بازدید 2159

صنعت توليد خرما در حال فلج شدن است

نماينده مردم صومعه‌سرا با اشاره به پيشنهاد خود در رابطه با حمايت از توليدکنندگان خرما گفت: صنعت توليد خرما در حال فلج شدن است.
کد خبر: ۱۶۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۰ 02 May 2011
 نماينده مردم صومعه‌سرا با اشاره به پيشنهاد خود در رابطه با حمايت از توليدکنندگان خرما گفت: صنعت توليد خرما در حال فلج شدن است.

به گزارش خانه ملت، کاظم دلخوش اباتري در تشريح پيشنهاد خود براي الحاق به بند 31 لايحه بودجه 90 گفت: متاسفانه در برخي محصولات دچار آسيب جدي شده ايم به نحوي که کشورهاي همسايه از موقعيت سوءاستفاده کرده و محصولات خود را با آرامش خيال به ايران وارد مي کنند، روندي که محصولي همچون خرما هم با آن درگير است.

نماينده مردم صومعه سرا، افزود: پس از آن که به عنوان نماينده کميسيون اقتصادي به مناطق مختلف خوزستان سفر کردم، متوجه وضعيت وخيم توليدکنندگان خرما شدم.

وي در ادامه با بيان اين موضوع که از دولت براي حل اين مشکل پول نمي خواهيم تصريح کرد: با توجه به اين که برخي از کشاورزان پس از گذشت يکسال نتوانسته اند، خرماي توليدي خود را به فروش برسانند در تلاش هستيم با تصويب اين پيشنهاد گامي در جهت رفع اين مشکل برداريم.

پيشنهاد دلخوش که با موافقت نمايندگان همراه شد، دولت را مکلف کرد تا خرما را به عنوان سبد کالاي مصرف وزارتخانه، سازمان ها، نهادهاي دولتي و نيروهاي مسلح لحاظ کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی