بازدید 89740

وحشی گری سعودی ها در بحرین+تصاویر دردآور

نیروهای وابسته به رژیم حاکم در این کشور حتی پس از بازداشت برخی معترضان، در حالی که آنان هیچ سلاحی در دست نداشته اند، آنان را به نیروهای عربستانی تحویل می دهند تا سر و جمجمه آنها را مستقیما مورد هدف قرار داده و متلاشی کنند.
کد خبر: ۱۵۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۰:۳۳ 16 March 2011
به گزارش شیعه آنلاین، عصر امروز خبرنگار افتخاری ما در منامه پایتخت بحرین خبر داد که نیروهای تک تیرانداز وابسته به رژیم منفور حاکم در بحرین که این روزها در کنار خود نیروهای دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس مانند نیروهای ارتش عربستان سعودی و امارات متحده عربی را می بینند، در اقدامی ددمنشانه سر و جمجمه معترضان را مورد هدف قرار می دهند.

گفته می شود جدیدترین قربانی این گونه جنایت ها، جوانی به نام "علی حسین فرحات" بوده که عصر امروز مورد هدف تیراندازی مستقیم از ناحیه سر قرار گرفت. روز گذشته نیز یک جوان معترض از فاصله دو متری، در حالی که هیچ گونه سلاح سرد یا گرمی هم حمل نمی کرد و تسلیم نیروهای ارتش رژیم بحرین شده بود، در اقدامی ناجوانمردانه توسط آنان مورد هدف قرار گرفت و جا در جا به شهادت رسید.



وی در ادامه افزود: هدف از این کار وقیحانه و ضد بشری ایجاد رعب در دل معترضان جهت ترک میدان اللولوء و دیگر مناطق و رفتن به منازل و پایان دادن به اعتراضات است اما به رغم این کشتار وحشیانه، معترضان که اکثریت آنها از شیعیان هستند نه تنها دست از اعتراض برنداشته بلکه بر ادامه مقاومت تا دستیابی به اهداف قانونی و شرعی خود که اصلی ترین آن سقوط رژیم ظالم و ستمکار "آل خلیفه" است، پا فشاری می کنند.

در پی تیراندازی مستقیم به سر و جمجمه این معترضین، "مرکز حقوق بشر بحرین" این جنایت را به شدت محکوم کرده و خواستار تعقیب قضایی عاملان و کشاندن آنان به دادگاه های بین المللی شد.



برخی اخبار رسیده از بحرین نیز حاکی از آن است که نیروهای وابسته به رژیم حاکم در این کشور حتی پس از بازداشت برخی معترضان، در حالی که آنان هیچ سلاحی در دست نداشته اند، آنان را به نیروهای عربستانی تحویل می دهند تا سر و جمجمه آنها را مستقیما مورد هدف قرار داده و متلاشی کنند.

گفتنی است حدود دو هفته پیش نیز در حادثه ای مشابه جمجمه یک مرد میانسال بحرینی توسط نیروهای ارتش بحرین متلاشی شده بود.



در پايان لازم به يادآوري است که چندی پیش نیز در خبری اعلام کرده بودیم که نیروهای وابسته به ارتش رژیم بحرین با استفاده از بمب های خوشه ای که از نظر قوانین بین المللی از سلاح های ممنوعه استفاده به شمار می رود، شیعیان متحصن در نزدیکی میدان اللولوء را مورد حمله قرار داده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴۶
یا ابوالفضل
خدا لعنتشون کنه
چقدر وحشتناک
خدایا فقط تو میتونی به دادشون برسی
شيرين عبادي شما مگه نمي گفتيد بحرين و امارات و فلان و فلان براي ايران و ما از دست داديم مگه نمي گفتيد كه اونها هم ايراني اندحقوق بشر و اونهاييكه مدعي حقوق بشر و دمكراسي حقوق انسانها هستند الان كجان؟
شمارا به خدا قسم اين تصاوير رانشان ندهيد.
لعنت خدا بر ظالمین.انشاالله مردم پیروز خواهند شد و کسانی که لشکر کشی کردهانددر هر دو دونیا سیاه رو می شوند مانند صدام جهنمی
به خدا پناه میبریم از حوادث آخرالزمان خدا به حق حضرت محمد در فرج امام زمان تعجیل بفرماید و از مابقی زمان غیبت صرف نظر کند و هرچه زودتر بساط ظلم برچیده شود . آمین
اللهم عجل لوليك الفرج. فقط با ظهور حضرت است كه مصائب شيعه پايان ميگيرد. در لحظات تحويل سال نو براي ظهور حضرت حجت دعا كنيم.
خیلی بی رحمن .باید کمکشون کنیم
خداوندا آيا وقت ظهور مولايمان هنوز هم نرسيده است؟
سر میزند آن سپیده انشاالله
الهی آن متقم آل علی را برسان
یا اباصالح المهدی ادرکنی
به فضل خدا مستبدين را به خاك سياه خواهيم نشاند.
اف لکم ایها الجبارین الفاسقین
بحرین در چندین سال گذشته استانی ایرانی بوده و الان هم بیشترین ایرانیها جمعیت ان کشورند .روا نیست که مثل سیب زمینی بنشینیم و نظاره گر باشیم
وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَكَانَ اللَّهُ عَزِيزًا حَكِيمًا
خون بر شمشیر پیروز است
یکی از دلایل لطف خداوند برای مؤمنین اینست که دشمنان آنها را احمق قرار می دهد. چه دلیل حماقتی برای آل سعود و آل خلیفه بالاتر از این که فکر می کنند با اینکار ها می توانند شیعه را بترسانند !!!
ان شائ الله خداوند مردم بحرين را يادي كند از دست ما كه كاري بر نمي آيد
پیروزی نزدیک است
وعده حق نزدیک است اللهم عجل لولیک الفرج
واقعا درد آور است.خدایا کمکشان کن...
این خبرا باید به گوش مدعیان حقوق بشر برسه. این تصاویر باید در همه جای دنیا پخش بشه.
الله اکبر
مقامات بحرینی به جای مصالحه با مردم و توجه به خواسته های آنها به سرکوب و کشتار آنها می پردازد
*جاء الحق و ذهق الباطل* ان الباطل کان ذهوقا*
حکومت باکفر پایدارمی ماندولی باظلم هرگز
فقط ظهورآقاامام زمان رامی خواهیم
مرگ بر دیکتاتور
الا لعنت الله علی القوم الظالمین الفاسقین . لعنت خدا بر دشمنان شیعیان عالم باد .
حی الجهاد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل