بازدید 31555
شاهکار مدیریتی جدید در روزنامه ایران؛

روزنامه‌نگاران «ایران»، نباید فلان روزنامه و سایت ها را بخوانند!

این اقدام در حالی صورت گرفت که چهارشنبه گذشته نیز اغلب اعضای شورای سردبیری روزنامه ایران، در اعتراض به رویکرد جدید این روزنامه استعفا داده بودند؛ رویکردی که امروز هم خود را به نمایش گذاشت و در حالی که سخنان رهبر انقلاب در کادری کوچک در بالای صفحه نخست ایران چاپ شده...
کد خبر: ۱۵۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۳ 18 April 2011
دامنه تغییرات روزنامه دولت، که با حضور علی اکبر جوانفکر در این روزنامه آغاز و باعث نگرانی بسیاری از اصحاب رسانه شده بود، بسیار فراتر از پیش‌بینی‌ها رفته است، تا جایی که مدیران جدید موسسه مطبوعاتی ایران، دست به محدود کردن خبرنگاران این روزنامه برای ارتباط با دیگر رسانه‌ها زده‌اند.

به گزارش «تابناک»، این تغییرات از آنجایی آغاز شد که این روزنامه در نخستین شماره خود، پس از معارفه رسمی جوانفکر به عنوان سرپرست موسسه ایران عکس رییس دفتر رییس جمهور را به همراه یک نقل قول از وی در صفحه نخست منتشر کرد و البته به این نیز قانع نشد و  افزون بر صفحه نخست، در صفحات دوم و چهارم ایران هم اظهارات و تصاویر وی را منتشر کرد.

امروز با حضور  مشاور و نماینده آقای جوانفکر ، خبرنگاران شبکه ایران (سایت اینترنتی روزنامه ایران) با سخنانی از سوی وی روبه رو شدند که نشان از تصمیم جدی این گروه برای ایجاد یک خط جدید داشت.

این فرد با نام بردن از یک روزنامه و دو سایت خبری اصولگرای منتقد دولت، به خبرنگاران شبکه ایران دستور داد که از امروز، دیگر کسی از خبرنگاران ایران، مجاز به خواندن آن روزنامه نبوده و نباید به این سایت مراجعه کند!

این اظهارات با تعجب خبرنگاران حاضر در این نشست روبه رو شده بود.

این فرد همچنین از روزنامه‌نگاران خواست، به شبکه ماهواره ای «من و تو» به عنوان یک الگوی قابل قبول! رسانه ای توجه کنند!

پس از این سخنان، گروهی از اعضای تحریریه سایت شبکه ایران، به نشانه اعتراض، وسایل شخصی خود را جمع آوری و ساختمان این موسسه را ترک کردند. این اقدام در حالی صورت گرفت که چهارشنبه گذشته نیز اغلب اعضای شورای سردبیری روزنامه ایران، در اعتراض به رویکرد جدید این روزنامه استعفا داده بودند؛ رویکردی که امروز هم خود را به نمایش گذاشت و در حالی که سخنان رهبر انقلاب در کادری کوچک در بالای صفحه اول ایران چاپ شده، تصویر بزرگی از مشایی به همراه تیتر یک از سخنان او منتشر شده است.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۴
سخیفانه است
تعفن رفتارهای فاشیستی مشایی و اطرافیان رئیس دولت حال آدم رو بهم میزنه.
آقا چرا ننوشتی منظور از روزنامه کیهان بوده و منظور از اون دو تا سایت رجا نیوز و جهان نیوز... منم یکی از همونا بودم
گویا اقای مشایی یکم زودتر از موعد تبلیغات رو شروع کرده!!! البته امیدوارم مردم ،مخالفت رهبر رو با ایشون از یاد نبرن.
نوش جان
چرا دروغ مي گوييد .از خدا نمي ترسيد
كاين هنوز از نتايج سحراست !
کم کم داریم به جاهای خوشگلش می رسیم.
مشایی!بقایی!جوان فکر!.........؟!
کلا روزنامه ایران یک شاهکار است
تابناک جان، اگر اوضاع به همین منوال پیش برود تا یکی دو سال دیگر باید هرگاه نام مشایی آورده می شود جمعیت یک صلوات بفرستند وگرنه ضدانقلاب و .... محسوب می شوند. این خط و این هم نشان.
اگر این اتفاقات نیفتد جای تعجب دارد
این قدر عصبانی نشوید دولت خوب دوست دارد یک روزناامه داشته باشد این را هم نمی توانید ببینید چرا این قدر بسته عمل می کنید من به احمدی نژاد رای نداده ام اما این برخورد شما را قبول ندارم ان را دور از انصاف می دانم مگر اقای مشایی چه کرده است که دشمن خونی او شده اید
چرا این آقا را اینقدر بزرگش می کنید روزنامه ایران و ایرنا اینقدر بیننده ندارند که شما در موردشون صحبت می کنید
تابناک جان آلان وقت رسالت توست الان است که باید از ولایت دفاع کنی . روشنگری کنی چون شناخت حق و باطل برای برخی از جوانان ما سخت شده خدا خیرتان دهد
خطر حضور جوانفکر بیشتر از دشمنانه چون ایشان با ندانم کاری و کارهای غیرعقلنی دودمان رسانه ای کشور رو داره بهباد میده
این رویکرد ارتجاعیست
اینها همه متخصص این امر هستند شما بعدا می فهمی که کارشون درست بوده. بعدا میشه ماجرای 1میلون تومن بچه که با کار کارشناسی شده کامل بعد 9 ماه متوقف شده
وقتي افراد موثر و با سابقه هاي درخشان كنار زده مي شوند بايد هم گماشته هاي بي فكر و سبك مغز حاكم شوند . انسان عاقل يك خواربار فروشي را در اختيار جوانفكر نمي گذارد ؟
آقاي رئيس جمهور! مواظب اطراف خودت باش! براي عاقبتت ميترسيم. خيلي هارا آبروبردي خدا دارد به وسيله نزديكانت آبرويت را ميبرد.خدامنتقم خوبي است. ماتورا دوست داشتيم اما رهبري را دست داشتيم وهنوز داريم.
به خدا مردم و خبرنگاران شايد دوست نداشته باشند يك نفر را بپذيرند آخه زوري كه نمي شه گفت يك نفر را دوست داشته باشيد
يعني هنوز نفهميديد اينها كيش شخصيت دارند؟
جوسازي نكنيد!!!!!!
ببری مال مسلمان چو مالت ببرند بانگ فریاد برآری که مسلمانی نیست
بگذار تا دولت صبحش بدمد
کجایش را دیدید این تازه اول کاره
داد ما از اول همين بود اما شما بعد از 5 سال هزينه تازه فهميدين كه بابا اينا اش رو با جاش مي خوان با مدلي كه اگر چه شماها تا ديروز به مصلحت قبول داشتين اما حداقل از امروز براي خيلي ها اذيت كنندست
باید همواره این حدیث از رسول خدا(ص) را آویزه گوشمان قرار دهیم تا شاید براساس آگاهی خویش ومدد الهی راه را بیابیم: ایشان می فرمایند زمانی می آید که در آن: ... البدعت فیهم سنت والسنت فیهم بدعت،لا یتناهون عن منکر فعلوه، الفاسق فیمابینهم مشرف والمومن فیمابینهم مستضعف،ان تابعتهم ارتابوک وان تواریت عنهم اغتابوک ... (ترجمه اش با خود شما)البته این زمانها تکرار پذیرند وشاید قبلا ودرآینده نیز صادق بوده و باشد ولیکن باید بسیار محتاط بود تا در مورد ما مصداق پیدا نکند."اللهم انی أَسْأَلُكَ الْأَمَانَ یَوْمَ یَوَدُّ الْمُجْرِمُ لَوْ یَفْتَدِی مِنْ عَذَابِ یَوْمِئِذٍ بِبَنِیهِ وَ صَاحِبَتِهِ وَ أَخِیهِ‏وَ فَصِیلَتِهِ الَّتِی تُؤْوِیهِ وَ مَنْ فِی الْأَرْضِ جَمِیعاً ثُمَّ یُنْجِیهِ كَلاَّ إِنَّهَا لَظَى نَزَّاعَةً لِلشَّوَى‏"
این روزنامه تازه داره خواندنی میشه.
پس معلوم شد این فیلترینگ گسترده از مغز معلول چه کسی بیرون آمده
به این میگن "خودم کردم که لعنت بر خودم باد"
این دولتی ها رسما دیوانه شدن
به تو جه چی میخونم
شماازچی دفاع میکنیدوضعیت اسفبارقبلی روزنامه موردقبول شمابود
اینا که خودشون منوتو را میبینند چا میخوان ماهواره رو جمع کنند
برای شما مشکل نداره و حلاله ولی برای ما اشکال داره وحرام؟
بنويسيد روزنامه مشائي
به نظر من بهتر روزنامه ها را در تصميم گيريها و تعيين استراتژيهايشان آزاد بگذاريم. روزنامه ايران روزنامه اي انقلابي و ولايي مي باشد و خودش بهتر از شما خط قرمزها را مي شناسد و مديريت اين مجموعه مطمئننا بسيار دلسوز نظام و امت اسلامي خواهد بود و مطمئننا افرادي با بصيرت و حزب اللهي مي باشند. پس تابناك بهتره سر شما در كار خودت باشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر