بازدید 4553

در ليگ دو براي داور كلت مي كشند !

چند هفته پيش با سايپاي شمال در قائمشهر بازي داشتيم. زمين بازي واقعا بدتر از باتلاق بود. خودم كه در گذشته و دوران بي زميني بازي مي كردم هرگز در چنين زميني بازي نكرده بودم. در اواسط بازي پاي بازيكن جوان ما تا مچ توي زمين رفت و به همين دليل رباط صليبي اش پاره شد
کد خبر: ۱۴۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۰ 22 February 2011
 بازي گسترش فولاد نوين و شهرداري زنجان مملو بود از اتفاق هاي حاشيه اي كه سرآمد آنها حمله بازيكنان شهرداري به داور و ضرب و شتم او بود. در اين بازي كه در زنجان و به ميزباني شهرداري برگزار شد يك چهره مشهور روي نيمكت گشترش فولادنوين به عنوان سرمربي حاضر و شاهد تمام ماجراها بود. 

 گل - مهدي پاشازاده در مقام سرمربي گسترش فولادنوين در اين باره مي گويد:« در دقيقه 80 اين بازي داور به درستي يكي از بازيكنان شهرداري را اخراج كرد اما بازيكن حريف پس از اخراج به سينه داور كوبيد تا حاشيه ها آغاز شود. پس از اين ماجرا ما گل مساوي را زديم اما به محض به صدا در آمدن سوت پايان بازي همه بازيكنان اصلي و ذخيره شهرداري روي سر داور ريختند و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند. بلافاصله دكتر تيممان را فرستادم تا داور را تحت مداوا قرار دهد. صورت داور پر از خون شده بود و دكتر به من گفت كه به نظر پرده چشم او پاره شده است»

 پاشازاده صحبتهايش را اينگونه ادامه مي دهد:« دوست ندارم منت سر كسي بگذارم اما براي پيشرفت پله به پله در مربيگري به اين تيم آمده ام و اعبارم را گذاشته ام براي حضور موفق گسترش در ليگ دو. مي خواهم به جوانان خدمت كنم اما اميدوارم مسئولان نظارت بيشتري روي بازيها داشته باشند تا من و مربيان جواني مثل من به حضور كنار جوانها ترغيب شوند نه اينكه دلسرد شوند و پا به فرار بگذارند.»
 پاشازاده در ادامه پرده از اتفاقات عجيبي برمي دارد كه در ليگ دو رخ مي دهد:« چند هفته پيش با سايپاي شمال در قائمشهر بازي داشتيم. زمين بازي واقعا بدتر از باتلاق بود. خودم كه در گذشته و دوران بي زميني بازي مي كردم هرگز در چنين زميني بازي نكرده بودم. در اواسط بازي پاي بازيكن جوان ما تا مچ توي زمين رفت و به همين دليل رباط صليبي اش پاره شد. در ليگ دو اتفاتق هايي از اين دست زياد رخ مي دهد. در اين سطح از بازيها شنيده ام حتي براي داوران كلت هم مي كشند چه برسد به كتك زدن آنها»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها