بازدید 36469
لوگو با عبارت zion (صهيون) طراحی شد

آرم المپیک 2012 لندن نژادپرستانه است ؟

ایران ، لندن را بخاطر طرح آرم نژادپرستانه المپیک 2012 ، تهدید به تحریم کرد ، ظاهرا لوگوي المپيك تابستاني 2012 به گونه‌اي طراحي شده كه واژه "صهيون" را در ذهن متبادر مي‌كند. به فاصله اندك پس از رونمايي از اين لوگو، برخي گرافيستهاي مسلمان به اين لوگو اعتراض كردند اما مسوولان محلي برگزاري بازي‌ها و كميته بين المللي المپيك واكنشي به اين اعتراضها نشان ندادند. البته كميته ملي المپيك ايران به لوگوي بازي‌هاي المپيك تابستاني لندن اعتراض كرد. در واقع ايران نخستين كشور مسلمان است كه به طور رسمي به لوگوي المپيك لندن اعتراض كرده است.
کد خبر: ۱۵۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۰ 02 March 2011
کمیته بین المللی المپیک ایران می گوید ، آرم رسمی بازیها شبیه 'صهیون ' است ( صهیون واژه ای است برای کتاب مقدس اورشلیم ).

به گزارش سرویس ورزشی تابناک ؛ بهرام افشارزاده ، دبیر کل کمیته ملی المپیک ایران گفت : او یک نامه برای ژاک روگه رئیس کمیته بین المللی المپیک فرستاده است که در آن آرم 'نژادپرستانه' را محکوم کرده و دیگر کشورهای اسلامی را به شرکت در این اعتراض دعوت نموده است. آرم المپیک لندن ، چهار سال پیش ، بعد از بحث و اختلافات فراوان تهیه شده است.

بنا به ادعای جمهوری اسلامی ايران، اين لوگو با عبارت zion (صهيون) طراحی شده. کميته المپيک ايران می گويد مطالعات و مستنداتی که در شبکه اينترنت موجود است را به پيوست نامه، برای آقای روگ ارسال کرده است. زيرا به باور اين کميته، طراحی اين لوگو، «اقدامی بسيار زشت و خلاف شعارهای ارزشی المپيک» بوده است .


پاسخ IOC به ايران در مورد لوگوي المپيك /  لوگوي المپيك تنها عدد 2012 را نشان مي‌دهد !

اگرچه كميته ملي المپيك ايران تنها با ارسال نامه‌اي به كميته بين‌المللي المپيك مراتب اعتراض ايران را به طراحي لوگوي المپيك لندن اعلام كرده اما رسانه‌هاي غربي و صهيونيستي با واكنشي عجولانه اعلام كردند، ايران گفته در صورت تغيير نكردن لوگوي اين بازيها، المپيك 2012 را تحريم مي‌كند.

اين در حالي است در خبري كه مورد استناد اين رسانه‌ها قرار گرفته هيچ جا از تحريم بازيها صحبت نشده و تنها ايران اعتراضش را به طراحان اين لوگو اعلام كرده است. با اين حال يكي از مقامات كميته بين‌المللي المپيك با رد وجود ارتباط بين لوگوي بازيها با علائم فراماسون گفت: "لوگوي المپيك 2012 تنها عدد 2012 را نشان مي‌دهد و چيز ديگري نيست."

يك سخنگوي كميته برگزاري بازيهاي المپيك تابستاني لندن هم در اين رابطه گفت: "اين لوگو در سال 2007 و پس از آزمايش و مشاوره طراحي شد. ما شگفت زده شده‌ايم كه چطور با گذشت اين زمان تازه چنين شكايتي مطرح شده است."

اعضا شوراي شهر روز گذشته و در سيصد و پنجاه و نهمين جلسه خود، طرح دو فوريتي خارج از دستوري را تصويب كردند كه براساس آن از شهرداري و كميته ملي المپيك خواسته شده است پيگيري‌هاي لازم را براي حذف نمادهاي صهيونيستي از نهاد المپيك داشته باشند. ضمن آنكه شوراي شهر به همه مراجع مسئول، ‌خصوصا كميته ملي المپيك شوراي عالي استان‌ها، ‌وزارت امور خارجه و سازمان تربيت بدني پيشنهاد كرد تا نسبت به اعلام اعتراض در مورد تهيه و استفاده از نشان مذكور و مغايرت آن با اصول شناخته شده منشور المپيك و حذف و اصلاح آن اقدام كنند. اعضاي اين شورا همچنين از مقابله شهرداري با طرح‌هاي فراماسونري در معماري شهر تهران هم تقدير كردند تا پيش زمينه‌اي مناسب را براي ارسال اعتراض رسمي شان به ساير نهادها داشته باشند...

به نوشته غریبه ی دیروز ، به گفته طراحانش عدد 2012 رو نشون میده ، ضمن این که در داخل عدد 2 نام شهر لندن و در داخل عدد 0 نشان المپیک جا داده شده . اما در رابطه با اون قسمت مرکزی که به شکل مربع طراحی شده چیزی نخوندم . البته در یکی از وبلاگها خوندم که احتمالاً طراح خواسته شکل "چشم" رو ترسیم بکنه .

به تازگی هم در چند وبلاگ داخلی و خارجی مطلبی جالب در مورد این لوگو دیدم ، اون هم این که هر قطعه از این نشان به ضمن این که یک عدد رو نشون میده ، نشانگر یکی از حروف الفبای انگلیسی هم هست .

درواقع اولین عدد 2 حرف Z ، عدد 0 حرف O ، عدد 1 حرف i و در نهایت دومین عدد 2 حرف N رو نشون میده . همونطوری هم که در تصویر مشخصه ، اولین 2 و آخرین 2 (عدد دوی یکان و هزارگان) که دو حرف متفاوت رو نشون میدن به شکلی متفاوت باهم طراحی شدن .

با در کنار هم گذاشتن این حروف کلمه ZION به وجود میاد .

Zion 2012


با این فرض که این نشان کلمه ZION رو نشون میده ، وجود اون قطعه مرکزی هم معنی پیدا میکنه .

اما ZION یعنی چه؟

این کلمه بیش از همه برای یهودیان معنی و مفهوم داره . و معادل اون در زبان ما میشه "صهیون" .

اما از اون جایی که یهودی در دسترسم نبود به نرم افزار دیکشنری بابیلون مراجعه کردم .

چون این نرم افزار ساخت یک شرکت اسراییلی ست . برای این که به اسراییلی بودن این نرم افزار یقین پیدا کنید میتونید نامش رو در خودش جستجو کنید :


نرم افزار اسراییلی بابیلون

با جستجوی کلمه ZION (در واقع صهیون) در این نرم افزار هم به نتیجه زیر میرسید : 


من اولین بار که این نشان رو دیدم به یاد طراحی عجیب موزه یهودیان (در واقع موزه هولوکاست) در آلمان افتادم . خیلی وقت پیشها مطلبی در مورد طراحی مدرن این موزه خونده بودم . در اون مطلب از این موزه به عنوان یکی از از شاهکارهای معماری معاصر یاد شده بود .

تصویر این موزه از بالا :


من هرچقدر گشتم تو مطالب مرتبط با این موزه نفهمیدم چرا این موزه به این شکل طراحی شده!

تا این که طراحی نشان المپیک رو دیدم و مطلب مشکوک بودن معنای اون رو خوندم .

قبول دارید که طرح این موزه و طرح نشان المپیک خیلی شبیه هم هستند ؟

نقشه موزه یهودیان آلمان (موزه هلوکاست) :

جالبه که همون کلمه zion  در این طرح هم کاملاً مشهوده :

شاید بشه نشان المپیک رو بی ارتباط به قوم اسراییل دونست ، اما یقیناً نمیشه در مورد موزه هلوکاست هم همین نظر رو داشت .


متن نامه اعتراضی ایران به کمیته بین‌المللی المپیک که به امضای محمد علی آبادی و بهرام افشارزاده رسیده آمده است:


جناب آقای ژاگ روگ

ریاست محترم کمیته بین المللی المپیک

با عرض سلام


احتراما، ضمن عرض تشکر و آرزوی موفقیت در برنامه‌های کلان کمیته بین المللی المپیک که همواره در راستای توسعه روح المپیزم در سراسر جهان تاکید داشته و دارد، نظر جنابعالی را به نکته‌ای مهم که قطعا بی توجهی به آن می‌تواند اثرات مخربی برای آینده ورزش به خصوص المپیک 2012 لندن داشته باشد جلب می نمایم.

رئیس عزیز. از آنجائیکه پیردوکوبرتن بعنوان بنیانگذار المپیزم نوین خدمتی بسیار بزرگ و ارزشمند به روح بشری بخصوص جامعه مدرنیته و ماشینی امروز کرد تا مردم سراسر جهان بویژه جوانان حضور در این آئین بزرگ را بعنوان هدفی والا در کنار رسیدن به رشد و تعالی روحی و بدنی و همچنین بنای جهانی صلح آمیز قرار دهند بر همه ما نیز وظیفه است تا راهکارها و فعالیتهای لازم را در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد بزرگ بکار بندیم.

بر هیچ کس پوشیده نیست که شخص جنابعالی نیز بعنوان ادامه رو این راه و فردی که المپیک مدرن را با راهکارهایی اساسی همچون تاکید بر برپایی المپیک نوجوانان که می تواند گامی اساسی در راستای تحقق واقعی این جنبش در روح و فکر آینده سازان کشورهای مختلف باشد؛ نقشی اساسی در بحث ایجاد تحرک و داشتن روح و بدنی سالم در سراسر جهان داشته اید.

از این رو مطمئنا تاکید بر حفظ ارزشهای آرمانی المپیک که هر گونه جانب داری و حرکت سیاسی، دینی و نژادپرستی را در این حوزه ممنوع اعلام می کند می تواند نقشی اساسی در برپایی هر چه بهتر المپیک پیش رو (2012 لندن) داشته باشد.

متاسفانه همگان شاهدیم که المپیک پیش رو در آغاز راه و در حالی که دو سال تا برپایی آن باقیمانده با چالشی اساسی که قطعا زائیده روح نژادپرستی برخی افراد است مواجه گردیده است.

استفاده از واژه zion از سوی طراح لوگوی المپیک( براساس مطالعات و مستنداتی که در شبکه اینترنت موجود است و به پیوست نیز ارسال گردیده) در آرم بازیهای المپیک 2012 اقدامی بسیار زشت و خلاف شعارهای ارزشی المپیک است که مطئنا عدم برخورد شخص جنابعالی با این موضوع می تواند حضور حداکثری کشورهای شرکت کننده بخصوص کشورهایی همچون ایران را که بر پیروی از اصول و ارزشها تاکید دارند تحت تاثیر قرار دهد.

در پایان ضمن یادآوری بحرانی که در المپیکهای 1980 و 1984 گریبانگیر این رویداد ورزشی بزرگ بعنوان بزرگترین گردهمایی به دوراز رنگ، نژاد، دین و سیاست شد از جنابعالی بعنوان متولی و حرکت دهنده نهضت المپیک درخواست می گردد ضمن برخورد با مسببین این موضوع که می تواند بحرانی مشابه را به بار بیاورد، نسبت به تغییر این آرم و لوگو و طراحی آرمی جدید مطابق با تمامی ادوار گذشته که فقط و فقط به ورزش و برابری و برادری در این رویداد بزرگ تاکید داشته، دستورات مقتضی را صادر فرمائید."
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۳
انتشار یافته: ۱۲۱
موافقم
اصلا همون بهتر که ایران به المپیک نره. چون یک آبرو ریزی دیگه مثل پکن بوجود میاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
نره هم امثال شما میگین چرا ما هیجا حظور نداریم ! مهم اینه که در هر حالتی به اسم انتقاد عناد دشمنی و سیاه نمایی رو به حد علا برسانیم مگه نه ؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
برای کسایی که هیچ گونه عرق ملی ندارن متاسفم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
منظورت حضور هست؟!
با ض می نویسند.
ما که babylon رو توی نرم افزارش زدیم، فقط گقت:
شهر بابل قديم
پاسخ ها
...
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
باز م تابناک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
ما زدیم صهیون اومد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
هوشنگ جان!! بابیلون n تا دیکشنری داره تو از کدومش استفاده می کنی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
...خب babylon یعنی بابل قدیم، شما باید میزدی Zion تا مینوشت : صهیون
فراهاني
| Germany |
۲۱:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
من كه زدم يهو لوگو المپيك 2012 اومد و...! آقا اون گلاسوري فارسي رو از كجا گير آوردي !!
اون از آقای عباسی که میگن دکتر تشریف دارن و فرمودن کارتون خانواده دکتر ارنست در راستای اهداف امپریالیستی آمریکا ساخته شده ( بماند که ژاپنی بود ) . حالا این هم از این
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
آقای عباسی خار چشم ماسون ها هستنند در ضمن کجا همچین حرفی زدن ؟ دروغ که کنتور نداره بگو !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
واقعا چطور میشه توی این مملکت یه نفر مثل دکتر عباسی پیدا می شه به این ظریف بینی و یکی هم مثل این دوستمون در خواب خرگوشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
دروغ رو که همه میدونن کی میگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
خدا همه توهم زده ها رو شفا بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
توهم ...بعضی ها بیکارن دیگه...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
توی برنامه.... شبکه 4 گفتن بجز این کلی مطلب غیر قابل استناد دیگه هم فرمودند.
تجسم توهم ..
خوب که چی؟ به نظر من که بیشتر 2012 هست؟ شما باید کلی فکر کنی تا بشه Zion.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
خوب آنها هم میخواهند کلی فکر بشه که این چیه دیگه .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
خوب نکتش همینه دیگه،این آرم به طور پشت زمینه یک مفهوم دیگه رو هم به زهم مبتدرت میکنه
با نام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
خب که چی !!!
فکر میکنی چرا اونها انقدر فکر میکنند تا همچین چیزی طراحی کنند ؟
جهان سوم = مردم خواب و بی خیال
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
مشکل از توست انگلیسیت ضعیفه
بنظر من اگر این آرم کثیف و نژاد پراستانه رو تغییر ندن ایران نباید در این بازی ها شرکت کنه حتی اگر دیگر کشورهای اسلامی با ایران همراه نشدن که بعیده همراهی نکنن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
عجیب موافقم
جالب بود
بنظر من اگر شرکت نکنیم بهتره چون مقامی نمی یاریم ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
پس یعنی به چز کشورهایی مثل چین و آمریکا که همیشه اول دوم میشن هیچ کشور دیگری نباید شرکت کنه چون مقام نمیاره !
به جای این کشف و شهود ، بپیشنهاد میکنم وقت و انرژیتون رو بذارید واسه بهتر کردن ورزش که مثل المپیک قبلی آبرومون نره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
من هم به شما پیشنهاد میکنم بجای خلط مبحث کمی منطق داشته باشید دوست عزیز .
!!!
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
میشه بگید اصلا تو المپیک چند تا مدال گرفتیم و چندم شدیم ؟
یه چیزی شنیدید تکرار می کنید.
بنظر من اگر این آرم کثیف و نژاد پراستانه رو تغییر ندن ایران نباید در این بازی ها شرکت کنه حتی اگر دیگر کشورهای اسلامی با ایران همراه نشدن که بعیده همراهی نکنن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
اما عربا که از پرسپولیسا انگشت نگاری میکنن طوری نیست!!!اونا باید برن بازیشونا بکنن!!
من اگر کسی بهم نمی گفت این آرم المپیکه حتما همون زایون می خوندمش چون در قرایت حرف مقدم بر عدده. عین روز روشنه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۲:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
اگه قرار بر تقدم است باید زوین بخونیش عزیز. مگر اینکه فکر کنی مثل چینیا عمودی نوشته شده باشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
ترشي نخوري باهوش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
فکر کنم مشکلات داری ببم جان !
ایول
به نظر من عدد 2 طوری طراحی شده که تلفیقی از 2 انگلیسی و 2 فارسی یا عربی باشه. اون نقطه وسط هم میتونه صفر فارسی یا عربی باشه. نمیشه توی یه کلمه انگلیسی یه حرف بزرگ و یه حرف کوچیک باشه.مثلا آی کوچیک با ان بزرگ.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
فارسی ؟!!
...
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
نه بابا دیگه انقدر هم پیچیده نیست.
آرسام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
بیدار شو شادی...!
تو خواب میبینی
به علي آبادي نميخوره اين متن نانه رو نوشته باشه ها ها...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
چه اهمیتی داره ... نوشته باشه شما اصل رو ول کردی حاشیه رو بغل کردی ؟
بهانه ی خوبی برای شرکت نکردن است!
شما هنوز نمیدونید که واسه دیکشنری بابیلون به هر شکلی که بخواید میتونید معنی کلمات رو تغییر بدید؟ !!!
توی تمامی نسخه های بابیلون جستجوی کلمه babylon به نتیجه شهر بابل قدیم رو میده
انقد واسه خودتون و مردم افکار منفی ایجاد نکنید
پاسخ ها
ن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
افکار منفی !
نیازی به اثبات این مطلب نیست
شما باید از خواب بیدار شی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
باید واژه شرکت با مسئولیت محدود یا ltd رو هم به سرچتون اضافه کنید یعنی بنویسید babylon Ltd
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
یعنی از کل این مطلب این تیکه ش مهم افتاد؟!!!
خدایا شکرت
چه بی کارند کاشفان و چه بیکاریم این خبرو خوندیم.
چه بی کارند کاشفان و چه بیکاریم این خبرو خوندیم.
دقیقاً منظورشون ایجاد کلمه zion 2012 بوده و اون مربع کوچک نیز به همراه اطرافش نشان چشم جهان بین هست جالبه که بدونیم فراماسون ها و شیطان پرستان سال 2012 را سالی حیاتی برای خودشون می دونند و منتظر اتفاقاتی هستند موید این صحبت فیلم 2012 هست و همچنین قوم مایا که تقویم دنیا رو تا سال 2012 نشون دادند و در این سال طبق عقیده های ماسونی در این سال اتفاقات بزرگی بوقوع می افته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
خیلی ممنون که اطلاعاتی در باره آن قشر کذایی دادید!!!
این آرم شکسته شدن و فروپاشی اون کلمه منفور را برای من تداعی می کند. و نابودی آن ساختمان موزه را در آینده. چرا خودمان باید دوباره آن را خبری کنیم و احیا کنیم و سر زبانها بیاندازیم؟چرا؟
ول کنید شما رو به هر کی میپرستید این مسخره بازیها رو بعد 4 سال از خواب بیدار شدید میگید این لوگو فلان و بهمانه؟
پاسخ ها
م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
لوگو تازه طراحی شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
نخیر سال 2007 این لگو اعلام شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
" لوگو تازه طراحی شده "

شبا تو خونه خودت میخوابی؟ یا چند ساله میری فضا!!!!

پاشو از خواب برو سر جات بخواب. اینا میدونن مدال نمیارن. کلیم حرف زدن ما کلی مدال میگیریم. دارن کاری میکنن نرن!!!!
هرکسی به این موضوع شک داره، یه نگاه به عروسک های این بازیها بنـــداره!!!!!
babylon یک نرم افزار جانبی به نام glossory maker داره که بوسیله ی اون میشه هر نوع دیکشنری رو ایجاد کرد و هر ترجمه ای رو برای هر کلمه گذاشت.ضمنا توی اون عکسی که کلمه ی babylon رو ترجمه کرده نام glossory مشخص نیست.ضمنا بابیلون اصولا اسمیه که بی سواد ها تلفظ می کنن.تلفظ درست بی بیلون (به کسر ب اول و سکون ی اول) هست.
پاسخ ها
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
وقتی فارسی حرف میزنیم هر جور که راحت تره حرف میزنیم جناب باسواد.صدها کلمه دیگه هم همین حکمو داره و تو زبان مقصد جوردیگه تلفظ میشه.
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
شما راحت باش عزیزم.اصلا هم به خودت فشار نیار.
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
محسن جان باسواد تو اول برو تلفظ دقیق و درست babylon رو توی دیکشنری های انگلیسی یاد بگیر و بعد بیا ادعای فضل کن.
در مورد مربع وسط آرم : به نظر من این مربع اولا نقطه بالای( i ) است ثانیا مفهوم روشن ترش به معنی چشم جهان بین می باشد یعنی تنها چشم دجال که فراماسون ها از او پیروی می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
معلوم نیست ما کی می خواهیم از عقاید 50 و 100 سال قبل دست برداریم و هنوز در پیچ و خم فراماسونری مانده ایم! مثل برخی قدیمی ها که هر چه در دنیا اتفاق می افتاد را کار انگلیسی ها می دانستند، حالا هم گروهی با شنیدن داستان فراماسونری می خواهند آن را تا سرانجام تاریخ هم ادامه دهند و هر علامت و نقشی را به فراماسون ها نسبت دهند. گویی بمعتقدند این گروه آب حیات خورده و محل است از بین بروند غافل از آن که غول بی شاخ و دمی مثل مارکسیسم ظهور کرد و بعد از آنهمه کبکبه و دبدبه و تشکل حکومت در شوری سابق به خاک سیاه رسید، حالا شما برای این فراماسونری هنوز هم نقش و جایگاه قائلید.
ن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
درسته معمولا آرم اونها یک چشم هم دارد.
ولی خدایشش خیلی آرم زشتیه. هرکی اینو طراحی کرده خیلی بد سلیقه بوده!
حالا که این قضیه رو فهمیدیم و اقدامی نکنیم بد میشه .باید پا عقب نکشین
اگه اون نقطه رو نداشت، امکان نداشت باور کنم. ولی حالا که نقطه رو داره، آدم یخورده به شک میافته.
این یعنی یهودی ها در کل دنیا نفوذ دارند. کاشکی ما هم به همین با نفوذی بودیم
پاسخ ها
علی رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
واقعا الان به این نتیجه رسیدی؟
بنده خدا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
آفرین واقعا بهترین نظر اینه
اگر ایرانی هم با عقل و تدبیر می توانست چنین نفوذی در دنیا پیدا کند بسیار عالی می بود
تو رو خدا اینقدر به همه چی بدبین نباشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
بد بینی با واقع بینی فرق داره عزیز
من يه گرافيستم زياد با توهم توطئه هم هيچ ميونه‌اي ندارم ولي طراح آرم با توجه به طراحي متفاوت دو رقم «2» و نقطه وسط قطعاً هدفش كلمه zion بوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
بابا گرافیسسسسست ! بابا طراحححححح!!!
اگر این آرم کثیف و نژاد پراستانه رو تغییر ندن ایران نباید در این بازی ها شرکت کنه حتی اگر دیگر کشورها با ایران همراه نشدن.
برادرا و خواهراي گرامي ما چقدر بيكاريم كه نشستيم اين مطلبو ميخونيم از اون بدتر چقدر بيكارتريم كه داريم كامنتم ميزاريم
100% موافقم.
babylon من babylon Ltd نداره..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
بابی لون یا بیبی لون من داره. دلت بسوزه
چقدر ... هستين كه تازه فهميدين؟
اینا چه ربطی به ایران داره؟
نگران نباشيد، باز توهم زديد
این baby و long بوده و بعداً در حمله نازی ها long کوتاه شده و bobylon یا بچه لون شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
دمت گرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
این کلمه به معنی شهر بابل است باهوش
دوباره توهم توطئه!!!
پاسخ ها
آرسام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
نه توطئه توهم...!
این بابیلون جدیداً دیکشنری فارسی به پارسی شو حذف کرده. مال عرباس شاید!!
یعنی اگه المپیک رو بدن دست ما، ما نژاد پرستی نمی کنیم؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
الان مگه دست صهیونیستاست؟!
مرسی تابناک
چه 2012 باشه چه zion در هر حال خیلی بد طراحی شده و زیبا نیست.
اين فوتبال المپيك ماچه شد؟!چراكسي درمورداون حرف نمي زنه؟
امان از این دشمن فرضی
صهیون با صهیونیزم فرق دارد.
در ضمن هنگام بمباران شیمیائی ایلام بیشتر کشور های مسلمان منطقه از صدام حمایت مالی کردند به عشق رافضی کشی و رفتن به بهشت, ولی صهیونستها اینکار را نکردندبه احترام یک لطفی که ایرانی ها 2500 سال پیش کرده بوده اند
20
به جای این حرفای .... چند تا مدال بیاریم . این مسئول های ما به فکر همه چیز هستند به جز چیزی که به درد ما و این مملکت ویران بخوره !!!
موافقم. باید بکوشیم تا آرم المپیک تغییر کنه. نباید برنامه برج العرب دبی باز تکرار بشه. این صهیونیستها خیلی زرنگ تشریف دارن.
باید جلوشون ایستاد تا بدونن ایران یعنی چی.
اگر هم چنين قصدي نداشتند ، با نامه شما چنين قصدي پيدا كردند . شايد افشاگري شما جزئي از برنامه باشه !!!!!
من با اینکه یه جوون اصلاح طلبم اما این واقعا صهیونیست بودنش تابلوئه و متاسفم که صهیونیستها ورزشم الوده کردن
اگه غیر قابل انتشار صفره پس نظری که دادم کوش؟در آزادترین کشور دنیا!!! تو روز روشن نظر آدمو میدزدن.
توصيه ميكنم سخنراني هاي دكتر ..... رو دانلود كرده وگوش كنيد تا بفهميد دنيا دست كيه!!!!!!!!!!!!
ایران همه جا باید نخود بشه.انقود که مقام داره تو المپیک که اگه نره المپیک ازاعتبار میافته!!!!!!!!!!!!!!خداشفاتون بده که هرچی بکشید حقتونه!
ای کاش میتوانستم بفهمم این مسایل به ایرانیان آریایی چه ربطی داره
خداوند همه را شفا عنایت فرماید!
وقتی ما چنین مسئولان موشکافانه ای داریم جای تعجب دارد چطور اینان مشکلات نجومی کشور را با اون چشمهای تیزبینشان نمی بینند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
احسنت ! به نکته ی ظریفی اشاره کردی
خیلی جالبه، .... داره تبلیغ معکوس میکنه! من الان فهمیدم که zion و صهیونیست ها چه ارتباطی به هم دارند!! ....
دمشون گرم..
کاش این غیرت و در چین هم از خودشون نشون می دادن و وقتی خلیج فارس مارو خلیج ... نوشتند آقایان یک اعتراض واقعی کرده و از سالن یا حتا کل مسابقات خارج می شدند نه اینکه الکی بگن از ما عذر خواهی شد و همه دنیا بگن دروغه
ما هم میزبانی المپیک بکیریم پرچم یا حسین بزنیم..ولی خدایش لوگوش خیلی بد قواره است
با تغیر لوگی بازیها موافقم درصورت تغیر نکردن باید بازیها رو تحریم کنیم
این نماد ادمی است که خیلی با حاله فرق نمیکنه زیون باشه یا چیون یا قیون یا..... هر چه باشه لندنش باحاله
اگه بخوان کلمه زیون رو بنویسن همه حروف باید بزرگ یا کوچیک باشه نه اینطوری (zioN)
این کار اسرائیل واقا پست و پوچ است آنها میخواهند اعتقادات خود را به خورد دنیا بدهند
20
20
به نظر من هرکی بخواد واقعیت نادیده بگیره یا خواب یا خودشو به خواب زده
به نظرمن شمااول لوگوی سایتتون رواصلاح کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار