بازدید 28247

شیرین عبادی: من و دخترانم به شیعه بودن افتخار می‌كنیم

همزمان با تشدید حملات برخی رسانه‌ها به «شیرین عبادی»، خبرگزاری دولتی ایرنا دیروز در مطلبی مدعی شد كه دختر شیرین عبادی به فرقه بهاییت گرویده است!
کد خبر: ۱۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۸ 07 August 2008
همزمان با تشدید حملات برخی رسانه‌ها به «شیرین عبادی»، خبرگزاری دولتی ایرنا دیروز در مطلبی مدعی شد كه دختر شیرین عبادی به فرقه بهاییت گرویده است!

این خبرگزاری كه اخيرا اقدامات ناپخته‌اي در آن به چشم مي‌خورد، ادعا كرده: «شیرین عبادی در تلاش است تا با این محمل و با ادعای تهدیدات احتمالی علیه خانواده خود دریافت امكانات مضاعف از غرب برای خود و دخترش را میسر نماید».

از همین رو شیرین عبادی در گفت‌وگوی كوتاهی با روزنامه كارگزاران با تكذیب شدید خبر ایرنا اعلام كرد كه او و دختران‌اش به شیعه بودن خود افتخار می‌كنند و پاداش چنین تهمتی را به خداوند متعال واگذار می‌كند. عبادی در پاسخ به این سوال كه علت چنین اتهام‌هایی چیست؟ به بازداشت هفت نفر از بهاییان در چند ماه قبل كه هم‌اكنون نیز در بازداشت به سر می‌برند اشاره كرد و گفت: من و همكارانم از جمله آقایان عبدالفتاح سلطانی و اسماعیل‌زاده وكالت آنان را پذیرفته‌ایم و این در حالی است كه آنان تاكنون با خانواده خود دیدار نداشته‌اند.

او در خصوص دلیل پذیرش وكالت این افراد گفت: ما بر این اعتقاد هستیم كه بهاییان نیز مانند هر متهم دیگری می‌توانند وكیل داشته باشند و این امر به منزله تایید افكار آنان نیست. او در ادامه گفت: مگر «وقتی كه یك وكیل از یك قاتل و یا از یك قاچاقچی در دادگاه دفاع می‌كند، شریك جرم او می‌شود؟» ‌مسلما خیر در مورد متهمان سیاسی نیز به همین گونه است. دفاع از یك متهم سیاسی به منزله همسویی با او نیست، بلكه از باب اعتقاد به آزادی بیان و عقیده است.

او در ادامه گفت: افتخار می‌كنم كه من و خانواده‌ام شیعه هستیم اما در دادگاه از حقوق شهروندی بهاییان دفاع خواهم كرد و آیت‌الله منتظری نیز در فتوای مذهبی خود قبلا اعلام كرده بودند، بهاییان نیز دارای حقوق شهروندی هستند. عبادی در خصوص سوال خبرگزاری فارس در کنفرانس خبری روز سه‌شنبه از سخنگوی قوه قضائیه، مبنی بر اینكه آیا قصد برخورد با عبادی را كه از حقوق بهاییان دفاع می‌كند ندارید؟ گفت: چگونه است تمام اركان رسانه‌ای یكباره به كار می‌افتند تا من را خارج از دین معرفی كنند كه در همین‌جا اعلام می‌كنم اشهد ان لااله الاالله و به عنوان یك شیعه برای اینكه نشان بدهم اسلام دین مدارا و ملاطفت است، دفاع از حقوق شهروندی بهاییان را قبول كرده‌ام.

به نظر مي‌رسد افراد ناآگاهي كه در ايرنا جولان مي‌دهند، متوجه نيستند با پخش خبر! بهايي شدن دختر برنده جايزه نوبل، چه خدمتي به سران اين فرقه خرافي كرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴۷
چرا روزنامه کیهان معذرت خواهی نمیکند.
واقعا از کسانی که فقط دنبال تخریب شخصیت هستن جز این انتظار نمی ره.بعضی ها فکر میکنن با له کردن و زیر پا قرار دادن بعضی ها خودشون بزرگ میشن در حالی که اینگونه نیست.
دفاع در وکالت به منزله همسویی با مجرم نیست این را هر فردی میدونه.
فرق نمیکن که تین بی شرف وطن فروش بهایی باشد یا شعیه یا زنده
حالا این بهائیت چی هست ؟ می شود در موردش توضیح دهید تا ما هم بدانیم بهائیت چی هست چه عقایدی دارند ؟
ممنون میشویم
واقعا برای ایرنا این رسانه بزرگ متاسفم که دین بهایت را در همه جا با این نوشته خود معرفی کرد الان توی هر کانال ماهواره از بهایت و تهمت ایرنا صحبت میکنند
کاش مسوولان به وظیفه خود در قبال ایرنا هم عمل می کردند.
شما چرا ناراحت شدید!!!
همانطور که گفتید اقدامات واقعا ناپخته و ناآگاه و گرنه برنده جایزه نوبل چه امکانات مضاعفی از غرب نیاز دارد؟
از خانم عبادی باید پرسید این چه شیعه ای است که در ایران روسری بر سر می کند اما در خارج از کشور آن را بر می دارد؟ شیعه همیشه و همه جا باید شیعه باشد و حجاب خود را حفظ کند
خوبه ما معني شيعه بودن رو هم فهميديم شيعه بي حجاب؟!
حالا يه جايزه كشكي بهش دادن خودش هم ميدونه جايزش سياسيه ولي مثل اينكه خودش هم باور كرده كسيه!
آيا ايرنا از اين نوع بد اخلاقي ها اظهار شرم نمي کند!؟
درود و سلام بر این زن گرانقدر که مایه افتخار ما ایرانیان است.
فكر نكنم اقدام اونا ناپخته تر از شما باشه كه گفتيد ناطق براي ايجاد وحدت ملي به سراغ خاتمي!!!! و كروبي!!! و هاشمي!! رفته.
چند بار دیگر هم گفته ام که امثال تابناک باید در خصوص آنچه اکنون در ایرنا در جریان است حرکتی از خود نشان دهند! مگر شما مدعی اصولگرایی نیستید یک لشگر از کیهان و سران گروه فشار این جا و آنجا را آورده اند و در ایرنا حاکم کرده اند و جولان می دهند آبروی نظام و انقلاب را برده اند مطالبی می نویسند در سطح هفته نامه های زرد! آیا شما مسوولیتی درقبال نابودی ایرنا احساس نمی کنید!
یک دردمند از ایرنا.
این همان جریانی است که با مغشوش کردن جامعه و رو در رو قراردادن گروههای گوناگون فکری و سیاسی آب به آسیاب دشمن می ریزد
تا در یک حرکت غافلگیرانه نه از تاک نشانی بماند نه از تاک نشان
واقعا متاسفم که یک رسانه دولتی اینچنین ناشیانه و بچگانه و به ناحق بر ضد کسی صفحه چینی میکند.
به نظر می رسد ، عزیزان تیزبین تابناک از این پس بهتر است ، به اوضاع کاری ایرنا و مدیریت جدید کیهانی آن که با وجود برخوردار بودن از مدیران با سابقه و حرفه ای ، مدیر عامل جوان جدید آن با اتوبوس مدیر آورده است ، توجه جدی تری بنمایند.
در سالروز ولادت سالار شهیدان بد نیست دوباره به یاد آوریم توصیه ی حضرتش را که : اگر دین ندارید دست کم آزاده باشید! --- حضرات ایرنانشین! وای از آن روز که...!
خانم شیرین عبادی من مصاحبه ای از شما دیدم با یکی از شبکه های آمریکایی که با موهای باز وبدون هیچ گونه پوششی تصویر شما در تمام آمریکا ودنیا در حال پخش بود وای برما شیعیان که شما ادعای شیعه بودن می کنید. کار یک زن شیعه به کجا کشیده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خانم شیرین عبادی من مصاحبه ای از شما دیدم با یکی از شبکه های آمریکایی که با موهای باز وبدون هیچ گونه پوششی تصویر شما در تمام آمریکا ودنیا در حال پخش بود وای برما شیعیان که شما ادعای شیعه بودن می کنید. کار یک زن شیعه به کجا کشیده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولی خودمونیم این بهایی ها خوب دم در آوردند .
دست و پا زدن ها برای بقا به هر قیمتی شروع شده
مرحوم شریعتی نیز می گفت با نظرت مخالفم اما حاضرم جانم را بدهم تا تو بتوانی نظرت را ابراز کنی
شرم بر آنان
خاك بر سر آنگروهي كه قصد خراب كردن برنده جايزه صلح نوبل را دارند
جداي از خبر آن رسانه اين چه طور شيعه بودن است كه درايران با حجاب هستند و خارج از كشور كشف حجاب مي كنند
بنام خدا. شیعه بودنش بخوره تو سرش.آبروی هرچه مسلمون وحتی انسان را برده این زنک بیکار وبی عار.
خبر که چه عرض کنم جوک جالبی بود !!
سر کار خانم شیرین عبادی به هر دین و آیینی باشند محبوب ازاد اندیشان و آزادیخواهان ایران هستند.تخریب ایشان امکان پذیر نیست.
فتبارک اله
آفرین بر تابناک.به این میگویند خبر حرفه ای . شرم باد ایرنا را.
تابناک آزادی بیان حرفه ای را نمایش داد.
خدا ازشون نگذره
بهتر است حمایت از بهاییان صهیونیست را به صهیونیست ها وابگذاریم.
ولی در ضمن هوای بهایی ها و اسراییلی ها رو هم داریم! به قول شریف نیادر سریال کیف انگلیسی آدم میتونه امام حسین (ع) را دوست داشته باشه اما ناخودآگاه از یزید هم بدش نیاد!!
زرشک!................فقط همین
بسم الله... لااقل اينجانب وبرخي از كارشناسان سازمان مديريت (اگربخاطربياورند)ازمراتب تدين وتشيع بعضي ازافراد خانواده شمامطلعيم!«معروفه »سياسي شدن هم ازتشيع است؟صداقت داشته باشيم.
من به عنوان یک شیعه از آین که خانم عبادی فقط به زبا به شیعه اعتراف میکند ودر عمل احکام اسلام و شیعه را زیر پا می گذارد متاسفم چرا که این خانم بدون حجاب در مراسم اهداءجایزه شرکت میکند، با نامحرم دست می دهد، در محلی که مشروب سرو می شود حاضر است و از موقعیت خود برای تخریب چهره یک کشور شیعی استفاده می کند و ......
حال می شود او را شیعی دانست؟
می دانم این باز هم نظرم را اعلام نمی کنید
قابل توجه تابناك كه دايه مهربانتر از مادر شده است بجاي اينكه از مكتب تشيع حمايت كند واز كسي كه خود در گذشته بهايي بوده وبظاهر پشيمان شده است حمايت كرده اگر چه مدعي شيعه بودن توسط شيرين عبادي در رسانه ها از قول وي مطرح است اما حمايت از بهايت به بهانه حقوق شهروندي از بازگشت دوباره وي به فرقه ضاله بهايت حكايت دارد
هر علتي يك معلول دارد. اين كار ايرانا را اشتباه نپنداريد...
هر علتي يك معلول دارد. اين كار ايرانا را اشتباه نپنداريد...
احسنت به فهم و شعور این زن آزاده ایرانی
آفرین به جمله آخر شما که واقا قابل تامل است !!
اگر شما شيعه هستيد چرا وكيل اين افراد مي شويد شما از افكار آنها دفاع مي كنيد كه خلاف اسلام است از كار خود به خدا پناه ببريد چرا دشمنان اسلام به شما جايزه نوبل داده اند اين خوش خدمتي شما به آنان است ؟؟
آفرین به جمله آخر شما که واقا قابل تامل است !!
اولا بايد گفت اين خانم چطور جايزه نوبل رو گرفت دوما صفت ناآگاه صفت درستي نيست چون ممكن است شما ناآگاه تر باشيد يك نفر كه با گفتن يك لااله الاالله شيعه علي نميشود و سوما شما هم كاسه داغ تر از آش نشويد و به دفاع از اين خودفروخته غربي نشتابيد.
ای کاش دشمنان ما نیز به اندازه این دوستان ما ابله بودند
چشم ما كه باور كرديم اما هر كي دروغ بگه انشاالله كه چنان بلايي سرش بياد كه باز انشاالله در تاريخ بنويسن خدا كنه كسي خون شهدا رو يادش نره و مرگ رو هم همچنين و شب اول قبر و بعد از اون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی