بازدید 42485
سردرگمی در دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد؛

بی برنامگی سازمان سنجش و باز هم بازی با اعصاب داوطلبان+جوابیه و توضیحات

این در حالی است که آن دسته از داوطلبانی که امروز برای دریافت کارت به سایت مراجعه کرده ‏اند، بدون داشتن شرط پرداخت ما به التفاوت، موفق به دریافت کارت شده‏ اند. حال آن دسته از داوطلبانی که به دلیل نبود پرداخت سامانه اینترنتی در سایت سنجش مجبور شدند در این روزهای سرنوشت ساز در صف بانک بایستند و...
کد خبر: ۱۴۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۷ 15 February 2011
در حالی که شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد برای دریافت کارت ورود به جلسه، مجبور به پرداخت ما به التفاوت 3300 تومانی شده اند، اطلاعیه‏ های یک بام و دو هوای سازمان سنجش، موجب سردرگمی آنها شده است.

به گزارش خبرنگار «تابناک» اجتماعی، داوطلبانی که از روز گذشته برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد به سایت سازمان سنجش مراجعه کردند، با اطلاعیه‏ جدید این سازمان روبه رو شدند.

در این اطلاعیه آمده است، داوطلبان باید برای دریافت کارت هر آزمون، مبلغ 3300 تومان را به عنوان مابه التفاوت حق نام نویسی به حساب سازمان سنجش واریز کرده و پس از آن کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

بنا بر این گزارش، این کار ناگهانی و نابجا در آستانه برگزاری آزمون سراسری که معلوم نیست به چه دلیل و با چه توجیهی صورت گرفته، موجب ایجاد استرس و نارضایتی فراوان برای داوطلبان آزمون سراسری شده است.

همچنین از روز گذشته، صف طویل داوطلبان در بانک ‎ها برای واریز این مبلغ تشکیل شده بود و از سوی دیگر در سایت این سازمان، امکان پرداخت اینترنتی این مبلغ نیست و داوطلبان با مشکلات فراوان روبه رو شده اند.

این در حالی است که آن دسته از داوطلبانی که امروز برای دریافت کارت به سایت مراجعه کرده ‏اند، بدون داشتن شرط پرداخت ما به التفاوت، موفق به دریافت کارت شده‏ اند. حال آن دسته از داوطلبانی که به دلیل نبود پرداخت سامانه اینترنتی در سایت سنجش مجبور شدند در این روزهای سرنوشت ساز در صف بانک بایستند و این مبلغ را پرداخت کنند و با استرس فراون همراه با ناکارامد بودن سیستم نام نویسی سایت، روز سختی را پشت سر گذاشتند، نمی دانند تکلیف مبلغ پرداختی ‏شان چه می شود؟

از سویی، در اطلاعیه این سازمان آمده است که همه باید فیش پرداختی را تا پنجم اسفند برای این سازمان بفرستند، ولی اشاره ای به این نشده که در صورت پرداخت نکردن چه اتفاقی برای داوطلبان خواهد افتاد.

سازمان سنجش نیز تاکنون هیچ توضیحی درباره علت دریافت این مبلغ و همین طور سرنوشت مبلغ واریز شده از سوی برخی از داوطلبان نداده است.

گفتنی است، سیاست ‏های نسنجیده این سازمان آن هم در آستانه برگزاری آزمون سراسری، موجب نارضایتی و سردرگمی فراوان داوطلبان آزمون سراسری شده است.

جوابیه سازمان سنجش
مديريت محترم پايگاه خبري و اطلاع‌رساني تابناك

سلام عليكم
احتراماً پيرو درج مطلبي تحت عنوان «بي‌برنامگي سازمان سنجش و باز هم بازي با اعصاب داوطلبان» (كد خبر 148363 مورخ 26/11/89 ساعت 27 : 11) ضمن ارسال جوابيه به شرح ذيل جهت انعكاس در آن رسانه فخيم، توجه آن مدير محترم را به نكات ذيل معطوف مي‌دارد:
1- براساس مصوبه مراجع قانوني وجه ثبت‌نام آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته داخل سال 1390، 138000 ريال تعيين و ابلاغيه آن بعد از اتمام مراحل ثبت‌نام به اين سازمان واصل گرديد كه چون مبلغ 105000 ريال در زمان ثبت‌نام از داوطلبان اخذ شده بود سازمان مكلف شد كه مابه‌التفاوت وجه ثبت‌نام را از داوطلبان اخذ نمايد. در اين راستا طي اطلاع‌رساني فراگير از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان، هفته‌نامه خبري و اطلاع‌رساني پيك‌سنجش و ساير رسانه‌هاي گروهي از روز 17 بهمن ماه مبادرت به انتشار خبر مذكور نمود و اطلاعيه مبسوط آن كه حاوي نحوه پرداخت مبلغ مذكور در 6 روش الكترونيكي (كه تنها يك روش پرداخت از طريق شعب و صرفاً براي داوطلبانيكه امكان پرداخت الكترونيكي ندارند) اعلام گرديد.
2- با همه مراتب عنوان شده به جهت رفاه حال داوطلبان و اعتمادي كه سازمان به جوانان متعهد ايران اسلامي دارد تصميمي اتخاذ گرديد كه پرداخت وجه مذكور قبل يا بعد از اخذ كارت ورود به جلسه آزمون انجام و فيش پرداختي از طريق پست به سازمان ارسال گردد.
3- از آنجا كه تجميع مبلغ مذكور در بودجه اين سازمان لحاظ مي‌شود و با توجه به اينكه سازمان بصورت درآمد/ هزينه اداره مي‌شود مبالغ فوق صرف ارتقاء حفاظت و كيفيت آزمونها مي‌شود انتظار مي‌رود كه رسانه‌ها با هدف كمك‌رساني به اين مقوله نگاه نموده و با انتخاب تيتر مناسب و متن صحيح و كارشناسي شده تنوير افكار عمومي را به سمت آرامش و اطمينان سوق دهند. قطعاً رسالت انتشار خبر صحيح و شفاف در تعهد آن رسانه وزين بوده و ان‌شاءالله هست.


مهدي ناصري
مشاور رئيس و مدير دفتر رياست و روابط عمومي


توضیحات تابناک:
با تشکر از سازمان سنجش به دلیل ارسال سریع جوابیه که کاش این اقدام سریع را در خصوص گرفتارشدگان در سایت سنجش می کردند که سیل گلایه ها و اعترضات کاربران ذیل خبر تابناک ارسال نشود که این سیل اعتراض مردم که مقدار معتنابهی از آن هنوز منتشر نشده نشان از عملکرد نامناسب و ضعیف سازمان سنجش در رفع نگرانی و دغدغه داوطلبان بوده داوطلبانی که مشکلات خود را نه از طریق سایت میتوانند ارسال کنند و نه تمساس با تلفن های همیشه مشغول! برایشان راهگشاست.

از سوی دیگر منظور خبرنگار تابناک از عدم وجود امکان پراخت اینترنتی عدم امکان پرداخت بوده چرا که کاربران همانطور که در نظرات اسرالی نیز آن را مورد تایید قرار داده اند با ترافیک سنگین شبکه پرداخت مواجه شده و علی رغم تلاش های مکرر که حتی تا پاسی از شب نیز به طول می انجامید نتوانسته اند مبلغ را واریز کنند تا مشکلشان برطرف شود و به ناچار به سنتی ترین شیوه که آن هم پرداخت از طریق باجه بانک است اقدام به این کار کنند تا حداقل خان اول را برای

چه خوب بود اگر مسئولان محترم سازمان سنجش و مراجع قانونی که هزینه ثبت نام را اعلام می کنند از همان ابتدا یک کار اصولی و درست را انجام می دادند و با تعیین مبلغ نهایی اینگونه داوطلبان را دچار مشکل نمی کردند چرا که اگر سرنوشت و آینده یک داوطلب که نتوانسته به دلیل این بدعت جالب سازمان سنجش کارت ورود به جلسه را دریافت کند، خراب و به کل مسیر زندگی اش تغییر کند مسئولش فقط و فقط مسئولین سازمان سنجش و مراجع قانونی هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۳۸۳
جالبی مساله اینه که نه ATM بانک ملی منوی برای پرداخت داره و نه هیچ کدام از POS ها از موضوع خبر دارند ظاهرآ فقط خود سازمان سنجش خبر داشته.
توي سايت سنجش پرداخت اينترنتي داره
من و دوستام همه اينترنتي پرداخت کرديم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
از جای گرم در میاد؟؟؟؟
دیروز اعصاب من سر این قضیه بهم ریخت ، اصلا نمیدونستم قضیه چیه ، هی رمز عبور رو میزدم هی میگفت رمز باید 6 رقمی باشه در حالیکه رمزمن 5 رقمی بود.
خداییش 2 روز قبل از کنکور این چه وضعیتی بود ایجاد کردن ؟؟
ديشب هر كاري ميكردم براي خريد كارت مورد نظر سايت error ميداد حتي به خود پرداز بانك ملي هم مراجعه كردم براي خريد ،طبق راهنمايي هاي خود سايت كه گفته بود با تمام كارتهاي شتاب ميتوان اين كار را انجام داد من با كارت بانك تجارت وارد شدم پيغام مي داد كه اين عمليات مجاز نمي باشد .
باتشکرازتابناک.
توی این روزهای طلایی جمعبندی بایدبریم بانک؟خب بی فکرای سنجشی،همون اول بجای 10تومن 15تومن میگرفتین.
لطفا این قضیه را پیگیری نمائید. واقعا جای سوال دارد. در این چند روز با اعصاب ما به شدت بازی کردند . آنهم تنها چند روز مانده به روز سرنوشت ما.
هر روز بهتر از دیروز ...
سر گردنه است .....
این از آزمون ارشد و این برنامه ریزی...
آزمون دکتری هم که مثل این آزمون خواهد شد. اگر به دانشگاه تهران مراجعه کنید، دانشجویان دکتری برای پذیرفته شدن باید در آزمون زبان آن دانشگاه ثبت نام کنند ودر صورت قبولی امکان ورود دارند البته قبلش باید 35 هزارتومان به حساب بریزند.
اگر قرار است سازمان سنجش آزمون برگزار کند پس این قضیه دیگه چیست ولی کل داستان مربوط میشه به پول بی زبان میشه که به عنوان مابه التفاوت یا هرعنوان دیگر از داوطلبین میگیرند
به نظر نمياد اين اقذام سازمان سنجش جدا از بقيه كارايي باشه كه تو اين كشور در حال انجام است. ما به اين شرايط عادت داريم
تازگي ها به پول زور ميگن "ما به التفاوت"!!!!
سياستش اينه كه سنجش ميخاد سه ميليارد پول به جيب بزنه اين كه فكر كردن نداره
وزیر بی لیاقت داشتن نتیجه ش همین میشه. دریغ از عذرخواهی
واقعاخجالت آور است.افرادي كه نتوانند يك چنين موضوع ساده اي را حل كنند چطور در اون جايگاه نشستند.حتي اگر قرار بود كه اين هزينه مازاد را خود دولت پرداخت كند چنين كاري را نبايد ميكردند.شركت كنندگان دنبال اين بودند بدونند حوضه امتحانشان كجاست و كارتشون اومده.بايد درسشان را رها مي كردند ميرفتند بانك.!!!!!!!!!!رئيس سازمان بايد بركنار شود.
هرچه بگندد نمکش میزنند...
درست میفرمایید .بنده با این مشکل دست به گریبان
تشکر. حرف دل ما و بسیاری دیگر از دوستان ما را زدی . از صبح امروز که با هزار مشقت پول را واریز کرده و نهایت کارت خود را بدون نیاز به شماره فیش واریز نمودم اعصابم به هم ریخت و تمرکزم را برای ادامه درس خواندن از دست دادم.
به خدا استرس داریم . اخه این چه کاریه؟ این پولها رو کجا خرج میکنن ؟؟لا اقل یه کاری کنن راحت بشه پول رو واریز کرد
با سلام و عرض ارادت به سبب اطلاع رسانی به هنگام و موثر شما
شماره پرونده (زمان ثبت نام) وشماره داوطلبي را برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان ندارم راهنمایی نمایید
دیگه نمی خواد اون پول رو واریز کنید بدون پول هم کارت دیده میشه
لینک مستقیم فروش کارت اعتباری (مابه التفاوت) کنکور ارشد
http://srv11.sanjesh.org/onlinepayment/creditcardlist.aspx?task=dt&cd=11
اين اقدام مانند راه زني غيراخلاقي بود؛ زيرا سازمان سنجش ميداند كه داوطلبان بخاطر گرفتن كارت آزمون مجبور به هر كاري كه سازمان بگويد ميشوند. ولي اگر ميخواست بگيرد از همان اول محترمانه ميتوانست بگيرد!!!!!
بخدا که من دیروز فقط کفر نکردم از این همه بی نظمی و بی عدالتی و دریافت پول زور ترا بخدا هدف چیست کسی توضیح دهد از این همه بی قانونی
سلام
واقعا دوست دارم بفهمم که این چکاریه که کردن؟
اسمه خودشون میزارن مدیر.....
واقعا ناراحت شدم از این تصمیم بچه گانه........
تو رو خدا قبل از کارهایتان کمی فکر و تدبر کنید......
دوران مدیریتی هیئتی تمام شده است.....
مگه مردم بازیچه دسته شما هستند که این مدلی تصمیم میگیرید....
در اخر هم با یک ببخشید سره و ته کارو جمع میکینید.....
تابناک جان حتما اینو برای خبر قرار بده تا یه ذره دلم آروم شه.....
این سازمان سنجش لعنتی هنوز با این همه دبدبه و کبکبه ای که داره عرضه نداشته دو تا سرور درست درمون بذاره که این همه آدم علاف نشن. توی سایتشون که میری برای هر صفحه باید دو سه تا چای بخوری برگردی ببینی صفحه باز شده یا نه. فقط ادعا دارن.
اشک ما رو در اوردند.
من یکی از شرکت کنندگان کنکور ارشد هستم
بنده موافق صد در صد این مطلب هستم بنده با هزار بدبختی تونستم این مبلغ ما بالتفاوت رو اینترنتی پرداخت کنم و کارت رو بگیرم اما تو اطلاعیه ای که امروز در سایتشون دیدم گفته بودند همه باید فیش رو پست کنند و هیچ اشاره ای نشده بود به این مسئله که ماها چه باید بکنیم
در ضمن با سیستم افتضاح پرداخت اینترنتی که دیروز وجود داشت بنده یک بار بدون دلیل از حسابم مبلغ کم شد ولی رمز رو به من نداد اما بار دوم شانسی دریافت کردم

ببخشید که اینقدر جمله بندی هام افتضاح شده
من قبول دارم عمل نسنجيده اي بوده ولي من خيلي راحت از همون سايت سنجش كارت 3300 خريدم و كارتم را دريافت كردم كل كارم 30 دقيقه طول كشيد بي انصاف نباشيد
عدم پرداخت یعنی دردسر
سه بار 3300 تومان اضافه پرداخت کردم هر سه بار از حسابم کم شد ولی سایت سنجش کارتم رو نداد
فردا هم کنکور دارم
لعنت بر این سازمان در پیت
خدائي امكان پرداخت اينترنتي را گذاشته بود ولي ديروز هر چي سعي كردم نشد ولي امروز خيلي راحت پول را پرداخت كردم!!!! ولي با تعجب يكي ديگه از دوستانم بدون پرداخت رفت كارت را هم گرفت تكليف پولي كه ما داده ايم و اونا ندادن چي مي شه؟
قرار بود از 25 بهمن ثبت نام جامانده های کنکور سراسری 90 نیز شروع شود ولی تا این لحظه هنوز روی سایت سازمان سنجش چیزی اضافه نشده است. لطفا پیگیری نمائید. ممنون
متاسفانه درتمام این مدت در سایت سازمان سنجش امکان پرداخت اینترنتی این مبلغ وجود نداشته حتی از انتخاب رشته های مجازی به دلیل عدم دسترسی به راهنمای رشته های مجازی و خرابی سایت سازمان سنجش تا این لحظه محروم شده ام فرداصبح (جهارشنبه) نیز موعد امتحان است
باج گیری به سبک سازمان سنجش جز این اسم دیگه ای نمی شه برای این کار گذاشت.
با سلام منم 4 تا فیش از همین سایت سنجش گرفتم یکی برا خودم 3 تا برا دوستام وکارتمو هم گرفتم اگه فرمایش شما هم صحیح باشه پولمو کی پس میده؟حتما رییس سازمن سنجش کشور!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا با اين اوصاف بازم بايد پست كنيم؟
سلام
تکلیف ما که 6600 تومان پرداخت کردیم با آنهایی که نکردند چی می شه؟؟؟
متاسفانه سازمان سنجش فقط با یک بانک خصوصی برای پرداخت اینترنتی قرارداد داشت و سیستم پرداخت اینترنتی این بانک هم جوابگو نبود
واقعا مسخره شو درآوردن؟
از دیروز تا ساعت 12.5 نیمه شب هرکار کردم نتونستم کارت رو بگیرم ولی صبح بعد از اینکه به بانک رفتم و به سایت مراجعه کردم تا رمز کارت 33هزار ریالی را وارد کنم با کمال تعجب دیدم که بدون خواستن این رمز کارت را به من نشان داد.حال دوباره باید کلی وقت و هزینه صرف کنم برم تا اداره پست تا این رسید را براشون پست کنم؟ واقعا که با این برنامه ریزی آبروریزی کردن؟ اول گرو کشی میکنن بعد پشیمون میشن دوباره .....
تابناک لطفا پیگیری کن اگه بشه مشخصات کارت را اینترنتی اعلام کنیم تا کلی وقتمون برای پست تلف نشه؟
خداییش من نفهمیدم این مابه التفاوت دیگه چه صیغه ایه!
یکی از دوستام دیروز صبح راحت کارت رو از خود سنجش خرید و وارد کرد و کارت آزمون رو گرفت اما من دیشب رفتم نوشته بود کارتی برای فروش وجود نداره تا اینکه بعد دو سه ساعت دیدم دوباره کارت رو گذاشتند.
اما پسرخالم از دیشب تا الآن سعی می کرد بخره که بالاخره همین نیم ساعت پیش موفق شد بخره اما الآن بهم زنگ زده میگه اصلا از من پول نخواست که!
اینکه می گید امکان وجود نداره آنلاین پرداخت کنیم
دیروز فقط از ساعت 12 تا 12:30 سرورشون خوابید و نتونستیم خرید کنیم ولی از ساعت 12:30 دیگه باز شده بود و میشد آنلاین خرید کرد.
خب استرس نداشته باشن ملت D:
واقعا خدا از سرشون نگذره ، اگه لازم نیست پس چرا اعلام نکردند و هنوز لینک پرداخت اینترنتی رو بر نداشتند . . . !!!
از همه جالب تر اينكه يكي از روشهاي پرداخت ، مراجعه به خود پرداز بانك ملي و گرفتن رمز بود . من رمز گرفتم رفتم وارد كنم 5 رقمي بود قبول نمي كرد مي گفت رمز ورود بايد 6 رقمي باشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با سلام لطفا مطلب را اصلاح فرمایید اطلاعات تکمیلی در سایت سنجش موجود می باشد /
امکان پرداخت اینترنتی وجود دارد
من خودم اینترنتی پرداخت کردم
این پول که واقعا دیروز با مشقت فراوان و صرف وقت 8 ساعته به مبلغ 6600 تومان واریز کردیم را نمیتوانستند همان روز ثبت نام طلب کنند
واصلا" عدد 3300 تومان را بر چه مبنایی وبرای چی مطالبه کردند. بی قانونی و زور گوئی و ارزش قائل نشدن برای آدم ها تا چه حد!!!!!!!!!!!
واقعا این دیگه آخرشه
ما که کارت رو گرفتیم
پول هم ندادیم و نمیدیم .
این پول رو باید کسانی بدن که اینجوری ملت رو سردرگم کردن
بابا یکی به داد ما برسه
من ازشون راضی نیستم. دیروز کلی وقتم گرفته شد کلی هم اعصاب خورد شد! هیچ وقت ازشون راضی نمی شم با اینکاری که کردن دو روز مونده به امتحان منو تو سات و تو بانک سرگردون کردن. به خدا واگذارشون می کنم که یه روز داد منو ازشون بگیره
یکی از دوستام به حدی از این قضیه عصبی شد که نمیخواست امتحان بده،واقعآ هیچ ارگان نظارتی وجود نداره که جلوی پول های بی حسابی که از مردم میگیرن رو بگیره.این کارا تنها نتیجه اش ایجاد نارضایتی بین مردم هست
من که از سایت خود سازمان سنجش پرداخت الکترونیکی انجام دادم ، کی میگه که نمیشه؟
من شماره پرونده و رمز عبور خودمو وارد می کنم به هم میگه داوطلبی با این مشخصات وجود ندارد!!!
احتمالا پرینتر داشت از سایت سنجش پرینت می گرفت غلط املایی داشت چکار کنم پرینترم بی سواده غلط پرینت کرده
:)
خدا باعث و بانی این امر رو ذلیل و خوار و خفیف و... کنه ان شاالله
با سلام
من نمیدونم این مابه التفاوت رو چرا دارن از ما میگیرن ؟
اصلا چرا باید مسئولان بشینن چرتکه بندازن که مثلا حالا که داوطلب زیاد شده باید پول بیشتری طلب کرد
تازه هنوز امتحان نظام مهندسی هم که باید از دیروز کارتشو میدادن خبری نیست.
احتمالا دارن چرتکه میندازن از داوطلبای این آزمونم چه میدونم 5000تومان طلب کنن.
کنکور ارشد مشکلات زیادی داره:
1- سازمان سنجش کلید سوالات رو 1 ماه بعد از کنکور اعلام می کنه و می که اگه اعتراض دارید بگید اما خود سوالا رو نمیزاره رو سایت!
یعنی ما باید سوالا رو حفظ کنیم!
2- تقریبا همیشه تو همه رشته ها چند تا سوال غلط وجد داره! یعنی زار مان سنجش حد اقل نکی رو نمی زاره یه دور سوالا رو بخونه!
3-من امسال سال سومم که کنکور می دم آنچه که من در دو سال پیش کشاهده کردم جلسه کنکور بسیار بی نظم بود. یه سال از اول تا آخر امتحان ممتحن بت موبایلش بازی می کرد .وسط جلسه امتحان یه سری از داوطلبا رو جابجا کردن! و یه سال هم آنقدر داخل ساختمان سرد بود که بیشتر داوطلبا یه بار رفتن دستشویی!
خواهش می کنم نظرمو منعکس کنید شاید در آینده کنکور بهتری داشته باشیم
ساعت 4 صبح موفق به پرداخت وجه و دریافت کارت شدم
سرعت پایین اینترنت و مشکلات سیستم پرداخت الکترونیکی حدود 18 ساعت منو معطل گذاشت
این مبلغ مشکل شرعی داره
بعد از معامله فروشنده پول بیشتری طلب کرده!
استعلام کنید.
تازه شاید اگه ما میدونستیم هزینه شرکت تو کنکور اینقدره شاید شرکت نمیکردیم.
مشکل شرعی دارهههههههههههههه.!
اینجوریشو دیگه ندیده بودیم که دیدیم.
به قول یه بنده خدایی تو برنامه 90:
"همه چیزمون به هم میاد"
آرزوی موفقیت میکنم برای همه دوستان، استرس تمام شد، کارتتون را بگیرید و بی هیچ اعصاب خوردی امتحان بدید! واسه منم دعا کنید قبول بشم
پس تكليف كساني كه اين هزينه را پرداخت كردند چي مي شود/ اصلا تمام كارهاي اين دولت بدون برنامه است
بنده برای این تصمیم عجیب مجبور شدم از روستایی آق کند(اردبیل) به صرف هزینه زیاد و در روز برفی به شهر بیایم و این مبلغ را واریز کنم. چرا در این مملکت این قد بی برنامه گی است. منه روستای چه گناهی کردم.
خوب این که عادی بود
مگر اینها فرزندان این مملکت نیستند ؟ چه ایرادی دارد از بیت المال متعلق به خودشان این مابه تفاوت را دولت به آموزش عالی بپردازد . همه اش را که نباید تا ریال آخر از جیب مردم بیرون کشید .
اینکه چیزی نیست!
قرار بود از دیروز بعداز ظهر ثبت نام کنکور سراسری مجدداً شروع بشه و حتی اطلاعیه اش هم توی سایت زده شد اما تا این ساعت خبری از باز شدن سایت و ثبت نام نشده که نشده!
در سایت سازمان سنجش و بانک پارسیان در خرید اینترنتی برای من پیغام عدم موقیت داده اند ولی پول ان را از حسابم کم کرده اند. رمز نمی دهند و بانک هم می گوید خرید شما موفق بوده است. در سایت هم نه با شماره پی گیری و نه با شماره ارجاع چیزی نشان داده نمی شود. نقدی رفته ام یکی دیگر گرفته ام و در واقع 2 بار پول پرداخت کرده ام
واقعا که مردم رو چی فرض کردین اینا که دیگه کوچه بازاری نیستن اینا قراره دانشجوی مملکت بشن.
سازمان سنجش خودش هم نمی داند چه می خواهد یک روز پر استرس راساخت و سپس عقب نشینی کرد تکلیف وقت مردم و پول واریزی و بقیه واریز نکردن هم روشن نیست ؟ حتی یک بار هم سیستم خود را چک نکرده بود تاببیند جواب می دهد یا نه؟ حالا بقیه واریز نکرده و در امتحان شرکت کنند می خواهد چکار کند چه می تواند بکند؟ اصلا چرا مابه التفاوت ؟ مگر این هم هدفمند شده ؟
یعنی چی که اونایی که امروز رفتن پرداخت نکردن؟من اون شب با این سرعت اینترنت دو ساعت منتظر بودم تا این پول کوفتی رو واریز کنم.اه.بعد میگید چرا اعتراض میکنن ملت
لطفا پیگیر این موضوع تا حصول نتیجه باشین خیلی ازداوطلبان ازجمله خود من این پولو واریز کردیم ولی دوستانم امروز بدون مشکل کارتشونو گرفتن این کار مصداق بارز سواستفاده مالی ازداوطلبان است
بابا ماها به بیچارگی از طریق سنجش از 6600 تنها یک 3300 شد پرداخت کنیم
از امروز صبح هم بدون نیاز به این پول ها کارتمو گرفتم تکلیف 3300 که ماها پرداخت کردیم چی میشه؟
حالا هم که دیگه پول نمی گیرن دبه نکنن یه وقت؟
واقعا درست است. در مورد خود من همین مشکل پیش آمده لطفا پیگیری کنید.
خيلي ممنون از درج اين خبر. لطفا اين مسئله را از طرف 900000 نفر شركت كننده پيگيري كنيد.
امکان پرداخت اینترنتی هست ، درسته این کار سازمان سنجش غلطه ولی دیگه دروغ منتشر نکنید
هر كي واريز نكرد ديگه مشكلي نيست ولي يكسري كه واريز كردن نبايد اينكارو ميكردن...
3300ما كه پرداخت كرديم چي ميشه
با سلام. مطمئنان بخاطر 3300 تومان كسي رو منصرف نمي كنند پس براي دريافت كارت بدون پرداختن پول بدين صورت رفتار كنيد .
بعد از ورارد كردن مشخصات و رفتن به صفحه دوم در قسمت پايين كه روش ارسال مشخصات فيش بانكي و كد شعبه هستش اونجا الكي عدد بنويسيد انشا الله كه خير است و كارتتان رويت مي شود .
واقعا ديروز سايت خراب بود اصلا نمي‌ شد پرداخت كرد داشتم از استرس ديونه مي شدم كه اگه نتونم كارت رو تهيه كنم همه زحمت هاي چند ماه به هدر مي ره تا حالا اينقدر عصبي نشده بودم حداقل كار اين آقاي سازمان سنجش مي تونست اين باشه از چند هفته قبل اعلام مي كرد نمي دونم آقاي سازمان سنجش ايا تا حالا كنكور داده كه بتونه حاله كنكوري ها رو درك كنه كه اين كنكوري ها حودشون استرس دارن فشار عصبي دارن كه ديگه شرسون بازي در نياره
به نظر تصميمي براي كسب درآمد بود كه واقعا وجه شازمان سنجش رو خدشه دار كرد كه بجاي مقاصد علمي دنبال مقاصد مالي اند
ممنون از شما كه اين نگراني رو بازتاب داديد
خدا یا به راه راست هدایتشان کند یا نابودشان کند... استرس من یکی رو که کشت..
بابا آزاد و فراگير كه قيمت را بالا بردن اينا گفتن كه ما ضرر كرديم ضمنا كي از 3 ميليارد تومان آنهم شب عيد بدش مياد
واقعا باعث تاسف است
ساعتها جلوی کامپیوتر سعی در پرداخت این مبلغ را داشتیم اما نمیشد .
افرادی که بر مسند سازمان سنجش تکیه زده اند حساسیتهای داوطلبان و روز قبل از کنکور را درک نمی کنند و با تصمیمات نسنجیده همواره باعث نارضایتی داوطلبین شده اند
در سیاستهای کلان فقط این مهم است که تعداد n نفر در کنکور قبول شوند و مهم نیست با چه کیفیتی
من خانمم در این ازمون شرکت کرده و من کارتش را پرینت گرفته ام. کاری به درستی یا غلط بودن گرفتن مبلغ اضافه ندارم اما در سایت امکان پرداخت اینترنتی هم وجود دارد و من بدون لزوم خروج از خانه این کار را هم برای او و هم برای برادر خانمم و چند نفر دیگر انجام داده ام. لطفا اطلاع رسانی درست کرده و از انتشار مطالب خلاف واقع بپرهیزید.
واقعا جاي تاسفه. بي برنامگي و بازي با وقت و اعصاب داوطلبين ارشد.
سلام
دقيقاهمينطوره؛مگرمي شود2روز قبل از امتحان تقاضاي پول اضافه است.
سايت سنجش كه ادعا مي كردمصوبه هيات دولت است.اگرهم اين طورباشدبايد براي سال ديگراجرايي شود نه امسال
من از طریق سایت سنجش مبلغ مابه التفاوت رو واریز کردم
این هم لینک خرید کارت
http://srv14.sanjesh.org/onlinepayment/
واقعن من به عنوان یک داوطلب تو این دو روز کلی استرس رو بخاطر همین موضوع داشتم.سنگین بودن سایت و نداشتن پهنای باند مناسب برای سایتی که ممکن است در بعضی مواقع حتی صدها هزار مراجعه کننده داشته باشد واقعن جای بسی سوال دارد.
موضوع دیگر این است که برای درست وارد کردن معدل هم کلی هشدار و تذکر داده اند ولی برای آنان که در این مرحله موفق به تصحیح معدل خود نشده اند هیچ تمهیدی نیندیشیده اند که واقعن کلی فشار و استرس بر ما داوطلبان وارد کرده است.
ممنون از سایت شما برای اطلاع رسانی
آره اتفاقا.همین دیروز دیدم.باور کنید اعصابم بهم ریخت.ممکنه اصلا بیخیال کنکور شدم
وقتي كه آب سر بالابره قورباغه ابوعطا ميخونه ديگه.
بله! بنده هم با کلی استرس، امروز بلاخره موفق به پرداخت این مابه التفاوت از طریق ATM بانک ملی شدم، لیکن وقتی اومدم در سایت وارد کنم، کد رو قبول نکرد! و جالب تر اینکه بعدش کارت ورود به جلسه ام رو بهم نشون داد!!!!!!!!!!
خیلی عجیب نیستش" این برنامه هر ساله سازمانه
این گونه مشکلات را بنویسید آقایان کاش برخی از این آقاین به خود بیایند واینقدر با اعصاب جوان های مردم بازی نکنند ، فرزندان خودشان که در انگلیس درس می خوانند.
سازمان سنجش امسال براي برگزاري اين آزمون از هر داوطلب مبلغ 105000 ريال اخذ كرده است. البته لازم به ذكر است علاوه بر اين مبلغ هر داوطلب در صورتيكه علاقمند به گزينش رشته هاي تحصيلي دانشگاه پيام نور و موسسات غيرانتفاعي نيز بود بايستي مبلغ 34000 ريال ديگر نيز واريز ميكرد يعني تا اينجا هر داوطلب 139000 ريال هزينه كرده است. اين مبلغ را به مبلغ 33000 ريال ديروز كه بابت" پول زور " (ببخشيد مابه التفاوت) اخذ شده است اضافه كنيد به عدد 172000 ريال ميرسيد. يعني اين آزمون براي هر داوطلب 172000 ريال هزينه در بر داشته است .
در صورتيكه هزينه اين آزمون در 3 سال گذشته به ترتيب 90000 ريال براي آزمون سال گذشته، 80000 ريال براي آزمون سال 88 و 72000 ريال براي آزمون سال 87 بوده است.
با نگاهي به مبلغ آزمون كارشناسي ارشد امسال به اين نتيجه ميرسيم كه سازمان سنجش براي آزمون امسال حدود دوبرابر سال گذشته وجه اخذ كرده است.
در سايت سازمان سنجش چند طريق براي اخذ اين وجه ذكر شده است از جمله پرداخت از طريق خودپرداز بانك ملي ايران، خودم به 2 خودپرداز بانك ملي مراجعه كردم ولي خودپردازهاي بانك ملي قادر به ارائه رسيد سازمان سنجش نبودند، در نهايت مجبور شدم با كلي در صف معطل شدن پول را به حساب سازمان سنجش واريز كنم.
من خودم به شخصه ديگر هيچوقت در آزمون اين سازمان با اين همه ناهماهنگي و اخذ پول اضافي شركت نميكنم.
خواهش ميكنم اين مطلب را درج كنيد چون حرف دل خيلي از داوطلبان ميباشد.
تابناک از این به بعد خواستی خبر بزنی خودت اول برو چک کن بعد بیا بگو
شما گفتید که از طریق اینترنت نمی شود پرداخت کرد اما من خودم از طریق سایت پرداخت کردم اینم لینکش:
http://srv11.sanjesh.org/onlinepayment/
فقط سنجش نیست که بی نظمه دانشگاه آزاد هم همینطوره( مخصوصاً واحدالکترونیکی اش )
http://anjoman.biz/forum/1336-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B6-%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D9%81-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AE%D8%B7%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D9%BE%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85%DB%8C.html
بهتر است بگویید بی عرضگی نه بی برنامگی!
سلام
مشکل فقط بی برنامگی نیست
در حال حاضر آموزش مجازی را هم ثبت نام و انتخاب رشته می کنند
اما نه تاریخ پایان ثبت نام را مشخص کرده اند
و نه مشخص کرده اند که اگر در مجازی - که نتایج آن اسفند اعلام می شود- پذیرفته شوی تکلیف نتایج روزانه و شبانه که خرداد اعلام می شود چیست
اگر در مجازی پذیرفته شوی نمی توانی ثبت نام کنی چون ممکن است در خرداد روزانه یا دولتی مجاز شوی و اگر ثبت نام کنی و خرداد قبول شوی اونوقت؟؟؟ ثبت نام مجازی - با توجه به پرداخت شهریه - منتفی می شود یا قبولی خرداد ندیده گرفته می شود؟ معلوم نیست
هرچی هم زنگ می زنیم کسی پاسخگو نیست
لطفا موضوع را منعکس کنید بلکه از این طریق پاسخ بدهند
سازمان سنجش امسال براي برگزاري اين آزمون از هر داوطلب مبلغ 105000 ريال اخذ كرده است. البته لازم به ذكر است علاوه بر اين مبلغ هر داوطلب در صورتيكه علاقمند به گزينش رشته هاي تحصيلي دانشگاه پيام نور و موسسات غيرانتفاعي نيز بود بايستي مبلغ 34000 ريال ديگر نيز واريز ميكرد يعني تا اينجا هر داوطلب 139000 ريال هزينه كرده است. اين مبلغ را به مبلغ 33000 ريال ديروز كه بابت" پول زور " (ببخشيد مابه التفاوت) اخذ شده است اضافه كنيد به عدد 172000 ريال ميرسيد. يعني اين آزمون براي هر داوطلب 172000 ريال هزينه در بر داشته است .
در صورتيكه هزينه اين آزمون در 3 سال گذشته به ترتيب 90000 ريال براي آزمون سال گذشته، 80000 ريال براي آزمون سال 88 و 72000 ريال براي آزمون سال 87 بوده است.
با نگاهي به مبلغ آزمون كارشناسي ارشد امسال به اين نتيجه ميرسيم كه سازمان سنجش براي آزمون امسال حدود دوبرابر سال گذشته وجه اخذ كرده است.
در سايت سازمان سنجش چند طريق براي اخذ اين وجه ذكر شده است از جمله پرداخت از طريق خودپرداز بانك ملي ايران، خودم به 2 خودپرداز بانك ملي مراجعه كردم ولي خودپردازهاي بانك ملي قادر به ارائه رسيد سازمان سنجش نبودند، در نهايت مجبور شدم با كلي در صف معطل شدن پول را به حساب سازمان سنجش واريز كنم.
من خودم به شخصه ديگر هيچوقت در آزمون اين سازمان با اين همه ناهماهنگي و اخذ پول اضافي شركت نميكنم.
بهتر است اول سازمان سنجش محاسبه منافع اقتصادی اش از ازمون ها رو کامل کنه بعد دست به ثبت نام بزنه . بهر حال ما به التفاوت پول زور است و منی که ازمایشی دارم شرکت می کنم بیکار نیستم برم توی صف.
يعني واقعا مسخره تر از اين نميشه. حساب كنيد 6 راه براي واريز اين پول گذاشته اند كه فقط دو تاش كار مي كنه. واريز اينترنتي فقط ساعت 4 صبح كار كرد. يعني واقعا پشيزي ارزش واسه وقت داشجو قائل نيستند. اگه گيرشون پول بود يكي رو ميذاشتن دم در حوزه پول جمع مي كرد يا موقع ثبت نام اين كار رو ميكردند. اقلا مي تونستند انتخاب رشته اوخر ارديبهشت رو منوط به پرداخت اين هزينه كنند كه اعضاب اين همه داوطلب رو به هم نريزند.
البته در پايان تاكيد مي شه كه :
همه چيز عـــــــــــاليه تو اين مملكت‌‌ !
خیلی ممنون
واقعا ممنون که لااقل یکی صدای مارو شنید و منعکس کرد

آخه جالبش اینجاست که توی سایت خبری ایسنا زده بود از قول سنجش که لزومی بر پرداخت پول نیست
بعد که رفتیم کارت بگیریم دیدیم که باید 6600 بدم

من نمیدونم تو کشورهای بزرگ دنیا که صدهابار از ما تو این حوزه قوی ترن چرا اولا سازمانی با این گستردگی وجود نداره (که تازه گویا تهران جا کم بوده براشون نصفشم بردن کرج !!)

ثانیا چرا این همه بی برنامگی حتی یک بار اتفاق نیفتاده؟ یعنی یک سال برای برآورد هزینه کم هست؟!!!!!

شما یک ضرب و تقسیم بر اساس همین امار تعداد شرکت کنندگان و میزان هزیزنه ک گرفتن بکنید
ببینید مگر 10 میلیارد و... عدد کمیه؟

مگر حز دادن چندتا تست غیر استاندارد
چیز دیگه ای هم هست؟
الان که من پول دادم چی کار باید بکنم؟
3300 تومان پولی نیست ولی وقتی هر 850000 داوطلب به طور متوسط این مبلغ رو پرداخت کنند چیزی بیش از 3 میلیلرد تومان تو جیب سازمان سنجش می ره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی بی انصافی است به جای آنکه شرایط را محیا سازید و آرامش به ما کنکوری ها بدهید این گونه برخورد می کنید .
حرف دل داوطلبان را گفتید افرین
جالب این است که پست نیز برای ارسال فیش بانکی مبلغی در حدود همین مبلغ ما بهالتفاوت میگیرد!
هنوز هم معلوم نیست چرا تا ساعت 9 صبح دیروز مشکلی نبود و بعد از آن مشکلات ایجاد شد!
واقعا متاسفم برای مسولین بی فکر برای 3300 تومان پول سه ساعت در اینترنت با مشکل واعصاب داغون قبل از امتحان بودم
مگر 3300 تومان را همان اول نمی توانستند بگیرند که مدم ازاری میکنند
آقایان نوشته بودند که وصوبۀ هیئت دولت بوده که این پول را بگیرند اما این مصوبه را دو روز مانده به آزمون اجرا کردند حالا اگر کسی بخواهد دقیقۀ نود به سایت برود و کارت بگیرد و مثل دیروز سیستم پرداخت اینترنتی هم از کار بیفتد باید تا سال بعد بی خیال ارشد شود و یا با عنایت حضرات پولی ندهد و کارتش را بگیرد که در این صورت هم در حق کسانی که پول دادند ظلم شده
من مجبور شدم این مبلغ رو دو برابر بپردازم. چون دفعه اول سایتش خیلی مشغول بود، پولم رو خورد، کارت هم بهم نداد.
من شکایت داااررررممممممم به کی باید بگم!!
تابناک در مورد آزمون سراسری 90 هم حرف بزن که قرار بود از دیروز ثبت نامش شروع بشه ولی افتاد پنجشنبه یا ناهماهنگی بین آموزش و پرورش با سنجش در انتقال سوابق تحصیلی
من ساعت 1:30دقیق بامداد دوشنبه بصورت اینترنتی پرداخت کردم رسید هم ندارم همونجا کد رو وارد کردم و کارت رو پرینت گرفتم, من باید رسید رو واسه کی بفرستم؟؟؟؟
اطفا پیگیری و خبر تکمیلی رو بگید
سايت محترم تابناك
با سلام

خبر فوق را خواندم. سعي كرده‌ايد اين اتفاق را بزرگ و خيلي مهم جلوه دهيد. بايد به عرضتان برسانم اين مسائل در كشورمان كاملا به يك امر عادي تبديل شده است. واقعا فكر نمي كنم در هيچ كجاي دنيا مظلوم تر از ايرانيها پيدا شوند كه هر بلايي سرشان مياورند و باز هم عاشق وطنشان هستند. به نظرم اگر خلاف اين اتفاق مي افتاد بايد تعجب مي كرديم
آقا اسم این سازمان ، سازمان رنجش نه سازمان سنجش . پول زور می گیرن و کارت آزمون رو گرو نگه می دارن
با سلام
درسته که شیوه سازمان سنجش در این مقطع زیاد مناسب نبود ولی نویسنده بسیار مغرضانه نوشته است.چرا که علت و همچنین سرنوشت مبلغ مذکور در اطلاعیه سازمان سنجش مشخص می باشد.
با سلام
من دیروز رفتم پول رو پرداخت کردم ولی امروز که می خواستم کارت را پرینت کنم نیازی به وارد کردم رمز عبور نبود .
پس پول من چی میشه؟
کارت اعتباری که خریدم منقضی میشه و برای زمان انتخاب رشته به درد نمی خوره
یعنی 6600 تومان من برای دو آزمون پرید!!!!!
خدا پدرتان را بیامرزد که حرفتان حساب هست ولی کسی پیگیری نمی کند.دو روزه وقت من و خانواده ام را گرفته
واقعا باید به این مدیریت!!! بالید.
واااای نمیدونید که چی کشیدیم تا کارتو دیدیم
مشکل از بانک عامل بود نه سنجش
بهتره هیچ کس پول ندهد
من پول نمیدم
شاید بدشون نمی اومده یک سری معترض بیجا درست کنن
یک سری دانشجو را به دنبال نخودسیاه به خیابان بیاورند .
بالاخره مریض همه جا هست ...
تو سایت سنجش نوشته بود که این کاررو بر اساس مصوبه هیات دولت انجام دادند .اگر هر داوطلب فقط در یک گروه آزمایشی شرکت کرده باشه ؛ با این قانون بیش از دو میلیارد و نیم دیگه کاسب میشند. امید وارم به همین اندازه کیفیت آزمون بهتر بشه
راستی امکان خریداینترنتی از همون سایت سنجش وجود داره .خالی نبندین
با سلام
این کار غش در معامله است و حرام است

این اتفاق دیشب برای خود من افتاد و من مجبور شدم پول را پرداخت کنم ولی امروز دیدم که دوستانم به راحتی بدون پرداخت پول کارتشان را گرفتند
سلام مهدی هستم از قم
من رفتم از بانک گرفتم . بعد روش نوشته بود آزمون سراسری نه ارشد ! بعد با خود رمز پیگیری برگه دوباره مراجعه کردم مینوشت : نامعتبر است .
حالا این پول ما رو اصلا پس میدم یا نه ؟
تو رو خدا پیگیری کنید
ما كه ناراضي نيستيم
بهترين سازمان هم همين سازمان سنجش است
دستشون درد نكنه خسته نياشيد
شما بيكاريد ميخواهيد الكي گير بديد
اگه پرداخت نمیکردیم کارتمونو نمیتونستیم ببینیم!
واقعا معنای دزدی سر گردنه رو میشه اینجا دید!!!
خواهش میکنم پیگیری کنید پول ما چه میشود
خاک بر سر نظام آموزشی ای که کارت آزمون را بدون هیچ دلیلی در قبال 3300تومان گرو نگه می دارد
تابناک گرچه باسایت حال نمی کنم ولی خداوکیلی این حرف حق
حالا تکلیف اونایی که اینترنتی کارت خریدند ولی اصلا برای دریافت کارت ورود به جلسه اون کارت نیاز نبود و بدون رسید این فیش کارتو گرفتن؛ چیه؟
تکلیف این پول معلق؟؟؟؟!!!!!!!
با سلام
بالاخره پس از دو روز تلاش توانستم مابه التفاوت را وايز كنم
البته كارت ورود به جلسه رو هم پرينت گرفتم

البته ارتباط با اين دو را اصلا متوجه نشدم اما دولتي ها هر چي بگن ما با ديده منت قبول كرده و براي انجام آن شيرجه مي رويم .
واقعا کسی پاسخگوی ما نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا من باید یک روز کامل درست قبل از کنکورم تو صف بانک باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا خجالت نمیکشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این پاسخگو بودنه؟ تابناک تو رو خدا پیگیری کنین
بابا جون این مقدار پول جمعش چقدر میشه
در ضمن ؟
700000داوطلب یک رشته ای بعلاوه 300000 داوطلب دو رشته ای میشود 1000000 داوطلب ضربدر 3300 تومان جمعا به عبارت ساده و قابل فهم میشود حدود 3000000000 سه میلیارد تومان پول ناقابل.پول زیادی نیست! هست؟
من وقتی دیروز وارد سایت شدم دیدم این مبلغ رو می خوان. تعجب کردم چون قبلا اینطوری نبود. کلی وقتم تلف شد رفتم بانک و کلی پشت اینترنت وقتم تلف شد اون هم با این سرعت افتضاح اینترنت.تازه رو چه حسابی این پول رو از ما میگیرن. پول ثبت نام رو قبلا تمام و کمال از ما گرفتن. واقعا خر تو خره!
متشكرم تابناك
چون اين مشكل براي من و خيلي از دوستانم رخ داده.هرچند ما پول زور و پرداخت كرديم ولي خوبه كه به گوش همه برسه.
چرادروغ می نویسید من خودم در سامانه اینترنتی پول را پرداخت کردم
سازمان سنجش در کنکور دکتری هم ما را بیچاره کرده است. آخه چرا باید برای دکتری کامپیوتر فیزیک 1 بخوانم.
نه تنها نسبت به سال پیش افزایش در هزینه دفترچه داشتیم بلکه در روز های پایانی به امتحان یک چنین شرطی برای دریافت کارت می گذارند بدون ذکر کوچکترین دلیل و هیچکس هم چاره ای جز پرداخت ندارد این یعنی حفظ حقوق مردم یعنی عدالت بیش از 800000 نفر شرکت کردند واین هزینه اضافی .
من چطوری میتونم بدون پرداخت 3300 تومان کارتم رو بگیرم...اونهایی که گرفتند چطور گرفتند؟ کمک کنید...
من 6600 تومان امروز 26-11-1389 از طریق دستگاه ATM بانک ملی برای دورشته واریز کردم . حالا تکلیف پولی که واریز کردم چه می شود.
اینجا هم؟شده مثل بازار موبایل علاءالدین که اول یه قیمت میگن ، پول که دادی ، یه پول اضافه بابت نرم افزار و.... میگیرن.
خدا امواتتون رو بیامرزه..نمیدونید چه استرسی وارد شد به خودمو دوستام
سلام از دیروز هر کاری کردم نتونستم نه پول پرداخت کنم و نه کارت بگیرم دیگه اعصابم خورد شده د
بي برنامگي تا چه حد؟ تكليف پولمان چه مي شود
یعنی کسی بررسی میکنه ؟؟
تکلیف این پول هایی که پرداخت کردیم چی میشه؟
شما یه ضرب کن ببین تو این یه روز چقدر پول گیرشون اومده
من تو کافی نت کار میکنم..نمیدونین این داوطلبا چه استرسی داشتن...خداییش دو تا خانم به گریه افتادن..این چه بساطیه؟
یعنی نمیشد بعد از امتحان این پولو بگیرن؟
اينا رو اقاي وزير بايد جواب بده که تمام فکر وذکرش رو گذاشته روي تفکيک جنسيتي و ...و به وظايف اصلي خودش کاري نداره.اين بي برنامگي ها و افزايش بودجه ها ومخارج دانشجوها و مخصوصا شبانه ها و خوابگاهي ها باعث افزايش نارضايتي از ايشون شده و متاسفانه گوشش به حرف هيچکس بدهکار نيست وبراشم هيچ اهميتي نداره که چي به سر دانشجوها مياد
اینهایی که با عابر بانک خرید کردند چه کنند که نوشته های آن پاک می شند؟
با خودشون گفتن دم امتحانهایه بزار یک پولی بگیریم همه مجبورن بدن کم کم میشه مثل دفتر چه های فراگیر که 50000 تومنه
گندش را درآورده اند
این چه وضعی است؟!
ما به التفاوت چی؟! لابد بابت هدفمند شدن یارانه ی کلوچه ی روز آزمون؟! هاه؟!!
حد اقل ۴ ساعت از وقت من برای پرداخت پول گذشت. چه در پای کامپیوتر برای واریز آنلاین پول و چه به دنبال خودپرداز های بانک ملی که یا کلا خراب بودند یا پرداخت برای خرید کارت کارشناسی ارشد شان خراب بود. واقعا متاسفم. ضمنا یک کارت اضافه هم همان موقع برای دوستم خریدم که به دلیل کندی سایت سازمان سنجش تا امروز نتوانسته بود وارد شود و امروز هم دیگه نیازی به پرداخت نبود! جای این وجود نداره مسوولین سازمان سنجش جوابگو باشند یا حتی عوض بشن؟!
تابناك عزيز شما يكي از بي برنامگي شنجش را عنوان نكرديد و آن هم اين بود كه صبح 25 بهمن رسانه ها اعلام كردند كه لينك ثبت نام سراسري داوطلباني كه موفق به ثبت نام نشده اند در سايت سازمان سنجش فعال شده است . در حاليكه در سايت خبري از ثبت نام نيود فقط اطلاعيه اي بود كه عنوان شده بود از ساعت 17 به بعد ثبت نام انجام ميشود . حوالي ساعت 18 بود كه به سايت مراجعه كردم ديدم نه از ثبت نام خبري هست نه از اطلاعيه . ظاهرا سنجش از اطلاعيه خودش هم پشيمان شده بود . تا اينكه ظهر روز بعدش يعد از كلي سر در گم كردن داوطلبان و اعصاب خرد كني اعلام كرده ثبت نام به روزهاي بعد موكول شده است . آيا اينه برنامه ريزي يك سازمان
با تشكر از توجهتان ممنون ميشم پيگيري كنيد اين پولي كه ما واريز كرديم چه ميشود؟!
مبلغ چیزی بالغ بر 30000 تومان کافی نبوده که مابه التفاوت می خواهند؟؟
66000 ریال از طریق خودبرداز بحساب سازمان محترم اقدامات نسنجیده سنجش واریز کزدم....به سایت مراجعه کردم...رمز 5 رقمی مندرج در رسید بانکی را قبول نمیکرد و بیام می داد که رمز باید 6 رقمی باشد...کلی مستاصل شدم...فردای آن روز دوستان بدون واریز مبلغی موفق به دریافت کارت خود و کارت بنده شدند...کمی هم مضحکه جمع شدم...مبلغ برداختی فدای سر همه سنجشی ها و کنکوریها...عزت نفس از دست رفته ام...استرس وارد شده را چه کسی جبران می کند؟؟؟!!! آیا باز باید به اون دنیا حواله کرد؟ ایمیلمو گذاشتم که اگر کسی باسخ گو بود رونوشتی هم برایم بفرستید.محسن م
واقعا که! اصلا توی اون دنیا من با این سازمان سنجش کلی کار دارم، اون از دوران کارشناسی که یک ترم آدم و الاف میکنن تا نتایج رو بگن! یعنی کسایی که در رشته های نیمه متمرکز ثبت نام میکنن تکلیفشون وقتی روشن میشه که دیگه بدرد خودشون میخوره!
حالا دوباره برا ارشد گیر این سازمان سنجش افتادیم. من دیشب نتونستم کارتمو ببینم، چون ازم فیش ما به التفاوت میخواست حالا که رفتم پرداخت کردم بدون اینکه ازم اطلاعات فیشو بخواد کارتمو تقدیمم میکنه! واقعا آدم چی بگه!
واقعا یعنی چیییییییییییییییییییییییییییییییی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ظلم از این آشکار تر؟
من دانشجویی که برای کرایه رفت و برگشتم به دانشگاه باید روزی 4 ساعت کار کنم. شش هزار و ششصد تومان پول بابت دو امتحان به حساب این ظالم ها واریز کردم در صورتی که از امروز میبینم بچه ها بدون پرداخت این هزینه کارتشون رو دریافت میکنن.
واقعا به فکر حق الناس هستند این مسئولین ؟
اگه حق الناسی وجود داشته باشه من نمیگذرم.
من در روز اول دریافت کارت از طریق سایت سنجش مبلغ رو اینترنتی پرداخت کردم مشکلی هم نبود
ولی با اصل این مسئله من هم مشکل دارم
ممنون که به این نکته توجه کردید خئاشمندم پیگیر خواسته 804000داوطلب باشید ممنون
سیاست ‏های نسنجیده برای سازمان سنجش
اول باید خودشون رو امتحان کرد
آخه این دیگه نوبره
حساب هزینه چه جوری بوده کی یه دفعه از خواب بیدار شده فکرش عوض شده
یعنی طی یکسال نمی شد تصمیم گرفت
بابا آفرین بر شما
خدا لعنتشون کنه که دیروز کلا مارو از درس خوندن انداختن، بعد از کلی گرفتاری تونستم یک بانک ملی پیدا کنم از عابر بانکش کارت بخرم، بعدش که اومدم اطلاعاتش رو وارد کردم ،میگفت کارتت معتبر نیست،کلی دوباره رفتم بانک با شماره پیگیری که زده بود روش یک بار دیگه گرفتم مشخصاتش رو، این بانک فکسنی شماره رمز رو بجای 6رقم ،5 رقم چاپ کرده بود،دوباره از صفر تا 9 جلوی اون عدد رمز اضافه کردم که 9امیش بلاخره رمز صحیح بود، بالاخره ساعت 1 شب دیشب تونستم کارتم رو ببینم. حالا که صبح بیدار شدم دیدم بدون اینکه کارت ما به التفاوت بخریم، کارت میدن ....ای خدا...به نظرتون حقشون نیست بریم چک بند و چک ریزشون بکنیم؟ آخه این انصافه؟
من خودم در کنکور ارشد امسال در دو رشته شرکت کرده ام و مجبور شدم دیروز 6600 تومان دیگه هم پرداخت کنم.
این کار سازمان سنجش یک کلاه برداری سازمانی است. چرا من باید این پول را پرداخت کنم!!!! فقط می توانم بگویم حرامتان!
متاسفانه به فکر مردم نیستند به خاطر کوتاهی برخی از افراد بقیه باید جور ان را بکشند
سلام
واقعا جای تاسف داره .این بی برنامه گی.دیروز واقعا اعصابم خورد بود.اخه الان موقع پول وراریز کردنه؟؟؟
وقتی در این مقطع چنین بی برنامگی و توهین به قشر تحصیلکرده میشه چه انتظاری هست که مالزی ها و هند ها پر از دانشجویان ایرانی نشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من که پول رو پرداخت کردم بعد رفتم کارت رو پرینت کنم دیدم اجازه داد چه کار کنم؟
واقعا معلوم نیست سازمانی که سایتش در طی زمان ثبت نام کنکور مرتب دچار مشکلات میشود و توانایی نرم افزاریی و سخت افزاریی مناسب برای پاسخ دادن به مراجعان را ندارد دو روز مانده به کنکور اضطراب عجیبی به داوطلبان وارد میکند.
دیروز برای خرید ما به التفاوت کارت ارشد از سایت سازمان سنجش نزدیک به 3 ساعت در اینترنت تلاش کردم و نشد. بعد دو ساعت بیرون از منزل چندین عابر بانک های ملی رو امتحان کردم. موج هجوم داوطلبان به عابربانک های ملی مشهود بود. بالاخره موفق شدم 3300 تومان را بپردازم. وقتی دوباره به کافی نت مراجعه کردم متاسفانه ازم کد 6 رقمی می خواستند در حالی که عابر بانک ها به من و احتمالا دهها هزار نفر دیگه کد 5 رقمی داده بودند و سایت سنجش این کد را نمی پذیرفت. به بانک رفتم بانک زیر بار نمی رفت و میگفت باید به سازمان سنجش مراجعه کنم. حساب کردم از کرمانشاه تا تهران هوایی رفت و برگشت حدود 100 هزار تومان تمام می شود. دوباره به کافی نت ها رفتم و یک کارت را در بازار سیاه که ناشی از سوء مدیریت سازمان سنجش بود خردیم 8 هزار تومان
امروز صبح فهمیدم به کارت جدید نیازی نیست . بی صبرانه من و هزار نفر مثل من منتظر پاسخ مسئولین متفکر هستیم.
واقعا دیروز اشکم دراومد تا تونستم کارتامو پرینت بگبرم تازه یه 3300 تومن هم اضافه ریختم که انشاء ا... کوفتشون بشه
اینم بگم با همه این نارضایتی ها - اینو جدی میگم- کلینتون غلط می کنه تو مسایل ما دخالت میکنه
سلام
كي پاسخگوي من هستش
من صاحب يك كافينت هستم و ديروز نزديك 200 هزار تومان خريد اينترنتي كردن تا وقتي مشتري مي آيد فوري كارت ورود به جلسه بدم و كار هموطنام زود راه بيفته و تو صف بانك نمونن ولي امروز ديدم سنجش شب خواب ديده وصبح كه از خواب بيدار شده تصميمشو عوض كرده همونطوري كه پريشب خواب ديده بود تا از داوطلب 3300 تومان كاسب بشه .
به خدا اين كارا برنامه ريزي شده است تا ملت رو ناراضي كنند چون گفته به 748 خزانه كل وارد شود يعني دولت پول كم اورده مي خواد ملتو اذيت كنه من به مسئولين توصيه مي كنم كسي كه اين تصميم رو گرفته تا نارضايتي ايجاد كنه رو بگيرن و ازش توجيه بخوان . من خودمم امسال ارشد مي دم ولي اين 3300 تومان برا من حكم پول زور را داشت و اصلا ديگه نمي خواستم كنكور بدم آخه مگه تو قانون اساسي آموزش رايگان نيست پس اين كارا چيه بلكه يكي فقير هستش اون بايد از نون خونه ببره تا بتونه ادامه تحصيل بده بلكه اون فقير خيلي باهوش تر از ثروتمند هستش .
من تو اين كافي نت ديدم مردم چي ميگن به اين 3300 تومان . بايد پشت پرده اين كار كه در ملت نارضايتي ايجاد مي كنه شناخته شود . آخه مگه عصر چاپار ها هستش كه ملت بعد از ريختن به بانك ها و صف هاي طولاني به پست هجوم بيارن و اونجا دوباره تا اين فيش ها رو به سنجش ارسال كنن و اونجا چند تا كارمند مي خواد تا اين نامه ها رو متفرقه بررسي كنن كدوم ماله كيه ؟
ازاین بی برنامگی نباید به آسانی گذشت کرد واحتمال اینکه دستاهایی پشت پرده جهت ناراضی کردن مردم وجود داشته باشد وجود دارد !!!
اتفاقا بی برنامگی نبوده و خیلی هم با برنامه بوده چون الان هرکی 10500 رو داده 3300 رو هم مجبوره بده!!!
من مجبور شدم 2 بار مبلغ 6600 تومان رو پرداخت کنم اونم بعد از چند ساعت استرس و نگرانی ولی دوستانم که امروز وارد سایت شدند بدون پرداخت مبلغی کارتشونو بگیرند منکه راضی نیستم ایشالله ریال به ریالشو پس بدند ..خدا ازشون نگذره
جهت اطلاع باید عرض کنم که:
دیشب برای دریافت کارت ورود به جلسه خودم و همسرم و 3 نفر از آشنایان، به سایت سنجش مراجعه کردم که خرید آنلاین از سایت مقدور نبود و پیغامی مبنی بر عدم وجود کارت ظاهر میشد.
طبق اطلاعیه سایت به دستگاه ATM بانک ملی مراجعه کردم و 5 قبض 33000 ریالی از منوی کارشناسی ارشد 90 گرفتم که هیچ کدام را سیستم قبول نکرد و پیغام خطا مبنی بر عدم شناسایی کارت ظاهر میشد و مجبور شدم مجددا از دستگاه pos پارسیان 5 قبض 33000 ریالی بگیرم.
این یعنی تکنولوژی نوین اطلاعات و ارتباطات!!!!!
با سلام
من دیروز این مبلغ رو با خودپرداز بانک ملی انجام دادم شماره رمزی که این بانک به من داد پنج رقمی بود اما شماره رمزی که سایت سنجش می خواست شش رقمی بود برای همین مجبور شدم دوباره از طریق خود سایت اقدام به خرید شماره رمز دیگه بکنم که پس از یک ساعت موفق نشدم بعد با اضافه کردن یک رقم به آخر شماره رمز خودپرداز تونستم ثبت نام کنم چندین نفر هم نتونستند ثبت نام کنند
این کار اخاذی به روش سنجشی است
خجالت بکشید
جناب آقای تابناک من هم مثل شما با این رفتار دوستانمون در سازمان محترم سنجش مخالفم و اعتراض دارم اما باید بگم که من شخصا در اولین ساعاتی که کارت قابل دریافت بود به سایت سنجش رفتم و به صورت آنلاین پرداخت کردم و کارتم رو گرفتم.
منم موافقم که کارشون جالب نیست مخصوصا در این زمان اما انصاف هم گاهی بدک نیست!!!!!
خوب حالا که ما پرداخت کردیم چی میشه پولمون رفت دیگه؟
وقعا چه خبره اونجا؟
بارها مراجعه کرده ام ،شماره داوطلبی رو وارد کرده ام ولی پیغام می دهد چنین داوطلبی وجود ندارد!!
داوطلب مورد نظر يافت نشد
این پیغامیست که پس از وارد کردن مشخصات گرفتم.
این چه جور سیستمیست؟
عده ای هم از فردا کنکورشون شروع میشه...
با سلام لطفا در مورد مافیای پیام نور که دائما منابع درسی را تغییر میدهند و باعث سرگردانی وضرر وزیان دانشجویان و نمایندگیها می شوند نیز گزارش تهیه فرمایید با تشکر
این هم بگید که سازمان سنجش با اعصاب ما دانشجوها که میخواهیم کنکور دکترا هم بدیم بازی می کنه!!!
اون از منابع احمقانشون! این هم از تاریخ کنکورشون! فقط خودشون سبک کردن این وسط! ما هم خودمون ملعبه دست این سازمان سنجش کردیم!
واقعا با این کار سازمان غافل گیر شدم-2 روز مونده به کنکور یاد چه چیز هایی افتادن که این جور ما رو تو استرس می ندازن
واقعا شرم آوره
من هم مثل هزاران داوطلب دیگر روز 2شنبه ابتدا از طریق atmبانک ملی 33000ریال پرداخت نمودم که رمز آن 5 رقمی بود و سایت سازمان سنجش رمز 6 رقمی می خواست مجددا روز 3شنبه به بانک ملی حضوری مراجعه نمودم و بصورت نقدی با فیش 33000ریال واریز نمودم وقتی برای اخذ کارت به سایت مراجعه کردم بدون رمز کارت را ارائه نمود حالا تکلیف پرداخت 66000 ریال من و امثال من چه می شود ؟ حالا معنی عدالت را فهمیدم
من دیروز کلی معطل گرفتن کارت از اینترنت و دستگاه خود پرداز شدم آخرش ساعت 9 شب از خودپرداز ملی گرفتم ولی رمزو قبول نکرد دوباره صبح امروز بعد نماز صبح اینترنتی گرفتم. حالا تکلیف اون 3300 تومان از دست رفته ی من و اعصاب داغون من چی می شه؟
باز هم بياييد قدر داني و تشكر از مسئولان سازمان سنجش بزنيد!!!
ATM رمز اشتباهی داد به من
6600 + 6600 = 13200
13200*18000 = ؟
بیش از 18*10^7
من می دونم این پولا کجا می ره شما رو نمی دونم !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار