بازدید 62175

فرار 3 تن از فرماندهان منافقین از اردوگاه اشرف + تصاویر

مریم سنجابی، از فرماندهان این گروهک به خبرنگاران گفت: اعضای این گروهک، از بیش از 25 سال پیش، هیچ گونه حقوق انسانی نداشتند و بنا بر ساختار داخلی این گروهک، هیچ کدام از اعضا، حق اظهارنظر یا ارتباط با خانواده و استفاده از تلفن و اینترنت را ندارند.
کد خبر: ۱۵۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۷ 20 April 2011
با تسلیم شدن ده ها تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین در روزهای اخیر، روند فرار و تسلیم نیروهای این گروهک، گونه جدیدی به خود گرفته و حلقه فرماندهی منافقین را بیش از پیش با مشکل روبه رو کرده است.

به گزارش «تابناک»، در این میان، سه تن از فرماندهان این گروهک نیز حضور داشته اند که پس از فرار از اردوگاه اشرف، در شمال شرقی بغداد، خود را تسلیم نیروهای امنیتی عراق کردند.

در این باره، شبکه العالم گزارش داد: سخنگوی وزارت دفاع عراق، دیروز اعلام کرد که سه تن از فرماندهان گروهک منافقین، به همراه ده ها تن دیگر از اعضای این گروهک، توانستند از اردوگاه اشرف فرار کنند.

محمد العسکری به خبرنگاران گفت: اطلاعات و گزارش های موثقی هست که بسیاری از ساکنان این اردوگاه، می خواهند از آنجا بیرون آمده و عراق را ترک کنند و تا کنون ده ها تن از منافقین و حتی فرماندهان آنها، پس از فرار از این اردوگاه، خود را تسلیم دولت عراق کرده اند.

وی نام این سه نفر را «مریم سنجابی، عبداللطیف شاهرودی و برات کیخانی» اعلام کرد.

برات کیخانی، از فرماندهان گروهک تروریستی منافقین در کنفرانسی مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: مسئولان این گروهک، توجهی به جان انسان ها در اردوگاه اشرف ندارند، زیرا آنها از اعضای عادی هستند و نه فرماندهی کل.

وی تأکید کرد: فرماندهان ارشد گروهک تروریستی منافقین، همچنین توجهی به قوانین بین المللی ندارند.

عبداللطیف شاهرودی، از دیگر فرماندهان گروهک منافقین نیز در این کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: اعضای این گروهک در اردوگاه اشرف برای جنگ حتی با دولت عراق آماده شدند و آموزش هایی درباره چگونگی درگیری با نیروهای عراقی و گرفتن سلاح آنها داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: دخالت در امور داخلی عراق، حتی به دخالت در تظاهرات و خرابکاری و خشونت رسیده است.

شاهرودی تأکید کرد: فرماندهان این گروهک به عملیات تروریستی و جنگ و خون ریزی ایمان دارند و آن را پایه اصلی این گروه می دانند و عمل مسلحانه از تفکرات این گروهک است.

مریم سنجابی نیز به خبرنگاران گفت: اعضای این گروهک، از بیش از 25 سال پیش، هیچ گونه حقوق انسانی نداشتند و بنا بر ساختار داخلی گروهک، هیچ کدام از اعضا حق اظهارنظر یا ارتباط با خانواده و استفاده از تلفن و اینترنت را نیز ندارند.







تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶۵
چگونه است كه هر كس را كه ميگيرند كلاً تمام عقايد خودش را سركوب ميكند؟!

منظورم فقط منافقين نيستند...

در داخل كشور و خارج هم همين طور است!!

همه ميگن ما اشتباهي بوديم در صورتي كه قبلا تا پاي جان بر سر اهدافشان ميجنگيدند خواه اين وري باشند يا آن وري!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۱
عزیز من همیشه قرار نیست انسانها یک جور فکر کنند بعضی وقتها هم به اشتباهاتشان پی میبرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۱
اولا تمام انسانها جايز الخطا هستند
دوما اين تعداد با نيت خوب قدم در اين راه گذاردند اما رهبران آنان نيت خير نداشتند ولي اين بندگان خدا نفهميدند البته به موقع.لذا پس از مدتي هر چند دير متوجه شده اند .پس به فال نيك بگيريم تا بقيه آنان نيز به اين نتيجه برسند.البته بر اين باورم كه بقيه به اين نتيجه رسيده اند اما مترصد فرصت مناسب مي باشند.به اميد آن روز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۱
اینارو نگرفتند
خودشون فرار کردند
کجا فرار کردن
کسی اون رو قبول نمیکنه که
زمانی که می گن ما بیشماریم حالا حال می ده بشینیم بشماریمشون
چرا اقدامی برای حذف فیزیکی خاندان رجوی و سرکردگان منافقین در عراق و .. نمی شود
من يك سوال دارم:
آقا جان اگر اينها بخواهند از اردوگاه اشرف بيرون بيايند چه كسي مانع آنها ميشود؟
دولت يا ارتش عراق؟ يا خود منافقين؟ ايران چه كمكي ميتواند بكند؟ اگر ارتش عراق مانع ميشود كه بايد از سازمان ملل كمك خواست، اگر خود منافقين اجازه نميدهند كه ارتش عراق بايد دمار از روزگارشان دربياورد. خلاصه بايد يكبار و براي هميشه تكليف اين قرارگاه روشن شود.
هر کسی عضو گروه خیانت کار و سفاک مجاهدین شود یا خودفروخته است و یا ایرانی نیست و از عقل و درایت بوئی نبرده زیرا این فرقه در نزد ایرانیان منفورترین است
خداوند به تمام گرفتار شدگان در دام این گروهک کمک کند
بعضی وقتها تو زندگی ما آدما اولین اشتباه می شه اخرین اشتباه و فرو رفتن در منجلاب.
گروهک نفسانی مجاهدین نیز از جمله این گروهک ها بود که اعمال نابخشودنی زیادی را با اسم دین انجام داد. خدا کنه هر چه سریعتر چهارچوبشون از بین بره که صد البته رفته
اطلاعاتشان مربوط به عصر حجر است که تلفن و اینترنت نبود!
شکی نیست که رهبران این گرو خیاننت آشکار به مردم ایران کرده اند ولی امیدواریم که از سوی دولت ایران ترتیبی اتخاذ گردد. تا در بندان اشرف از سران این گروهک رها شده و به آغوش خانواده خود باز گردند
لعنت خدا بر مجاهدین خلق
خواهشا هرکدوم به ایران پناهنده شدند با اغوش باز ازشون حمایت کنید این بهترین راه برای نجات اشرفی ها است تا اون رجوی احمق و مریم عضدانلو (رجوی) هم خفه بشوند این ادم های گرفتار شده در اشرف ایرانی اند از خودمونند ولی اون رجوی جنایتکار داره از ایران میترسونتشون که بر نگردند اگر همه برگردند ایران و توبه کنند اون رجوی هم برای همیشه مات میشه و میره به درک اسفل السافلین و این داستان تموم میشه بعد از 33 سال
همه عالم و آدم در نقاط مختلف دنیا میگن اینها تروریست هستند حتی سربازان آمریکایی بعد یک عده فریب خورده داخلی و سران آمریکا و اسراییل اینها را بیگناه ترین آدمهای روی زمین می دانند خداوند انشاءالله جواب همشان را بدهد بزودی زود به حق زهرای مرضیه سلام الله علیها
انشالله روزی تمامی گرفتار شدگان در چنگال منافقین آزاد شوند
بهترين كار اينست كه اگر دستشان به خون مردم آلوده نيست ابراز ندامت كنند و بگردند ايران.
خدا... یک عمر با چشم باز و آگاهی کامل در خدمت شیاطین
اهدنا ااصراط المستقیم...
فطرت و ذات منافق همان منافق بودن انهاست و منافقیت در ذات انهاست دیگه دیر شده و تا به حال اینها هزاران انسان بیگناه را کشته اند و تاوان خون انها همان گرفتن خون از اینهاست. مرگ بر تمامی این بزدلان خائن و وطن فروش و ناموس فروش . ننگشان باد. ali az canada
اين است معني تباهي عمر. اين است خسران دنيا و آخرت و اين است رانده شده از همه جا و ...........
بنده خودم درعمليات مرصاد به چشم ديدم كه منافقين چه جناياتي درحق مردم اسلام آباد ورزمندگان كردند
اینها منافق نیستند بلکه کفار حربی هستند. ضمنا عددی نیستند و بیخود بزرگ و کوچکشان نکنید.زیرا در داخل کشور افراد بی دین و خبیثی هستند که دست کمی این جماعت ورشکسته و رسوا ندارند.
به امید خدا همه منافقین به جزای اعمال و خیانتشان برسند امیدوارم که سربازان گمنام امام زمان (ع) مراقب آنها باشند که وارد کشور عزیزمان نشوند ..
لعنت بر رجوی و خاندان آشغالش اینها قابل بخشش نیستند چون به کشورشان خیانت کردن در صورتی که کسانی و چه برزگانی را در جبهه از دست دادیم خون اون عزیزان هیچ وفت نباید پایمال بشود چون آنها بخاطر ناموس و اب خاک دفاع کردند و اینها بر عکس برای دفاع از عراق و قرار دادن اب و خاک و ناموس ما برای صدام جنایتکار هیچ وفت نباید فراموش کنیم کار این گروهک را
واقعا امثال اینها دل آدم رو به رحم میارن. 30 سال بر سبیل باطل حرکت کردن و هدر دادن عمری که بزرگترین نعمت خداونده به انسان بزرگترین مجازاتیه که میتونه شامل حال کسی بشه که فریب میخوره. باز کسانی مثل اینها که در این مرحله هم برمیگردند به شرط اینکه حقیقتا پشیمون باشن شاید خداوند براشون درهای رحمتشو باز کنه.
من از این گروه منافقین متنفرم، کلا با انسانهایی که چنین تفکراتی دارن مشکل دارم
جمهوری اسلامی ایران با اقتباس از اعمه اطهار و مصعومین (حتی با در نظر داشتن همه اتفاقاتی که بعد از انقلاب در ایران اتفاق افتاد) میباید که با سعه صدر با این افراد برخورد کند.

واقعیت این است که بسیاری از آنها با نیت و فکر خوب به این گروه وارد شدند و لی در گذشت زمان گرفتار مناسبات فرقه ای رجوی ملعون شدند. رجوی و دستگاه جنایتکار وی آنها را از طریق مناسبات روانشناسانه شستشوی مغزی داد و رابطه آنها را با دنیای بیرون قطع کرد. بدین ترتیب آنها از تقییر و تحولات ایران و جهان با خبر نشدند و رگوی توانیت از این کانال نیروی آنها را در حهت خیانت به ایرام در خدمت خود بگیرد.

پس بجاست که در مورد این افراد که خود قربانی روابط ظالملنه رجوی شدند با گذشت و مهربانی برخورد کرد. آنها زمانیکه به غلط بودن راه خود پی ببرند و بدانند که رجوی عمر آمه را بر باد داده است, خود به انمازه کافی مجازات شده اند.
اینها عده ای هستند که نه در داخل کشور و نه در خارج کشور هیچ عزتی ندارند بلکه همه اینها را یک مشت آدمکش بی صفت میدانند این امید را دارم آنهای که دستشان به خون هموطنانمان آلوده نشده است زودتر از شر این دو ابله راحت شودند پرونده این خانه شیطان ( اشرف ) برای همیشه به بایگانی تاریخ سپرده شود البته آینده گان این گروه خونخوار را همیشه به نفرت یاد خواهند کرد
همین منافقین بودن که در جریان حوادث انتخابات چندین نفر از هر دو طرف را به خاک و خون کشوندن تا فضا رو تشویش کنن. خدا لعنتشون کنه
مجازات شدید، بهترین و تنهاترین راه برای سران ای گروهک است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل