بازدید 36147

گپ فرد فحاش به فائزه هاشمی با اپوزیسیون

وی بدون ابراز ندامت از رفتار غیر اسلامی و غیر انسانی خود با فحش های جدید در این مصاحبه، تهدید کرده که حتی اگر به زندان هم بیفتد پس از آزادی به رویه خود ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۱۵۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۱ 13 April 2011
یک سایت متعلق به اپوزیسیون، گفت و گوی اختصاصی خود با فرد فحاش به خانواده هاشمی رفسنجانی را منتشر کرد که در آن، این فرد برای قوه قضاییه خط و نشان کشیده که اگر وی را به زندان بیندازند، نیروهایی از سراسر کشور به تهران گسیل می شوند و جلوی قوه قضاییه تجمع می کنند و البته در جایی دیگر از مصاحبه اش گفته است که همه باید در برابر قانون یکسان باشند!

به گزارش عصرایران، در پی بازداشت این فرد که با دستور قاطعانه و مدبرانه آیت الله آملی لاریجانی صورت گرفت، وی که هم اکنون ظاهراً موقت تا برگزاری دادگاه آزاد است، بر خلاف مقررات و رویه داخلی در کشور، در ممنوعیت مصاحبه با رسانه های اپوزیسیون و ضد نظام، نه تنها با این رسانه مصاحبه کرده و فحش های رکیک دیگری به برخی مسئولان و خانواده آنها داده، بلکه با سوءاستفاده از رأفت فوه قضاییه که منجر به آزادی موقت او شده، شدیدترین حملات را به قوه قضاییه نموده است.

فرد فحاش همچنین تأیید کرده است، فحش هایی که در فیلم منتشره وجود دارد، از زبان او جاری شده، ولی مدعی شده که فحش نهایی فیلم را که مستوجب حد است، فرد دیگری گفته است.

وی بدون ابراز پشیمانی از رفتار غیر اسلامی و غیر انسانی خود با فحش های جدید در این مصاحبه، تهدید کرده که حتی اگر به زندان هم بیفتد، پس از آزادی به رویه خود ادامه خواهد داد.

وی با نجس العین خواندن یکی از نمایندگان اصولگرای مجلس که منتقد سرسخت احمدی نژاد است و در پاسخ به پرسشی درباره دعوت از پادشاه اردن توسط احمدی نژاد هم گفته است: در هر حال، دعوت این کسانی که حضرت امام آنها را منفور و ملعون معرفی کرده، زیر سر امثال مشایی و هاشمیه!

اواخر سال گذشته، در پی انتشار فیلمی از هتاکی و فحش های غیراخلاقی این فرد و دوستانش به دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حریم حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و نیز رخدادی مشابه در مقابل خانه هاشمی، آیت الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه، در اقدامی مناسب، با محکوم کردن هتک حرمت های صورت گرفته، برخی از این افراد را مستوجب حد شرعی دانست و به دادستانی دستور برخورد داد که در پی آن، این فرد تحت پیگیرد قضایی قرار گرفت.

گویا، حمایت از قوه قضاییه در برخورد یکسان قانونی با همه قانون شکنان از همه طیف ها و جریان های سیاسی، می تواند این قوه را در تحقق عدالت قضایی یاری کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار