بازدید 8145
۲

کشتار مردم بحرین به دستور آمریکا

عبدالرئوف الشایب یکشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: تصمیم برای قتل، کشتار و جنایات ضد بشریت که در بحرین روی می دهد در حقیقت پیش از آنکه از سوی آل خلیفه و عربستان اتخاذ شود؛ توسط آمریکا گرفته می شود.
کد خبر: ۱۵۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۶ 17 April 2011
 سخنگوی رسمی جوانان 14 فوریه در بحرین، حل بحران این کشور را در رهایی از حاکمان مستبد و محاکمه سران جنایتکار آن دانست و تاکید کرد، کشتار مردم بحرین به دستور آمریکا صورت می گیرد.

 عبدالرئوف الشایب یکشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: تصمیم برای قتل، کشتار و جنایات ضد بشریت که در بحرین روی می دهد در حقیقت پیش از آنکه از سوی آل خلیفه و عربستان اتخاذ شود؛ توسط آمریکا گرفته می شود.

 وی افزود: دولت آمریکا به هیچ اصولی پایبند نیست و تنها به دنبال منافع خود است حتی اگر به زیان مردم خودش باشد.

 سخنگوی رسمی جوانان 14 فوریه در بحرین تاکید کرد که کشتار مردم بحرین به دستور آمریکا صورت می گیرد.

 الشایب ادامه داد: آمریکا امور بحرین و منطقه را در اختیار خود دارد به طوری که رژیم بحرین به دنبال مخالفت وزارت خارجه آمریکا در خصوص انحلال جمعیت های سیاسی در بحرین، مجبور شد از تصمیم خود مبنی بر انحلال دو جمعیت الوفاق و عمل اسلامی صرف نظر کند و این در حالی است که به مطالبات مسالمت آمیز مردم خود توجهی ندارد و به طرز فجیع علیه آنها مرتکب جنایت می شود.

 وی خواستار محاکمه حاکمان مستبد و مجازات آنها به علت فرا خواندن نیروهای خارجی برای سرکوب و کشتار مردم بی دفاع بحرین شد و بر ضرورت همبستگی ملت های جهان با مردم بحرین تاکید کرد.

 سخنگوی رسمی جوانان 14 فوریه اظهار داشت: ملت های عرب باید از ملت های تونس، مصر، یمن و لیبی در رهایی از این حاکمان، انداختن آنها در زباله دان تاریخ و تاسیس یک نظام جدید که بر اساس آزادی، دموکراسی، عدالت اجتماعی بنا شود؛ الگو بگیرند.

 الشایب با اشاره به حضور گسترده مردم در تظاهرات برای محکومیت جنایات نیروهای بحرینی و نیروهای "سپر جزیره" ضد مردم بحرین در همه کشورهای جهان، تاکید کرد: علت عقب ماندگی ملت های عرب همان حاکمانی هستند که ظالمانه بر آنها چیره شده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
این خون ها دامان صهیونیستها و نوکرانشان در منطقه و امریکا را به زودی خواهد گرفت. لبیک یا حسین
خداوند با صابران است کمی صبر و مقاومت کنید خداوند جواب همه آنها را به زودی خواهد داد
انشاء الله
مردم ایران هم در کنار شما هستند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی