بازدید 12838

چهار شهر جدید به نقشه کشور اضافه شد

با تصویب وزیران عضو کمیسیون سیاسی و دفاعی و بنا به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده ۱۳ قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب ۱۳۶۲-، روستانی گروک از توابع دهستان سیربک بخش مرکزی شهرستان سیربک در استان هرمزگان به شهر تبدیل و به عنوان شهر گروک شناخته می شود.
کد خبر: ۱۵۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۱ 06 March 2011
دولت با توجه به امکانات و شرایط خاص جغرافیایی منطقه، با ایجاد چهار شهر جدید در استان های هرمزگان و آذربایجان غربی موافقت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، با تصویب وزیران عضو کمیسیون سیاسی و دفاعی و بنا به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده ۱۳ قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب ۱۳۶۲-، روستانی گروک از توابع دهستان سیربک بخش مرکزی شهرستان سیربک در استان هرمزگان به شهر تبدیل و به عنوان شهر گروک شناخته می شود.

بر اساس این مصوبه، روستای نازک علیا مرکز بخش ارس در شهرستان پلدشت(استان آذربایجان غربی) به شهر نازک علیا، روستای زرآباد مرکز بخش صفائیه در شهرستان خوی (استان آذربایجان غربی) به شهر زرآباد و روستای مرگنلر بخش قره قیون در شهرستان شوط (استان آذربایجان غربی) به شهر مرگنلر تبدیل می شوند.

بر این اساس، همچنین وزیران عضو کمیسیون سیاسی و دفاعی با ادغام روستای چهارطاق سیدآباد از توابع دهستان خرقان بخش بسطام شهرستان شاهرود در استان سمنان با روستاهای چهارطاق پایین، پرو، قلعه میرزا سلیمان، قاسم آباد خانلر و قلعه عبدالله از توابع همین بخش با یکدیگر موافقت کردند و مجموعه آن روستاها به عنوان روستای گلستان شناخته می شود.

این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس