نشریه «فارن پالیسی» در گزارشی از وی به «اسامه بعدی» نام برد. وی توانسته به عنوان نماد نسل جدید، خود را در سطوح عالی سازمان برساند. «ابو یحیی» متولد لیبی، مسئول بخش قضایی القاعده است. وی در افغانستان به دست آمریکا بازداشت شد، ولی سرانجام فرار کرد. اگر بن‌لادن و ظواهری (نفر دوم) از بین بروند، به احتمال زیاد، لیبی به رهبری القاعده خواهد رسید. او احتمالاَ در پاکستان است. اين شخص مشاور ارشد بن لادن بوده و گفته مي شود كه متن پيام هاي ويدئويي بن لادن را تهيه مي كرده است.

3 ـ سيف العدل:

وی نیز یکی از اعضای گروه‌های اسلام‌گرای مصر است و پنجاه سال دارد. مسئول بخش نظامی القاعده است‌. وی به دست داشتن در حمله به سفارتخانه‌های آمریکا در نایروبی و دارالسلام در سال ۱۹۸۸ متهم و تحت تعقیب است. برای دستگیری وی نیز پنج میلیون دلار جایزه اختصاص یافته است؛ نفر سوم القاعده که تابعيت مصري دارد و طراح حملات نظامي القاعده به شمار مي رود.

4 ـ الشكور جمعه:

متولد آمريكا، در دانشگاه هاي بروكلين و فلوريدا این کشور تحصيل كرده و متهم اصلي بمب گذاري در مترو نيويورك در سال 2009 است.

5 ـ آدام یحی گدام:

گدام (با نام اصلی آدام پیرل‌من) نخستین آمریکایی در پنجاه سال اخیر است که به خیانت محکوم شده‌ است. این فرد ۳۱ ساله که در اورگان آمریکا به دنیا آمده، هنگامی ‌که دانشجو بوده، مسلمان شد.
وی در سال ۱۹۹۸ به پاکستان رفت و با یک مهاجر افغانی ازدواج کرد. در سال ۲۰۰۴، تصاویر وی در ویدئوهای القاعده با نام «عزام الآمریکی» (عزام آمریکایی) دیده شد. امروز، متخصصین بر این باورند که وی بیشتر نقش ابزار تبلیغاتی تا فرد عملیاتی را دارد. با وجود این، وی همچنان در لیست اصلی‌ترین افراد تحت تعقیب اف.بی.آی. بوده و به قتل رسیدنش، یکی از اهداف اصلی نیروهای آمریکایی است. اين شخص آمريكايي تبار در آغاز مترجم القاعده بود و بعدها به عنوان كارشناس مخابرات بي سيم با القاعده كار مي كرد.

6 ـ ماتير محمد:

او متهم اصلي انفجار هواپيماي آمريكا در پنج سال پيش است.

7 ـ سعد بن لادن:

فرزند اسامه بن لادن، او كسي است كه در سال 2001 خانواده پدرش به همراه بيش از 45 نفر را به ايران منتقل كرد و سپس در سال 2008 همه خانواده را از ايران به پاكستان و افغانستان فراري داد!

8 ـ خالد حبيب:

او اهل مراكش است و از سال 2006 به القاعده پيوسته و پس از آنکه ابوالليث کشته شد، از سوی اسامه بن لادن به فرماندهی القاعده در جنوب شرق افغانستان و شمال پاكستان منصوب شد. حبیب در حالی در این لیست قرار گرفته که تا کنون چندین بار خبر مرگ وی منتشر شره است.

گویا، انتشار اين نام ها به نوعي انحراف افكار عمومي از حادثه قتل موهوم بن لادن است؛ موضوعی که این روزها، بیشتر از هر کسی از سوی خود آمریکایی ها مورد تردید واقع شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۹
همه اخبار شما ناقصه .چرا از سن دیگو اسمی برده نشده.اون که شرور ترین فرد آمریکای لاتینه و تحت تعقیب اف بی آی
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۶
چقد نابغه ای تو؟! بابا سن دیگو! من بدبخت فکر می کردم که فقط القاعده بلده شرارت کنه.
اسامی : جورج بوش اوباما و برلوسکنی و سارکوزی و تونی بلر را چرا در لیست جنایتکاران اعلام نمیکنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۶
حرف مفت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۶
چون اونها منادی دموکراسی هستن و عاشق مردم!!
چرا فقط هشت نفر آمريكا در پي خيليهاست يكيشون منم چون گفتم مرگ بر آمريكا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۶
آره، تو که خیلی مهمی! حاضری عملیات استشهادی انجام بدی؟
بابا حتما این افراد هم تو پاکستان هستند.خوب بسم الله حمله میکنیم :)

نقشه امریکا اینه
پاسخ ها
عارف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۶
کاملا صحیح است
بیچاره مسلمون ها که باید این همه تحقیر بشن
دم همشون گرم که حال این امریکا وکشورهای غربی رو میگیرن
پس رئیس طالبان ملا محمد چی؟
چرا ( فقط ) برای مورد هفتم علامت تعجب گذاشتید ؟!
خود آمریکا و اسرائیل این همه بمب گذاری کردن و مردم بیگناه را کشتن کی باید دنبالشون باشه و با اعلام اسامی بیشتر خواستن اسم اسلام را بد جلوه بدن یکی پیدا بشه جنایتهای اینها را فاش کنه تا فکر نکنن فقط این بنده خداها دست به کشتار زدن
نکته مهم اینکه تماما با تحصیلات عالی دربهترین دانشگاهای دنیا هستند....؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها