بازدید 17888
۹

رادان از دستگیری چند تن از منافقان خبر داد

سردار رادان افزود: منافقان ظرف چند روز گذشته بسیار تلاش کردند که در 25 بهمن کشتاری را راه بیاندازند که با همراه نشدن مردم این هدف شوم آنان محقق نشد.
کد خبر: ۱۴۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۸ 15 February 2011
جانشین فرمانده نیروی انتظامی از مجروح شدن 9 تن از نیروهای امنیتی در تیراندازی‌های روز گذشته خبر داد و گفت: تیراندازی گروهی از منافقان در روز 25 بهمن منجر به کشته شدن یک نفر از هموطنانمان و مجروحیت چند تن دیگر شد.

به گزارش مهر، سردار احمدرضا رادان در حاشیه نشست روسای پلیس‌های آگاهی با اشاره به حوادث روز گذشته گفت: به دنبال فراخوان سران فتنه پس از 22 بهمن و به تحریک کشورهای خارجی، آمریکا، اسرائیل و انگلیس گروه اندکی از فتنه‌گران به خیابان‌ها آمدند.

وی ادامه داد: هدف و منظور سران فتنه پس از 22 بهمن تحت الشعاع قرار دادن جمعیت 50 میلیونی مردم در 22 بهمن و گم کردن مسیرهایی که در تونس و مصر منجر به حذف حاکمیت شد بود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: برای آمریکایی‌ها حصر سران مصر و تونس بسیار سخت بود به نحوی که حتی در این زمینه پوشش خبری انجام ندادند.

وی افزود: ‌بر همین اساس منافقان را در کشور به کار گرفتند تا به تجمع در کشور بپردازند و گروهی از افراد نیز با استفاده از پیک ترافیک اقدام به راهبندی مصنوعی کرده و انتظار همراهی مردم را داشتند.

سردار رادان تصریح کرد: اما خوشبختانه مردم این عده قلیل را همراهی نکرده و حتی در حرکت‌های خودجوش اعتراض خود را به آنان نشان دادند.

وی گفت: همچنین 150 نفر از این اغتشاشگران اقدام به آتش کشیدن سطل زباله‌ها و ویرانی بی‌آر‌تی‌ها کردند اما حضور به موقع نیروهای امنیتی مانع از تخریب زیاد اموال عمومی شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه دست سران فتنه بار دیگر به خون مردم آغشته شده است گفت: در منطقه نواب، توحید گروهی از منافقان اقدام به تیراندازی به سوی مردم و نیروهای امنیتی کردند که در این جریان 9 نفر از ماموران مجروح و متاسفانه یک نفر از مردم کشته شد. حال یک نفر از مجروحین به شدت وخیم است که امیدواریم هر چه سریعتر بهبود یابد.

سردار رادان افزود: منافقان ظرف چند روز گذشته بسیار تلاش کردند که در 25 بهمن کشتاری را راه بیاندازند که با همراه نشدن مردم این هدف شوم آنان محقق نشد.

وی گفت: چند نفر از منافقان دستگیر شدند که پرونده آنها در حال تکمیل است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فردی که روز گذشته قصد خودکشی از بالای یک جرثقیل را داشت گفت: او فردی است که مشکلات روحی و روانی دارد و با خانواده خود درگیر است و می‌خواست با این کار خود را در معرض توجه قرار دهد و رسانه‌های بیگانه نیز از این موضوع می‌خواستند به نفع خود استفاده کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
يادمه پارسال توهمين روزا بود كه جناب آقاي رادان عنوان كردند كه جريان فتنه مرد وجنازشم تشييع شد، حالا اين مرده چه جوري دوباره زنده شد.؟
چرامشكلات بيكاري ومشكلات معيشتي و... رو نميبينين !؟
چرا ريشه يابي نميكنين ، باباجون خيلي ازينا جوونايي هستن كه بخاطرمشكلات بيكاري و ازدواج ونگراني ازآيندشونه كه ميان...
همه چی آرومه من چقد خوشحالم ...
ما هم باورمان شد !!!!
امان از دست این رسانه های بیگانه!
ریگی رو از روی هوا میارن پایین اما منافقین با اسلحه و با این تدابیر شدید امنیتی تا مرکز تجمع مردم نفوذ میکنند .
چقدر طول مي كشه اين پرونده منافقان از خدا بي خبر تكميل بشه؟!!!!
نتیجه گیری : همه اش از بیرون هدایت می شود . ملالی نداشته باشید .
لطفا کاملا اینها را تخلیه اطلاعاتی کنید. تا چه موقع باید مردم عادی خونشان را بابت فتنه منافقین بدهند؟ امیدوارم دیروز اینها را شناسایی کرده باشید و هسته های اصلی این سازمان منحوس را در ایران متلاشی کنید.
تابناک! اسوده بخواب که شهر در امن و امان است!
همین که بعد از چند روز دسترسی به سایتت خیلی اسان شده نشان از دلیل چنین اخباری است و اینکه توهمات کیهانی و فارسی را به زور به مردم باید بچپانی. ما که خودمون تو خیابون خیلی از این ارامشها را دیدیم!
اتفاقاهمین ارامش حداقل یک کشته هم داشت! حالا خود بگویید که کی در ارامش باید باشد و کی نباید باشد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها