بازدید 15715
طرح های جديد وزارت كشور از زبان نجار

گسترش طرح زوج و فرد، از اول اسفند

مصطفي ‌محمد نجار شامگاه يكشنبه در حاشيه جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران با بيان اينكه طرح «حريم امنيتي كشور» كامل و به سراسر كشور ابلاغ شده است، يادآور شد كه اين برنامه توسط نيروهاي مسلح و استانداري‌ها در حال اجراست.
کد خبر: ۱۴۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۷:۴۳ 14 February 2011
وزير كشور «طرح جامع امنيتي مرزها» را از برنامه‌هاي جديد وزارت كشور برشمرد و گفت: اين طرح كاملي است كه در حال پيگيري آن هستيم.

به گزارش ايرنا، مصطفي ‌محمد نجار شامگاه يكشنبه در حاشيه جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران با بيان اينكه طرح «حريم امنيتي كشور» كامل و به سراسر كشور ابلاغ شده است، يادآور شد كه اين برنامه توسط نيروهاي مسلح و استانداري‌ها در حال اجراست.

** 17 برابر شدن اعتبارات براي انسداد مرزها

نجار در ادامه با بيان اينكه از ابتداي دولت نهم تاكنون رييس جمهوري توجه ويژه‌اي براي امنيت كشور و انسداد مرزها دارند، افزود: بودجه اختصاص داده شده براي انسداد مرزها در اين دولت نسبت به قبل از دولت نهم 17 برابر شده است.

وي به اقدامات انجام شده براي انسداد مرزها اشاره كرد و گفت: در مرز تدابير مختلفي را دنبال مي‌كنيم كه يكي از آنها انسداد مرز با موانع فيزيكي، كانالها، سيم خاردار و همچنين تجهيزات پيشرفته راداري است.

وزير كشور يادآور شد: اين تدابير به عنوان اولويت اول و دوم در مرزهاي شرقي، جنوب شرق و شمال غرب در حال انجام است.

نجار افزود: در كنار اين اقدامات، توجه به معيشت مرزنشينان و فعال كردن بازارچه‌هاي مرزي نيز ديده مي‌شود.

** ادامه طرح جديد زوج و فرد تا كاهش آلودگي هوا

وي درباره افزايش محدوده طرح زوج و فرد در تهران نيز افزود: افزايش محدوده جديد طرح ترافيك براساس طرح پيشنهادي از سوي شوراي عالي ترافيك است كه پس از بررسي نهايي شد.

نجار با بيان اينكه اين طرح از اول اسفند اجرايي خواهد شد، گفت: بزودي اجرايي شدن آن ابلاغ خواهد شد.

وي كاهش ترافيك و جلوگيري از افزايش آلودگي هواي تهران را از دلايل افزايش محدوده زوج و فرد در تهران ذكر كرد و افزود: تا اطلاع ثانوي و كاهش آلودگي هوا اين طرح جديد ادامه دارد.

* رايزني براي انتخابات رايانه‌اي

وزير كشور در ادامه درباره رايانه‌اي شدن انتخابات آينده نيز گفت: وزارت كشور درباره انتخابات چند طرح را دنبال مي‌كند كه يكي از آنها بحث رايانه‌اي شدن انتخابات است كه به موازات آن دستي هم عمل خواهد شد.

وي تصريح كرد: شرايط اجراي اين طرح كاملا آماده است كه البته بايد رايزني‎هاي لازم با شوراي نگهبان و مسئولان ذيربط انجام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰
ای کاش وزیر محترم کمی هم به فکر کارکنان وزارت کشور بودند وطرحی هم در زمینه بهبود وضعیت معیشت کارکنان خود که در بدترین وضعیت ازنظرحقوق ومزایا نسبت به سایر کارکنان وزارتخانه ها قرار دارند بکند.
چرا خودرو ها و وسایل عمومی مانند مترو و اتوبوس را ارزان و فراوان در دسترس نمی گذارند؟ وقتی ساعت هشت شب در بزرگراه مدرس در ایستگاه اتوبوس 45 دقیقه منتظر اتوبوس ماندم و اتوبوس نیامد چطور انتظار دارید که از خودروی شخصی استفاده نکنم؟ مطمئن باشید که راه ورود را خودم پیدا می کنم.
این طرح زوج و فرد و حتی طرح اصلی ترافیک یک تبعیض آشکار بین پولدار و بی پول است.این مسخره ترین قانون است که یک ملتی ماشین بی کیفیت را گرانتر از همه دنیا بخرد. بنزین بی کیفیت را به قیمت جهانی بخرد، بعد برای سوار شدن با تمام محاسن ذکر شده بگویند حالا که ماشین را خریدی از سرویس حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد استفاده کن که در آن کرامت انسانی وجود ندارد و مورد انواع خطرات درگیری با مردم، جیب بری له شدن و ... هستید. حکومت هم هیچ وظیفه ای در قبال کمک به توسعه حمل و نقل عمومی ندارد. تحریم؟! هه هه تحریم هم که اصلا تاثیری به حال مملکت نداشته. آقا نجار نباید بفهمد طرح ترافیک یعنی چه چون با ماشین پلاک نظامی هرجا که خواسته رفته.
من نسبت به خرید خودروی دوم شک داشتیم. با این تصمیم شکم به یقین تبدیل شد. برای این کار خودروی خودم را که مدل بالاست و آلودگی و مصرف کمتر دارد را می فروشم و با پول آن دو دستگاه خودروی مدل پایین ارزان قیمت (لگن) می خرم. حالا شما هرچه می خواهید زوج و فرد کنید.
امروز در مترو جاي وزير كشور خالي بود. ازدحام و فشردگي مردم، به گونه اي بود كه كرامت آن ها را خدشه دار مي كرد. وزير محترم كشور جاي اين كه مرتبا دستور محدوديت زا بدهند -كه البته به علت نظامي بودن ايشان است- بهتر است پيگير ژرداخت اعتبارات مترو باشند تا مردم بدون خودرو بتوانند امورات خود را بگذرانند.
هوا كه بهتر شده
چرا شب عيد مردم آزاري ميكنيد
اين ديگه چه طرحي هست ؟ چطوره طرح زوج و فرد را بر اساس شماره شناسنامه كنيم تا ديگه اصلا" مردم بيرون نيان.آخه وقتي حمل و نقل عمومي كفاف جابجايي را نميده و مردم با وسيله شخصي هم بيرون نيان پس بايد چطور به كارهاشون برسن؟پيشنهاد ميكنم اونهايي كه از اين طرحها ميدن آزمايشي دو هفته خودشون اجرا كنند بعد بگن مردم بايد اجرا كنند تا بفهمند چقدر مشكله .
باز هم زور گفتن الکی! کیفیت بنزین ها رو خوب کنید و زورتون رو به ماشین ساز ها بگید نه به مردم بیچاره! خیلی سرویس هم و نقل عمومی خوبی داریم حالا زوج و فرد هم بشه؟
شما رو به خدا به پیر به پیغمبر طرح زوج و فرد رو اجرا کنین تا تمام وقت و عمر و هزینمون تو این ترافیک هدر ندره، عاجزانه التماس می کنم زوج و فرد اجرا بشه تا بتونیم به موقع به کارامون برسیم... پیر شدیم تو این شهر با این مسئولین بی فکری که حال این مردم و وضعیتشونو درک نمی کنن..
وای بر کساني را که در فکر ايجاد عذاب براي مردم مي باشند
یچاره مردم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل