بازدید 48219

اینها از سونامی ژاپن خوشحال شدند+عکس

در حالی که فاجعه زلزله و سونامی اخیر ژاپن مردم سراسر جهان را متاثر کرده است، عکس‌العمل غیرقابل درک و غیراخلاقی آمریکایی‌ها به این فاجعه انسانی موجب اعتراض و شگفتی کاربران شبکه‌های اجتماعی اینترنت شده است.
کد خبر: ۱۵۵۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۸ 23 March 2011
کاربران آمریکایی پس از انتشار خبر زلزله اخیر در ژاپن، با انتشار پیام‌هایی همچون "این بلایی بود که به تلافی پیرل‌هاربر به سرتان آمد" و "سونامی؛ آن‌ها را از بین ببر!" شادمانی خود را از کشته‌شدن هزاران شهروند ژاپنی ابراز کردند.

به گزارش شبکه ایران، در حالی که فاجعه زلزله و سونامی اخیر ژاپن مردم سراسر جهان را متاثر کرده است، عکس‌العمل غیرقابل درک و غیراخلاقی آمریکایی‌ها به این فاجعه انسانی موجب اعتراض و شگفتی کاربران شبکه‌های اجتماعی اینترنت شده است.

بر اساس این گزارش، بررسی انجمن‌های گفت‌وگو و شبکه‌های اجتماعی آمریکایی نشان می‌دهد که بسیاری از مردم این کشور نه تنها از زلزله ۸.۹ ریشتری ژاپن که موجب کشته شدن بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم این کشور شد، متاثر نشده‌اند بلکه نسبت به کشته شدن هزاران نفر از زنان و کودکان ژاپنی ابراز خوشحالی می‌کنند.

بر این اساس، کاربران آمریکایی بلافاصله پس از انتشار خبر زلزله اخیر این کشور با انتشار پیام‌هایی همچون " این بلایی بود که به تلافی پیرل‌هاربر به سرتان آمد" و "پیرل هاربر را به یاد می‌آورید؟ سونامی آن‌ها را از بین ببر!" خطاب به مردم ژاپن، شادمانی خود را از کشته شدن هزاران شهروند ژاپنی ابراز کردند.



 کاربران آمریکایی با فحاشی و استفاده از عبارات رکیک علیه مردم ژاپن، به خاطر کشته شدن هزاران ژاپنی خوشحالی می‌کنند.

ماجرای پیرل‌هاربر به هفتم دسامبر سال ۱۹۴۱ و جنگ‌جهانی دوم برمی‌گردد که دولت وقت ژاپن برای از میان برداشتن تهدید ناوگان آمریکا در اقیانوس آرام به پایگاه ناوگان آمریکا در پیرل هاربر حمله کرده بود.

اگرچه آمریکایی‌ها در 1945 دو بمب اتمی را به فاصله ۳ روز بر روی شهرهای هیروشیما و ناکازاکی انداختند و بیش از ۲۲۰ هزار نفر از ژاپنی‌ها را که اغلب آن‌ها شهروندان غیرنظامی بودند کشتند، اما ظاهرا حتی استفاده از بمب اتم علیه شهروندان غیرنظامی ژاپنی و کشتار گسترده آن‌ها نیز آمریکایی‌ها را راضی نکرده است. و آن‌ها با انتشار پیام‌هایی که در بسیاری از موارد حاوی فحاشی و استفاده از عبارات رکیک علیه مردم ژاپن است، با کشته شدن هزاران ژاپنی به پایکوبی می‌پردازند.

به هر حال، پیام‌های منتشر شده از سوی آمریکایی‌ها، بیش از هر چیز نشان دهنده سقوط اخلاقی جامعه آمریکا و عقده‌گشایی مردم کشوری است که نظامیانش سال‌هاست در عراق و افغانستان مشغول کشتار زنان و کودکان هستند.

بیش از نیمی از قربانیان حمله اتمی آمریکا به ژاپن، بلافاصله هنگام بمباران کشته شدند و بقیه تا پایان سال ۱۹۴۵ بر اثر اثرات مخرب تشعشعات رادیواکتیو جان خود را از دست دادند.

بمباران هسته‌ای هیروشیما و ناکازاکی تا به امروز تنها موارد استفادهٔ جنگی از سلاح هسته‌ای در جهان است. بسیاری از کارشناسان معتقدند، خوی استعماری و سیاست‌های جنگ‌طلبانه آمریکایی‌ها که تمدن خود را بر پایه قتل عام و کشتار میلیون‌ها سرخپوست بنا کردند، در کنار مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کنونی این کشور از جمله دلایل رفتارهای غیر اخلاقی شهروندان این کشور است.

آمریکا۱۱۰ تا ۱۱۵ پایگاه نظامی در کشورهای مختلف جهان دارد و برای برهم زدن نظم سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جهان تلاش می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶۹
فکر نکنم این طوری که میگین باشه.
این که یه مشت احمق تندرو توی همه کشور ها وجود دارن ( از جمله ایران ) نباید مبنای قضاوت ما باشه .
تابناک اینکه چندتا آدم مشکل دار و شاید نژاد پرست اینها رو نوشته باشند نمیتوته نشون دهنده افکار یه ملت باشه.این خبر رو بردار چون ذکرش یه جور تائید کار اوناست
خط آخرت جالب بود
معلوم مي شود هنوز هم دارد مي سوزد
شرم آوره ولی نباید این رو به پای همه ملت امریکا گذاشت
پایگاه نظامی آمریکا در جزیره اوکیناوا که واقعا از زیباترین جزایر ژاپن هست قرار داره و هزینه حضور نظامیان آمریکا رو هم باید ژاپن بپردازه...
از این جوان مردانه تر؟!!!!
آيا آمريكا كمك هم به مردم ژاپن كرده است ؟؟؟؟
دیگه از اولین کشور تماما ماسونی جهان بیشتر از این نباید انتظار داشت
همه آمریکایی ها که یه ج.ر نیستند
مگه همه ایرانی ها مثل همدیگن
همه جاي دنيا از اين انسان نماهاي اشغال هست
چه اصراري داريد كه روي اشغال بودن امريكايي ها تاكيد كنيد؟ چه منفعتي از اين داستان مي بريد؟
آمریکایی ها در دل ما ملت ایران جای دارند شما هم نمی توانید جو علیه امریکا درست کنید بدبختای امل
این رو جهت اطلاع خود شما و کاربران تابناک می نویسم.
من خبرهای مربوط به زلزله ژاپن رو از خبرگزاری اسوشیتوپرس انگلیسی دنبال کردم. در هر خبر چهل, پنجاه هزار کامنت از کاربران وجود داشت. من تعداد زیادی از اون کامنتها رو خوندم حتی یکدونه مخالف که ندیدم هیچ, همه اونها زبان به ستایش از این ملت گشوده بودند و اظهار همدردی می کردند.
خدا به همه ما انصاف بده مخصوصا ما که ادعای مسلمانی داریم!
زلزله به همراه سونامی زاپن را باید با دیدگاه کارشناسان کشورمان نقد و فراخوان نمود این فاجعه ایجاد شده احتمالا در اثریک عامل غیر طبیعی به نظر می رسد
این رفتار نشانه جهل کامل وخوی حیوان صفتی آنان است مگر مردم فعلی ژاپن چه نقشی در آن ماجرا داشته اند؟؟!!. گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند سر برزگری!!
بدی خواستن برای دیگران به هیج وجه شایسته نیست ولی امیدوارم یه سونامی کوچک آنجا بیاید تا دل ِژِاپنی ها هم خنک بشود.!!!
حالا چهارتا ادم احمق هم چنین نظری دادند شما باید اون رو چاپ کنیید. کمی به اصول خبرنگاری متعهد باشید. لطفاً چاپ کنید.
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
پس چطور وقتی از جنس همین چهارتا آدم احمق سرتاپای نظام رو به فحش می کشن می شن مردم خداجو!!
چرا این حرف ها رو میزنید، جو میسازید!
ملت ها با هم دوست هستند! ملت آمریکا خیلی خوبن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
بعضیاشون آره
بعضیاشون نه
اینا که اینجا گفتن "نه"
لعنت خدا بر این گاو چران‌های وحشی
يك سوزن به خودت بزن
ويك جوالدوز به ديگران
بني آدم اعضاي يكديگرند
كه درآفرينش زيك گوهرند
ماانسانيم وبايستي بقيه انسانهارادوست داشته باشيم ودرگرفتاريها به همديگر كمك كنيم
عجب تحليل آبکي اي بود
من الان خودم توي آمريکا دانشجو هستم
خب خيلي ها هم اينجا دارند به زلزله ژاپن کمک مي کنند
حالا از روي يک تعداد محدود کاربر فيس بوک شما جه جوري نتيجه گيري کردي که آمريکا کلا دچار سقوط اخلاقي شده
پاسخ ها
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
ای ول پس قبول داری که نمی شه به آمار اینترنت و فیس بوک اعتماد کرد ولی من نمیدونم چرا یه عده ای تو ایران دائما می گن ما بی شماریم و استنادشون به فیس بوکه!!!
همه جاي دنيا آدم مريض زياد داريم.
اينجا هم داريم
اولاً ان شاء الله اونایی که این حرکت زشت و غیر قابل قبول رو انجام داده اند پی به زشتی کارشون ببرند. دوماً
خدا رحم کنه
دنیا به طرز عجیبی دست دیوانگان و احمقان افتاده
البته چیزی به ظهور حجتش نمونده ایشالا
پایان شب سیه شپید است. ظهور مهدی عزیز تجلی رحمت الهی هستش
دولت ژاپن که برای امریکا و امریکایی ها ضعف میکرد!!! خود ژاپنی ها م یگفتند امریکا عطسه کنه ژاپن سرما می خوره...! خیلی هاشون خصوصا دولت ژاپن هم به خاطر امریکا با ایران خوب نبودند. امیدوارم دولت و مردم ژاپن هم این پیام ها را در اینترنت خوانده باشند....
نمی دونم تابناک این خبر رو تا چه حد حرفه ای میدونه که همچین مطالبی رو به عنوان «خبر» منتشر می کنه. بالاخره سایت خبری تحلیلی حرفه ای هستید یا نه؟
البته این مسئله باعث شده است که تقریبا برای هر نسلی نسخه ای از این ماجرا ساخته شود و با این دستاویز آمریکا را در جنایت هیروشیما و ناکازاکی صاحب حق معرفی می کند . اولا باید گفت این موضوع در میدان جنگ رخ داد ولی چرا در این دو شهر مردم قربانی شدند . با فرض قبول این فرضیه ظالمانه پس کی نویت آمریکای جنایتکار خواهد رسید که در هر گوشه ای از جهان که بوی پول می آید شاهد جنایت این جانیان بالفطره هستیم(تحقیق کنید قلاف فلزی دور کلاه خودهای اینها برای چیست) از ویتنام گرفته تا خود آمریکا . از خدا می خواهم به چشم خودم تنبیه این ملت را حداقل به خاطر هواپیمای مسافری ایران ببینم اگر این فاجعه نتیجه اعمال است.
از فرهنگ و تمدنی که با زور سلاح و کشتن انسانها شکل میگیرد انتظاری غیر از این نیست.
ژاپن اکنون در دست آمریکاست اما عقده های مردم آمریکا تمام شدنی نیست . امید است تا دیر نشده مردم ژاپن متوجه این نکته شوند که آمریکا نمی تواند دوست آنها باشد. گرگ همیشه گرگ است.
این افراد کار مناسبی نکردند. اما بهتره در نظر داشته باشید توی امریکا فیسبوک محبوبیت فوق العادی دارند و اکثر امریکاییها فیسبوک دارند. حالا چند نفر انگشت شما نمیتوانند نماینده جامعه امریکا باشند. ادم مریض هر جایی وجود دارد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل