بازدید 20331
۱
ال کلاسیکوی شماره 242

مقایسه آماری رئال مادرید و بارسلونا

آمارها نشان مي دهد رئال مادريد در ديدارهايش برابر بارسلونا از رقابتهاي ليگا موفق‌ترعمل كرده است، هر چند آبي - اناريها در مجموع ديدارهايشان با قوهاي سپيد عملكرد بهتري داشته اند.
کد خبر: ۱۵۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۴ 15 April 2011
رئال مادريد و بارسلونا شنبه شب براي دويست و چهل و دومين بار برابر هم قرار خواهند گرفت. در 241 بازي گذشته رئال - ميزبان بازي شنبه شب - 89 بار پيروز از زمين بيرون آمده است.

به گزارش ايسنا، در مقابل بارسا يكصد بار برنده‌ي بازيهايش مقابل كهكشاني‌ها بوده است. 52 بار هم دو تيم با تساوي به كار خود پايان دادند.

بارسا در اين رقابتها 418 بار دروازه‌ي تيم پايتخت نشين اسپانيايي را باز كرده و396 بار هم دروازه‌اش را به روي اين تيم بازشده ديده است. اين آمارها تمام مسابقه‌هاي دو تيم در همه‌ي رقابتها را در بر مي‌گيرد.

در ليگا برتري از آن سپيد پوشان مادريلي است. آنها 68 بار در فوتبال باشگاههاي اسپانيا از سد بارسا گذشته‌اند، 30 بار با اين تيم به تساوي دست يافته‌اند و 63 بار هم برتري حريف را شاهد بوده اند. نخستين بازي دو تيم 13 مه 1902انجام شد كه با برتري 3 بر يك بارسا برابر FC مادريد به پايان رسيد.

رئال تا سال 1920 و همچنين در فاصله‌ي سالهاي 1931 تا 1941 FC مادريد خوانده مي‌شد.

آخرين مسابقه دو تيم هم در دور رفت رقابتهاي ليگا بود و با برتري 5 بر صفر پپ گوآرديولا و مردانش پايان يافت.

پرگل‌ترين برتري بارسا در سال 1913 و در ديداري دوستانه رقم خورد كه در آن كاتالاني ها حريف مادريديشان را با نتيجه‌ي 7 بر صفر شكست دادند.

رئال هم در سال 1943 در جام حذفي باشگاههاي اسپانيا پرگل‌ترين برتري‌اش را تا به امروز برابر بارسا رقم زد و اين تيم را با نتيجه‌ي 11 بر يك مغلوب كرد.

پرگل‌ترين ال كلاسيكو نيز در سال 1916 و در جام پادشاهي اسپانيا رقم خورد كه 12 گل داشت و سهم هر تيم 6 گل بود. رئال آخرين بار در هفتم مه 2008 بارسا را شكست داد واز آن پس در 5 پيكار پياپي برابر اين تيم تسليم شده است.

سنگين ترين شكست رئال برابر بارسا درديداري خانگي به سال 1974 بازمي‌گردد. در آن سال رئال پنج بار دروازه‌اش را به روي ميهمان كاتالاني بازشده ديد.

سنگين ترين شكست خانگي بارسلوناهم برابر رئال به سال 1963 باز مي گردد.

آبي‌اناريها 27 ژانويه آن سال مهمان خود را در حالي بدرقه كردند كه 5 بار دروازه‌اشان را باز كرده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
عاشقتم بارسا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار