بازدید 3707

احمدی نژاد: استکبار از تمدن ایران واهمه دارد

رئیس جمهور گفت : کشورهای استعماری از تاریخ ، تمدن ، فرهنگ آفـرینی و تمدن سازی و مدیـریت ایران واهمه دارند و لشکرکشی آنها به کشورهایی همچون عراق و افغانستان تـرس از گسترش این فرهنگ و تمدن است .
کد خبر: ۱۵۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۲ 14 April 2011
رئیس جمهور گفت : کشورهای استعماری از تاریخ ، تمدن ، فرهنگ آفـرینی و تمدن سازی و مدیـریت ایران واهمه دارند و لشکرکشی آنها به کشورهایی همچون عراق و افغانستان تـرس از گسترش این فرهنگ و تمدن است .

به گزارش واحد مرکزی خبر آقای دکتر احمدی نژاد در جمع فرهیختگان و منتخبان سیستان و بلوچستان افزود: امروز دعوا بر سر اندیشه و فرهنگ است ، کشورهـای استکباری می خواهند دنیا را بگیرند و خیلی از دولتها به لحاظ نادانی ناچار تسلیم شده اند اما آنها می دانستند که ایران تنها کشوری است که سد استکباری را شکسته و چشم آزادی خواهان جهان را بازکرده است .

رئیس جمهور با اشاره به اینکه ملت ایران هر زمانی که فرصتی پیدا کرده اندیشه و فکر ایرانی دنیا را تسخیر کرده است گفت : نگاه ایران نگـاهی جهانی است زیـرا روح جمعی ملـت ایران بیدار شده است و اندیشه ها در راستا و پشتیبانی هم قرار گرفته اند .

رئیس جمهور افزود : آمریکا برای اینکه به اهداف شوم خود بـرسد در بازیی بـه نام11 سپتامبر به افغانستان در شرق ایران حمله و دوباره بـه بهانه ای عراق در غرب ایران را اشغال کرد .

آقای احمدی نژاد به یاوه گویی بـوش رئیس جمهور سابق امـریکا مبنی براینکه گام سوم حمله به ایران است اشاره کرد و افزود: در این راستـا تمام نظام سلطه مستکبران و شیطانها قدرت تاریخی خود را تجمیع کردند و می خواستند نـا امنی افغـانستان و پاکستان را بـه ایران و استان سیستان و بلوچستان منتقل کنند امـا بـا هوشیاری مردم این استان نتوانستند و دستشان روشد .

رئیس جمهور با اشاره به اینکه هدف اصلی استعمارگران تسلط بر منطقه است گفت: آنها بدانند با ذلت منطقه را ترک خواهند کـرد هرچند از هـم اکنون در سراشیبی سقوط قـرار گرفته انـد و امریکا آنقدر عقب خواهد رفت که کاخ سفید را هم از دست خواهد داد .

آقای احمدی نژاد ترفند دشمنان را جنگ و خونریزی بین مسلمان عنوان کرد و گفت: جنگ راه می اندازند و کشورها را بمباران و تاسیسات زیربنایی آنها را تخریب کنند تا 60 میلیون دلار سلاح بفروشند .

رئیس جمهور به سابقه وحشی گیری استکبار اشاره کرد و گفت : سران استکبار با هم تفاهم کرده اند تا جنگ و خونریزی که درگذشته بـه ویـژه جنگ جهانی دوم و کشتار حـدود 60 میلیون نفر در اروپا بود را به بیرون منتقل و کشورها را غارت و غنائم را با هم تقسیم کنند .

احمدی نژاد با اشاره به اینکه دشمنان مسلمانان ، در کشورها جنگ و خونریزی راه می اندازند و سلاح خود را به هر 2 طرف می فروشند گفت : از هر طرف که کشته شوند به نفع مستکبران است .

وی افزود: آنها می خواهند ملت های منطقه را فـریب دهند اما بدانند این منطقه با هوشیاری مردم گورستان نظام سلطه خواهد شد .

رئیس جمهور گفت : بـا توجه بـه این همه توطئه ها باید دست در دست هم دهیم و استان و کشور را با اتکا و ایمان به خدا و همدلی بسازیم .

آقای احمدی نژاد در پاسخ به سووالات منتخبان فرهیختگان ونخبگان گفت: باید استان سیستان وبلوچستان را با همدیگر ساخت و از بهترین روشها بهره برد .
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل