بازدید 20804

عزالدین حسینی از عوامل کوموله، مرد

وی که بیشتر فعالیتش در منطقه سقز و بانه بوده و خانواده اش نیز در بانه سکونت داشتند از سال 1322 وارد گروهک کوموله شده و اقدامات سیاسی خود را آغاز کرد و اوایل انقلاب نیز اقداماتی در مخالفت با انقلاب و نظام ایران رهبری کرد.
کد خبر: ۱۴۷۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۷ 11 February 2011
ماموستا عزالدین حسینی، از عوامل گروهک تروریستی کوموله، مرد.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، وی که پس از انقلاب نیز عضو گروهک کوموله بوده و اقداماتی را علیه انقلاب و نظام ترتیب داده بود، شبانگاه پنجشنبه 21 بهمن، مرد.

وی که بیشترین فعالیتش در منطقه سقز و بانه بوده و خانواده اش نیز در بانه سکونت داشتند از سال 1322 وارد گروهک کوموله شده و اقدامات سیاسی خود را آغاز کرد و اوایل انقلاب نیز اقداماتی در مخالفت با انقلاب و نظام ایران رهبری کرد.

کوموله برای اینکه لباسی مذهبی و دینی به فعالیت ها و اقدامات تروریستی خود بپوشانند با نزدیک شدن به شیخ عزالدین حسینی سعی در رسیدن به این هدف خود داشتند تا توجه قشر مذهبی و دینمدار کرد را به خود جلب کرده و آن ها را با خود همراه سازند.

شیخ عزالدین سرانجام در شبانگاه پنج شنبه‌ 21 بهمن 1389 مصادف با دهم فوریه‌ 2011 میلادی در 89 سالگی در بیمارستان آکادیمسکا در شهر اوپسالای سوئد، مرد.

گفتني است گروهك تروريستي كوموله در سال هاي آغازين و پرتنش اول انقلاب و سپس در طول دوران جنگ تحميلي نقش بازوي ترور را براي سرويس جاسوسي آمريكا و سپس استخبارات رژيم عراق ايفا مي كرد و حتي از كشتار شهروندان بي گناه كرد هم با وحشيانه ترين شيوه ها مضايقه نكرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل