بازدید 3732

نخستین خط پروازی سنندج و سلیمانیه عراق

کد خبر: ۱۶۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۴ 29 April 2011
نخستین پرواز سنندج به سلیمانیه امروز در فرودگاه سلیمانیه به زمین نشست.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، معاون برنامه ریزی استاندار کردستان در مراسم افتتاحیه این پرواز که با حضور جمعی از مسئولان کردستان عراق در فرودگاه سلیمانیه برگزار شد گفت : پارسال 480 تردد مرزی مسافری بین استان کردستان و استان سلیمانیه عراق انجام شد که پیش بینی می شود با آغاز پروازها ما بین این 2 استان این رقم به 2 برابر افزایش یابد.

ازهاری با اشاره به اهتمام جدی مسئولان ایرانی و عراقی برای توسعه روابط گفت : توسعه راههای ارتباطی زمینی و هوایی پیش نیاز ارتقای سطح مراودات تجاری ، گردشگری و اجتماعی است.

مدیر کل فرودگاههای استان کردستان نیز گفت : این پرواز که باعث افزایش مبادلات گردشگری و تجاری بین 2 کشور می شود به صورت 2 روز در هفته سه شنبه و جمعه از مسیر سنندج به مقصد سلیمانیه و بالعکس فعالیت خواهد کرد.

کلوندی افزود : پرواز رفت این مسیر رأس ساعت 8 و20 دقیقه صبح از فرودگاه سنندج انجام می شود و پرواز برگشت نیز از سلیمانیه ساعت 12 و 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به تصویب مرز هوایی فرودگاه سنندج گفت در صورتی که پروازها با استقبال مردم مواجه شود این پروازها از هفته ای 2 بار به هفته ای حداقل 4 بار افزایش خواهد یافت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر