بازدید 145135

درخواست عفو حسن كثافت رد شد

در اين بلوتوث چند دقيقه‌اي مرد جوان شروري به نام حسن كه بعدها مشخص شد نام او حسن معروف به كثافت است در طول فيلم زن جواني را مورد آزار و اذيت قرار داده و به هيچ عنوان به خواهش و التماس اين زن بي‌گناه توجهي نمي‌كند.
کد خبر: ۱۴۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۳ 21 February 2011
درخواست عفو و بخشودگي مدت باقيمانده محكوميت حسن معروف به كثافت شرور سابقه‌دار رد شد.

به گزارش خبرنگار قضايي فارس، تابستان سال 86 بين برخي از شهروندان كه عمدتاً در متروي كرج تردد داشتند بلوتوثي منتشر شد كه حكايت از يك جنايت داشت.

در اين بلوتوث چند دقيقه‌اي مرد جوان شروري به نام حسن كه بعدها مشخص شد نام او حسن معروف به كثافت است در طول فيلم زن جواني را مورد آزار و اذيت قرار داده و به هيچ عنوان به خواهش و التماس اين زن بي‌گناه توجهي نمي‌كند.

اين فيلم به دليل ديالوگ‌هاي مطرح شده و همچنين اعمال منافي عفت حسن با اين زن جوان به قدري دردناك بود كه واكنش عمومي شهروندان را به همراه داشت و به اين ترتيب دستگيري اين شرور در دستور كار پليس قرار گرفت.

در فيلم مذكور نشان داده شده بود كه حسن و همدستانش زن جوان را به باغ متروكه‌اي منتقل كرده و با وجود التماس‌هاي زن، او را مورد تجاوز قرار مي‌دهند و در تمام اين مراحل از وي فيلم تهيه مي‌كنند.

*نحوه فاش شدن ابعاد پرونده

هيچ كدام از شهروندان نمي‌دانستند كه براي پيگيري اين موضوع به كدام يك از بخش‌هاي پليس بايد مراجعه كنند تا اينكه اين فيلم در تلفن همراه يك متهم دستگير شده در شعبه دوم دادياري دادسرا مشاهده شد.

دقايقي بعد فيلم مذكور از سوي فخرالدين جعفرزاده، سرپرست دادسراي جنايي مشاهده و با توجه به ابعاد تكان دهنده اين فيلم، وي دستور ويژه‌اي را خطاب به داديار شعبه دوم دادسراي جنايي صادر كرد تا اين متهم دستگير شود و به سزاي اعمال مجرمانه خود برسد.

با آغاز تحقيق از سوي داديار سليماني، مشخص شد؛ اين فيلم به نام فرد شروري تحت عنوان حسن ثبت شده است؛ شرور سابقه داري كه با چند فقره سابقه كيفري، براي مردم محله سرآسياب در منطقه كرج سلب آسايش مي‌كرده است.

بررسي سوابق حسن معروف به كثافت نكات مهمي مشخص شد از جمله اينكه اين فرد در به آتش كشيدن 2 پمپ بنزين دست داشته و همين امر نشان داد اين فرد يك شرور سابقه‌دار است.

با جمع بندي اين اطلاعات، موضوع به پليس آگاهي و پليس امنيت ارجاع داده شد و مأموران شعبه 11 پليس آگاهي تهران با سرنخ‌هايي كه از متهم تحت تعقيب به دست آوردند، مشخص شد متهم تبهكار پس از اجراي طرح امنيت اجتماعي دستگير شده و در زندان رجايي شهر به سر مي‌برد.

با توجه به موضوع دستگيري حسن در حين اجراي طرح امنيت اجتماعي و زنداني بودن وي در زندان رجايي شهر مشخص شد اين فرد امكان فرار ندارد.

*انتقالي حسن كثافت به دادسراي جنايي براي رسيدگي به پرونده وي

با گزارش موضوع به داديار سليماني، مكاتبات قضايي لازم انجام گرفت و اين متهم روز 3 شهريور سا 86 از زندان رجايي شهر به دادسراي جنايي تهران منتقل شد تا تحقيق از وي آغاز شود.

حسن پس از ورود به شعبه دوم دادياري دادسراي جنايي، ابتدا عنوان كرد وي به اشتباه دستگير شده است اما پس از نمايش فيلم متهم كه از سوي دوستانش هنگام اقدام مجرمانه تهيه شده بود، زبان به اعتراف گشود و پرده از اعمال تبهكارانه خود و 7 نفر از دوستانش در باغ وحشت برداشت.

*اعترافات حسن در حضور داديار پرونده

متهم در اعترافات خود مدعي شد 25 سال سن دارد و پس از ربودن زني كه در فيلم است، قصد انتقام از وي را داشته، زيرا او موضوع نزاع و درگيري و شرارت‌هاي وي را به پليس گزارش كرده است.

متهم افزود: پس از ربودن زن جوان، او را به يك باغ متروكه در حوالي كرج كشاندم و به اتفاق 7 نفر از دوستانم او را مورد آزار و اذيت قرار داديم؛ حتي وقتي او به من و دوستانم التماس مي‌كرد، از التماس‌هايش لذت مي‌بردم.

به دنبال اين اظهارات، وقتي داديار سليماني از او درباره تعداد قربانياني كه به باغ متروكه منتقل شده‌اند، سوال كرد، وي در پاسخ گفت: حدود 9 زن و دختر را پس از ربودن به اين باغ متروكه كه به باغ وحشت معروف است، منتقل و پس از آزار و اذيت‌شان، از آنها فيلم و عكس تهيه كرده بوديم.

پس از اين اظهارات، وي قرار بازداشت موقت، براي ادامه تحقيقات در اختيار پليس آگاهي قرار داده شد تا درخصوص ديگر ابعاد اين پرونده، تحقيقات تكميلي انجام شود.

سليماني به خبرنگاران رسانه‌ها عنوان كرده بود اين متهم يكي از افراد شرور و سابقه‌دار است كه متأسفانه با بي‌رحمي تمام زنان و دختران را ربوده و آنها را در باغ وحشت با همدستي دوستانش مورد تعرض قرار مي‌داده است.

وي در آن زمان عنوان كرده بود: دستور دستگيري ديگر همدستان متهم و شناسايي صاحب باغ صادر شده است و كساني كه از متهم دستگير شده شكايت دارند، مي‌توانند بدون آن كه نامي از آنها درج شود، با مراجعه به شعبه دوم دادياري دادسراي جنايي شكايت‌هاي خود را بدون وحشت از متهم و همدستانش مطرح كنند و مطمئن باشند تا آخرين نفر از اين اوباش در هر منطقه‌اي از كشور كه مخفي شده باشند، يكي پس از ديگر شناسايي و دستگير خواهند شد.

سليماني چندي بعد افزود: با اعترافات تكان دهنده متهم شرور، جستجوي ويژه‌اي براي دستگيري همدستان وي آغاز شد و تنها چند روز بعد مأموران موفق به شناسايي 4 نفر از همدستان اين فرد شرور در شهرهاي مختلف شدند.

داديار شعبه دوم تصريح كرد: با صدور دستور قضايي و نيابت به مأموران، تلاش براي دستگيري همدستان اين تبهكار ادامه دارد.

دستور ويژه رئيس وقت قوه قضاييه براي رسيدگي به پرونده

پس از انتشار خبر دستگيري شرور باغ وحشت، يك مقام اگاه در قوه قضاييه به خبرنگار روزنامه جام‌جم عنوان كرده بود: از آنجا كه اعمال مجرمانه شرور تبهكار موجب جريحه‌دار شدن احساسات عمومي شده بود، رياست قوه قضاييه دستور ويژه‌اي را براي پيگيري پرونده و شناسايي تمامي مجرماني كه در ربودن زنان و دختران با اين شرور همدست بوده‌اند صادر كرده است.

اين مقام آگاه افزود: هر روزي كه مي‌گذرد، ابعاد تازه‌اي از پرونده اين فرد شرور فاش مي‌شود و قطعاً پس از پايان تحقيقات، وي به صورت ويژه محاكمه و حكم قانوني در ارتباط با او صادر خواهد شد.

تنها چند روز پس از انتشار اين خبر و موضوع اين پرونده بسياري از هموطنان در تماس با رسانه‌ها با قدرداني از سرپرست دادسراي جنايي و داديار شعبه دوم، از مسئولان خواستار برخورد جدي با مزاحمان نواميس مردم و صدور احكام سنگين قضايي براي اين افراد شدند.

در اين زمينه قاضي فخرالدين جعفرزاده، معاون دادستان و سرپرست دادسراي جنايي در ارتباط با آخرين پيگيري‌هاي مربوط به اين پرونده مدعي شده بود متأسفانه ابعاد اين فيلم آنچنان آزاردهنده و مشمئزكننده است كه هر انساني با مشاهده آن بشدت تحت تاثير قرار مي‌گيرد، زيرا اسارت يك زن در ميان چند شرور كه او را با بيرحمي هرچه تمام كتك مي‌زنند، در هيچ قاموسي پذيرفتني نيست.

جعفرزاده گفته بود پس از مشاهده اين فيلم، نسخه‌اي از آن تهيه و براي رياست دادگستري استان تهران آوايي و دادستان تهران ارسال شد و خوشبختانه با تلاش پيگير و شبانه‌روزي داديار دادسراي جنايي، اين متهم كه به اتهام آتش زدن پمپ بنزين در طرح امنيت اجتماعي دستگير شده بود، در زندان شناسايي و با حضور در دادسرا اعترافات تكان دهنده‌اي را ارائه كرد كه در حال حاضر دستور قضايي براي دستگيري همدستان وي صادر شده است.

* 7 سال زندان و 100 ضربه سلاق براي حسن

پرونده حسن در شعبه 80 دادگاه كيفري استان تهران بازگشايي و مقرر شد تا قضات اين دادگاه براي وي و همدستانش حكمي صادر كنند كه در آن زمان كمتر روزنامه‌ها و رسانه‌ها حكم حسن را رسانه‌اي كردند.

به دنبال پيگيري‌هاي خبرنگار قضايي فارس براي مشخص شدن سرنوشت حسن به سراغ مسئول سابق واحد اجراي احكام دادسراي امور جنايي تهران رفتيم.

وي پس از آنكه پرونده حسن را به خاطر آورد عنوان كرد براي حسن تنها 100 ضربه شلاق و تحمل 7 سال زندان در نظر گرفته شده است و او در حال گذرندان دوره محكوميت خود است.

خبرنگار قضايي فارس به قاضي واحد اجراي احكام عنوان كرد شما از ميزان محكوميت حسن مطمئن هستيد آيا براي او مجازات سنگين‌تري در نظر گرفته نشده است؟

اين مقام مسئول عنوان كرد: نه براي او حبس و شلاق در نظر گرفته شد كه حكم 100 ضربه شلاق وي هم در دادسراي امور جنايي تهران اجرا شده‌است.

وي ادامه داد: حسن چندي قبل درخواست عفو و بخشودگي مابقي دوره محكوميتش را داده بود كه اين درخواست مورد موافقت نشد و به اين ترتيب حسن بايد تا پايان دوره محكوميتش در زندان بماند.

خبرنگار قضايي فارس بار ديگر از قاضي واحد اجراي احكام پرسيد كه در مفاد پرونده قيد شده بود حسن به زور اين زن جوان را به مخفيگاه خود كشانده است؟

بار ديگر اين مقام مسئول عنوان كرد زني كه در فيلم مورد ضرب و شتم قرار مي‌گيرد مدعي شده بود كه خودش به ميل خود و با رضايت كامل به مخفيگاه حسن رفته و به هيچ عنوان ربودني دركار نبوده است.

وي ادامه داد: براساس آن كه مشخص شد ربودني در كار نبوده و اين علم براي قاضي دادگاه به وجود آمد دادگاه به صرف رابطه نامشروع و ساير جرائم وي براي او شلاق و حبس در نظر گرفت.

رد شدن درخواست عفو حسن معروف به كثافت شايد بتواند شاكيان پرونده را خوشحال كند اما آيا اين همه دستور ويژه از سوي رئيس سابق قوه قضاييه و همچنين بررسي‌هاي پليس بايد منجر به حبس و شلاق مي‌شد آيا اين مجازات كافي بود؟

هر چند نگارنده با نوشتن اين گزارش قصد ندارد تا استقلال رأي قضات و همچنين شأن و جايگاه رأي يك دادگاه را زير سوال ببرد همان طور كه رئيس جديد قوه قضاييه به حفظ اين استقلال توجه ويژه‌اي دارد، اما بهتر است مسئولان با اطلاع رساني بهتر درباره جرائم اين محكوم سعي در تنوير اذهان عمومي كنند تا اين شائبه به وجود نيايد كه دستگاه قضا يك مجرم را به راحتي از چنگال عدالت رهانيده است.

آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان را در تابناک اجتماعی بخوانید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۹۲
taasof....
حسن کثافت و عقرب سیاه دو مفسد فی الارض که باید اعدام می شدند و به سزای اعمال کثیفشان می رسیدند...
خیلی نا امید کننده بود این حکم. متاسفم..
پس کو اعدام متجاوزین به عنف!
باید اعدام میشد
نویسنده عزیز :حسن اقا ودیر هم قماشان ایشان در شرایط فعلی مملکت با هماهنگی ازاد خواهند شد ، خودت را ناراحت نکن فکر میکنی چه کسانی توی خیابانها جوانان این مملکت رامیزنند .آدم حسابیند؟؟؟حسن کثافت ،اسماعیل تیغ زن ،رضا قمه اینان دیگه .
لطفاً یک نفر فارغ از تمام وابستگی های جناحی و ملی و فقط بر اساس انسانیت پاسخ دهد : آیا عدالت مهم تر است یا امنیت؟
به نام خدا
دستگاه قضايي فردي به اين پليدي را بايد اعدام كند.
سلیقه ای عمل کردن ...
کاش مسئولان و ائمه جمعه ما این مسائل را هم فساد در جامعه می شمردند و علیه آن موضع می گرفتند
نخیر
آقای لاریجانی خودشان فرمودند که حکم متجاوز قطعاً اعدام است، پس چی شد اقای لاریجانی؟
آقا جان امام زمان عنايتي بفرمائيد و قدم بر ديدگان و جان ما بگذاريد . منتظرت هستيم مگر تو بيائي و مهر پاياني بر هرچه پلشتي و بدي و ظلم و جنايت است بزني.اي خدا تو را بجان پيامبر عزيز و عظمت قرآن شريف امام زمان را برسان.
من آن فیلم را دیده ام و باید در یک کلام بگویم که متاسفم
تجاوز به عنف باید حکمش اعدام باشه
از پیگیریهای خالصانه شما و همکاران گرامیتان متشکریم
با توجه به آزادی عقرب سیاه این مجازات برای حسن کثافت خیلی زیاد!! است. چه عدالت و چه قضایی دارند این‌ها!!!
زني كه در فيلم مورد ضرب و شتم قرار مي‌گيرد مدعي شده بود كه خودش به ميل خود و با رضايت كامل به مخفيگاه حسن رفته و به هيچ عنوان ربودني دركار نبوده است!! این که از روی ترس است چرا باید مسموع واقع شود؟.
اعدامی در کار هست یا نه تکلیف ما رو مشخص کنین. بکنیم یا دست نگه داریم!
این جرم ربطی به آن زن اصلا ندارد
پاسخ ها
ندا
| Germany |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
دقیقا
فقط همین!!! شلاق و حبس!!!!!!!
یعنی این جرم کمتر از اغتشاش و بر هم زدن امنیته!!! متاسفم
حسن کثافت، عقرب سیاه و...
ازادش نکنید بفرستید به بند زندانی های سیاسی
اقا یارو 30 تا زن و دختر مردم رو مورد آزار و اذیت قرار داده بعدش تبرئه شده اونوقت این یکی فقط به 9 نفر تجاوز کرده افتاده زندان شلاق هم خورده؟
چه مجازات سنگینی!
در بسیاری موارد در پرونده های تجاوز به عنف میان طرفین آشنایی و رضایت وجود دارد اما در نتیجه اختلافاتی که بعدا میان دو طرف ایجاد می شود یکی از طرفین و معمولا رنان برای اینکه انتقامی از شریک خود گرفته و در عین حال خود را نبز تبرئه نمایند ادعای به عنف بودن را مطرخ می کنند.
لعنت بر او
حسن کثیف و عقربسیاه و فردا هم قاطر قهوهای و الاغ خاکستری و پدر پسر شجاع .... اینها که مجازات نیست به نوعی قدر دانیه
خوب شد معنی برخورد قاطع رو هم دیدیم. اون از عقرب سیاه اینم از این .
تو این مملکت هیچ چیزی عجیب نیست.
حکم تجاوز ، فقط 7سال زندان!!!!!! باید بحال این مملکت فقط گریست!!
خوب میارکه مه ؟
هردم از این باغ بری می رسد...
هه هه
تمام جامعه و خیابانها پر است از دختران در بغل یا دست در دست پسران لزوم به بلوتوث نیست
زمانی که خود فرد اقرار به آزار و اذیت 9زن و دختر رانموده و با پخش فیلم آنها افکار عمومی را مشوش کرده اگر این فرد مفسد فی الارض نیست پس چه کسی می تواند باشد .
ای جاننننن! حالا بیا عفوش هم بکن
با سلام
از قوه قضاییه بابت کارهای خوبی که در سالهای اخیر انجام داده اند تشکر می کنم و عاجزانه به عنوان یک شهروند ایرانی خواهش می کنم که شما را به خدا قدر این قدرتی را که قدای متعال و نظام مقدس جمهوری اسلامی به شما عزیزان داده است را بدانید و حکمهایی برای مجرمانی که مخصوصاً نوامیس این ملت را نشانه رفته اند ندهید که موجب یاس و ناامیدی این ملت شریف شود.
وحشتناکه این باید اعدام بشه............
بايد اعدامش مي كردند.
کجاست عدالت
واقعا که!
حالا این کثافت با آموزش هایی که در زندان از هم کیشان خود خواهد دید پس از هفت سال با مدرک دکترای رذالت و جنایت فارغ التحصیل شده و بهتر به جامعه و مردم خدمت خواهد کرد.واقعا که جای تاسف دارد!!!
بعد از عقرب سیاه چشممان به حسن کثافت روشن .
خاک بر سر ما
لابد خیلی ترسوندنش که اعتراف کرده به میل خودش رفته و الا چرا باید اینقدر التماس کنه؟
چقدر مابي غيرت هستيم
تجاوز تجاوز هست ! شاید این افراد بی سواد هنوز این را نمی دانند !
فقط اعدام میتواند این کثافت را مجازات کند.
من به عنوان یک مرد ایرانی باید بگم واقعا متاسفم!! همین!!
وای خدای من
عجب .. خود این آقا اعتراف کرده زن را ربوده ... بعد زنی که التماس و ناله میکرده گفته با رضایت رفتم؟؟ لابد این زن را تهدید کردند که اینطور گواهی بدهد ...
فقط اعدام.
مردكه كثيف به 9 زن تجاوز كرده
یعنی چی مدت باقیمانده محکومیت؟؟
یعنی بعدش آزاد میشه و دوباره؟؟
فقط صد ضربه شلاق و هفت سال حبس یرای این آدم کثیف و جنایتکار؟!!
واقعا متاسفم.
اعصابم بدجور داغون شد.
اگه تجاوز بوده حکمش اعدام نیست مگه؟؟
خدایا
لطفا نظرات خوانندگان رو منعکس کنید تا قوه قضائیه در جریان قرار گیرد.
واقعا جالبه
البته این چند خط آخر را نمی نوشتی که خودت محکوم و کارت خبرنگاریت توقیف و به علت تشویش اذهان عمومی به 5 سال زندان محکوم می شدی داداش
خدا عاقبت مردم را به خیر کند
اعتراف متهم به ربودن 9 زن و دختر + مورد آزار و اذيت قرار دادن+ دست داشتن در به آتش كشيدن 2 پمپ بنزين + اعمال منافي عفت حسن با اين زن جوان + شرور سابقه داري كه با چند فقره سابقه كيفري = 7 سال زندان و 100 ضربه سلاق
پس ایشون هم مشمول رافت شدن که به تجاوز و سنگسار محکوم نشدن.
در صورت صحت اطلاعات این نوشتار به نظر می رسد با توجه به جنبه ی عمومی جرم و تعدد و تکرر شرارتهای این فرد و یا افراد مشابه دستگاه قضا می تواند با استفسار از ولی محترم فقیه و یا حاکم شرع بر اساس احکام ثانویه مجازات سنگین تری برای چنین افرادی در نظر بگیرد. متاسفانه این افراد معمولا در چنین مواردی پس از خروج از زندان عمدتا راه انتقام و تلافی را در پیش میگیرند و شاکیان را به هر نحو تهدید و آزاد می نمایند.
کاش دادگاه های ما نیز هیئت منصفه ای بود
جالب است در ماه گذشته هر هشت ساعت یک نفر اعدام شد . ولی حکم این شرور تنها 7 سالل زندان است ایشان با این عمل خود در واقع قانون اساسی را به چالش طلبیده است
خاك برسر ما
چرا اعدام نشده است
چرا اعدامش نکردند؟ مگر مجازات تجاوز به نوامیس مردم اعدام نیست؟
fبکشید این حیوان را
برای چنین جرمی اعدام کاملا جق است
به به کی بامیل خودش التماس میکنه
پرواضح است که این اشرارچنان رعب ووحشتی ایجاد می کنند که هیچ کس از ترس ناموس خود نمی تواند شکایت کند وانگاه منتظر اخبار ناگوار باشد
اشکالی نداره ، در عوض درخواست عفو جناب عقرب سیاه که به سی زن و دختر وحشیانه تجاوز کرده که پذیرفته شد ... این به اون در !!
پس قانون بی قانون
با توجه به صدور حکم تبرئه یک متهم با جرم مشابه این متهم، بزودی خبر آزادی ایشان نیز شنیده خواهد شد.
نظر چی بدیم!
باید اعدام می شد
گیرم اون زنه به رضایت رفته بود 8 تای دیگه چی؟
خودش که اعتراف کرده 9 نفر رو دزدیده
این کثافت فقط باید 7 سال حبس بکشه اونوقت؟
مردم در این کشور از دست اشرار امنیت ندارند.
اینا رو باید در دم اعدام کرد نه زندانی.
به عنوان یک زن ایرانی، دستگاه قضا را مسئول حفظ امنیت خود و سایر شهروندان می دانم و درخواست می کنم فقط و فقط مجازات اعدام در اولین زمان ممکن برای این متجاوزین اجرا شود.
خدا به داد این ملت برسه
در متن خبر آمده که ح. کثافت "حدود 9 زن و دختر" را مورد اذیت و آزار قرار داده است. آیا همه این زنها با رضایت خود به مخفی گاه کثافت رفته اند؟ آیا زنای محصنه ای در میان نبوده است؟ به عقیده بنده این حکم بسیار خفیف و مهربانانه بوده است. لطفا تجدید نظر کنید!
باید کاری کنن که دیگه همچین آدمی نتونه تو اذهان عمومی جلب توجه کنه...
آيا مشخص شده كه حسن از كجا متوجه شده كه مشخصاً اين خانوم از او شكايت كرده يا....
پس التماسهایی که گفتید چه شد؟ کتک چه شد؟
بهتر است قبل از هر گونه جو سازی ببینید چه اتهامی از او ثابت شده .
فکر میکنید این روزها اینایی که تو خیابون زن و بچه مردم رو ی زنند کیا هستند ؟ همینا رو با اغماض عفو می دن و بعد میارن تو خیابون که مردم رو بزنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
حسن کاری نیست باهاش کاری نداشته باشید
آخرش این سگ کثافت هم مثل عقرب سیاه از چنگ قانون فرار میکنه
آقا خواهشا مراقب باشین- این جانی ها با تهدید رضایت می گیرن- لطفا عقرب سیاه رو پیگیری کنین- ممنونم ازتون
واقعا نمی دوتم چی بگم؟
اینگونه مجازات ها نه تنها باعث رعب اینگونه جنایتکاران نمی شود بلکه باعث احسلس ارامش در انها نیز میشود...
هرچند مثل همیشه نظر منو منعکس نمیکنید ولی خدا میدونه که حقیقتو گفتم و در آخرت بجز عده بسیار محدودی اکثرشون جهنمی هستند.
7 سال زندان تا پس از آن مجددا بيرون آمده وبه اعمال زشت خود ادامه دهد كي مي خواهيد ريشه اين افراد را بخشكانيد
چه فایده او هم مثل عقرب سیاه تبرئه می شود وای به حال ما زنان بیچاره که در این شهر بدون امنیت زندگی می کنیم
ايا هر 9زن به ميل خود به باغ رفتند؟
در مورد افرادی که این بلوتوس رو داشتن و گزارشی رد نکردن واقعا چی باید گفت؟!
متهم در اعترافات خود مدعي شد 25 سال سن دارد و پس از ربودن زني كه در فيلم است، قصد انتقام از وي را داشته، زيرا او موضوع نزاع و درگيري و شرارت‌هاي وي را به پليس گزارش كرده است.
اگر زن به ميل خودش به باغ رفته چرا او را بازداشت نكرده اند بالاخره ما كه مثل ساير موارد چيزي دستگيرمان نشد
حتماً از ترس حسن آقا بوده كه گفته به ميل خودش!!! به باغ رفته
اگر اعدام نشوند به ملت خیانت کردید.
مگر حكم تجاوز او نهم به زور براي چند مرتبه اعدام نيست؟؟؟؟
7 سال برای چنین خوک کثیفی احمقانه است .
فقط 7 سال زندان؟
hاعدامش كنيد. اين كثافت را دار بزنيد.
حتي اگه اون خانوم خودش هم رفته باشه ولي تجاوز به زور كه ديگه قابل نفي نيست.
عقرب سیاه، حسن کثافت .. منتظر سومیش باشید..
نترسید حکمها سنگین نیستند، شماهم میتونید سومیش باشید.
فردی بنام شهرام شغال که درخ 64 غربی یوسف آبادمنطقه 6سکونت داردموجب سلب آسایش ساکنین شده واقدام به توزیع شیشه دربین جوانهای کم سن وسال می کندچندین بارتوسط پلیس دستگیرشده وبعدازمدتی باارائه سندآزادشده وایجادرعب ووحشت برای ساکنین نموده روبروی پژوهشگاه وزارت علوم محل دنجی است که پاتوق اراذل واوباش شده وخودروهای پلیس بدلیل بدبودن مسیرنمی توانندبه محل سرکشی کنندواین امرباعث شده این محدوده بسیارناامن ومتاسفانه هزاران گناه وفحشا اتفاق بی افتدکه نتوان جبران شودتوروبه خداازناجا وشهرداری درخواست کنیدتدبیری برای امنیت ونصب روشنایی محیط سرکشی وغیره نمایند
یاخیلی گردن کلفته یاپارتی داشته
واقعا" براي چنين حكمي متاسفم
احسنت به تابناک مزدور که این گونه مسائل رو با دقت و تیز بینی دنبال میکنه.
مزدور رو به خاطر سانسور کردن نظرات نوشتم.
چرا این مرتیکه ی خبیث اعدام نمی شود ؟
جاي تعجب نداره.
كاملا واضح است كه آن زن از ترس اين حسن آغا! و نوكرانش گفته به ميل خود به آن باغ رفته است
متهم که خودش به 9 فقره تجاوز به عنف اعتراف کرده . چگونه است که چنین حکمی را برای او صادر کرده اند
با تشکر از زحمات قوه قضاییه باید به این نکته توجه داشت وجود این افراد در جامعه موجب تشویش خاطر و زحمت برای مردم می شود عاجزانه خواهش می شود احکام این افراد سختر صادر شود تا هیچ شروری به خود اجازه این گونه گستاخی را ندهند
واقعاً كه!
بقيه هم با ميل و رضايت خود به باغ رفته بودند ؟
کاش قوه قضاییه محکومیتی شدیدتر برای این مجرم اتخاذ میکرد
افرادي با جرم كمتير ازاين به اعدام محكوم شدند پس براي اين فرد اين حكم بسيار ناچيز مي باشد مسئولين لطفا رسيدگي نمايند؟
حالا يه زن گفته با ميل خودم رفتم ، بقيه چي؟
كافيه ديگه
لطفا دادنامه صادره اين آقا و همدستانش را روي سايت قراردهيد
از یک طرف میگن اون خانم التماس می کرد که بهش کار نداشته باشن و کتکش می زدن و از طرف دیگه میگن با میل خودش به پناهگاه مجرم رفته ؟ خب شاید این خانم تهدید شده که گفته با پای خودش رفته ، این دیگه چه جور قضاوت کردنه؟
و پس از هفت سال حسن کثافت رذل تر پست تر و کثافت تر از قبل به علاوه 7 سال آموزش مستقیم و با روحیه ای وحشی تر و سرکش تر و عقده ای تر از قبل بیرون می آید
عجب
حسن کثافت، عقرب سیاه، فلان کوفت و چنان زهره مار ...
با وجود اقرار به 9 فقره تجاوز به عنف آیا این مجازات کافیست؟
مطمئن نباش كه هنوز هم تو زندان باشه برادر. صد رحمت به ....
تجاوز به عنف اعدام با هر شرایطی از متهم
بنظر مي رسد در ارتباط با جنايات اين شخص و افراد مشابه مثل عقرب سياه حتي اگر كليه شاكيان به علت تهديدات متهم و نزديكان انها بخاطر ترس از شكايت خود صرفنظر كنند و حتي اعلام كنند كه با ميل خود به قربانگاه رفته اند !!
حكم صادره بايد متناسب باجرم باشد تجاوز به عنف مانند محارب ومفسدفي الارض است .
هفت سال مفت مي‌خورد و مفت مي‌خوابد و وقتي آزاد شد دوباره همان كارها را پيگيري ميكند.
اعدام نیز برایش کم است، بهتر است چشمهایش کور و قطع نخاع نیز شود.
اگه با ميل خودش بود اينجوري التماس ميكرد؟
ضمنا مگه خود متجاوز اعتراف نكرده؟
باید اعدامش میکردند
باید این طور ادم ها را مثل سگ کشت
باید اعدامش کنند
به نظر مي رسد حكم اين افراد اعدام است نه چند سال زندان!!!
بله این مجازات کافی بود
فکر بکن 100 ضربه شلاق و 7 سال زندان
نگارنده محترم
7 سال زندان مدتی بسیار زیاد است
به نظر من شلاق هم نباید می زدند
فکر میکنم حکم اعدام باید به این کثافت صادر میشد
مجرمان اینچنینی اعدام حداقل مجازات میباشد
واقعا متاسفام
واقعا باید نظر بدهیم؟!
متاسفم که این کثافت اعدام نشده. بازم خوبه قهرمان نشد !
باید مرد و نشنید
واقعا که
واقعا چه آدمای کثیفی پیدا میشن که انسان که هیچ حیوان. جلوش لنگ میندازه.
تهدید زن ربوده شده به کشتن عزیزانش برای جنایتکاری به این کثیفی کار دور از ذهنی نیست
حسن يكماه هستش كه آزاد شده
معروف به حسن شریفی است بچه ی شهرک طلایی.
این حرومزاده رو فقط باید صد بار دارد بزنند،
با این رای معلوم که حسن کثافت یک آقازاده هست.
با سلام با توجه به عنف بودن تجاوز حکم اعدام قطعی است من متوجه نمیشم چرا قاضی پرونده تصمیم به حکم به اخف از این گرفته اند
حقش دو بار اعدام بود عوضی خیلی پست بوده این عدالت نیس واقعا که.........
خیلی مجازاتش مسخره اس
واضحه که اون زن ترسیده پیگیر ماجرا بشه! وگرنه در فیلم به وضوح دیده میشه که موافق اعمال اون موجود کثیف نیست!
متاسفم واسه حمل یه گرم مواد صد ضربه شلاق بعد واسه تجاوز گروهی هم صد ضربه شلاق آخه این کجاش عدالت بخدا کمه
تنها یک راه برای حسن خان پیشنهاد می کنم


ااااااااااعععععععععععععدددددددددااااااااامممممممم
انلا مشخصه که آن زن مظلوم بخاطر ترس از قتل و کشته شدن اعلام رضایت کرده. فقط پخش همچین فیلمی مجازات اعدام داره و کاملا مشخصه حسن کثافت به بالا وصل بوده
با سلام هر چند که رای دادگاه برای ما قابل احترام است اما کمترین مجازات برای او در نظر گرفته شده
آدم بایدچقدرحروم زاده باشه که میگه ازالتماس این زن هالذت میبرده.بدبخت اون پدرـمادر.تف توزاتت
این اشغال باید اعدام میشد.این انگل جامعه نه یکی که به 9 زن و دختر به همراه همدستانش تجاوز کرده. تو کلیپ منتشر شده زنه داره عجز و ناله و االتماس میکنه بعد میگن با رضایت بوده. لعنت خدا بر این کفتارهای وحشی.
معلوم نيست، چقدر فشار وارد شده به زن بدبخت كه گفته منو ندزديدن و فلان و بهمان.
باید اعدامش میکردن اشغاله زو
باید اعدام میشد
نگاه کنید دوستان منم اولین بار ک کلیپ رو دیدم متوجه شدم زنه خیلی خوب حسن کثافت رو میشناخت ی جورایی انگار خیلی با هم خودمونی بودن ک اینقدر راحت اسمش رو میاورد
حسن بیایید بیرون مجددا کارهاشو ادامه میده
من اگه جلوی پمپ بنزین کبریت روشن کنم به جرم برهم زدن نظم عمومی پدرمو در میارن اما واسه همچین آدمی ...
باید اعدام میشد ... البته من خیلی بعید میدونم که حکم شرعی چنین گفتاری 7 سال زندان باشه ..
خسته نباشن هفت سال !!!
این آزاده راحت ئمیچرخه دختر بازی میکنه مواد میفروشه پول داد اومد بیرون
این اشغالها اعدام کمه براشون
اعترافات خود اون بیشرف بی ناموس که گفته بخاطر کینه ای که از اون خانم داشته اونو به زور به باغ برده. حالا حکم 7 سال و 100ضربه شلاق!!!!!
احساسات تمام مردم استان تهران و کرج جریحه دار شد و مستحق حداقل ده بار اعدام بود ولی با حمایت یه فرد ثروتمند براحتی از اعدام گریخت...
این الدنگ عوضی بی ناموس بایستی باگلوله توپ اعدام میکردن تادرسی بشه واسه دیگران نه زندان تشویق واسه دیگران
یعنی الان آزااااده؟
اشهدان لا الله الا الله.....
اره میخاد بیاد پیشت خخخخخ
واقعا قاضی عزیز باورش شده که زن به دلخواه و میل خودش رفته باغ؟؟؟یکبار اعدام هم کمه براشون.خدا عوضش رو در بیاره از این آشغالهای لات متجاوز نوامیس مردم.سیستم قضایی ما چطور امکان حضور این آشغالها رو بین ملت، بعد هفت سال میده؟؟متجاوز کثیف باید اعدام میشد.
متاسفانه ایران بهشت خلافکارهاست
چی میگید.چراالکی حرف میزنیدحکم اعدام مگه شوخیه دنیا بااعدام مخالفه اونوقت شما حکم قتل وآدم کشی میدید.توقضاوت حکمهایی به مراتب بالاترازمرگ هم هست
واقعا وقت تشکیل گروهک نشده برای اجرایی عدالت؟؟؟
من با اعدام مخالف هستم
ازمراجع قضائی بازبینی پرونده وحکم راخواستاریم،ما چیزهایی میشنویم که اگر حقیقت داشته باشد به حکم مشکوک هستیم.
واقعا حکم خجالت آوره..
براستی اینجا ایرانه ، یا اروپا ، این یارو ، لااقل سزاش ، اعدامه
اسمال تیغ زن هم هشت سال در زندان بسر برد و در این مدت جاسوسی زندانیان سیاسی را میکرد
این عوضی اعدام باید میشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار