بازدید 5279

دستگیری مزاحم تلفنی پس از 2458 تماس

کد خبر: ۱۵۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۵ 03 April 2011
رکورددار مزاحم تلفنیِ اورژانس قم دستگیر شد .
 
به گزارش واحد مرکزی خبر ، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گفت : این فرد 40 ساعت برای اورژانس قم مزاحمت ایجاد کرده بود .

باقری با بیان اینکه او در این مدت 2 هزار و 458 بار با اورژانس تماس گرفت و با ایجاد مزاحمت های مکرر مشکلاتی را در وظایف اورژانس ایجاد کرد ، گفت : 6 مورد از این تماس‌ها به ماموریت‌های کاذب منجر شد که کارکنان اورژانس در محل احتمالی حادثه در مناطق مختلف شهر حاضر شدند .

وی گفت : نیروهای مرکز فرماندهی اورژانس 115 با هوشمندی و به‌کارگیری ترفندی او را دستگیر کردند و تلفن همراه وی ضبط و فرد متخلف تحویل مراجع قضایی شد .

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم با بیان اینکه این مزاحمت ها در چهار روز متوالی از هفتم تا یازدهم فروردین امسال صورت گرفت ، افزود : با این تماس ها حدنصاب مزاحمت برای اورژانس در استان شکسته شد .

باقری گفت : وجود مزاحم ‌های تلفنی یکی از مشکلات تلفن‌ های 118، 125 و 115 است و مزاحمت‌ هایی که این افراد ایجاد می‌کنند به نوعی تهدید سلامتی تلقی می‌شود .

وی افزود : افراد مزاحم با مشغول کردن خطوط ، قدرت تصمیم‌گیری همکاران را در ماموریت ‌های ویژه کاهش می‌دهند .

باقری گفت : بیشتر مزاحمت‌ ها از سوی گروه سنی نوجوانان صورت می‌گیرد و در ایام تعطیلی مدارس مزاحمت‌ ها به اوج می‌رسد .

وی افزود : لازم است اولیای خانه و مدرسه خطرهای این عمل نادرست را به فرزندان و دانش‌آموزان گوشزد کنند و همکاران ما نیز آمادگی دارند با حضور در محل مورد نظر آموز‌ش‌های لازم را ارائه دهند .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار