بازدید 8110

شليك به مرد غريبه در خانه ويلايي

پس از حادثه، سلاح به دست وارد كوچه شدم و با سد كردن راه يك رهگذر او را به خانه‌ام كشانده و به كمك وي، جسد مرد غريبه را به يكي از اتاق ها منتقل كردم. همسايه‌ها با شنيدن صداي گلوله از خانه‌ام، با پليس تماس گرفتند و حادثه را خبر دادند.
کد خبر: ۱۶۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۴ 23 April 2011
جام جم: مردي جوان كه به دلايل نامعلوم شبانه وارد يك خانه ويلايي در شهريار شده بود، با شليك گلوله صاحبخانه، كشته شد.

دوشنبه شب گذشته مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهرستان شهريار تماس گرفت و از كشته شدن مرد غريبه‌اي در خانه ويلايي همسايه‌اش خبر داد. دقايقي بعد كارآگاهان جنايي همراه برجسته، بازپرس كشيك ويژه قتل دادسراي شهريار عازم محل حادثه در منطقه وحيديه اين شهر شدند. باحضور ماموران در محل مشخص شد مردي جوان با شليك 5 گلوله كشته شده و مرد صاحبخانه نيز سلاح در دست، كنار جسد ايستاده است. پس از هماهنگي قضايي جسد مرد جوان به پزشكي قانوني انتقال يافت و عامل جنايت و همسرش براي تحقيقات به اداره جنايي آگاهي شهريار منتقل شدند.

اعتراف به جنايت

متهم به قتل كه مردي سالخورده است درباره شب حادثه به پليس گفت: من و همسرم خواب بوديم كه با شنيدن سروصدا بيدار شديم و از پشت پنجره 4 مرد غريبه را ديديم كه از ديوار خانه پايين مي‌آمدند. وي افزود: به گمان اين كه آنها دزد هستند، سلاح شكاري‌ام را برداشتم و سراسيمه از خانه خارج شدم و چند تير هوايي شليك كردم كه در اين هنگام 4 مرد جوان پا به فرار گذاشتند.

متهم به قتل افزود: در حال تعقيب مردان فراري بودم كه يكي از آنها به سمت حياط پشتي خانه فرار كرد، با اخطار از او خواستم تسليم شود ولي توجهي نكرد. در ادامه اين تعقيب و گريز به سمت مرد فراري شليك كردم كه تيرها به او اصابت كرد و جان باخت.

سد كردن راه يك رهگذر براي انتقال جسد

وي يادآور شد: پس از حادثه، سلاح به دست وارد كوچه شدم و با سد كردن راه يك رهگذر او را به خانه‌ام كشانده و به كمك وي، جسد مرد غريبه را به يكي از اتاق ها منتقل كردم. همسايه‌ها با شنيدن صداي گلوله از خانه‌ام، با پليس تماس گرفتند و حادثه را خبر دادند. در پي اظهارات متهم، همسرش نيز در بازجويي گفته‌هاي شوهرش را تاييد و ادعا كرد مرد غريبه را نمي‌شناخته و او و 3 همدست فراري‌اش قصد سرقت اموال خانه‌شان را داشته‌اند.

ردپاي كارگرخانه در حادثه

در ادامه تحقيقات پليس، متهم به قتل به تناقض‌گويي پرداخت و گفت: پس از جنايت با كارگر خانه‌ام كه در آن نزديكي زندگي مي‌كرد، تماس گرفته و از او براي انتقال جسد از حياط به داخل خانه كمك گرفتم. مردسالخورده ـ‌ متهم به قتل ـ در حالي با قرار قانوني از سوي بازپرس شعبه اول دادسراي شهرستان شهريار بازداشت شده است كه كارآگاهان جنايي، تحقيقات گسترده‌اي را براي دستگيري خدمتكار خانه متهم و شناسايي هويت مقتول آغاز كرده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان